Hoezo, deze klopt tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef WithMe het volgende:
Heeft er al iemand een nieuwe banner?
Inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laten we hopen dat we met 4 mannen naar liveshow 4 gaan..
of Serge die verkracht al 2 weken mijn trommelvliezen ......quote:
So truequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef J-net het volgende:
[..]
of Serge die verkracht al 2 weken mijn trommelvliezen ......![]()
![]()
Maar toch is de jury nooit heel negatief over die twee geweest. Dat vind ik toch echt raarquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:56 schreef Andiyan het volgende:
Als Serge of I-Jay er niet uitgaat, dan ist echt erg
Die twee steken er ver onderuit!
Hij kan wel zingen.quote:
Ok, je hebt gelijk. Hij kan heus wel zingen, anders zou ie ook niet in de Finale zitten. Maar ik ben er nog steeds niet overheen dat Hij de Wildcardshow won, ipv Clarissaquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen.
Dat jij niet van zijn stemgeluid houd is iets anders
Tja..het ging om de performance die avond en dan was Serge wel beter dan Clarissa..quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Hij kan heus wel zingen, anders zou ie ook niet in de Finale zitten. Maar ik ben er nog steeds niet overheen dat Hij de Wildcardshow won, ipv Clarissa![]()
Ik vind I-Jay en Marescha slechterquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind Serge niet slecht hoor
mee eensch!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind I-Jay en Marescha slechter![]()
I love youquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
I-Jay wel, Mareschaquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ze moet de controle over haar stem terugkrijgen a.s. zaterdag..anders kan ze er wel eens binnen 3 weken uit liggen vrees ik.quote:
Dat heeft wat mij betreft niet met z'n stemgeluid te maken. Hij is gewoon een matige zanger.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen.
Dat jij niet van zijn stemgeluid houd is iets anders
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
en hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
naar mijn mening verdienen I-jay en Marescha het meer om eruit te gaan dan Serge.
ik heb wel al een idee.... en volgens mij is dat goed. Maar ik moet het nog even navragen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:01 schreef J-net het volgende:
Weet iemand al wat het thema zal zijn morgenavond???? Ik hoop nu een beetje moderner dan de afgelopen 2 weken, misschien dat iedereen het dan weer wat beter doet.
ik ben daar eigenlijk wel voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat ik mij vannacht opeens afvroeg.
Dit jaar word er steeds gezegd dat de laagste 3 op de krukken zitten.
Vorige jaren werd dit niet expliciet gezegd en waren er soms vermoedens dat bepaalde kandidaten op de krukken werden gezet om meer stemmen te genereren.
Is Idols door het BB debacle gezwicht en zullen we dus week na week dezelfde mensen op de krukken zien zitten + verdwijnen?
Maar dit zou dus betekenen dat tenzij ze er beiden veel fans bijkrijgen Marescha en I-Jay er de komende 2 weken uitvliegen..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben daar eigenlijk wel voorzomaar iemand op de krukken zetten heeft weinig waarde imo, behalve dan het genereren van stemmen. Ik vind ze dit jaar ook wel scheutiger met de percentages. Denk dat het ook wel belangrijk is want het roepen van doorgestoken kaart is tegenmwoordig retehip!
Veel mensen stemmen ook omdat ze een liedje leuk vonden, of de prijsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar dit zou dus betekenen dat tenzij ze er beiden veel fans bijkrijgen Marescha en I-Jay er de komende 2 weken uitvliegen..
Dan word t wel een beetje voorspelbaar
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
Toch al weer net zo veel mannen als vrouwen inmiddels.
Ja klopt, dat was voorheen ook...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef Omega het volgende:
Ik dacht dat ze dat wel hadden gezegd in eerdere idols, dat degene met de minste stemmen op de krukken kwamen te zitten. Maar kan het mis hebben.
Ja, terwijl er na de Workshops veel meer vrouwen dan mannen waren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
De laatste 10 zijn dus weer net zo verdeeld als in Idols 1 en 2.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, terwijl er na de Workshops veel meer vrouwen dan mannen waren.
Maar denk en hoop toch nog dat er nu wel een keer een vrouw wint![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ook.En ik hoop Floortje of Marescha
.
Eigenlijk is Aäron de enige man die nu zou kunnen winnen denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ook.En ik hoop Floortje of Marescha
.
Overigens is er beide keren een vrouw 10e geworden...
Je weet het niet. Zelfs Raffaëla blijkt vals te kunnen zingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:23 schreef --Globe-- het volgende:
Ik hoop ook dat Harm, Christon en Marescha het goed gaan doen.
Floortje is bijna vanzelfsprekend.
Wat voor haar niet betekent dat ze eruit ligt. Voor de meeste anderen wel (met uitzondering van Floortje en Aaron).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:56 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je weet het niet. Zelfs Raffaëla blijkt vals te kunnen zingen
Serge ligt er nog niet uit hoor...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat voor haar niet betekent dat ze eruit ligt. Voor de meeste anderen wel (met uitzondering van Floortje en Aaron).
Nou ja, volgens mij zingt hij niet echt vals. Niet mooi, maar het is niet valsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Serge ligt er nog niet uit hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |