Eigenlijk is Aäron de enige man die nu zou kunnen winnen denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ook.En ik hoop Floortje of Marescha
.
Overigens is er beide keren een vrouw 10e geworden...
Je weet het niet. Zelfs Raffaëla blijkt vals te kunnen zingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:23 schreef --Globe-- het volgende:
Ik hoop ook dat Harm, Christon en Marescha het goed gaan doen.
Floortje is bijna vanzelfsprekend.
Wat voor haar niet betekent dat ze eruit ligt. Voor de meeste anderen wel (met uitzondering van Floortje en Aaron).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:56 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je weet het niet. Zelfs Raffaëla blijkt vals te kunnen zingen
Serge ligt er nog niet uit hoor...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat voor haar niet betekent dat ze eruit ligt. Voor de meeste anderen wel (met uitzondering van Floortje en Aaron).
Nou ja, volgens mij zingt hij niet echt vals. Niet mooi, maar het is niet valsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Serge ligt er nog niet uit hoor...
Wat is dat alles?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef TheVulture het volgende:
(ik zal er alles aan doen om dat laatste te voorkomen, dat mag duidelijk zijn)
alles zal staan en vallen met haar prestatie, als ze zoals vorige week zingt gaat ze het moeilijk krijgen. Ik heb het idee dat het thema van vanavond haar niet goed zal liggen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:11 schreef Svensational het volgende:
Ik ben toch bang voor Marescha op de bank..
voorlopig nog alleen als een wilde sms'en maar ik sluit verdere acties in de toekomst niet uitquote:
Mijnsinziens ligt Marescha dit thema wel. Rock 'n Roll bevat ook veel rustigere nummers.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alles zal staan en vallen met haar prestatie, als ze zoals vorige week zingt gaat ze het moeilijk krijgen. Ik heb het idee dat het thema van vanavond haar niet goed zal liggen...
Ik denk dat Ellen en Angelique meer mogelijkheden hebben in dit genre Jukebox, Rock & Roll. die kunnen meer met hun stem vermoed ik
Johoequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:01 schreef babette21 het volgende:
ik kan vandaag weer niet kijken.....
maar ik ga wél naar Jamai
Fans ja... maar heeft ze die wel zoveel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef Ayaxola het volgende:
Ik denk dat Marescha misschien wel weer van de krukken gaat vandaag. Het heeft toch wel wat schrik opgeleverd dat ze erop zat vorige week, denk dat haar fans nu juist extra gaan stemmen.
dat vraagi k me ook af... ze ging ook als derde door in de Workshop dus dat is ook vaak een teken, in dat licht moeten I-Jay en Christon/Ellen (als jurykeuze) en Serge (wildcard) zich ook licht zorgen maken... hun fanbase is beperkt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Fans ja... maar heeft ze die wel zoveel?
Hier op het forum iig wel...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Fans ja... maar heeft ze die wel zoveel?
Nou ja, Charissa was tweede bij de workshop, boven Christon die toen slechts vierde was. En Charissa zat twee keer bij de laatste drie, Christon nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat vraagi k me ook af... ze ging ook als derde door in de Workshop dus dat is ook vaak een teken, in dat licht moeten I-Jay en Christon/Ellen (als jurykeuze) zich ook licht zorgen maken... hun fanbase is beperkt...
Hear, hear!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou I-Jay eruit mieteren, Raf die weer geweldig zingt en alles is weer zoals het hoort.
Hij zingt echt niet zuiver hoor.. In Little Green Bag bijvoorbeeld.. Heel veel kruizen dus dan schijnt het er al dicht tegen aan, maar een paar tonen waren gewoon vals. Bij Christon hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij zingt hij niet echt vals. Niet mooi, maar het is niet vals
zucht...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK HEB EEN KAARTJE VOOR VANAVOND!
Ik ben richting Studio 22
Híj wel weer hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK HEB EEN KAARTJE VOOR VANAVOND!
Ik ben richting Studio 22
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:53 schreef roze-meisje het volgende:
marescha gaat er vanavond vast uit, kan haast niet anders, helaas![]()
er gaat sowieso een vrouw uit en marescha zat de vorige keer ook al op de kruk, ik wil 't zelf ook niet hoorquote:
Nee er gaat vanavond juist zowieso een man eruit... Er zijn al 3 vrouwen afgevallen.. Nu is het tijd voor een manquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:58 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
er gaat sowieso een vrouw uit en marescha zat de vorige keer ook al op de kruk, ik wil 't zelf ook niet hoor![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee er gaat vanavond juist zowieso een man eruit... Er zijn al 3 vrouwen afgevallen.. Nu is het tijd voor een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |