Floortjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij willen ze marescha eruit hebben......
Haar zat inderdaad wel leuk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
der haar zit wel leuk.,.... beter dan het andere wat ze altijd heeft.... dat burgelijke haar
ze was wel veeel bter dan vorige week! dat wel....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
slechte show hoor, van marescha
zie je ook wel, ik heb eigenlijk nog nooit iemand zien huilen om kritiek van de juryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef Omega het volgende:
Dat komt hard aan bij Maresha
Mwoa, kan, maar ik vond de kritiek 100% terecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij willen ze marescha eruit hebben......
Laat ik het zo zeggen.. Ik zit met m'n rug naar de tv en voelde niet de behoeft om mezelf om te draaien... Ergo: niet spannend genoeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het swingde inderdaad niet zo, de zang heb ik weinig op aan te merken.
e had gewoon los moeten gaan daar op dat podiumquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het swingde inderdaad niet zo, de zang heb ik weinig op aan te merken.
vorige week heb ik het niet gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze was wel veeel bter dan vorige week! dat wel....![]()
Ja, leuk thema ook!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:13 schreef Zhenar het volgende:
Ze hebben het érrug leuk aangekleed allemaal vandaag!![]()
![]()
ik doe precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. Ik zit met m'n rug naar de tv en voelde niet de behoeft om mezelf om te draaien... Ergo: niet spannend genoeg.
Ga jij eens snel naar het prono-topicquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vorige week heb ik het niet gezien
maar ik kan zelf niet tegen als het zo nep word gedaan, het zag er allemaal zo vreselijk nep uit en daardoor was er echt geen swing. denk dat henk-jan hetzelfde vond
Dat is evident.quote:
Dat is voor mij ook het criterium iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doe precies hetzelfde, althans, ik denk aan alsof het op de radio gedraait word, en of ik de muziek zelf zou draaien.
Dat van dat gek doen was toch in ieder geval enigszins terechtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Marescha het vet leuk doen, krijg je zo'n kutcommentaar!
Gelukkig hebben we topper Floortje nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Jerruh het volgende:
ik hoop dat het niet weer een rampenavond wordt...
daarom zeg ik.... ze willen haar eruit denk ik.... dat gevoel heb ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef --Globe-- het volgende:
De jury was wel erg negatief. Zo slecht was het nou ook weer nietik vond het best leuk.
done.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij eens snel naar het prono-topic.
Precies!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Ik vind de presentatie en choreografie ook belangrijk, het is geen zangwedstrijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het criterium idd
Is het ook natuurlijk... Maar als ik niet de behoefte voel om mezelf naar de tv toe te draaien is het hele pakket sowieso te saai...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik vind de presentatie en choreografie ook belangrijk, het is geen zangwedstrijd.
Maar ieder zijn eigen manier van kijken.
Ik vond haar ook goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |