Onzin, zo houd je alleen jezelf voor de gek. Immers de keren dat je iets koopt verhoogd je kansen helemaal niet! Enige wat je doet is wederom geld in iets investeren waarvan je kans zo minimiemquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vaker meedoen per trekking verhoogt je kansen, de winstkans bij elke dag meedoen is hetzelfde als bij 1 x in het jaar.
Dat zeg ik toch? Als je meer loten koopt voor 1 trekking verhoog je je kansen uiteraard wel. Het totaal aantal loten wat verkrijgbaar is voor een trekking staat vast dus is je winstkans als je 100 loten koopt groter dan met 1 lot.quote:Op zondag 29 april 2007 10:28 schreef sanni het volgende:
[..]
Onzin, zo houd je alleen jezelf voor de gek. Immers de keren dat je iets koopt verhoogd je kansen helemaal niet! Enige wat je doet is wederom geld in iets investeren waarvan je kans zo minimiem
dat je iets wint,dat de moeite ervoor te verkwanselen is.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Pluto41 het volgende:
Ik heb wat pages overgeslagen maar volgens mij weten een stel mensen hier nog steeds niet wat de secret nu precies is. De secret is 'Geest schept materie'. De secret is dat als jij positief kunt denken dan krijg je alles wat je wenst. Het universum buigt zich als het ware om jouw wens waar te maken.
Nou dat was alles dus. En er zit een grote waarheid in. Maar voor een deel is het ook gelul. Iedereen weet dat het leven niet altijd alleen jou kant kiest. Maar goed dit laatste was een negatieve gedachte en als de secret bestaat dan heb ik nu over mijzelf afgeroepen dat het leven mijn kant niet kiest.
In essentie is dit de hele secret. Nu moet je alleen voor jezelf nog zien of je er wat mee kunt
Hmm.. nu niet meer. Klopt dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef vero-legata het volgende:
[..]
Je kunt de engelse versie van het boek downloaden van www.mensenrechten.org
-The things you seek are also seeking you-
the Masterkey
Heel erg bedankt (nog) DI !quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:49 schreef IM-DI7 het volgende:
@Sweetgirly
Ten eerste, wat kut voor je. Ben blij dat je al manieren voor jezelf hebt gevonden om er aan te kunnen werken. De kwaliteit van je leven wordt niet bepaald door de efficientie waarmee jij hebt geleefd. Ik bedoel hiermee te zeggen, het is gewoon ook goed om soms een periode te hebben waarin je meer tijd in jezelf moet steken, dan in de activiteiten.
Ten tweede, het leven bestaat gewoon niet alleen uit positiviteit. Dat is gewoon absolute onzin. Er zijn gewoon altijd gevoelens. Het verschil tussen een ontwaakt persoon en een niet ontwaakt persoon is dat de ontwaakte persoon de gevoelens puur beleefd, zonder een plaatje en het de ruimte geeft om het er te laten zijn en het weer loslaat. Niet ontwaakte personen, blijven met een gevoel hangen, maken er plaatjes van, of roepen door die plaatjes zelf de gevoelens op.
Ik ben zelf uit zo'n periode geklommen door te letten op mijn spanningen. Ik probeerde elke dag een tijd lang, zeg maar van kwartiertje tot een uur, te ontspannen, door naar muziek te luisteren en op bed te liggen of te mediteren. Natuurlijk probeerde ik wel wakker te blijven, zo dat ik kon zien wat er allemaal in mij leefde aan gedachten.
Precies wat je schrijft, na het dal komt een piek die fantastisch zal zijn en ben je weer een belangrijke ervaring rijker
Sterkte, liefs DI
Dat zag ik ook inderdaad,wel erg vaag dat een normale schrijfster zich ineens schaart naast een entiteit,waar de bijbel om draait natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Zojuist bij Oprah was Rev.Run (van Run DMC en nu een reality-show op MTV, Run's House). Tijdens het gesprek over het overlijden van hun paar uur oude baby noemde hij 'The Secret'.
Gisteren hadden ze het bij Oprah alweer over The Secretquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Zojuist bij Oprah was Rev.Run (van Run DMC en nu een reality-show op MTV, Run's House). Tijdens het gesprek over het overlijden van hun paar uur oude baby noemde hij 'The Secret'.
Dat 'the secret' zei dat men niet moet blijven hangen op de negatieve dingen uit het verleden maar dat men dankbaar moet zijn voor wat ze hebben en positief naar de toekomst blijven kijken.
Blijkbaar heb je er niets van begrepenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb het boekje The Secret tot overmaat van ramp voor mijn verjaardag gekregen.Walgelijk, wat een pulp.
![]()
Het is nog steeds te downloaden al is het de achtergrond waar the secret uit voortgekomen is, Dit heet The Masterkey. Als je naar www.mensenrechten.org gaat, naar de link Constructieve Ideeen, en dan helemaal onderaan bij de quote die de pagina afsluit op The Masterkey klikt krijg je gratiz ende voor niks The Masterkey als PDF bestand.quote:
Juist wel. Er worden (zoals gewoonlijk) weer een hoop valse, nergens op gebaseerde beloftes gemaakt die alleen mensen die niet wat verder nadenken voor zoete koek slikken.quote:
Als je denkt dat ze vals zijn zullen ze voor jouw idd niet werken en ik snap echt niet waar je je druk om maakt. Mensen kunnen de info gratis bekijken en dan zelf wel hun mening geven. Als jij het niets vind prima maar dat is dan jouw mening. Als je de masterkey bijvoorbeeld daadwerkelijk gelezen zou hebben wat je volgens mij niet hebt zou je uberhaupt niet bij die uitspraak komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:26 schreef onemangang het volgende:
[..]
Juist wel. Er worden (zoals gewoonlijk) weer een hoop valse, nergens op gebaseerde beloftes gemaakt die alleen mensen die niet wat verder nadenken voor zoete koek slikken.
Precies.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:49 schreef vero-legata het volgende:
Sommige mensen halen kracht en inspiratie uit de bijbel anderen uit disney films, laat iedereen lekker zijn eigen ding opzoeken wat bij hem of haar past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |