En diegene die elke woordje doorpluisen op een taal fout zijn ook erg triest get a life tis een forum wat boeit het of er een punt staat of nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Leer zelfs een spelling voor je over het IQ van anderen begint te zeiken.
Check nou eerst dat acount voordat je zeurt En die naam breezahboy merk je daar niks aan simpele zielquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Julien het volgende:
als ik t goed begrijp ben je zelf dus een gefrustreerde mavist met een superdude account?
Meki een IQ van 50 mwah.quote:rechtse moslimbashers met een iq van 50 zoals meki die denken dat ze heel wat zijn
Als je alle tekst hebt doorgelezen dan weet je het maar dat heb je dus niet Oquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Jordy-B het volgende:
Als je het allemaal zo kut vindt, hè... wat doe je hier dan nog?
Beetje sadomasochistisch ingesteld?
ja ik zie 't, het is zeg maar een 'protest' tegen superdudes?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Check nou eerst dat acount voordat je zeurt En die naam breezahboy merk je daar niks aan simpele ziel
"zelf eens" ??quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dat heb ik wel, maar het komt ietwat sarcastisch over...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als je alle tekst hebt doorgelezen dan weet je het maar dat heb je dus niet OM
G
tis nog erger als ik dacht
i laf joe braunquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef BrauN het volgende:
Ja, dat geslijm tegen bekende users zoals ik en yvonne moet maar eens afgelopen zijn!
sow jij bent echt een randmongoolquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
En dan users he ik lach me altijd kapot om die reacties hier Al die boefjes die alleen onder een kloon durfen te posten omdat ze anders gezicht verlies lijden op een forumAl die rechtse moslimbashers met een iq van 50 zoals meki die denken dat ze heel wat zijn Die mods zijn ook erg leuk onpartijdig kennen ze hier niet
Wat ook leuk is dat geslijm naar de bekendere users zoals braun yvonne etc etc Of van die figuren die aandacht willen en dat doen door kwetsende opmerken te maken zoals exobruzis ofzo iets en dan die reacties meteen het hele topic vernaggeld
![]()
Ook weet je precies de reacties die er komen op een nieuwsbericht waarom zetten ze er standaard het zelfde tekstje der opScheelt de jeugdige fokker weer het nodige typwerk Verder vind ik dat vmbo bash gedoe ook erg leuk ze halen het naar beneden en ondertussen zitten ze zelf er zelf op
Dat anti breezah is ook vermakelijk sugababes onderuit halen terwijl fok het verleng stuk van cu2 is De fokker is aan de reacties te zien niet ouder dan 15-16 jaartjes En heeft stiekum ook een sugababes acount Onz kan ook wel dicht want geforceerd grappig proberen te doen is niet leuk af en toe staat er een leuk topic tussen maar meer ook niet Maar verder kom ik er graag en heb er lol voordat de rot dan op reacties los barsten uit de jeugdige keeltjes
En buzzer als je dit topic ziet NIET opslot zetten svp
Wil je, voor ieders bestwil, de volgende keer je heel rap bedenken voor je iets als dit post?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
[...]
Waarom vind je dat ik een mongool omdat ik geen punten en comma.s gebruik och gut Volgens mij heeft de gemiddelde fokker meer inhoud dan jijquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef MadMarine het volgende:
[..]
sow jij bent echt een randmongool
zelf meegedaan aan de IQ-test ook? of kon je het aanknopje van de tv niet een vinden?
tot zover het bashen, inhoudelijk heb je wel een punt natuurlijk
Die is origineel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nee argumenteren kan ik erg goed maar ben je zown taal puristquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Wil je, voor ieders bestwil, de volgende keer je heel rap bedenken voor je iets als dit post?
Je maakt alleen jezelf belachelijk. Kom maar terug als je de nederlandse taal een beetje machtig bent en weet wat argumenteren is.
volgens mij neem je sommige dingen iets te serieusquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat ik een mongool omdat ik geen punten en comma.s gebruik och gut Volgens mij heeft de gemiddelde fokker meer inhoud dan jij![]()
![]()
nee integendeel, ieder zijn eigen stijl.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat ik een mongool omdat ik geen punten en comma.s gebruik och gut Volgens mij heeft de gemiddelde fokker meer inhoud dan jij![]()
![]()
De vergeten woorden zijn 't probleem niet zo...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef skippy22 het volgende:
ochja en ik vergeet af en toe een woord
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
Al die rechtse moslimbashers met een iq van 50 zoals meki die denken dat ze heel wat zijn
Wat maakt het uit als er woord of woordt staat HET IS EEN FORUM geen dictee Zo lang je maar weet waar ik het over heb en dat weet je dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De vergeten woorden zijn 't probleem niet zo...
Maar gelukkig doe je wel aan hoofdletters...
Je mag wel laten zien dat je een beetje moeite doet om ervoor te zorgen dat anderen je posts goed kunnen lezen. Als jij al te beroerd bent om 'n beetje je best te doen op je post, waarom zouden users dan wèl moeite moeten doen om jouw gebrabbel te ontcijferen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als er woord of woordt staat HET IS EEN FORUM geen dictee Zo lang je maar weet waar ik het over heb en dat weet je dus![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jouw mening. Jij hoeft je eigen tekst niet te lezen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als er woord of woordt staat HET IS EEN FORUM geen dictee Zo lang je maar weet waar ik het over heb en dat weet je dus![]()
Indd behalve op de zondag Dan kan ik er met me brakke kop niet om lachenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:22 schreef Halldar het volgende:
Best wel eens eigenlijk, fok is een en al leedvermaak.
je bent gewoon een relnicht heaumeau > mensen die dát woord gebruiken zijn toch wel het ergst...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef skippy22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef BrauN het volgende:
Ja, dat geslijm tegen bekende users zoals ik en yvonne moet maar eens afgelopen zijn!
Ik ben geen homoquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef MadMarine het volgende:
[..]
je bent gewoon een relnicht heaumeau > mensen die dát woord gebruiken zijn toch wel het ergst...
Hij's ook zo bescheiden...quote:
Julie pesten zie je tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef plumbum het volgende:
skippy, was dat niet een kangoeroe?
wat doet een kangoeroe nou op fok?![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef LOOD het volgende:
Je smeekt er praktisch om. Niet gaan miepen nou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef skippy22 het volgende:
Julie pesten zie je toch
Want dat mag niet? Hoe hij mensen schetst is nou ook niet bepaald vredelievend. Je zou denken dat zo iemand wel tegen kritiek kan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Slarioux het volgende:
Hij heeft een punt. Dat mensen over zijn spelling beginnen zegt genoeg.
't is dan ook niet bepaald om over naar huis te schrijven...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Slarioux het volgende:
Jij bent ONS aan het pesten?quote:
Kan ik ook maar hij bedoelde dat ze niks anders wisten dan over m,n taal gebruik te zeuren En niks anders hadden om me te pakkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Want dat mag niet? Hoe hij mensen schetst is nou ook niet bepaald vredelievend. Je zou denken dat zo iemand wel tegen kritiek kan.
Dat komt doordat je een kutnewbie bent en niemand de moeite neemt om iets over je op te zoeken om je te pakken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kan ik ook maar hij bedoelde dat ze niks anders wisten dan over m,n taal gebruik te zeuren En niks anders hadden om me te pakken![]()
Jewel de tranen rollen over je wangetjesquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent ONS aan het pesten?
aaaaaaaaaaaaaaach
Idd, maar het is duidelijk dat fokkers niet tegen kritiek kunnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Want dat mag niet? Hoe hij mensen schetst is nou ook niet bepaald vredelievend. Je zou denken dat zo iemand wel tegen kritiek kan.
Dat is ook triest om het zo te doen doe het dan via dit topic En niet via omwegen Verbaal ben je gewoon slapquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat komt doordat je een kutnewbie bent en niemand de moeite neemt om iets over je op te zoeken om je te pakken...
Ik ben niet echt in de positie om newbs te verdedigen maar dit lijkt me wel erg kort door de bocht (onafhankelijk van de rest van de thread dan heh)quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat komt doordat je een kutnewbie bent en niemand de moeite neemt om iets over je op te zoeken om je te pakken...
Dat valt het meeste op wanneer je een post typt, hè. Veel meer bleef er ook niet over om over te oordelen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef skippy22 het volgende:
Kan ik ook maar hij bedoelde dat ze niks anders wisten dan over m,n taal gebruik te zeuren En niks anders hadden om me te pakken![]()
Heb je het nu tegen jezelf?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Idd, maar het is duidelijk dat fokkers niet tegen kritiek kunnen
Wat is 'het', welke omwegen en hoezo ben ik 'verbaal gewoon slap'?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat is ook triest om het zo te doen doe het dan via dit topic En niet via omwegen Verbaal ben je gewoon slap
Wat doet er nu toe....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef plumbum het volgende:
Hij kent zichzelf gewoon teveel eer toe door te denken dat mensen daadwerkelijk moeite zouden doen om hem af te zeiken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef MasonsApron het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de positie om newbs te verdedigen maar dit lijkt me wel erg kort door de bocht (onafhankelijk van de rest van de thread dan heh)
goedzo misshobje je helpt me wel hequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat doet er nu toe....
Geef gewoon een mening of typ niets![]()
een gele kikker... Nou zal 'ie zich wel flink beledigd voelen.quote:
Dat snap ik, zeker in dit geval. Maar ik vind het zo jammer dat er vaak teruggegrepen wordt naar makkelijke dingen om iemand op te pakken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij kent zichzelf gewoon teveel eer toe door te denken dat mensen daadwerkelijk moeite zouden doen om hem af te zeiken.
Dus ben ik even zo vriendelijk om het wel te doen.
Ik vind van welquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat is 'het', welke omwegen en hoezo ben ik 'verbaal gewoon slap'?
Er is niets om hem op te pakken, want het is een newbie...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:46 schreef MasonsApron het volgende:
[..]
Dat snap ik, zeker in dit geval. Maar ik vind het zo jammer dat er vaak teruggegrepen wordt naar makkelijke dingen om iemand op te pakken.
quote:
iedereen zegt juist dat z'n punt het niet doet.......quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef wendytje het volgende:
iedereen zegt juist dat z'n punt het niet doet.......![]()
Helemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Xebrozius het volgende:
Zo TS, aan je openingspost te lezen weet je allemaal perfect hoe het in elkaar zit...
Hoiquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
Gewoon een ouwe zeikerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kan heul goed tegen kritiek, en daarbij ben ik geen FOK!ker.
Misschien trek jij het lot van fok wel zo erg aan dat je dermate gefrustreerd de begintekst hebt uitgetypt dat je in je razende woede over de context heenkeek en totaal verkeerde interpretaties gebruikte?quote:
Zijn analyse van jou klopt niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien trek jij het lot van fok wel zo erg aan dat je dermate gefrustreerd de begintekst hebt uitgetypt dat je in je razende woede over de context heenkeek en totaal verkeerde interpretaties gebruikte?
Die gebruik ik nooit maar volgens mij voel jij je aangesproken Door dat stukje wat er over jou staat En gefrusteerd en een tekort aan aandacht heb jij nog altijd Ben je in het echt ook zo als dat zo is dan moet je toch de hele week met een kapote kop rond lopen Niet ze zuinigquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Misschien trek jij het lot van fok wel zo erg aan dat je dermate gefrustreerd de begintekst hebt uitgetypt dat je in je razende woede over de context heenkeek en totaal verkeerde interpretaties gebruikte?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef seto het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
|(@)(@)* * * *(@)(@) * * * |( @)
Je hebt een forum mening Je gaat me toch niet vertellen dat je in irl ook zo doet Zoals ik al zij dan gebeuren er vervelende dingen met je hoofdquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mening, net als ieder ander persoon...
Wacht even je gaat beginnen over mijn uiterlijk terwijl je het hebt over een 'lekker simpel dom'? Mijn god, blijkbaar ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die gebruik ik nooit maar volgens mij voel jij je aangesproken Door dat stukje wat er over jou staat En gefrusteerd en een tekort aan aandacht heb jij nog altijd Ben je in het echt ook zo als dat zo is dan moet je toch de hele week met een kapote kop rond lopen Niet ze zuinig
Nog nooit gebeurd, en ik sta idd niet te boek als meest tactvol persoon idd. Sommige mensen vinden me daarom niet lief en anderen waarderen mijn oprechte botheid. Kwestie van karakter en voorkeur.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt een forum mening Je gaat me toch niet vertellen dat je in irl ook zo doet Zoals ik al zij dan gebeuren er vervelende dingen met je hoofd
Oh is dat het.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb gewoon een mening, net als ieder ander persoon...
Heb ik het over je hoofd slimbo Ik bedoel dus als je zulke opmerkingen maakt in het echt dan krijg je een ros voor je bek Maar je snapt het niet dus wie is hier nou DOM jij En nee ik geef je geen ros voor je bek als je dat denk flapdrolquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wacht even je gaat beginnen over mijn uiterlijk terwijl je het hebt over een 'lekker simpel dom'? Mijn god, blijkbaar ben je nog dommer dan ik dacht.
[afbeelding]
Xebro, heb je het origineel van dat plaatje toevallig ook nog?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wacht even je gaat beginnen over mijn uiterlijk terwijl je het hebt over een 'lekker simpel dom'? Mijn god, blijkbaar ben je nog dommer dan ik dacht.
[afbeelding]
klikquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Xebro, heb je het origineel van dat plaatje toevallig ook nog?
Je komt me niet eens persoonlijk opzoeken of bedreigen via mail? Dat valt me van je tegen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb ik het over je hoofd slimbo Ik bedoel dus als je zulke opmerkingen maakt in het echt dan krijg je een ros voor je bek Maar je snapt het niet dus wie is hier nou DOM jij En nee ik geef je geen ros voor je bek als je dat denk flapdrol
Dat is jaloezie. Dat kan ik ze ook niet kwalijk nemen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Dank.
Ik snap echt niet dat mensen jou gemeen kunnen vinden.
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
En dan users he ik lach me altijd kapot om die reacties hier Al die boefjes die alleen onder een kloon durfen te posten omdat ze anders gezicht verlies lijden op een forumAl die rechtse moslimbashers met een iq van 50 zoals meki die denken dat ze heel wat zijn Die mods zijn ook erg leuk onpartijdig kennen ze hier niet
Wat ook leuk is dat geslijm naar de bekendere users zoals braun yvonne etc etc Of van die figuren die aandacht willen en dat doen door kwetsende opmerken te maken zoals exobruzis ofzo iets en dan die reacties meteen het hele topic vernaggeld
![]()
Ook weet je precies de reacties die er komen op een nieuwsbericht waarom zetten ze er standaard het zelfde tekstje der opScheelt de jeugdige fokker weer het nodige typwerk Verder vind ik dat vmbo bash gedoe ook erg leuk ze halen het naar beneden en ondertussen zitten ze zelf er zelf op
Dat anti breezah is ook vermakelijk sugababes onderuit halen terwijl fok het verleng stuk van cu2 is De fokker is aan de reacties te zien niet ouder dan 15-16 jaartjes En heeft stiekum ook een sugababes acount Onz kan ook wel dicht want geforceerd grappig proberen te doen is niet leuk af en toe staat er een leuk topic tussen maar meer ook niet Maar verder kom ik er graag en heb er lol voordat de rot dan op reacties los barsten uit de jeugdige keeltjes
Nee hoor maar ik vind je wel een zielig mannetje maar slaan Ik ben verbaal sterk genoeg terwijl jij het helemaal niet bent Ja okee je kan goed flamen mensen neerhalen maar meer ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je komt me niet eens persoonlijk opzoeken of bedreigen via mail? Dat valt me van je tegen hoor
Je bent in ieder geval wel grappig... Maar goed, clowns werken altijd op mijn lachspieren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik vind je wel een zielig mannetje maar slaan Ik ben verbaal sterk genoeg terwijl jij het helemaal niet bent Ja okee je kan goed flamen mensen neerhalen maar meer ook niet
Zijn onderschrift is: Tactloze Lul. Misschien werk je het dan een beetje in de hand?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef SuperBosch het volgende:
Dank.
Ik snap echt niet dat mensen jou gemeen kunnen vinden.
Dan is hij toch verbaal sterk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik vind je wel een zielig mannetje maar slaan Ik ben verbaal sterk genoeg terwijl jij het helemaal niet bent Ja okee je kan goed flamen mensen neerhalen maar meer ook niet
Clowns zijn leuk tegen mensen Ben ik aardig en leuk volgens mij nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel grappig... Maar goed, clowns werken altijd op mijn lachspieren.
Nou ooit, (let wel lang geleden) heeft Xebro een topic geopend waarin hij heel aardig was (al dan niet vrolijk), iets met een gescheurde balzak ofzo... heel leuk iig, en hij schold op niemand bahalve zichzelf volgens mij...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Oh is dat het.![]()
Nouja, ik weet niet, meestal als ik een post van jou zie staan in een forum, brandt je de TS dan wel een voorgaande poster tot de grond af. Meestal hè, meestal.
Laat je leuke kant eens zien, voorkomt dit soort verwijten (niet dat je je daar iets van aan dient te trekken).![]()
Wil toch niks zeggen, dat blijkt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Arcee het volgende:
Nee, je leeftijd in je username opnemen, dat is slim.
Skippy was al bezetquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Arcee het volgende:
Nee, je leeftijd in je username opnemen, dat is slim.
Een keer in de zoveel tijd zet ik mezelf ruimschoots voor lul om zo de balans weer te herstellen. Leedvermaak is prima als je er maar voor zorgt dat je ook met jezelf spot van tijd tot tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ooit, (let wel lang geleden) heeft Xebro een topic geopend waarin hij heel aardig was (al dan niet vrolijk), iets met een gescheurde balzak ofzo... heel leuk iig, en hij schold op niemand bahalve zichzelf volgens mij...
Gast ga toch weer terug naar partyflock ofzo...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:21 schreef skippy22 het volgende:
[quote]Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dan is hij toch verbaal sterk?
[/quote/Ja toch wel owh hmm Maar er is nog geen enkele fokker geweest die hier echt wat op te zeggen had behalve m,n schrijf stijl
Wat jij leed vermaak vind is kwetsend voor anderen Maar dat snap je niet helemaal blijkt wel Je wil gewoon aandacht terwijl je in het echt een verlegen schijtventje bentquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een keer in de zoveel tijd zet ik mezelf ruimschoots voor lul om zo de balans weer te herstellen. Leedvermaak is prima als je er maar voor zorgt dat je ook met jezelf spot van tijd tot tijd.
Gescheurde balzak door fietszadel, fokkers op hun slechtst, beschimmeld brood eten etc etc
Dat IS leedvermaak toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat jij leed vermaak vind is kwetsend voor anderen
Je bent niet van mening dat je al verbaal sterk dient te zijn eer je verbaal sterk bent op een forum? Ik zie nerds nou niet zo gauw met goed onderbouwde argumenten komen tenzij het over computers gaat. Fok is een verlengstukje van mijn leven. En veel mensen hebben er moeite mee om dat te geloven. Tja... zoals ik al eens eerder heb gepost ben ik in het het dagelijks leven aardig en innemend maar niet tegen personen die ik niet mag. Zo simpel ligt het. Een flinke sneer naar iemand doet persoon in kwestie meteen beseffen wat zijn positie is. Ik ben niet iemand van de geveinsde fijngevoeligheid of meelevendheid omdat ik daar niet op zit te wachten, het onnodig vind en het niet bijdraagt aan eerlijkheid.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat jij leed vermaak vind is kwetsend voor anderen Maar dat snap je niet helemaal blijkt wel Je wil gewoon aandacht terwijl je in het echt een verlegen schijtventje bent
Ja maar hij is extreem kwetsend en als hij daarom lacht is het een ziek ventje Ene dan bedoel ik NIET alle topics Maar vaak gaat het echt te verquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat IS leedvermaak toch?![]()
Je maakt het er niet echt beter op.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
Of van die figuren die aandacht willen en dat doen door kwetsende opmerken te maken zoals exobruzis ofzo iets en dan die reacties meteen het hele topic vernaggeld
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef skippy22 het volgende:
Dat kan natuurlijk nog wel komen als hij brutaal word![]()
Die fouten gaan wel wat verder dan een puntje vergeten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef skippy22 het volgende:
Wat jij leed vermaak vind is kwetsend voor anderen Maar dat snap je niet helemaal blijkt wel Je wil gewoon aandacht terwijl je in het echt een verlegen schijtventje bent
Jezus, het is het fucking internet, zal het wat fucking boeien wat daar gezegd wordt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja maar hij is extreem kwetsend en als hij daarom lacht is het een ziek ventje Ene dan bedoel ik NIET alle topics Maar vaak gaat het echt te ver
De interpunctie mag ook .. euhm... aanwezig zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je bent niet van mening dat je al verbaal sterk dient te zijn eer je verbaal sterk bent op een forum? Dat ben ik in irl ook Maar volgens mij ben JIJ de nerd met je fotoshop en fok een verleng stuk van je levenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je bent niet van mening dat je al verbaal sterk dient te zijn eer je verbaal sterk bent op een forum? Ik zie nerds nou niet zo gauw met goed onderbouwde argumenten komen tenzij het over computers gaat. Fok is een verlengstukje van mijn leven. En veel mensen hebben er moeite mee om dat te geloven. Tja... zoals ik al eens eerder heb gepost ben ik in het het dagelijks leven aardig en innemend maar niet tegen personen die ik niet mag. Zo simpel ligt het. Een flinke sneer naar iemand doet persoon in kwestie meteen beseffen wat zijn positie is. Ik ben niet iemand van de geveinsde fijngevoeligheid of meelevendheid omdat ik daar niet op zit te wachten, het onnodig vind en het niet bijdraagt aan eerlijkheid.
Ik vind fok wel leuk hoor lekker brutaal doen Ik zie het gezeur over de ............................ en ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ook weer Teken van zwakte ??quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef BossFight het volgende:
Heeft deze wijze walibi eigenlijk al een fatsoenlijk alternatief gegeven voor Fok! als hij het hier zo ontzettend beroerd vindt?
Of van die figuren die aandacht willen en dat doen door kwetsende opmerken te maken zoals exobruzis ofzo iets en dan die reacties meteen het hele topic vernaggeld![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef skippy22 het volgende:
een goede snaar
Nou nee dat word niet gedaan ja gezeik om de puntjes en comma,s Wat een debielige replyquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:36 schreef BossFight het volgende:
Ik zie deze knul al zittend, snuivend van woede achter zijn pc'tje, omdat zijn ow zo geweldige topic vanaf seconde 1 de grond in werd geboord!
Heerlijk.![]()
Nee teken van enige vorm van opleiding, toekomstige gemeentewerker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik vind fok wel leuk hoor lekker brutaal doen Ik zie het gezeur over de ............................ en ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ook weer Teken van zwakte ??
Het is meer dat een verhaal zonder interpunctie nog al lastig te volgen is, hiermee zeg ik niet dat ik het niet kan, maar wel dat ik er geen zin in heb. Leer eerst eens normaal een verhaaltje typen als je mensen wilt bereiken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik vind fok wel leuk hoor lekker brutaal doen Ik zie het gezeur over de ............................ en ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ook weer Teken van zwakte ??
Ik werk al En zoals ik al Zij ik let hier niet zozeer op m,n teksten zoals taal puristjes als jij dat wel doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:38 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee teken van enige vorm van opleiding, toekomstige gemeentewerker!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef skippy22 het volgende:
Ben je in het echt ook zo als dat zo is dan moet je toch de hele week met een kapote kop rond lopen Niet ze zuinig
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:01 schreef skippy22 het volgende:
Zoals ik al zij dan gebeuren er vervelende dingen met je hoofd
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef skippy22 het volgende:
Heb ik het over je hoofd slimbo Ik bedoel dus als je zulke opmerkingen maakt in het echt dan krijg je een ros voor je bek Maar je snapt het niet dus wie is hier nou DOM jij En nee ik geef je geen ros voor je bek als je dat denk flapdrol
Sterk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef skippy22 het volgende:
Dan hoop ik echt dat je een keer zo inelkaar word gebeukt Het liefst klappen op je bek zodat je dat soort dingen een keer afleert
Waar werk je dan, in een lampenfabriek?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik werk al En zoals ik al Zij ik let hier niet zozeer op m,n teksten zoals taal puristjes als jij dat wel doen![]()
Jouw aanwezigheid is een groot teken van zwakte...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
quote:Ik ben een geile boy die wel zin heeft in een lekker dom geil sletje
quote:Rukken tot je er bij neer valt
quote:Webcammen met lekker breezahtjes die al snel hunm tietjes laten zien
Nou, op de inhoud van je 'teksten' let je ook niet (aan je posts te zien). Waar let je dan op? Dat je niet vergeet regelmatig adem te halen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik werk al En zoals ik al Zij ik let hier niet zozeer op m,n teksten zoals taal puristjes als jij dat wel doen![]()
Dat is te merken, want ze zijn lastig te lezen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:40 schreef skippy22 het volgende:
ik let hier niet zozeer op m,n teksten
Ten eerste kan ik moeilijk met je in discussie gaan als je zo blijft raaskallen. Dan kan ik net zo goed een goed gesprek aangaan met Hendrik die hier op de hoek woont en leidt aan paranoide schizofreniequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je bent niet van mening dat je al verbaal sterk dient te zijn eer je verbaal sterk bent op een forum? Dat ben ik in irl ook Maar volgens mij ben JIJ de nerd met je fotoshop en fok een verleng stuk van je leven![]()
![]()
En een goede snaar iemand waarvan haar moeder kanker heeft en jij zegt is het terminaal ja ja Dan hoop ik echt dat je een keer zo inelkaar word gebeukt Het liefst klappen op je bek zodat je dat soort dingen een keer afleert
Dat zei ik een uur geleden ook. Hij kán het wel, hij wíl het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is meer dat een verhaal zonder interpunctie nog al lastig te volgen is, hiermee zeg ik niet dat ik het niet kan, maar wel dat ik er geen zin in heb. Leer eerst eens normaal een verhaaltje typen als je mensen wilt bereiken.
Selectief quoten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je haalt er express dat soort dingen uit![]()
Als je je der aan ergert kijk dan niet dombo En ik werk in de ict ben je vader niet :|quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef BossFight het volgende:
[..]
Waar werk je dan, in een lampenfabriek?
Gast het lijkt nu gewoon wel of je het opzettelijk doet om reacties uit te lokken, ga is lekker naar bed ofzo.
Empathie heb je niet he dat blijkt wel En raskallen nee hoor vind het wel meevallenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ten eerste kan ik moeilijk met je in discussie gaan als je zo blijft raaskallen. Dan kan ik net zo goed een goed gesprek aangaan met Hendrik die hier op de hoek woont en leidt aan paranoide schizofrenie.
Ten tweede is het niet mijn probleem dan mensen hun triviale gebeurtenissen op fok plempen en daarmee elke reactie kunnen verwachten. Tja dat een totaal onbekend iemand op internet verkondigd kanker te hebben is niet mijn probleem. Als het echt zo is dan zou ik als kankerpatient niet op internet rondhangen als je nog maar zo kort te leven hebt. En dan wals ik er even overheen, zie iemand over de zeik gaan, lach even en ga dan gezellig sporten of iets anders doen wat iemand met een terminale ziekte of geestelijke aandoening niet kan doen.
hahaha! Als jij mijn vader was geweest, MIJN GOD dan heette ik waarschijnlijk MAIKUUUL.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:43 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als je je der aan ergert kijk dan niet dombo En ik werk in de ict ben je vader niet :|
Medeleven heb ik voor mensen van vlees en bloed. Compassie en begrip heb ik voor familie en vrienden niet voor nicknames op internet of hongerlijers op een tv spot die je overhaalt om geld te storten om zo de schijn te geven dat ik het leed van anderen aantrek. Geef me dan maar gewoon egoisme dan ben ik tenminste eerlijk...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Empathie heb je niet he dat blijkt wel En raskallen nee hoor vind het wel meevallen
Beetje zelfspot kan geen kwaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef skippy22 het volgende:
Ondanks het gezeik van de taal puristjes heb ik wel lol hier Of ik er vrienden mee maak is een tweede
De intellectueel minder bedeelde medemens is makkelijk te vermaken, zo blijkt wel weer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef skippy22 het volgende:
Ondanks het gezeik van de taal puristjes heb ik wel lol hier
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:47 schreef BossFight het volgende:
[..]
hahaha! Als jij mijn vader was geweest, MIJN GOD dan heette ik waarschijnlijk MAIKUUUL.
Geeft gewoon aan hoe triest ik zulk soort paupertjes vind, leer de taal, leer hem toepassen op een acceptabel niveau en ga dan pas kankeren op andere...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je haalt er express dat soort dingen uit![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft gewoon aan hoe triest ik zulk soort paupertjes vind, leer de taal, leer hem toepassen op een acceptabel niveau en ga dan pas kankeren op anderen...
Je verpraat je ook de hele tijdquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Medeleven heb ik voor mensen van vlees en bloed. Compassie en begrip heb ik voor familie en vrienden niet voor nicknames op internet of hongerlijers op een tv spot die je overhaalt om geld te storten om zo de schijn te geven dat ik het leed van anderen aantrek. Geef me dan maar gewoon egoisme dan ben ik tenminste eerlijk...
quote:
Maar exbrozios simpele boer uit grunn Ik ben niet arm want dat betekent pauper LEER eens woorden te gebruiken waar ze voor staanquote:
onz mag nie dicht. dan kom ik hier nooit weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
![]()
Ik maak toch geen opmerkingen over je ene been die je niet hebt dat doet hij wel owh wat leuk Als ik je daar op zou pakken word je niet vrolijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:53 schreef BossFight het volgende:
Ik snap ook eerlijk gezegt niet waarom er vaak mensen zijn die Xebrozius bashen vanwege zijn uitspraken en topics. Om heel eerlijk te zijn ben ik het volledig met hem eens, eerlijkheid maakt een mens integer en oprecht. Maar dat betekend gewoon dat je niet schijnheilig moet gaan lopen zijn tegen mensen die je niet mag of over dingen die je niet intresseren of niet aanstaan.
Kan mij het bijvoorbeeld nou boeien dat er weer een Marrokaan kapot klapt tegen een paaltje met zijn scooter, echt te idioot voor woorden soms hoe mensen zich druk kunnen maken om iets waar ze de volgende dag niet eens meer over nadenken.
Ja, dat lijkt me ook nog wel eens wat... een topic openen onder de invloed van LSD en er dan ook in gaan reageren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Maar exbrozios simpele boer uit grunn Ik ben niet arm want dat betekent pauper LEER eens woorden te gebruiken waar ze voor staan
Ach je hebt mijn fotoboek gechecked wat lief!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik maak toch geen opmerkingen over je ene been die je niet hebt dat doet hij wel owh wat leuk Als ik je daar op zou pakken word je niet vrolijk
Ik ben niet onder invloed van lsd Want dan ga ik niet zown topic makenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook nog wel eens wat... een topic openen onder de invloed van LSD en er dan ook in gaan reageren.
Nou wat lief maar een ding hebben we gemeen we houden van bierquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ach je hebt mijn fotoboek gechecked wat lief!![]()
Met dat been drijf ik zelf meer de spot dan hij ooit zou kunnen, als je mij zou kennen zou je weten dat dat stuk staal daar geen issue is en ook nooit zal zijn voor mij.
Hey gast, echt ga nou niet vriendjes proberen te maken. 95% van Fok! houdt van bier idioot!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou wat lief maar een ding hebben we gemeen we houden van bier![]()
Dom van je dit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben niet onder invloed van lsd Want dan ga ik niet zown topic maken![]()
Vriendjes met jou dacht het ff niet dan nog liever een glas heinken leeg drinkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hey gast, echt ga nou niet vriendjes proberen te maken. 95% van Fok! houdt van bier idioot!
Dat ze er wat lsd inpleuren terwijl je even niet kijkt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vriendjes met jou dacht het ff niet dan nog liever een glas heinken leeg drinken
Wat ben je toch aardig eenbeenige bandietquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:03 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat ze er wat lsd inpleuren terwijl je even niet kijkt!
Owh nee wat doet ie danquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef Jajong het volgende:
Haha, Meki een rechtse moslimbasher. Nou nog mooier.
Je spreekt jezelf weer is tegen sulletje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat ben je toch aardig eenbeenige bandiet
Je vind het niet erg dus dan kan het wel Maar zal het niet weer doen je vind het dus wel erg merk ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:14 schreef BossFight het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf weer is tegen sulletje.
Dacht dat jij NOOIT een opmerking zou maken over mijn been.
Ga een cactus pijpen teefgezicht!
Hij is dé moslim van FOK! Verder werkt ie bij de AH.quote:
Lezen is een vak blijkbaar, hoor je mij zeggen dat ik het erg vind? Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je vind het niet erg dus dan kan het wel Maar zal het niet weer doen je vind het dus wel erg merk ik
't is "yvonne en ik"quote:
Ben ik zo ergquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef Jajong het volgende:
In het quinquennium dat ik het wereld wijde web bezoek heb ik zelden zon vlegel meegemaakt!
nee, jij werd niet genoemd.quote:
natuurlijk, begin je het door te krijgen .... en het lukt hem ook, dankzij mensen als jouquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:01 schreef Halldar het volgende:
Je zou haast gaan denken dat Xebrozius i.p.v. oprecht bot een minderwaardigheids complex aan het overcompenseren is.
Wat lul je nou, weet je zelf wel waar je het over hebt? Je snapt totaal niet wat ik zei he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
natuurlijk, begin je het door te krijgen .... en het lukt hem ook, dankzij mensen als jou
en hoe voelt dat nu, dat een idioot als X. een beetje 'eigenwaarde' kan ontdekken, door nog grotere klunsen op te zoeken? Goed hé ..
Dat doet ie inderdaad jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:01 schreef Halldar het volgende:
Je zou haast gaan denken dat Xebrozius i.p.v. oprecht bot een minderwaardigheids complex aan het overcompenseren is.
Die ene foto ook van je waar je met je pielemuisje zit te spelen wie ligt er naast je je zus Volgens mij ontbreekt het bij jou wel meer dan dat ene been Maar dan boven in je hoofdquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:17 schreef BossFight het volgende:
[..]
Lezen is een vak blijkbaar, hoor je mij zeggen dat ik het erg vind? Nee.
Ik geef alleen even aan dat je jezelf wederom tegen spreekt.
Het cactus pijpen was een algemene mededeling had verder geen betrekking tot de rest van de post.
wacht even, jij interpreteert nooit?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef skippy22 het volgende:
Die gebruik ik nooit maar volgens mij voel jij je aangesproken Door dat stukje wat er over jou staat En gefrusteerd en een tekort aan aandacht heb jij nog altijd Ben je in het echt ook zo als dat zo is dan moet je toch de hele week met een kapote kop rond lopen Niet ze zuinig
Neeheequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
wacht even, jij interpreteert nooit?
Had je het idee dat je opstandig was of iets dergelijks dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef skippy22 het volgende:
Ik ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:13 schreef shaun81 het volgende:
Volgens mij ben je zelf een kloon
Oh, ja gek zoeen mensen hebje hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef shaun81 het volgende:
nee nee de TSvolgens mij is het gewoon een relkloon
En dan users he ik lach me altijd kapot om die reacties hier Al die boefjes die alleen onder een kloon durfen te posten omdat ze anders gezicht verlies lijden op een forum![]()
quote:Al die rechtse moslimbashers met een iq van 50 zoals meki die denken dat ze heel wat zijn
quote:Die mods zijn ook erg leuk
quote:onpartijdig kennen ze hier niet![]()
quote:Wat ook leuk is dat geslijm naar de bekendere users zoals braun yvonne etc etc Of van die figuren die aandacht willen en dat doen door kwetsende opmerken te maken zoals exobruzis ofzo iets en dan die reacties meteen het hele topic vernaggeld![]()
quote:Ook weet je precies de reacties die er komen op een nieuwsbericht waarom zetten ze er standaard het zelfde tekstje der op
quote:Scheelt de jeugdige fokker weer het nodige typwerk
quote:Verder vind ik dat vmbo bash gedoe ook erg leuk ze halen het naar beneden en ondertussen zitten ze zelf er zelf op
quote:Dat anti breezah is ook vermakelijk sugababes onderuit halen terwijl fok het verleng stuk van cu2 is
quote:De fokker is aan de reacties te zien niet ouder dan 15-16 jaartjes en heeft stiekum ook een sugababes acount
quote:Onz kan ook wel dicht want geforceerd grappig proberen te doen is niet leuk af en toe staat er een leuk topic tussen maar meer ook niet
quote:Maar verder kom ik er graag en heb er lol voordat de rot dan op reacties los barsten uit de jeugdige keeltjes
quote:En buzzer als je dit topic ziet NIET opslot zetten svp
Ik ben geen kloon domboquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef shaun81 het volgende:
nee nee de TSvolgens mij is het gewoon een relkloon
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
als jij geen kloon bent wie is jouw kloon dan?
quote:Ik ben de kloon van Stofje
In het echt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En je had geen leven?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
Jij noemt het een simpel dom forum
Ik noem het : Mijn Leven
Verdommequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |