Ik heb al sinds week 51 van 2005 geen colleges meer en was van plan om lange dagen te maken zodat ik geneog tijd had om te leren + vakantie vieren. Inmiddels is het een week voor de tentamenweek en ben ik nog amper begonnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:56 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik ben nog niet begonnen vandaag en dat terwijl ik had gepland om om zeven uur op te staan om te gaan studeren.. (dat is ook twee uur later geworden).
Dat is wel leuk huiswerk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:43 schreef Sport_Life het volgende:
Ik moest van m'n Engelse docent meer films kijken (zonder subs), dus ik heb gisteren even wat DVD's gekocht en ga zo even "leren".
Niet geluktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:08 schreef Dagguzz het volgende:
Een nieuwe dag .
Heb me voorgenomen vandaag eens alle lessen te volgen.![]()
- 2uur tekenen
- 2uur wiskunde
- 2uur Flash
Moet te doen zijn toch....![]()
Dus..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dat is wel leuk huiswerk!
Ik doe overigens zo'n 8 jaar over een havo diploma.
Ja idd.. als ik weer een jaar niet haal moet ik naar vmbo.. moet maar weer es men best gaan doen op school..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus..
Je bent 19/20 en zit NOG op de Havo
Ik was allang naar het VMBO gekickt
kan jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef Stansfield het volgende:
Kan je niet met 4 havo naar het mbo gaan? Lijkt mij handiger in jouw geval. Zoek wat leuks uit haal je diploma ben je verzekerd van in ieder geval iets.
Doe je goedquote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik, op een paar kleine missers, lekker bezig ben. Ik ben iig velen malen meer met mijn studie bezig dan ooit tevoren. Als ik niet al meer heb gedaan tot nu toe, dan in het vorige trimester![]()
Ben gisteren tot hoofdstuk 4 gekomen bij het maken van de samenvatting, toetsen van vorig jaar goed doorgekeken en een aantal belangrijke punten tegengekomen, die me zeker kunnen helpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:13 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie mensen die het hier goed doen en ik zie mensen die het slecht doen (incl mezelf).
Vandaag:
Ik heb van 3 tot 5 werkcollege Infinitisemaalrekening. Ik ga van 11 tot 1 aan de toetsen van vorige jaren zitten voor infi en van 1 tot 3 ga ik een samenvatting van alle belangrijke punten/formules makenMoet lukken
Stelsel lineaire defferentiaalvergelijkingen? Toch geen moeilijk woord voor een matrix hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben gisteren tot hoofdstuk 4 gekomen bij het maken van de samenvatting, toetsen van vorig jaar goed doorgekeken en een aantal belangrijke punten tegengekomen, die me zeker kunnen helpen.
Vandaag heb ik eindelijk weer eens wat bij Lineaire Algabra geleerd. Ik weet nu eindelijk hoe je een stelsel lineaire differentiaalvergelijkingen op kan lossen (is eigenlijk supersimpel), dus ik heb er vertrouwen in. Nu moet ik alleen nog de transformaties onder de knie krijgen
Morgen een dagje Thermische Fysica... daar moet ik ook maar eens aan beginnen... voorlopig gaat het beter dan de voorgaande weken en ik ben wel blij dat ik al een aantal belangrijke dingen geleerd heb![]()
Een soort van thermodynamica?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Morgen een dagje Thermische Fysica... daar moet ik ook maar eens aan beginnen... voorlopig gaat het beter dan de voorgaande weken en ik ben wel blij dat ik al een aantal belangrijke dingen geleerd heb![]()
Ik hoop dat je wel genoeg tijd hebt om te ontspannen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb al sinds week 51 van 2005 geen colleges meer en was van plan om lange dagen te maken zodat ik geneog tijd had om te leren + vakantie vieren. Inmiddels is het een week voor de tentamenweek en ben ik nog amper begonnen![]()
Is hetzelfde ja... noemen ze hier thermische fysicaquote:
Ik ben 19, maak het dit jaar af. Heb de 1e t/m de 5e op gymnasium gezeten, ben in de 2e een keer blijven zitten doordat ik te lui was, en ben er in de 5e mee gestopt wegens omstandigheden. Doe nu de 4e en de 5e van de havo op het vavo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus..
Je bent 19/20 en zit NOG op de Havo
Ik was allang naar het VMBO gekickt
Dus nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:26 schreef Black_Tulip het volgende:
En daarna ga ik weer met mijn Spaans verder.
Zondequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik ben 19, maak het dit jaar af. Heb de 1e t/m de 5e op gymnasium gezeten, ben in de 2e een keer blijven zitten doordat ik te lui was, en ben er in de 5e mee gestopt wegens omstandigheden.
Heb er totaal geen spijt van, ga hierna een leuke HBO studie doen. Misschien had ik wel hetzelfde gedaan als ik een vwo papiertje op zak had gehad. En bovendien, ik kan het nu relatief gemakkelijk af. Iets wat ij zeer aanspreekt.quote:
Dat is dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Heb er totaal geen spijt van, ga hierna een leuke HBO studie doen. Misschien had ik wel hetzelfde gedaan als ik een vwo papiertje op zak had gehad. En bovendien, ik kan het nu relatief gemakkelijk af. Iets wat ij zeer aanspreekt.![]()
Jammer dat het zo gegaan is en dat je er dan zoveel tijd aan kwijt bent geweest uiteindelijk. (als je je bedenkt dat het ook korter kan)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik ben 19, maak het dit jaar af. Heb de 1e t/m de 5e op gymnasium gezeten, ben in de 2e een keer blijven zitten doordat ik te lui was, en ben er in de 5e mee gestopt wegens omstandigheden. Doe nu de 4e en de 5e van de havo op het vavo.![]()
Ach, als ik het maar naar mijn zin heb.![]()
Al met al geen gekke dag, maar had beter gekund. Voor morgen:quote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef Furia het volgende:
[..]
De planning
- eerste versie essay stukje gedaan, met theorie begonnen
- topic proposal Gedaan, moet alleen nog een keer uitgebreider.. morgen![]()
- aanmelden voor 't een en 't ander Gedaan!
Goh tis midden op de dag, moet nog weg straks en nog bijna niks gedaan..quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:08 schreef Sport_Life het volgende:
morgen ga ik de hele dag leren... naja tot 19:00 want daarna moet ik weg... oh en ik slaap uit tot 12:00... oh ja k moet ook nog ff de stad in om wat op te halen bij iemand...
Weetje ,morgen komt er wéér niks van leren terecht..![]()
Je moet nog minstens 2,5 jaar nu?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die olpeiding aan de HAN ligt in Nijmegen op het HLO. Laat ik daar toevallig zitten.
Maar ik heb die opleiding gekozen omdat ik het toevallig erover struikelde op de IBG site, omdat ik een nieuwe opleiding zocht. Het is niet wat er van dacht, maar het is me heel erg meegevallen. Meer biologie dan ik dacht en daar ben ik blij om.
Vrij nieuw vakgebied, dus veel te ondekken en veel aanmodderen. Al met al leuk om te doen als je het mij vraagt. Heb eerst vier jaar HIO gedaan, en dat was niet echt mijn ding, dus zocht ik iets om met die kennis te doen en dit is ideaal.
Ja zo ongeveer wel.. overstappen naar aardwetenschappen heeft geen zin en in Wageningen BWA (Bodem, Water en Atmosfeer) is een optie, maar te praktisch ingesteld. In princiepe is de meteorologie hier prima, alleen de vereiste vooropleiding (theoretische natuurkunde) is erg boutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef komrad het volgende:
Maniackje, veel succes ermee, ik heb het idee dat je ongeveer alleen maar wiskunde aan het doen bent, is die bachelor theoretsiche mechanica de enige manier om tot de studie meteorologie toegelaten te worden
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:03 schreef Remcootje1982 het volgende:
ik heb een jaar geleden zo'n heldere ingeving gehad , harder studeren,
ik ben van 6jes naar dikke 8en gegaan. Het is waar je je prioriteiten legt.
Ik zit dan op een mbo school maar bij ons op school vinden ze project onderwijs
ook belangrijk en we hebben dan ook het grootste gedeelte projecten.
Op zich wel leuk, alleen je hebt er lui bij die vreten geen flikker uit, en dan
is het zwaar frusterend, helemaal als je merkt dat je nog 1 dag hebt en je krijgt te horen
dat diegene het nog nie af heb.
Hehehehehehehehehequote:Op woensdag 18 januari 2006 08:03 schreef Remcootje1982 het volgende:
ik heb een jaar geleden zo'n heldere ingeving gehad , harder studeren,
ik ben van 6jes naar dikke 8en gegaan. Het is waar je je prioriteiten legt.
Ik zit dan op een mbo school maar bij ons op school vinden ze project onderwijs
ook belangrijk en we hebben dan ook het grootste gedeelte projecten.
Op zich wel leuk, alleen je hebt er lui bij die vreten geen flikker uit, en dan
is het zwaar frusterend, helemaal als je merkt dat je nog 1 dag hebt en je krijgt te horen
dat diegene het nog nie af heb.
Is op het HBO ook hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehehehehehehehe
Dat heb ik dus
Bagger samenwerken
Kregen we een enquete op school waar in stond, kunnen jullie in je eigen tempo studeren
"absoluut niet!"
Je moet de hele tijd achter iemand zijn aars aanlopen, dat heeft geen zin!
ja je zou natuurlijk kunnen kiezen voor een meer praktische bachelor maar ze zullen die vooropleiding niet voor niets vragenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel.. overstappen naar aardwetenschappen heeft geen zin en in Wageningen BWA (Bodem, Water en Atmosfeer) is een optie, maar te praktisch ingesteld. In princiepe is de meteorologie hier prima, alleen de vereiste vooropleiding (theoretische natuurkunde) is erg boutMaar ja.. ik ga er niet mee stoppen want ik haal het wel.. alleen het kost zo verdomd veel tijd
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
nu nog de motivatie vinden om te gaan beginnen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
aangenaam. heb bijna geen flikker uitgevoerd
jij doet toch mbo??quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Renesite het volgende:
Veel gedaan vandaag, ben er ook beheurlik zat van
Toch nog redelijk gegaan .. boven verwachting ..quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Morgen herkansing .. daar gaan men ECTS voor dit jaar
![]()
Mwah, iets te langzaam bezig geweest waardoor niet alles is afgekomen. Vandaag verderquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef hollander76 het volgende:
Druk avondje staat in de planning, ten eerste moet ik voor Calculus een behoorlijk aantal opdrachten maken en veels te veel aantekeningen uitwerken [afbeelding]
Daarnaast moet ik voor kansrekening bepaalde opdrachten maken voordat het uur begonnen is morgen en moet ik nog een en ander voor bereiden voor marketing.
En als het kan, gaan we niet van uit dus hoeft ook niet, matrix algebra aantekeningen eens uitwerken.
Eerst nog ff tv kijken, een bakkie doen en daarna aan de slag........ ik laat het wel weten![]()
Getver zeg, het gaat al twee dagen slechtquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef Furia het volgende:
[..]
Al met al geen gekke dag, maar had beter gekund. Voor morgen:
- Topic proposal af (en daarmee al bijna het voorbereidende essay werk)
- Bibliografie
- Theorie essay af (en de inleiding als het even kan!)
Da's samen een 8!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Eerste 2 punten alweer binnen van vorige week;
een 3 en een 5![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef Wuder het volgende:
Morgen weer tentamen en ik ga falen....
Morgen is de eerste dag van mijn succes. TSJAKKA!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef Wuder het volgende:
Morgen weer tentamen en ik ga falen....
No offence, maar na het mbo ben ik er wel achter gekomen dat het niveau op het hbo toch wel ff iets hoger ligtquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ter compensatie enorm veel werkstukken.
Ja.
Iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
No offence, maar na het mbo ben ik er wel achter gekomen dat het niveau op het hbo toch wel ff iets hoger ligt, en vooral een hogere werkdruk.
bij mij vandaag nietquote:
Kan ik aan...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
No offence, maar na het mbo ben ik er wel achter gekomen dat het niveau op het hbo toch wel ff iets hoger ligt, en vooral een hogere werkdruk.
Ik ben nu ook leider van mijn project groepje, en het is gewoon iritant, niemand doet bijna wat alleen als je het een paar keer zegt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik aan...
Maar ik heb dus lang de tijd, maar deleijers van een groepsgenoten zijn zo van.
"Och, begin lekker laat, toch tijd zat"
dat... werkt... niet...!!!!
En dan verwachten ze dat jij als iemand die wel leuk kan spelen met word, de opmaak enzo maar eventjes de inhoudsopgave voor nawoord en voorkant + je onderwerpen gaat doen bij vier werkstukken .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ben nu ook leider van mijn project groepje, en het is gewoon iritant, niemand doet bijna wat alleen als je het een paar keer zegt.
En als je ze iets voorsteld dan hebben ze er geen zin in, op die manier heb ik er ook geen zin meer aan
.
Ja idd, ik heb nu ook allemaal werk binnen gekregen met verschillende opmaken. Ik ga het niet eens meer na kijken, ik stuur het gelijk zo weg. Heb er geen zin meer inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan verwachten ze dat jij als iemand die wel leuk kan spelen met word, de opmaak enzo maar eventjes de inhoudsopgave voor nawoord en voorkant + je onderwerpen gaat doen bij vier werkstukken .
Eerste periode, okay, deze periode maar eventjes lui geweest en kijken hoe die crappie werkstukken zijn afgeraffeld waarbij de opmaak niet klopt en de paginanummers met viltsitf er onder gezet zijn...
Volgende periode maar weer ándere mensen zoeken![]()
HBO instelling zou dan zijn spreek ze erop aan, en als ze weigeren iets te doen dan kick ze uit je projectgroepje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan verwachten ze dat jij als iemand die wel leuk kan spelen met word, de opmaak enzo maar eventjes de inhoudsopgave voor nawoord en voorkant + je onderwerpen gaat doen bij vier werkstukken .
Eerste periode, okay, deze periode maar eventjes lui geweest en kijken hoe die crappie werkstukken zijn afgeraffeld waarbij de opmaak niet klopt en de paginanummers met viltsitf er onder gezet zijn...
Volgende periode maar weer ándere mensen zoeken![]()
Ja, en dat doe je niet als in feite maar 1 iemand er last van schijnt te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:33 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
HBO instelling zou dan zijn spreek ze erop aan, en als ze weigeren iets te doen dan kick ze uit je projectgroepje.
Of nog beter frauderen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Renesite het volgende:
Her-fraude-tentamen recht had ik ietsie beter moeten kunnen bestuderen
dat waren dus 2 kneuzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |