ja je zou natuurlijk kunnen kiezen voor een meer praktische bachelor maar ze zullen die vooropleiding niet voor niets vragenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel.. overstappen naar aardwetenschappen heeft geen zin en in Wageningen BWA (Bodem, Water en Atmosfeer) is een optie, maar te praktisch ingesteld. In princiepe is de meteorologie hier prima, alleen de vereiste vooropleiding (theoretische natuurkunde) is erg boutMaar ja.. ik ga er niet mee stoppen want ik haal het wel.. alleen het kost zo verdomd veel tijd
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
nu nog de motivatie vinden om te gaan beginnen

quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
aangenaam. heb bijna geen flikker uitgevoerd
jij doet toch mbo??quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef Renesite het volgende:
Veel gedaan vandaag, ben er ook beheurlik zat van
Toch nog redelijk gegaan .. boven verwachting ..quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Morgen herkansing .. daar gaan men ECTS voor dit jaar
![]()
Mwah, iets te langzaam bezig geweest waardoor niet alles is afgekomen. Vandaag verderquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef hollander76 het volgende:
Druk avondje staat in de planning, ten eerste moet ik voor Calculus een behoorlijk aantal opdrachten maken en veels te veel aantekeningen uitwerken [afbeelding]
Daarnaast moet ik voor kansrekening bepaalde opdrachten maken voordat het uur begonnen is morgen en moet ik nog een en ander voor bereiden voor marketing.
En als het kan, gaan we niet van uit dus hoeft ook niet, matrix algebra aantekeningen eens uitwerken.
Eerst nog ff tv kijken, een bakkie doen en daarna aan de slag........ ik laat het wel weten![]()
Getver zeg, het gaat al twee dagen slechtquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef Furia het volgende:
[..]
Al met al geen gekke dag, maar had beter gekund. Voor morgen:
- Topic proposal af (en daarmee al bijna het voorbereidende essay werk)
- Bibliografie
- Theorie essay af (en de inleiding als het even kan!)
Da's samen een 8!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Eerste 2 punten alweer binnen van vorige week;
een 3 en een 5![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef Wuder het volgende:
Morgen weer tentamen en ik ga falen....
Morgen is de eerste dag van mijn succes. TSJAKKA!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef Wuder het volgende:
Morgen weer tentamen en ik ga falen....
No offence, maar na het mbo ben ik er wel achter gekomen dat het niveau op het hbo toch wel ff iets hoger ligtquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ter compensatie enorm veel werkstukken.
Ja.
Iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
No offence, maar na het mbo ben ik er wel achter gekomen dat het niveau op het hbo toch wel ff iets hoger ligt, en vooral een hogere werkdruk.
bij mij vandaag nietquote:
Kan ik aan...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
No offence, maar na het mbo ben ik er wel achter gekomen dat het niveau op het hbo toch wel ff iets hoger ligt, en vooral een hogere werkdruk.
Ik ben nu ook leider van mijn project groepje, en het is gewoon iritant, niemand doet bijna wat alleen als je het een paar keer zegt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik aan...
Maar ik heb dus lang de tijd, maar deleijers van een groepsgenoten zijn zo van.
"Och, begin lekker laat, toch tijd zat"
dat... werkt... niet...!!!!
En dan verwachten ze dat jij als iemand die wel leuk kan spelen met word, de opmaak enzo maar eventjes de inhoudsopgave voor nawoord en voorkant + je onderwerpen gaat doen bij vier werkstukken .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ben nu ook leider van mijn project groepje, en het is gewoon iritant, niemand doet bijna wat alleen als je het een paar keer zegt.
En als je ze iets voorsteld dan hebben ze er geen zin in, op die manier heb ik er ook geen zin meer aan
.
Ja idd, ik heb nu ook allemaal werk binnen gekregen met verschillende opmaken. Ik ga het niet eens meer na kijken, ik stuur het gelijk zo weg. Heb er geen zin meer inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan verwachten ze dat jij als iemand die wel leuk kan spelen met word, de opmaak enzo maar eventjes de inhoudsopgave voor nawoord en voorkant + je onderwerpen gaat doen bij vier werkstukken .
Eerste periode, okay, deze periode maar eventjes lui geweest en kijken hoe die crappie werkstukken zijn afgeraffeld waarbij de opmaak niet klopt en de paginanummers met viltsitf er onder gezet zijn...
Volgende periode maar weer ándere mensen zoeken![]()
HBO instelling zou dan zijn spreek ze erop aan, en als ze weigeren iets te doen dan kick ze uit je projectgroepje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dan verwachten ze dat jij als iemand die wel leuk kan spelen met word, de opmaak enzo maar eventjes de inhoudsopgave voor nawoord en voorkant + je onderwerpen gaat doen bij vier werkstukken .
Eerste periode, okay, deze periode maar eventjes lui geweest en kijken hoe die crappie werkstukken zijn afgeraffeld waarbij de opmaak niet klopt en de paginanummers met viltsitf er onder gezet zijn...
Volgende periode maar weer ándere mensen zoeken![]()
Ja, en dat doe je niet als in feite maar 1 iemand er last van schijnt te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:33 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
HBO instelling zou dan zijn spreek ze erop aan, en als ze weigeren iets te doen dan kick ze uit je projectgroepje.
Of nog beter frauderen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Renesite het volgende:
Her-fraude-tentamen recht had ik ietsie beter moeten kunnen bestuderen
dat waren dus 2 kneuzenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |