Die ook ja en voor de rest niet lekker in orde. Heb net zowaar "toestemming" gekregen van mijn moeder om morgen thuis te blijven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:03 schreef nixxx het volgende:
alleen...
oneens!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef thaleia het volgende:
Alle mannen moeten dood en m'n vriendinnen zijn goud waard
quote:
Mijquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
$%^&**((*&&^%$$##*(...........
![]()
Van wie niet![]()
Oeh, Slowchatquote:
Nou hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, Slowchat![]()
En toch heb ik het laatste woordHet gaat alweer, kutmensen soms
Geen idee waarom ze die missinglink van dat eiland afgelaten hebben
Maar goed, ik zal me braaf inhouden en ze nog even in leven houden voor wetenschappelijke doeleinden
![]()
terug, jij bent wel liev.....sorry
![]()
Idem.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef mrsj het volgende:
Gaat wel
en dan ben ook nog eens helemaal geen negerquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:49 schreef Relneger18 het volgende:
moe, eenzaam(kutkamer), kmoet heel veel leren, liefdesverdriet een beetje, ziekjes..., spierpijn..
Kortom: Kut....(ik had eigenlijk erger verwacht)
Kan ik je daar ook voor inhurenquote:
Gefeliciteeeeeerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef MisterTata het volgende:
MisterTata voelt zich jarig
![]()
en brak van het vieren![]()
Ik ben brak af: een cup-a-soupje doet wonderenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeerd![]()
![]()
-OT-
Brak en wazig![]()
Daar had mijn kipcorn-schnitzel gisteren ook al last vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:44 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb honger
En ben dus beetje sjagoo en snel aangebrand
en hoe voelt dat danquote:
Mooi Eindelijk rustquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voel me wel goedMoet alleen gaan leren nu, iets waar ik totaal geen zin in heb!
Jij moest toch vroeg weg vandaag?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:32 schreef jan_onbekend het volgende:
[..]
Mooi Eindelijk rust
OT:
Voel me goed net ff gedoucht nu wel wakker
Ik heb geen slachtoffer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wie is je slachtoffer nu weer trouwens?![]()
OT: Lekker lui en onbezorgd
Dat is niet helemaal gelukt.. want ik kan nu echt niet meer verder!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, al vanaf hafl 11 aan het leren. Concentratie wordt nu toch wel iets minder.
Ik wil nog een uurtje doorgaan.
Join the club . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef melismay het volgende:
Moe en absoluut geen zin in morgen, maar dat komt vast wel nog![]()
Jij en ik zijn zo ontzettend verschillend, hoe aardig ik je ook vindquote:
Jij heb makkelijk praten, jij hebt nog nooit echt van iemand gehouden en niemand heeft ooit echt van jou gehouden . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef melismay het volgende:
Jij en ik zijn zo ontzettend verschillend, hoe aardig ik je ook vind
Lieverd, neem 1 ding van mij aan, kee? Heel veel sterkte morgen, maar zie dit nare "jubileum" als een mooi moment om t zo langzamerhand af te gaan sluiten, en ga eens een beetje leven, genieten van al het moois dat dat leven je te bieden heeft![]()
heel veel sterkte vandaagquote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij heb makkelijk praten, jij hebt nog nooit echt van iemand gehouden en niemand heeft ooit echt van jou gehouden . . .![]()
![]()
Ik hou gewoon nog teveel van haar en zal nog altijd van d'r blijven houden. Zodanig zelfs dat er voor niemand anders meer plaats is en zal zijn en ik mis haar gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Ook van mij veel sterkte.. Al weet ik niet precies wat er aan de hand is. Ik heb toen ik zojuist thuis kwam de foto van 'n zeer dierbaar overleden persoon in m'n handen gehad.. De tranen stroomden over m'n wangen. 't Is lang geleden dat ik over haar gehuild heb, maar ik mis 'r nog ontzettend. Zoveel wat ik nog wil zeggen en vragenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij heb makkelijk praten, jij hebt nog nooit echt van iemand gehouden en niemand heeft ooit echt van jou gehouden . . .![]()
![]()
Ik hou gewoon nog teveel van haar en zal nog altijd van d'r blijven houden. Zodanig zelfs dat er voor niemand anders meer plaats is en zal zijn en ik mis haar gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook sterktequote:Op zondag 15 januari 2006 03:23 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ook van mij veel sterkte.. Al weet ik niet precies wat er aan de hand is. Ik heb toen ik zojuist thuis kwam de foto van 'n zeer dierbaar overleden persoon in m'n handen gehad.. De tranen stroomden over m'n wangen. 't Is lang geleden dat ik over haar gehuild heb, maar ik mis 'r nog ontzettend. Zoveel wat ik nog wil zeggen en vragen
Kutzooi![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:16 schreef jan_onbekend het volgende:
vroeg wakker maar voel me wel goed.
Owja en loes Ga een leren ipv aldoor hier posten schiet zo niet op he![]()
Dat is dus niet gelukt.. tis nu half 2 maar kan me er echt niet meer toe zetten.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
OT: Voel me goed, ga nu weer eens beginnen met leren! Gezellig tot uur of 3 ofzo.. heb er zin in![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:
Gefeliciteerdquote:
Wrom? waar over?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje onzeker
Kom je zo op MSN?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef jan_onbekend het volgende:
[..]
Wrom? waar over?
tell me!!
OT: zo nu rust na al dat heen en weer gereis
quote:
Dank julliequote:Op zondag 15 januari 2006 03:23 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ook van mij veel sterkte..
Ken het gevoelquote:Al weet ik niet precies wat er aan de hand is. Ik heb toen ik zojuist thuis kwam de foto van 'n zeer dierbaar overleden persoon in m'n handen gehad.. De tranen stroomden over m'n wangen. 't Is lang geleden dat ik over haar gehuild heb, maar ik mis 'r nog ontzettend. Zoveel wat ik nog wil zeggen en vragen
Kutzooi![]()
![]()
Heb jij al prof. hulp? Want ja, die heb je nodig.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef ThunderChild het volgende:
Ik leef jammer genoeg nog![]()
![]()
Weer geen jolt van 400V gehad . . .![]()
![]()
![]()
Gek héquote:Op maandag 16 januari 2006 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Last van water in mn oor..
Mooi dat alles goed gaat met mrs JoeyTquote:Op maandag 16 januari 2006 19:03 schreef mrsj het volgende:
Vrij goed.
Is dat je vriendin Daniel?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mooi dat alles goed gaat met mrs JoeyT![]()
Vergeet niet de © WM erbij te zettenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Echt te blij en trots
Wel raar om iets van jezelf zo terug te lezen en de wetenschap dat iedereen het kan lezen.
Meld je mij dan ook even bij je tentamen morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vergeet niet de © WM erbij te zetten
![]()
Neequote:
Niet te voorbarig mevrouw... Wat niet is...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef mrsj het volgende:
[..]
Nee
Toch liev van`m..zo`n aardige reactie![]()
![]()
OT: Nog steeds vrij goed. alleen geen zin in morgen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Natalie het volgende:
Ontzettend verdrietig.
Ja, ze weet t alleen nog niet...quote:
Altijd lastig die vrouwen.quote:
Hee, jou had ik ook gemist eigenlijk. Je zat nog ergens in mijn achterhoofdquote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lang geleden dat ik hier gepost heb, zoiezo 'n tijd terug dat ik op fok! geweest ben..
Ik voel me dus weer "nieuw"
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jou niet meer voor de geest kan halenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hee, jou had ik ook gemist eigenlijk. Je zat nog ergens in mijn achterhoofd
Ik heb ondertussen ook alweer een zoveelste naam hier, ben opnieuw begonnen. Voor mij ook een frisse start. Schoon fotoboek en schone history. En een andere instelling.
Welcome back
Je posts ken ik niet meer zo goed voor de geest halen maar dat komt omdat ik het verleden vaak los laat.
Ontopic: Ik voel me gewoon goed, simpel gewoon. Goed. In 1 woord uit te leggen.
Hopelijk kan ik wel slapen straks. Maar anders ga ik maar weer een avondje muziek luisteren als het insomnia wordt.
Dag
Dromenvanger, levensgenieter, illusion en nog wat meer waavan ik de naam niet meer kan herinneren.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jou niet meer voor de geest kan halenMaar bedankt voor 't welkom heten
Tja, even alles op 'n rij gezet en geen zin in "gezeik" hiero.. Nu dus ook met 'n hopelijk schone lei hier weer aan de gang, kheb d'r zin in![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Had gezegd dat je Dromenvanger was!Ik las 'n post van je net daarboven, en werd daarom de verkeerde richting in gestuurd. Maar Dromenvanger komt me allerminst onbekend voor
OT: wel lekker, alleen wat moeiig
Die hebben me al opgegeven . . .quote:Op maandag 16 januari 2006 17:36 schreef WeirdMicky het volgende:
Heb jij al prof. hulp? Want ja, die heb je nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |