Dat is niet helemaal gelukt.. want ik kan nu echt niet meer verder!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, al vanaf hafl 11 aan het leren. Concentratie wordt nu toch wel iets minder.
Ik wil nog een uurtje doorgaan.
Join the club . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef melismay het volgende:
Moe en absoluut geen zin in morgen, maar dat komt vast wel nog![]()
Jij en ik zijn zo ontzettend verschillend, hoe aardig ik je ook vindquote:
Jij heb makkelijk praten, jij hebt nog nooit echt van iemand gehouden en niemand heeft ooit echt van jou gehouden . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef melismay het volgende:
Jij en ik zijn zo ontzettend verschillend, hoe aardig ik je ook vind
Lieverd, neem 1 ding van mij aan, kee? Heel veel sterkte morgen, maar zie dit nare "jubileum" als een mooi moment om t zo langzamerhand af te gaan sluiten, en ga eens een beetje leven, genieten van al het moois dat dat leven je te bieden heeft![]()
heel veel sterkte vandaagquote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij heb makkelijk praten, jij hebt nog nooit echt van iemand gehouden en niemand heeft ooit echt van jou gehouden . . .![]()
![]()
Ik hou gewoon nog teveel van haar en zal nog altijd van d'r blijven houden. Zodanig zelfs dat er voor niemand anders meer plaats is en zal zijn en ik mis haar gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Ook van mij veel sterkte.. Al weet ik niet precies wat er aan de hand is. Ik heb toen ik zojuist thuis kwam de foto van 'n zeer dierbaar overleden persoon in m'n handen gehad.. De tranen stroomden over m'n wangen. 't Is lang geleden dat ik over haar gehuild heb, maar ik mis 'r nog ontzettend. Zoveel wat ik nog wil zeggen en vragenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij heb makkelijk praten, jij hebt nog nooit echt van iemand gehouden en niemand heeft ooit echt van jou gehouden . . .![]()
![]()
Ik hou gewoon nog teveel van haar en zal nog altijd van d'r blijven houden. Zodanig zelfs dat er voor niemand anders meer plaats is en zal zijn en ik mis haar gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook sterktequote:Op zondag 15 januari 2006 03:23 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ook van mij veel sterkte.. Al weet ik niet precies wat er aan de hand is. Ik heb toen ik zojuist thuis kwam de foto van 'n zeer dierbaar overleden persoon in m'n handen gehad.. De tranen stroomden over m'n wangen. 't Is lang geleden dat ik over haar gehuild heb, maar ik mis 'r nog ontzettend. Zoveel wat ik nog wil zeggen en vragen
Kutzooi![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:16 schreef jan_onbekend het volgende:
vroeg wakker maar voel me wel goed.
Owja en loes Ga een leren ipv aldoor hier posten schiet zo niet op he![]()
Dat is dus niet gelukt.. tis nu half 2 maar kan me er echt niet meer toe zetten.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
OT: Voel me goed, ga nu weer eens beginnen met leren! Gezellig tot uur of 3 ofzo.. heb er zin in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |