Heb jij al prof. hulp? Want ja, die heb je nodig.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef ThunderChild het volgende:
Ik leef jammer genoeg nog![]()
![]()
Weer geen jolt van 400V gehad . . .![]()
![]()
![]()
Gek héquote:Op maandag 16 januari 2006 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Last van water in mn oor..
Mooi dat alles goed gaat met mrs JoeyTquote:Op maandag 16 januari 2006 19:03 schreef mrsj het volgende:
Vrij goed.
Is dat je vriendin Daniel?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mooi dat alles goed gaat met mrs JoeyT![]()
Vergeet niet de © WM erbij te zettenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Echt te blij en trots
Wel raar om iets van jezelf zo terug te lezen en de wetenschap dat iedereen het kan lezen.
Meld je mij dan ook even bij je tentamen morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vergeet niet de © WM erbij te zetten
![]()
Neequote:
Niet te voorbarig mevrouw... Wat niet is...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef mrsj het volgende:
[..]
Nee
Toch liev van`m..zo`n aardige reactie![]()
![]()
OT: Nog steeds vrij goed. alleen geen zin in morgen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Natalie het volgende:
Ontzettend verdrietig.
Ja, ze weet t alleen nog niet...quote:
Altijd lastig die vrouwen.quote:
Hee, jou had ik ook gemist eigenlijk. Je zat nog ergens in mijn achterhoofdquote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lang geleden dat ik hier gepost heb, zoiezo 'n tijd terug dat ik op fok! geweest ben..
Ik voel me dus weer "nieuw"
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jou niet meer voor de geest kan halenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hee, jou had ik ook gemist eigenlijk. Je zat nog ergens in mijn achterhoofd
Ik heb ondertussen ook alweer een zoveelste naam hier, ben opnieuw begonnen. Voor mij ook een frisse start. Schoon fotoboek en schone history. En een andere instelling.
Welcome back
Je posts ken ik niet meer zo goed voor de geest halen maar dat komt omdat ik het verleden vaak los laat.
Ontopic: Ik voel me gewoon goed, simpel gewoon. Goed. In 1 woord uit te leggen.
Hopelijk kan ik wel slapen straks. Maar anders ga ik maar weer een avondje muziek luisteren als het insomnia wordt.
Dag
Dromenvanger, levensgenieter, illusion en nog wat meer waavan ik de naam niet meer kan herinneren.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jou niet meer voor de geest kan halenMaar bedankt voor 't welkom heten
Tja, even alles op 'n rij gezet en geen zin in "gezeik" hiero.. Nu dus ook met 'n hopelijk schone lei hier weer aan de gang, kheb d'r zin in![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Had gezegd dat je Dromenvanger was!Ik las 'n post van je net daarboven, en werd daarom de verkeerde richting in gestuurd. Maar Dromenvanger komt me allerminst onbekend voor
OT: wel lekker, alleen wat moeiig
Die hebben me al opgegeven . . .quote:Op maandag 16 januari 2006 17:36 schreef WeirdMicky het volgende:
Heb jij al prof. hulp? Want ja, die heb je nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |