Dat is zielig, daar horen ze niet thuisquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef FlyingFox het volgende:
Alle Turken terug naar Marokko!
ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef FlyingFox het volgende:
Alle Turken terug naar Marokko!
Ik heb er de keren dat ik er liep ook weinig last van gehad. Nu moet ik toegeven dat dat niet zo vaak gebeurd is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef QyRoZ het volgende:
En Hoog Catharijne valt nog wel mee. Vind ik.
Vind je? Bom d'r op. Lost het probleem vanzelf op. Zijn ze ook sneller klaar met slopen. Is het misschien vernieuwd voor 2017quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef QyRoZ het volgende:
Allochtoontechnisch gezien.
Ik gok het feit dat het gebied er onder laag Catharijne heet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef Camplo het volgende:
Waar dankt het die naam aan?
Ik vind het eerder
Hoog Marrakesh...
damnit, ik woonde toch echt in Nederland (DACHT IK)
![]()
40-45 hadden we toch een eigen station in het noorden van Nederland ergensquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wanneer krijgen wij Nederlanders nou eens een station voor ons zelf
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
40-45 hadden we toch een eigen station in het noorden van Nederland ergens![]()
![]()
Hoezo nu weer een racist?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus niet smerige rascist
![]()
En een burger King.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef nlboy het volgende:
Hoog Catharijne heeft een mooie McDonalds.
Altijd handig als de treinen niet rijden.
praat voor jezelf, wanabee nationalistquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wanneer krijgen wij Nederlanders nou eens een station voor ons zelf
Twee zelfs.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef nlboy het volgende:
Hoog Catharijne heeft een mooie McDonalds.
Altijd handig als de treinen niet rijden.
Dat heb ik nou ook altijd in mijn buurt. Ik zie alleen maar blankenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef Camplo het volgende:
Waar dankt het die naam aan?
Ik vind het eerder
Hoog Marrakesh...
damnit, ik woonde toch echt in Nederland (DACHT IK)
![]()
Jaartje of 10 terug waqs ik op het station van Duisburg, dat was pas een teringzooi. Nog nooit zoveel kansloos tuig bij elkaar gezienquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:10 schreef Camplo het volgende:
Nou echt erger kan het niet. Amsterdam CS, is nog niet zo erg. Rotterdam nog net ook niet denk ik.
Gelukkig gaat met het Utrecht City Project alles weer geweldig wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:18 schreef QyRoZ het volgende:
Zo was het stationsgebied voor de bouw van HC:
[afbeelding]
Misschien omdat er thuis 5 broertjes en zusjes rondrennen, en je moeder je verplicht de afwas te doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef renz0r het volgende:
Snap sowieso de zin niet. 'Hangen'. Sta je met vrienden voor een gebouw te staan...Waarom? Kan je toch ook thuis doen, ik bedoel wie gaat er nou voor zn plezier nu buiten 'hangen'. En waarom dan weer provocerend voor een treinstation![]()
Jaja, je kan echt voor álles terecht in Hoog Catharijne. Is het niet voor kleren of een nieuwe stereo, dan wel voor je coke.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Och, zolang ik nog iedere dag m'n lijntje kan halen in HC zul je mij niet horen klagen.
Een directe verbinding met de uithofquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gelukkig gaat met het Utrecht City Project alles weer geweldig worden
5 euro is meer dan twee knaken voor een base.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef klootje het volgende:
Het heeft wel iets.Ik kwam er ooit straalbezopen op zondagmorgen binnenlopen,zat er een hele familie met crackpijpen,ik zei, hier heb je 5 euro,geef me een pijp en de vader gaf me een goeie dikke base,zo moet dat.Het is geen zwart Amsterdam waar iedereen je probeert te naaien voor 2 knaken?
Maar het was een goede dikke, dat maakt het verschil, denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
5 euro is meer dan twee knaken voor een base.
Waar is het spoor?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:18 schreef QyRoZ het volgende:
Zo was het stationsgebied voor de bouw van HC:
[afbeelding]
Is toch al reeds enige dagen openquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:34 schreef buzzer het volgende:
ik vind dit op zijn achtst gezegd een uiterst bedenkelijk topic..
Ja dat kind heb ik ook een paar keer gezien en gehoord. Speelt inderdaad mooi viool.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:02 schreef BaggettMan het volgende:
[..]
Maar er zijn ook leuke dingen:
Een violist van plm 9 jr onderaan de roltrap die heel bezield Bach speelt, dat vind ik wel leuk. Iig leuker dan het irritante draaiorgel.
Nou die Peruaanse panfluiters kunnen ook behoorlijk buggen met hun veredelde rietstengelfluitjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef Keelpastille het volgende:
Hoi,
Ze moeten inderdaad eens wat aan die hangmarokkanen doen daar. Het is elke donderdag of elk weekend weer rellen met dat opgeschoten tuig.
Doei
Hoi,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nou die Peruaanse panfluiters kunnen ook behoorlijk buggen met hun veredelde rietstengelfluitjes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |