Net als in gewoon Warcraft blijft voor mij het hoofddoel van WoW: KILL THE HORDE (of alliances).quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef Drakul het volgende:
Ik doe anders nooit pvp of duels. Als ik tegen een speler wil vechten speel ik wel een shooter![]()
Ik vind player versus player in World of Warcraft totaal niet boeiend. Veel leuker om te questen.
Totdat je erachter komt dat Blizzard dat soort raids liever niet heeft, en 99,9% van je server ook helemaal geen zin heeft om dat te doen omdat je in Battlegrounds veel meer honor per kill krijgt en geen dishonorable kills.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Net als in gewoon Warcraft blijft voor mij het hoofddoel van WoW: KILL THE HORDE (of alliances).
Dus ik doe alleen maar quests om xp te krijgen, reputation te krijgen en goede items en geld te verdienen. Als het aan mij ligt ben ik het liefst zo snel mogelijk level 60 en ga dan een zo sterk mogelijk team proberen te vinden om The Undercity/Origimarr/Thunderbluff plat te leggen![]()
Agh, BG's zijn leuk voor de honor, maar tis hartstikke leuk om met 40 lvl 60's Ogrimmar of zo te bestormen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Totdat je erachter komt dat Blizzard dat soort raids liever niet heeft, en 99,9% van je server ook helemaal geen zin heeft om dat te doen omdat je in Battlegrounds veel meer honor per kill krijgt en geen dishonorable kills.
Leuk inderdaad, maar vrijwel niemand is meer geinteresseerd omdat ze als de dood zijn voor DKs.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, BG's zijn leuk voor de honor, maar tis hartstikke leuk om met 40 lvl 60's Ogrimmar of zo te bestormen.
Hmm, das idd vrij kut ja. Bederft wel de lol die je in raiden hebtquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, maar vrijwel niemand is meer geinteresseerd omdat ze als de dood zijn voor DKs.
Ik heb nog niet zolang geleden samen met 8 andere guilds alle grote Alliance steden tegelijkertijd aangevallen, dikke pret, maar wel 1,5 rank kwijt.
Ehm, ik weet niet of dat klopte dat rend ofzo tegen freezing trap werkte of dan wel niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef Migwi het volgende:
Weeee, class discussions!
Lang geleden
Ze kloppen ook alleen maar op papier, maar goed, blijft leuk
Waarom zijn Hunters als Warrior easy-mode?
Ten eerste, Track Humanoids, ze zien je aankomen.
Ten tweedde, Hunter's range is superieur aan de jouwe.
Ten derde, Scattershot + Feign Death + Freezing Trap "abuse".
Ten vierde, ze kunnen voortaan wegrennen met Aspect of the Cheetah ook al heb je Rend gebruikt.
Berserker charge thing?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet of dat klopte dat rend ofzo tegen freezing trap werkte of dan wel niet?
Ik gooi sowieso altijd al hamstring/piercing howl op hunter.
Jullie dodgen vaak, overpowered ik wel ff.
En hunters range haal ik in met dinges, berserker charge ding (ben naam kwijt) ik hamstring en je komt niet meer weg.
Tegen goede warriors gaat dat dus gewoon niet op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
Berserker charge thing?
Intercept?
Die heeft geen 41 yrds range hoor
En nee, Rend werkt niet tegen Freezing Trap, gelukkig![]()
Dus, en dat is puur theoretisch uiteraard... (denk, zal 't maar ff zeggen voordat mensen er weer over vallen)....Hunter pwns Warriors
Hunter heeft de drop, kite kite kite.
Warrior heeft de drop, scattershot, feign death, freezing trap, kite kite kite.
Tja
Umm, nou, alleen als een Warrior echt vroegtijdig uit een trap komt, dus binnen 10 seconden, gaat dat niet op nee, maar anders kun je makkelijk max range halen en nog een aimed shot lossen ook hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:56 schreef Hymn het volgende:
[..]
Tegen goede warriors gaat dat dus gewoon niet op.
Als zij een hamstring op je gooien kom je in dat kleine beetje tijd van SS->trap ( zelfde DR timer ) niet ver, daarna intercepten ze je, flikkeren nog een hamstring op je en je bent zo dood als een pier.
Umm, nou, 't kan wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Platina het volgende:
Dan heb ik tegen kuthunters gespeeld, want ik won telkens gewoon \o/ Feign death is btw toch alleen als je ooc bent bruikbaar?
Ben ik 't mee eens als die Warrior charged en full Rage heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef seto het volgende:
Als de Warrior kan Chargen wint hij, als de Hunter begint wint de Hunter.
Equal. Maar ga naar Scholo en krijg Bonecreeper Stylus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef Fratz het volgende:
okay wat vinden jullie? http://www.thottbot.com/?i=35654 beter voor een shadow priest of voor een mage? (ik, shadow priest, verloor de roll van een mage).
hmm. die is inderdaad beter ik was alleen een beetje pissed. de mage die hem kreeg (guidlie overigens0 speelt echt bijna nooit. eerst krijgt hij alle green items met rollen (iedereen rolde greed) en toen die wand dropte en ik stond te juichen en iedereen mij al gefeliciteerd had zei hij op het allerlaatste moment dat hij ook need ging rollen. ik vond het niet echt leuk zeg maar. het enige waar ik DM mee ben uitgekomen zijn mijn repaircosts.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Equal. Maar ga naar Scholo en krijg Bonecreeper Stylus.
Warriors wel ja, als ik al die whines moet gelovenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef Platina het volgende:
Hmm oke dus eigenlijk zijn de 2 classes die ik speel(de), warrior en rogue, dies ontieglijk kut in pvp :/
Bah, die runs ken ik. Win je gewoonweg helemaal niks, dat is echt zo zuurquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Fratz het volgende:
[..]
hmm. die is inderdaad beter ik was alleen een beetje pissed. de mage die hem kreeg (guidlie overigens0 speelt echt bijna nooit. eerst krijgt hij alle green items met rollen (iedereen rolde greed) en toen die wand dropte en ik stond te juichen en iedereen mij al gefeliciteerd had zei hij op het allerlaatste moment dat hij ook need ging rollen. ik vond het niet echt leuk zeg maar. het enige waar ik DM mee ben uitgekomen zijn mijn repaircosts.![]()
Nu heb ik laatst wat duels tegen onze guildmaster annex full epic hunter gevochten, hij welliswaar zonder pet, maar dat won ik toch wel heel easy. Alleen teveel crits achter elkaar zijn dodelijk. Met pet wordt het lastig, NS verbruiken om te sleepen is zonde, zonder NS verlies je teveel tijd aan interrupts en als je m laat leven zuigt dat ook. Is er maar 1 ding wat tijdelijk werkt en dat is een root via Nature's Grasp.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef Migwi het volgende:
[..]
Umm, nou, 't kan wel.
Maar FD brengt ons juist out of combat, zodat we die Freezing Traps neer kunnen planten en weer op max range kunnen komen.
Zou nogal apart zijn als 't alleen out of combat bruikbaar is, dan zouden we er niks aan hebben
[..]
Ben ik 't mee eens als die Warrior charged en full Rage heeft.
Oh, ik verlies vaak zat van Warriors hoor, traps worden resisted, scattershot misses, door de lag lijkt 't voor mij dat ik op max range ben terwijl dat niet zo is en bam, je hebt een Wariror in yo' face, wat niet prettig is
Maar als ik geen resists, misses, lag issues heb is 't altijd gg Warrior no matter who gets the drop. Alleen jammer dat m'n pet zo fucking useless is sinds 1.9
Oh, en over die Murloc pet?
Dat lijk me gewoon zo'n non-combat pet die iedereen kan hebben. Zo'n irritant beest dat je steeds achterna blijft lopen totdat je 'm desummoned
ik word er zo moe van. Ik ben de fucking healbot van de guild niet. -zucht- die epic mount krijg ik pas in 2007 ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Migwi het volgende:
[..]
Bah, die runs ken ik. Win je gewoonweg helemaal niks, dat is echt zo zuur![]()
Need is need, je moet bij een wand nooit kijken naar de dps maar naar de extra stats,voor een warlock had ie ook goed geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Fratz het volgende:
[..]
hmm. die is inderdaad beter ik was alleen een beetje pissed. de mage die hem kreeg (guidlie overigens0 speelt echt bijna nooit. eerst krijgt hij alle green items met rollen (iedereen rolde greed) en toen die wand dropte en ik stond te juichen en iedereen mij al gefeliciteerd had zei hij op het allerlaatste moment dat hij ook need ging rollen. ik vond het niet echt leuk zeg maar. het enige waar ik DM mee ben uitgekomen zijn mijn repaircosts.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |