abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34204763
Ik heb niks meer te questen.
Mja, taaie quests die ik zelfs als BM Hunter niet solo kon doen en quests voor in instances, maar verder is er niks meer te questen.
pi_34206388
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef Drakul het volgende:
Ik doe anders nooit pvp of duels. Als ik tegen een speler wil vechten speel ik wel een shooter
Ik vind player versus player in World of Warcraft totaal niet boeiend. Veel leuker om te questen.
Net als in gewoon Warcraft blijft voor mij het hoofddoel van WoW: KILL THE HORDE (of alliances).
Dus ik doe alleen maar quests om xp te krijgen, reputation te krijgen en goede items en geld te verdienen. Als het aan mij ligt ben ik het liefst zo snel mogelijk level 60 en ga dan een zo sterk mogelijk team proberen te vinden om The Undercity/Origimarr/Thunderbluff plat te leggen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_34206907
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Net als in gewoon Warcraft blijft voor mij het hoofddoel van WoW: KILL THE HORDE (of alliances).
Dus ik doe alleen maar quests om xp te krijgen, reputation te krijgen en goede items en geld te verdienen. Als het aan mij ligt ben ik het liefst zo snel mogelijk level 60 en ga dan een zo sterk mogelijk team proberen te vinden om The Undercity/Origimarr/Thunderbluff plat te leggen
Totdat je erachter komt dat Blizzard dat soort raids liever niet heeft, en 99,9% van je server ook helemaal geen zin heeft om dat te doen omdat je in Battlegrounds veel meer honor per kill krijgt en geen dishonorable kills.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_34207379
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Totdat je erachter komt dat Blizzard dat soort raids liever niet heeft, en 99,9% van je server ook helemaal geen zin heeft om dat te doen omdat je in Battlegrounds veel meer honor per kill krijgt en geen dishonorable kills.
Agh, BG's zijn leuk voor de honor, maar tis hartstikke leuk om met 40 lvl 60's Ogrimmar of zo te bestormen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34207653
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Agh, BG's zijn leuk voor de honor, maar tis hartstikke leuk om met 40 lvl 60's Ogrimmar of zo te bestormen.
Leuk inderdaad, maar vrijwel niemand is meer geinteresseerd omdat ze als de dood zijn voor DKs.

Ik heb nog niet zolang geleden samen met 8 andere guilds alle grote Alliance steden tegelijkertijd aangevallen, dikke pret, maar wel 1,5 rank kwijt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_34207759
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Leuk inderdaad, maar vrijwel niemand is meer geinteresseerd omdat ze als de dood zijn voor DKs.

Ik heb nog niet zolang geleden samen met 8 andere guilds alle grote Alliance steden tegelijkertijd aangevallen, dikke pret, maar wel 1,5 rank kwijt.
Hmm, das idd vrij kut ja. Bederft wel de lol die je in raiden hebt
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:36:59 #232
66083 Platina
78th Element
pi_34208298
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef Migwi het volgende:
Weeee, class discussions!
Lang geleden
Ze kloppen ook alleen maar op papier, maar goed, blijft leuk
Waarom zijn Hunters als Warrior easy-mode?

Ten eerste, Track Humanoids, ze zien je aankomen.
Ten tweedde, Hunter's range is superieur aan de jouwe.
Ten derde, Scattershot + Feign Death + Freezing Trap "abuse".
Ten vierde, ze kunnen voortaan wegrennen met Aspect of the Cheetah ook al heb je Rend gebruikt.
Ehm, ik weet niet of dat klopte dat rend ofzo tegen freezing trap werkte of dan wel niet?
Ik gooi sowieso altijd al hamstring/piercing howl op hunter.
Jullie dodgen vaak, overpowered ik wel ff.
En hunters range haal ik in met dinges, berserker charge ding (ben naam kwijt) ik hamstring en je komt niet meer weg.
pi_34208705
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef Platina het volgende:

[..]

Ehm, ik weet niet of dat klopte dat rend ofzo tegen freezing trap werkte of dan wel niet?
Ik gooi sowieso altijd al hamstring/piercing howl op hunter.
Jullie dodgen vaak, overpowered ik wel ff.
En hunters range haal ik in met dinges, berserker charge ding (ben naam kwijt) ik hamstring en je komt niet meer weg.
Berserker charge thing?
Intercept?
Die heeft geen 41 yrds range hoor
En nee, Rend werkt niet tegen Freezing Trap, gelukkig

Dus, en dat is puur theoretisch uiteraard... (denk, zal 't maar ff zeggen voordat mensen er weer over vallen )....Hunter pwns Warriors
Hunter heeft de drop, kite kite kite.
Warrior heeft de drop, scattershot, feign death, freezing trap, kite kite kite.
Tja
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:56:44 #234
19902 Hymn
CG Artist
pi_34208979
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef Migwi het volgende:

[..]

Berserker charge thing?
Intercept?
Die heeft geen 41 yrds range hoor
En nee, Rend werkt niet tegen Freezing Trap, gelukkig

Dus, en dat is puur theoretisch uiteraard... (denk, zal 't maar ff zeggen voordat mensen er weer over vallen )....Hunter pwns Warriors
Hunter heeft de drop, kite kite kite.
Warrior heeft de drop, scattershot, feign death, freezing trap, kite kite kite.
Tja
Tegen goede warriors gaat dat dus gewoon niet op.
Als zij een hamstring op je gooien kom je in dat kleine beetje tijd van SS->trap ( zelfde DR timer ) niet ver, daarna intercepten ze je, flikkeren nog een hamstring op je en je bent zo dood als een pier.
pi_34209164
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:56 schreef Hymn het volgende:

[..]

Tegen goede warriors gaat dat dus gewoon niet op.
Als zij een hamstring op je gooien kom je in dat kleine beetje tijd van SS->trap ( zelfde DR timer ) niet ver, daarna intercepten ze je, flikkeren nog een hamstring op je en je bent zo dood als een pier.
Umm, nou, alleen als een Warrior echt vroegtijdig uit een trap komt, dus binnen 10 seconden, gaat dat niet op nee, maar anders kun je makkelijk max range halen en nog een aimed shot lossen ook hoor
Maar dit is dus 't praktijk gedeelte, waar misses, resists, lag etc ook mee spelen.
Op papier wint de Hunter iig me dunkt.
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:06:09 #236
69994 seto
-|||--------|||-
pi_34209265
Als de Warrior kan Chargen wint hij, als de Hunter begint wint de Hunter.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:18:31 #237
66083 Platina
78th Element
pi_34209657
Dan heb ik tegen kuthunters gespeeld, want ik won telkens gewoon \o/ Feign death is btw toch alleen als je ooc bent bruikbaar?
pi_34209685
hey misschien beetje domme vraag (speel ook nog niet zo lang WoW) heb laatst die prijsvraag van murloc pets gewonnen enne daarvoor heb ik tog een hunter (heb nu alleen nog een warlock) nodig? Heb dit ook al in een mailtje gezet naar koei (eindredacteur) maar die heeft nog niet beantwoord. Heeft een van jullie ook enig idee hoe de prijs op zal worden gestuurd?
PSN id: Puddled_nl
pi_34210943
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Platina het volgende:
Dan heb ik tegen kuthunters gespeeld, want ik won telkens gewoon \o/ Feign death is btw toch alleen als je ooc bent bruikbaar?
Umm, nou, 't kan wel.
Maar FD brengt ons juist out of combat, zodat we die Freezing Traps neer kunnen planten en weer op max range kunnen komen.
Zou nogal apart zijn als 't alleen out of combat bruikbaar is, dan zouden we er niks aan hebben
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef seto het volgende:
Als de Warrior kan Chargen wint hij, als de Hunter begint wint de Hunter.
Ben ik 't mee eens als die Warrior charged en full Rage heeft.
Oh, ik verlies vaak zat van Warriors hoor, traps worden resisted, scattershot misses, door de lag lijkt 't voor mij dat ik op max range ben terwijl dat niet zo is en bam, je hebt een Wariror in yo' face, wat niet prettig is
Maar als ik geen resists, misses, lag issues heb is 't altijd gg Warrior no matter who gets the drop. Alleen jammer dat m'n pet zo fucking useless is sinds 1.9

Oh, en over die Murloc pet?
Dat lijk me gewoon zo'n non-combat pet die iedereen kan hebben. Zo'n irritant beest dat je steeds achterna blijft lopen totdat je 'm desummoned
pi_34212765
k mooi thnx fok!
zo... en nu weer wow doen
PSN id: Puddled_nl
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:03:30 #241
66083 Platina
78th Element
pi_34219922
Hmm oke dus eigenlijk zijn de 2 classes die ik speel(de), warrior en rogue, dies ontieglijk kut in pvp :/
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 23:01:17 #242
34726 Fratz
Max
pi_34222924
okay wat vinden jullie? http://www.thottbot.com/?i=35654 beter voor een shadow priest of voor een mage? (ik, shadow priest, verloor de roll van een mage).
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_34223091
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef Fratz het volgende:
okay wat vinden jullie? http://www.thottbot.com/?i=35654 beter voor een shadow priest of voor een mage? (ik, shadow priest, verloor de roll van een mage).
Equal. Maar ga naar Scholo en krijg Bonecreeper Stylus.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2006 @ 23:12:06 #244
34726 Fratz
Max
pi_34223379
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Equal. Maar ga naar Scholo en krijg Bonecreeper Stylus.
hmm. die is inderdaad beter ik was alleen een beetje pissed. de mage die hem kreeg (guidlie overigens0 speelt echt bijna nooit. eerst krijgt hij alle green items met rollen (iedereen rolde greed) en toen die wand dropte en ik stond te juichen en iedereen mij al gefeliciteerd had zei hij op het allerlaatste moment dat hij ook need ging rollen. ik vond het niet echt leuk zeg maar. het enige waar ik DM mee ben uitgekomen zijn mijn repaircosts.
pi_34223997
Nieuwste ATI catalyst driver:

# World of Warcraft: Rotating or zooming within the Blackwing Lair or Seering George level of the game no longer results in a VPR Recover occurring after approximately a few minutes of game play. Further details on this resolved issue can be found in topic number 737-21265

eindelijk die kut bug eruit linkje.
pi_34225293
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef Platina het volgende:
Hmm oke dus eigenlijk zijn de 2 classes die ik speel(de), warrior en rogue, dies ontieglijk kut in pvp :/
Warriors wel ja, als ik al die whines moet geloven
Maar geen idee hoe ze 't tegen andere classes doen hoor. Volgens mij zit dat wel goed.
Rogues zijn niet kut..., Stunlock ftw
pi_34225516
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Fratz het volgende:

[..]

hmm. die is inderdaad beter ik was alleen een beetje pissed. de mage die hem kreeg (guidlie overigens0 speelt echt bijna nooit. eerst krijgt hij alle green items met rollen (iedereen rolde greed) en toen die wand dropte en ik stond te juichen en iedereen mij al gefeliciteerd had zei hij op het allerlaatste moment dat hij ook need ging rollen. ik vond het niet echt leuk zeg maar. het enige waar ik DM mee ben uitgekomen zijn mijn repaircosts.
Bah, die runs ken ik. Win je gewoonweg helemaal niks, dat is echt zo zuur
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:09:49 #248
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_34225795
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef Migwi het volgende:

[..]

Umm, nou, 't kan wel.
Maar FD brengt ons juist out of combat, zodat we die Freezing Traps neer kunnen planten en weer op max range kunnen komen.
Zou nogal apart zijn als 't alleen out of combat bruikbaar is, dan zouden we er niks aan hebben
[..]

Ben ik 't mee eens als die Warrior charged en full Rage heeft.
Oh, ik verlies vaak zat van Warriors hoor, traps worden resisted, scattershot misses, door de lag lijkt 't voor mij dat ik op max range ben terwijl dat niet zo is en bam, je hebt een Wariror in yo' face, wat niet prettig is
Maar als ik geen resists, misses, lag issues heb is 't altijd gg Warrior no matter who gets the drop. Alleen jammer dat m'n pet zo fucking useless is sinds 1.9

Oh, en over die Murloc pet?
Dat lijk me gewoon zo'n non-combat pet die iedereen kan hebben. Zo'n irritant beest dat je steeds achterna blijft lopen totdat je 'm desummoned
Nu heb ik laatst wat duels tegen onze guildmaster annex full epic hunter gevochten, hij welliswaar zonder pet, maar dat won ik toch wel heel easy. Alleen teveel crits achter elkaar zijn dodelijk. Met pet wordt het lastig, NS verbruiken om te sleepen is zonde, zonder NS verlies je teveel tijd aan interrupts en als je m laat leven zuigt dat ook. Is er maar 1 ding wat tijdelijk werkt en dat is een root via Nature's Grasp.

Maar ik wist idd niet dat je met een BM spec je pet (tijdelijk) niet cc-able kan maken. Maar goed, elke klasse wordt compleet opgevroten door zo'n beest op dat moment
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2006 @ 00:10:00 #249
34726 Fratz
Max
pi_34225804
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Migwi het volgende:

[..]

Bah, die runs ken ik. Win je gewoonweg helemaal niks, dat is echt zo zuur
ik word er zo moe van. Ik ben de fucking healbot van de guild niet. -zucht- die epic mount krijg ik pas in 2007 ofzo.
pi_34225811
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Fratz het volgende:

[..]

Need is need, je moet bij een wand nooit kijken naar de dps maar naar de extra stats,voor een warlock had ie ook goed geweest.
en dat je een keer een run doet zonder dat je drops krijgt...tsja wen er maar aan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')