abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33978778
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:00 schreef mcDavid het volgende:

[..]

die creative Zen wel eens gezien?
die bedient zeker net zo makkelijk, heeft meer functies (radio, opname), en is een stuk goedkoper!

ja. je betaald voor het jasje.
creative zen is kut, bagger, klote. kutbediening, lelijk design, allemaal shit erop gepompt die je toch nooit gebruikt. als je serieus die functies wil ben je een nerd. goedkoper is geen argument, een trabant is ook niet beter dan een lamborghini.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:37 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Dat ding van ZEN is gemakkelijker dan I-Tunes. Want wat is er nu makkelijker dan kopieren en plakken op je musicplayer via windows? I-Tunes iig niet
itunes! ik synchroniseer mijn ipod met 1 klik
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:44 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Dan heb je tenminste stijl. Niet met de meute meegaan maar kiezen voor beter uiterlijk, 1gig meer en radio.

Ik heb hem ook
whahaha kansloos! je gebruikt zeker ook geen windows? stel je voor dat je met de meute meeloopt. je rijdt niet in een auto maar met paard en wagen? waar koop je je eten? vast niet in de supermarkt, je hebt vast een eigen moestuintje.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:

[..]

van alle mensen die een i-Pod hebben ken ik er geeneen die blij is met iTunes

sterker nog: de meesten vervloeken het zelfs!
jij kent helemaal geen mensen, alleen mede-nerds op IRC die geilen op alles wat niet designed is!
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef mcDavid het volgende:
verder zijn I-pods natuurlijk voor mensen die geen vriendin hebben.
kunnen ze toch ergens mee patsen
kom jij eens patsen met jouw vriendin dan, kunnen we lachen. of nee, je valt zeker niet op meisjes, je wil immers niet met de meute meelopen!

haha hallo! als je een creative neemt om niet met de meute mee te lopen, loop je vanzelf mee met de meute die niet met de meute mee wil lopen! massapsychologie van elias canetti

mensen mensen kies toch gewoon voor kwaliteit ipv een geimiteerd nepding van een of ander koreaans bedrijf. echt waar, het is niet erg dat veel mensen een ipod hebben.
pi_33979959
Jezus hoe kunnen mensen iTunes nou niet dé shit vinden???
iTunes is het beste stukje software om je mp3 collectie mee te beheren; slimme playlists, makkelijk sorteren, veel eigenschappen per mp3'tje...

Als je 50Gb aan hardcore mp3s hebt zonder id3 tags, tja... kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is.

En dat applicatie kapen, daar heb je de opties voor... kun je gewoon uitzetten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:38:35 #128
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_33980715
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
iTunes is het beste stukje software om je mp3 collectie mee te beheren; slimme playlists, makkelijk sorteren, veel eigenschappen per mp3'tje...

Als je 50Gb aan hardcore mp3s hebt zonder id3 tags, tja... kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is.

(offtopic:)

Ik vind iTunes gewoon veel te veel voor wat ik nodig heb. Ik wil simpelweg afspelen, of uit m'n complete lijst, of een subset daarvan. Ik heb aan XMMS voldoende (de linux-cloon van WinAmp), op het werk draai ik WinAmp. Op de Mac wel iTunes, bij gebrek aan een beter programma (lees: een programma dat beter afgestemd is op mijn wensen/eisen).

Dingen die ik erg vervelend vind aan iTunes is dat het uitsluitend met id3-tags werkt, die staan vaak goed, maar niet bij al m'n MP3's.... Daarnaast vind ik het een zeer slechte zaak dat je niet gewoon kan sorteren op 'path', daar heb ik namelijk mijn MP3's mee ingedeeld. Tevens duurt het leeggooien en vullen van de database veel te lang, en als je netwerk-share eventjes niet bereikbaar is, maarkeert hij alle bestanden als 'onvindbaar', en skipt ze domweg bij het afspelen... Al dit soort 'intelligentie' zoek ik niet in een mp3-afspeelprogramma, ik regel mezelf wel.

Ik weet dat dit grotendeels op te lossen zou zijn als ik alleen maar iTunes zou gebruiken, en eenmaal die tags zou rechttrekken, maar Apple levert nu eenmaal geen iTunes voor Linux...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_33980866
quote:

iTunes is een kankerprogramma dat al m'n netjes met de hand gerenamede mp3's (Ariest - Nummer.mp3) heeft verandert naar kutnamen (Tracknummer - Nummer.mp3) en het heeft ingedeeld in 200 mappen, elke artiest één map .

.
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:45:10 #130
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33980942
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

iTunes is een kankerprogramma dat al m'n netjes met de hand gerenamede mp3's (Ariest - Nummer.mp3) heeft verandert naar kutnamen (Tracknummer - Nummer.mp3) en het heeft ingedeeld in 200 mappen, elke artiest één map .

.
Maar dat kan je toch uitschakelen tijdens die wizard aan 't begin ?
2000 light years from home
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:45:43 #131
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33980967
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:38 schreef Merkie het volgende:
En nietzman, waarom doe je altijd zo overdreven positief over Apple? Heb je nog nooit ook maar één negatieve opmerking over een product van Apple kunnen betrappen .
Ik heb eens een 20" CRTscherm van Apple op m'n tenen gehad. Deed pijn.

Zo?
Ik ga naar huis.
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:48:02 #132
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33981034
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

.
Waarom doe je dat dan ook met de hand, dweil.

Met Tag&Rename heb je het in vijf minuten gedaan, filename en id3, netjes van CDDB.
Ik ga naar huis.
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:50:08 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33981093
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik heb eens een 20" CRTscherm van Apple op m'n tenen gehad. Deed pijn.

Zo?
Nee. Bijv. dat het vervelend is dat de iPod Video geen DivX ondersteunt ofzo .
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:52:19 #134
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33981162
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:50 schreef Merkie het volgende:
Nee. Bijv. dat het vervelend is dat de iPod Video geen DivX ondersteunt ofzo .
Dat wil ik best vervelend voor je vinden hoor. .
Ik ga naar huis.
pi_33981370
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Maar dat kan je toch uitschakelen tijdens die wizard aan 't begin ?
WIST IK VEEL MAN, welke debiel stelt dat sowieso in verdomme .
pi_33981494
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Bellah het volgende:

[..]

*steekt hand op*
Ik wel! Ik heb ook een Mac, en het is gewoon een fijn prog....
pi_33981516
afgezien van itunes, wat is er zo speciaal of kut aan een ipod?
pi_33982005
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef de_sapje het volgende:

[..]

creative zen is kut, bagger, klote. kutbediening, lelijk design, allemaal shit erop gepompt die je toch nooit gebruikt. als je serieus die functies wil ben je een nerd. goedkoper is geen argument, een trabant is ook niet beter dan een lamborghini.
[..]

[..]

whahaha kansloos! je gebruikt zeker ook geen windows? stel je voor dat je met de meute meeloopt. je rijdt niet in een auto maar met paard en wagen? waar koop je je eten? vast niet in de supermarkt, je hebt vast een eigen moestuintje.
[..]

jij kent helemaal geen mensen, alleen mede-nerds op IRC die geilen op alles wat niet designed is!
[..]

kom jij eens patsen met jouw vriendin dan, kunnen we lachen. of nee, je valt zeker niet op meisjes, je wil immers niet met de meute meelopen!

haha hallo! als je een creative neemt om niet met de meute mee te lopen, loop je vanzelf mee met de meute die niet met de meute mee wil lopen! massapsychologie van elias canetti

mensen mensen kies toch gewoon voor kwaliteit ipv een geimiteerd nepding van een of ander koreaans bedrijf. echt waar, het is niet erg dat veel mensen een ipod hebben.
uit de categorie fanboy
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:21:47 #139
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_33982152
quote:

Klopt. Ik gebruik MacOS. Ben ik nu ook alternatief?
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:41:15 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33982799
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:52 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat wil ik best vervelend voor je vinden hoor. .
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

WIST IK VEEL MAN, welke debiel stelt dat sowieso in verdomme .
Nou nou, ligt 't nog steeds zo gevoelig ? Ik probeerde alleen maar even aan te geven dat het voorkomen had kunnen worden . Toch ben ik nog steeds van mening dat het makkelijk geautomatiseerd teruggezet moet kunnen worden. Iedere simpele programmeur kan het denk ik, dus er is hoop .
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:41:34 #141
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33982812
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Niet zolang je het alleen maar deed om bij mij te horen, nepalto. .
Ik ga naar huis.
pi_33983266
Levi gaat er nu speciaal broeken voor maken
pi_33983397
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Gast waarom probeer je de iPod zo veel mogelijk te promoten.
Smaken verschillen.
Laat mensen kiezen en kopen wat ze willen.
Over kansloos gesproken...
pi_33983437
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

als je het doet om niet met de meute mee te lopen ja, dan ben je echt kansloos
pi_33983760
inderdaad, wat een kuthype

In alle nieuwsberichten gaat het over de Ipod ipv over mp3-spelers in het algemeen. Nu zeg ik dus niet dat het geen mooi ding is, integendeel (al heb ik zelf een Iriver). Laatst las ik nog op NU.nl over de Ipod die zo slecht voor je oren was. Na wat algemeen gebabbel over het ding van Apple hadden ze het erover waarom het juist voor Ipodgebruikers zo slecht was muziek te luisteren via oordopjes. Dat kwam dan omdat de batterij van de Ipod vele malen langer meeging dan die van andere mp3-spelers. WTF zeg, wat een onzin. Er zijn tig (flash) spelers die zo'n 50 uur meegaan. De nieuwste generatie Ipod lijkt me aardig gemiddeld qua batterijduur....
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  Eindredactie Games donderdag 12 januari 2006 @ 19:10:18 #146
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_33983939
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:20 schreef AHLY-ALU het volgende:
hoi ik heb een ipod shuffle *pats*
dus je bent arm
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:12:58 #147
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_33984050
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef nietzman het volgende:

[..]

Maar Nietzie, ik gebruik het alleen zodat jij eindelijk weer bij mij terugkomt poekie.
  Eindredactie Games donderdag 12 januari 2006 @ 19:13:10 #148
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_33984060
quote:
weet je zeker dat je naam niet JostiMeister is?
  Eindredactie Games donderdag 12 januari 2006 @ 19:14:07 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_33984104
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef nietzman het volgende:

[..]

waarbij horen?
pi_33984139
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef donald_dick het volgende:

[..]

waarbij horen?
Bij hem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo