hmm ok. volkswagen heeft nu wel weer kansen. jammer voor hem, goed voor de rallyquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef idiotforaliving het volgende:
gecrashed, linker achterwiel uit de kom geloof ik, heeft uiteindelijk maar gewacht op de assistentie truck van mitsubishi.
Kijk als dat met Henk nou ook eens gebeurde, een uurtje of drie aan de kant, dan zou hij gelijk staan met Stacey.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef idiotforaliving het volgende:
gecrashed, linker achterwiel uit de kom geloof ik, heeft uiteindelijk maar gewacht op de assistentie truck van mitsubishi.
Als hij nou gelijk even zn versnellingsbak in de soep liet lopen dan kon die lekker naar huisquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef area51 het volgende:
[..]
Kijk als dat met Henk nou ook eens gebeurde, een uurtje of drie aan de kant, dan zou hij gelijk staan met Stacey.
Die kunnen ze vervangen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Als hij nou gelijk even zn versnellingsbak in de soep liet lopen dan kon die lekker naar huis![]()
Op zich heeft ie wel gelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef At_Fundum het volgende:
Wat een commentaar net in de verslaggeving van RTL zeg:
"Loprais is er niet meer bij, maar daar ben ik blij om, want hij had zo'n lelijk gele op een vrachtwagen lijkende racetruckdat zeg je toch niet
Alle grote sponsoren zitten bij de auto's en sommige bij de motoren, vandaar dat de trucks zo weinig in beeld komen denk ik zelf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef JosvG het volgende:
Wel een minder mooie aflevering vandaag vond ik, er komen steeds te weinig trucks in beeld
Ik vind dit toch wel een van de allergrootste helden van Dakar 2006. Echt een wereldprestatie als hij Dakar haalt! Toch wel een eervolle vermelding waard, dacht ik zo.quote:Henno Van Bergeik is one of the attractions of the rally and a star among the privateers. The Dutchman left Lisbon on an old Yamaha 500 XT, and has since then been used to long nights working on his bike. But his dream of making it to Dakar is slowly coming true. His stay in Labé was slightly different from the previous bivouacs. “I’ve just finished the work that I was supposed to do. It’s perfect. It’s the first time that I’ll be able to rest a little."
Yepquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:24 schreef Damzkieee het volgende:
Euh, op iritrack 'no information' bij iedereen?
Ja die van mij is ook dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:24 schreef Damzkieee het volgende:
Euh, op iritrack 'no information' bij iedereen?
Zie ik ze nog voor aan ook, die smeerlappenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:34 schreef jozef444 het volgende:
damn das wel klote, zouden ze zo willen voorkomen dat we zien dat Henk boompjes is gaan koppen ?
Tot voor kort reed de organistaie met Scania's, dan was het vaker andersomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zie ik ze nog voor aan ook, die smeerlappen, en dan Henk met een truck van de organisatie slepen buiten bereik van de camera's
![]()
Ik heb het idee dat je gelijk hebt... Henk staat op 112 kmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
Zie ik ze nog voor aan ook, die smeerlappen, en dan Henk met een truck van de organisatie slepen buiten bereik van de camera's
![]()
De iritrack is vandaag duidelijk fout, als je de replay kijkt staat Henk ineens van 50km op 112, en nu staan ze allemaal stil... Hij kan onmogelijk ineens zo ver voor staan...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
overschreiding van de maximumsnelheid, tijdstraf van 12 uurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef Bruce117 het volgende:
als ik zo naar die herhaling van irritrack kijk dan stond Henk om +/- 10:30 op 37km en om +- 10:40 op 112km.
Dat is 75km in 10 minuten, en dat komt weer overeen met 450 km/u.
Dat moet inderdaad wel een vreselijke supertruck zijn.
Voor deelnemers is het iritrack systeem een van de beste vernieuwingen van deze Dakar. Voor de mensen thuis is het gewoon een indicatie waar mensen zijn, ben maar blij dat het er überhaupt isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef goldhorn het volgende:
dat irritrack bezorgt mensen nog eens een hartaanval... Hopen dat dat systeem voor de deelnemers beter werkt...
Ik ben ook wel blij dat het er is, maar de problemen die het ondervind naar de thuis gebruiker toe, zijn wel vervelend (voor de thuisgebruiker) .... En als verwende nederlander neem je nooit genoege met de techniek die wordt aangeboden, het kan altijd beter en dat wil je dan ook zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:44 schreef JosvG het volgende:
[..]
Voor deelnemers is het iritrack systeem een van de beste vernieuwingen van deze Dakar. Voor de mensen thuis is het gewoon een indicatie waar mensen zijn, ben maar blij dat het er überhaupt is
quote:13:14
PRESS RELEASE OF THE DAKAR ORGANISATION
This morning at 10:00 AM, at km 25 of the special of stage 13 of the rally between LABE and TAMBACOUNDA, just 6kms before the village of Kourahoye, a young boy that had come with his family to see the rally go by, was hit by vehicle n°420 of the car class while crossing the track.
He immediately received treatment from the medical staff of the rally but died during his transfer by helicopter to Labé.
The organisation wished to express its sincere condolences to the family of the child.
420 SAUKANS MARIS DAMBIS ANDRIS OSC LET RALLYE RAID RIGAquote:
Tsjaquote:This morning at 10:00 AM, at km 25 of the special of stage 13 of the rally between LABE and TAMBACOUNDA, just 6kms before the village of Kourahoye, a young boy that had come with his family to see the rally go by, was hit by vehicle n°420 of the car class while crossing the track.
Recent overlijdensbericht? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef At_Fundum het volgende:
Toch goed van de organisatie dat ze dit overlijdensbericht geven, 't is zeer negatieve publiciteit en ze geven het zelfs nog sneller dan het bericht over Caldecott vorige week. Triest dat het geheel is gebeurt natuurlijk.
zie paar posts boven je -> Le Dakar 2006 [Deel 6]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Recent overlijdensbericht? Heb ik iets gemist?
Bierhof ligt bij mij ineens dik voor..![]()
Volgens mij mist er een heel stuk van het klassement na plaats 2 op CP1. Tussen 10:56:59 en 11:36:24 niemand binnen (kijk maar naar het verschil in doorkomst tussen 2 en 3). Bovendien missen er een hoop toppers (Sala en Blais bijv). Ik wil je enthousiasme niet temperen maar volgens mij staan ze dus niet zo hoog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef jozef444 het volgende:
wow Verhoeven en Knuiman doen het trouwesn goed. Bij CP1 op plek 4 en 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |