overschreiding van de maximumsnelheid, tijdstraf van 12 uurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef Bruce117 het volgende:
als ik zo naar die herhaling van irritrack kijk dan stond Henk om +/- 10:30 op 37km en om +- 10:40 op 112km.
Dat is 75km in 10 minuten, en dat komt weer overeen met 450 km/u.
Dat moet inderdaad wel een vreselijke supertruck zijn.
Voor deelnemers is het iritrack systeem een van de beste vernieuwingen van deze Dakar. Voor de mensen thuis is het gewoon een indicatie waar mensen zijn, ben maar blij dat het er überhaupt isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef goldhorn het volgende:
dat irritrack bezorgt mensen nog eens een hartaanval... Hopen dat dat systeem voor de deelnemers beter werkt...
Ik ben ook wel blij dat het er is, maar de problemen die het ondervind naar de thuis gebruiker toe, zijn wel vervelend (voor de thuisgebruiker) .... En als verwende nederlander neem je nooit genoege met de techniek die wordt aangeboden, het kan altijd beter en dat wil je dan ook zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:44 schreef JosvG het volgende:
[..]
Voor deelnemers is het iritrack systeem een van de beste vernieuwingen van deze Dakar. Voor de mensen thuis is het gewoon een indicatie waar mensen zijn, ben maar blij dat het er überhaupt is
quote:13:14
PRESS RELEASE OF THE DAKAR ORGANISATION
This morning at 10:00 AM, at km 25 of the special of stage 13 of the rally between LABE and TAMBACOUNDA, just 6kms before the village of Kourahoye, a young boy that had come with his family to see the rally go by, was hit by vehicle n°420 of the car class while crossing the track.
He immediately received treatment from the medical staff of the rally but died during his transfer by helicopter to Labé.
The organisation wished to express its sincere condolences to the family of the child.
420 SAUKANS MARIS DAMBIS ANDRIS OSC LET RALLYE RAID RIGAquote:
Tsjaquote:This morning at 10:00 AM, at km 25 of the special of stage 13 of the rally between LABE and TAMBACOUNDA, just 6kms before the village of Kourahoye, a young boy that had come with his family to see the rally go by, was hit by vehicle n°420 of the car class while crossing the track.
Recent overlijdensbericht? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:33 schreef At_Fundum het volgende:
Toch goed van de organisatie dat ze dit overlijdensbericht geven, 't is zeer negatieve publiciteit en ze geven het zelfs nog sneller dan het bericht over Caldecott vorige week. Triest dat het geheel is gebeurt natuurlijk.
zie paar posts boven je -> Le Dakar 2006 [Deel 6]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Recent overlijdensbericht? Heb ik iets gemist?
Bierhof ligt bij mij ineens dik voor..![]()
Volgens mij mist er een heel stuk van het klassement na plaats 2 op CP1. Tussen 10:56:59 en 11:36:24 niemand binnen (kijk maar naar het verschil in doorkomst tussen 2 en 3). Bovendien missen er een hoop toppers (Sala en Blais bijv). Ik wil je enthousiasme niet temperen maar volgens mij staan ze dus niet zo hoog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef jozef444 het volgende:
wow Verhoeven en Knuiman doen het trouwesn goed. Bij CP1 op plek 4 en 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |