hehe inderdaad AZquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, krantenkoppenjournalistiek dus
Dat jij zulke sites rechtstreeks durft te quoten zegt meer over jou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan moet je bij HighLow.nl zijn en niet bij mij, heb gewoon de header die hun gebruiken overgenomen en meer niet frusty![]()
Link was hier te vinden dus tja.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat jij zulke sites rechtstreeks durft te quoten zegt meer over jou.
Uitstekend, hij staat al stabieler dan Farfan!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe inderdaad AZ
hoest met Axeltje?
Ze waren beiden gratis. De kans bestaat dat Ajax dat weer wil en dan zijn Moens en Gentenaar favoriet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
Idd, zoals mich al zei.. Vonk had gewoon geluk dat beide keepers geblesseerd raakten en bij Boschker niet
Dat is dan ook niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Uitstekend, hij staat al stabieler dan Farfan!
Hij kon ook moeilijk wennen aan de verandering van club waar alles ''gemoedelijk'' ging naar een meer zakelijke club waar men moet winnen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef gras het volgende:
Boschker had ook weinig motivatie om de strijd echt aan te gaan. Aan het eind van het seizoen was hij vijf kilo zwaarder geworden...
En nee, dat waren geen spieren.
Weer erg netjes hoe ze met spelers omgaan.quote:Angelos Charisteas piekert er niet over om te vertrekken bij Ajax, zo vertelt hij vandaag in een vraaggesprek met VI. De afgelopen weken gonsden er geruchten dat de Griekse spits overbodig zou zijn na de komst van Klaas-Jan Huntelaar.
Charisteas weet hier echter niets van. "Of ik weg mag? Nee, dat heeft niemand bij Ajax tegen mij gezegd. Ik heb het overal gelezen en gehoord, maar de beleidsbepalers hebben niet met mij gesproken over dat onderwerp. Ik weet niet wat waar is en het interesseert met ook niet."
De Griek zit dan ook absoluut niet te wachten op een vertrek uit Amsterdam. "Ik heb een contract tot 2008 en bepaal zelf wanneer ik vertrek. We hebben hier net een mooi nieuw huis en zitten niet te wachten op weer een grote verandering. Nog niet 1 procent van mijn gedachten gaat uit naar een vertrek."
"Het doet me wel goed dat veel clubs de afgelopen weken geinformeerd hebben bij mijn manager. Hij heeft diverse telefoontjes gehad. Als Ajax laat weten dat ik transfervrij ben heb ik morgen een grote nieuwe club, maar waarschijnlijk zal er betaald moeten worden."
Charisteas hoopt nog een kans te krijgen, maar mist het vertrouwen. "Of ik het gevoel heb dat Blind vertrouwen in mij heeft? Nee, ik heb het gevoel dat alleen mijn medespelers vertrouwen in mij hebben. Ronald Koeman en Arie van Eijden, die hadden vetrouwen in mij. Zij zijn echter vertrokken."
"Sinds mijn komst naar Ajax heb ik alleen maar kritiek gehad. Van de pers, van supporters, ik begrijp er helemaal niets van. Ik snap niet waarom ze mij geen eerlijke kans willen gunnen. Dat is niet fijn voetballen. Vooral omdat ik het gevoel heb dat de trainer nooit 100 procent achter mij heeft gestaan."
Ja, ned 2.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Euh kwam die wedstrijd nou vanavond ergens op TV of Internet?
joh!quote:Als Ajax laat weten dat ik transfervrij ben heb ik morgen een grote nieuwe club, maar waarschijnlijk zal er betaald moeten worden.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
schijnt op ned 2 te komen...
Ze hebben hem dan wel doodgemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Joden hebben juist een messias....
De romeinen hebben hem doodgemaakt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben hem dan wel doodgemaakt
Klopt ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
De romeinen hebben hem doodgemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |