quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
ALS er hier al iemand een kenner op dat gebied is ben IK het wel.
imo eerder door jouw irritante geSCHopquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
Dit topic wordt opnieuw verpest, nu door de moderating
Ja, hij schopt dit topic de hele tijd nutteloos omhoogquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo eerder door jouw irritante geSCHop![]()
Ja maar jij bent er de oorzaak van dat het RvdB-topic nu dicht is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:35 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, hij schopt dit topic de hele tijd nutteloos omhoog
Ah een natte droomquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:21 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Omdat ze wel eens een erotische droom heeft gehad natuurlijk
Welnee, dat heeft Mirage ook al gezegd. het ging vooral om die reacties van die paranormale expert. Wel opletten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja maar jij bent er de oorzaak van dat het RvdB-topic nu dicht is.![]()
Je moet me niet demoniserenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja maar jij bent er de oorzaak van dat het RvdB-topic nu dicht is.![]()
Dat is een goede analsyequote:Op woensdag 11 januari 2006 15:24 schreef The_End het volgende:
Jammer dat het topic is dichtgegaan. Het was regelmatig interessant om te lezen.
Helaas zal het bij dit soort discussies altijd offtopic gaan. Je ziet alleen al in dit topic dat er heel veel dingen geclaimed worden (Ik kan dit, ik voel dat, ze communiceren, UFO's doen zus). Deze claims zijn in dit soort topics nooit beargumenteerd. Mensen die dat niet geloven, zullen daar meteen op inspringen. Dit leidt altijd naar een gigantische offtopic discussie waar nog meer claims in voorkomen, wat leidt tot een offofftopic discussie enz
MIsschien is het beter om dit hele forum in een gigantisch topic te gieten. Alles komt geheid een keer aan bod..
Jij let kennelijk al helemaal niet op, want het ging vooral om de opmerkingen van Kiteless.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef Mudman het volgende:
[..]
Welnee, dat heeft Mirage ook al gezegd. het ging vooral om die reacties van die paranormale expert. Wel opletten.
Je kunt toch ook gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt als een ander meer aandacht krijgtquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, het gaat er ook niet om dat Stenny haar mening opdringt want dat doet ze inderdaad ook niet. Het gaat erom dat zij (en dat zijn sommigen zeker met mij eens) vanaf het begin af aan nogal kritisch tegenover Robbert was. Het vreemde is echter dat bijna niemand haar zelf ook maar enigszins aan de tand gevoeld heeft. Want de dingen die zij zegt mee te maken zijn zelfs nog veel vreemder dan dat wat Robbert ons wil laten geloven. En vanuit DAT standpunt vind ik het gewoon niet fair om dan een ander persoon in het wereldje (Robbert) zo onderuit proberen te halen. De uittredingen van Stenny zijn immers al helemaal op geen enkele manier aan te tonen.
En het irriteert mij een beetje dat zij hier als de grote kenner wordt gezien terwijl ze zelf niet eens een medium IS. ALS er hier al iemand een kenner op dat gebied is ben IK het wel. Niet dat ik aspiraties heb om hier de boel te leiden, alsjeblieft niet zeg. Maar net als Robbert heb ik vaker succesvol dan onsuccesvol tientallen readings gedaan en zelf voor zalen gestaan. Ik weet dus heel goed waar ik over praat.
Maar goed, dat wilde ik gewoon even kwijt.
Wanneer begin JIJ aan je eigen boek?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hahaa, ik wist dat iemand met die opmerking zou komen. Onzin, heeft er niets mee te maken.
Ja inderdaad als je paranormaal begaaft bent, wist je natuurlijk al dat ik dat ging zeggen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hahaa, ik wist dat iemand met die opmerking zou komen. Onzin, heeft er niets mee te maken.
Flauw, erg flauwquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Ja inderdaad als je paranormaal begaaft bent, wist je natuurlijk al dat ik dat ging zeggen.![]()
Misschien hebben sommigen gewoon de neiging dan wel niet drang bepaalde gebeurtenissen etc naar buiten te brengen, zoals Stennyquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee hoor want zoals ik al eerder had gezegd heb ik me daar de laatste 18 jaar helemaal niet meer mee bezig gehouden. Was dus puur een hunch.
Ik een boek schrijven? Nee hoor, ik hoef die publiciteit niet.
Mja, ik snap dat het vervelend is als iemand laat zien dat je argumenten geen stand houdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jij let kennelijk al helemaal niet op, want het ging vooral om de opmerkingen van Kiteless.![]()
Mrrraaauwww.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Mja, ik snap dat het vervelend is als iemand laat zien dat je argumenten geen stand houden
Ik zal maar niet de Engelse term hier naar voren schuiven die daarom al eerder genoemd was.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Misschien hebben sommigen gewoon de neiging dan wel niet drang bepaalde gebeurtenissen etc naar buiten te brengen, zoals Stenny![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik zal maar niet de Engelse term hier naar voren schuiven die daarom al eerder genoemd was.
![]()
![]()
![]()
Ehm...help me out?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik zal maar niet de Engelse term hier naar voren schuiven die daarom al eerder genoemd was.
![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een omgekeerde hand ......quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zie ik ook voor het eerst....staat dus op RvdB z'n site? Al ziet het er fake uit, het beangstigt me op de 1 of andere manier? :S
Ziet er uit als een stuk hand die vlak voor de lens zit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:57 schreef Knarf het volgende:
Oke, zal ik het topic maar weer op gang brengen?
Wat is dit:
[afbeelding]
http://www.robbertvandenbroeke.com/page3/page3.html
Was het maar zo'n feestquote:
Hoe langer wij geduld uitoefenen, .....hoe grootser het feest zal wezen , .....goede raad ...quote:
Hm zit wat inquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Hoe langer wij geduld uitoefenen, .....hoe grootser het feest zal wezen , .....goede raad ...![]()
Gewoon, van dat stukje prutswerk dat voor z'n site moet doorgaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hmm het leek ook wel een stuk gemeleerd laken of iets dergelijks :S tenminste dat was het eerste wat in mij opkwam.
Maar nu je het zegt idd....wel van een oude vent of zo dan :S gives me the creeps that's for sure. Waar komt het nou vandaan Knarf?
Waarom vind ik het dan nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gewoon, van dat stukje prutswerk dat voor z'n site moet doorgaan.
Het staat niet op de site van Robbert ....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waarom vind ik het dan niet![]()
ehm ok....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef pikki het volgende:
[..]
Het staat niet op de site van Robbert ....![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:57 schreef Knarf het volgende:
Oke, zal ik het topic maar weer op gang brengen?
En wie is Barry Kroon (Zie properties van het plaatje)?
Wie gaat zijn website uitspitten?
Het staat wel op de site van robbert:quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef pikki het volgende:
[..]
Het staat niet op de site van Robbert ....![]()
Waarom zie ik het dan nergens staan als ik op RvdB's site speur, verdikkie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Knarf het volgende:
[..]
Het staat wel op de site van robbert:
http://www.robbertvandenbroeke.com/page1/page1.html => bestaat niet
http://www.robbertvandenbroeke.com/page2/page2.html => contact form
http://www.robbertvandenbroeke.com/page3/page3.html => webcam foto
http://www.robbertvandenbroeke.com/page4/page4.html => bestaat niet
http://www.robbertvandenbroeke.com/page5/page5.html => blog, podcast
http://www.robbertvandenbroeke.com/page6/page6.html => info over boek
(Valt je dan niets op aan de webpagina's?)
Omdat er geen links naar staan, maar je kunt wel een beetje met de URL spelen, dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waarom zie ik het dan nergens staan als ik op RvdB's site speur, verdikkie?
Omdat er niet naar gelinkt wordt vanaf de hoofdpagina.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waarom zie ik het dan nergens staan als ik op RvdB's site speur, verdikkie?
Dat werd al door Sten achterhaald , hoor ....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef Knarf het volgende:
[..]
Omdat er geen links naar staan, maar je kunt wel een beetje met de URL spelen, dat heb ik gedaan.
Ik ben er net pas achter dat Barry Kroon de man van Irene Moors is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |