Dan kan je nog wel een weekje of vier wachten, bleek vandaag.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Kloten, verloren van de T-wolves, verslagen door de KG/Szczerbiak tandem. Garnett speelde ook wel erg goed (31-15-6).
Elson ook goed gespeeld, maar ik zie toch liever Camby weer fit.
heb de wedstrijd spurs - pistons vanmiddag zitten kijken (torrents hebben altijd een aantal dagen vertragingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef popolon het volgende:
Jammer ja., sommige spelers hebben dat nou eenmaal.
Ben al blij dat McDyess al een tijdje blessurevrij is.
Van All Star tot bijna afgeschreven en nu weer leuk meedoen, heeft wel z'n speelstijl enorm aan moeten passen.
Yep, zelfs Dale Davis mag even meedoen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:48 schreef Jeroen_M het volgende:
Wat een machtsvertoon, gewoon de laatste paar minuten spelen met de complete bank...
Rookie player, dat wordt wel watquote:Op zondag 15 januari 2006 03:54 schreef Jeroen_M het volgende:
Maxiell, nog nooit van gehoord..
Da's fors voor iemand met die lengte. Zo 'mini' is-ie dus nietquote:Born: February 18, 1983
Chicago, IL
Height: 6-7
Weight: 260 lbs.
Pos: F
College: Cincinnati
Drafted: 2005, 1st round, 26th pick by Pistons
Kobe-Wade battles zijn over het algemeen beter dan de Kobe-Lebron, dus ik verwacht er wel wat vanquote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef BitetheBullet het volgende:
Maandag weer Lakers-Heat,
zal wel een mooi Kobe-wade gevecht worden![]()
Hmmm... Ik verwacht niet dat de Lakers die wedstrijd winnenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef popolon het volgende:
29 januari komen de Lakers naar Detroit.
'ns kijken hoe ze dan uit de verf komen.![]()
Oh... nou ja, ik ken Kobe niet persoonlijk, maar alleen als spelerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:40 schreef popolon het volgende:
Ik ben geen Lakers fan, verre van, ook Kobe mag ik niet zo (dat heeft niks met zijn uitstekende kwaliteiten als speler te maken maar meer het persoon Bryant) maar ik moet zeggen dat Jackson de boel netjes op de rails heeft gezet.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oh... nou ja, ik ken Kobe niet persoonlijk, maar alleen als speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |