En eigenlijk de allereerste "Big man" van het basketballen dacht ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Center van de Lakers.... looong time ago... maar hij was een van de beste centers
Op NBA.com staan wel wat beelden, maar hele wedstrijden zul je toch ergens moeten downloaden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
Hmz ok. Zijn er overigens ook nog beelden terug te vinden van de snachts gespeelde wedstrijden ?
ESPN site heeft ook wel wat video.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
Hmz ok. Zijn er overigens ook nog beelden terug te vinden van de snachts gespeelde wedstrijden ?
Hier zijn volledige wedstrijden te downloaden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
Gewoon op nba.com...bij de highlights.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
Ik ga ervan uit dat de Lakers dit jaar wel de playoffs halen... misschien een 6th seed. Kijken wat ze dan doen. Logischerwijs wil ik, als Lakersfan, Kobe nog heel vaak in de Finals zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Net ff wat beelden van Lakers-Miami gezien maar Kobe kan toch wel redelijk spelen zeg. Jammer dat we hem niet wat meer in de playoffs zien. Zou hem graag nog eens in de Finals zien. Kijken hoe hij het er dan vanaf brengt...
Als ze de Spurs in de 1e ronde maar ontlopen zie ik ze de 1e ronde wel doorkomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat de Lakers dit jaar wel de playoffs halen... misschien een 6th seed. Kijken wat ze dan doen. Logischerwijs wil ik, als Lakersfan, Kobe nog heel vaak in de Finals zien
De Spurs kunnen ze inderdaad nog niet van winnen. dat team is te goed. En ik verwacht geen 4 wedstrijden van Kobe waarin hij 62 punten scoort in 3 kwarten en boven de 60% scoort...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ze de Spurs in de 1e ronde maar ontlopen zie ik ze de 1e ronde wel doorkomen.
Hij scoort 16 punten EN 18 punten? Wow! Speelde hij twee wedstrijden tegelijk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef popolon het volgende:
Big game: 16pts 11ast 3stl 4blk 18pts
Ik ben fan van Andrei.
Echte een superspeler, Utah begint zowaar eindelijk eens een leuk team te krijgen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij scoort 16 punten EN 18 punten? Wow! Speelde hij twee wedstrijden tegelijk?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |