Gewoon op nba.com...bij de highlights.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
Hmz ok. Zijn er overigens ook nog beelden terug te vinden van de snachts gespeelde wedstrijden ?
Ik ga ervan uit dat de Lakers dit jaar wel de playoffs halen... misschien een 6th seed. Kijken wat ze dan doen. Logischerwijs wil ik, als Lakersfan, Kobe nog heel vaak in de Finals zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Net ff wat beelden van Lakers-Miami gezien maar Kobe kan toch wel redelijk spelen zeg. Jammer dat we hem niet wat meer in de playoffs zien. Zou hem graag nog eens in de Finals zien. Kijken hoe hij het er dan vanaf brengt...
Als ze de Spurs in de 1e ronde maar ontlopen zie ik ze de 1e ronde wel doorkomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat de Lakers dit jaar wel de playoffs halen... misschien een 6th seed. Kijken wat ze dan doen. Logischerwijs wil ik, als Lakersfan, Kobe nog heel vaak in de Finals zien
De Spurs kunnen ze inderdaad nog niet van winnen. dat team is te goed. En ik verwacht geen 4 wedstrijden van Kobe waarin hij 62 punten scoort in 3 kwarten en boven de 60% scoort...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ze de Spurs in de 1e ronde maar ontlopen zie ik ze de 1e ronde wel doorkomen.
Hij scoort 16 punten EN 18 punten? Wow! Speelde hij twee wedstrijden tegelijk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef popolon het volgende:
Big game: 16pts 11ast 3stl 4blk 18pts
Ik ben fan van Andrei.
Echte een superspeler, Utah begint zowaar eindelijk eens een leuk team te krijgen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij scoort 16 punten EN 18 punten? Wow! Speelde hij twee wedstrijden tegelijk?![]()
Bron vs Melo... interesting match upquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Jeroen_M het volgende:
Cavs@Nuggets vannacht... hmm daar gaat mn bioritme...
Yep, op ESPN-HD.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Jeroen_M het volgende:
Cavs@Nuggets vannacht... hmm daar gaat mn bioritme...
Heb je een team dat je voorkeur heeft? (zo ja, dan waarschijnlijk een team uit Michigan)quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef popolon het volgende:
Maar dat heeft ook te maken met het College basketball, meer op tv nu, March Madness komt eraan.
Heel eerlijk gezegd begin ik 't nu pas wat goed te volgen (mede ook door 't andere sportaanbod, College komt nu meer op tv) , Duke is impressive maar iets te ver weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Heb je een team dat je voorkeur heeft? (zo ja, dan waarschijnlijk een team uit Michigan)
334 teams als ik het goed heb...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd begin ik 't nu pas wat goed te volgen (mede ook door 't andere sportaanbod, College komt nu meer op tv) , Duke is impressive maar iets te ver weg.
Wolverines dan maar maar die doen 't niet best.
http://sports.espn.go.com/ncb/standings
Idioot veel leagues ook.
Ik denk dat die pas zin heeft als March Madness begint.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
334 teams als ik het goed heb...Kies er maar eens eentje om te volgen...
Is er eigenlijk al een NCAA Basketball Thread?
Hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat die pas zin heeft als March Madness begint.
En dan nog zou het een topic van een paar jaar worden.
Ik heb niet 't idee dat 't aandachtig gevolgd wordt.quote:
Ik heb het ook nooit aandachtig gevolgd... maar dat deed ik vroegah (pre 1996) ook niet met de NBA en pre 2001 ook niet met de NFL...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb niet 't idee dat 't aandachtig gevolgd wordt.
Ik heb er zelfs al moeite mee.
Terwijl college toch heel anders dan NBA is , het echt wel zeer vermakelijk is.
De College Football topics lopen een beetje door de NFL topics heenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef popolon het volgende:
Syracuse i guess.
Er was zelfs ook nooit een College Football topic, terwijl die NFL topics super lopen.
Bij de openingspost van het NCAA topic ook maar een linkje naar alle 334 clubs, zoals in het NFL topic?quote:
Ik daag je uit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Bij de openingspost van het NCAA topic ook maar een linkje naar alle 334 clubs, zoals in het NFL topic?![]()
Wolfpack... klinkt als Kevin Nash in WCWquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef Royal_Flush het volgende:
College basketball volg ik juist wèl,NBA niet echt.Don't ask me why.....
Straks Blue Devils tegen de Wolfpack![]()
Hey,NC State is pretty good this year....quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wolfpack... klinkt als Kevin Nash in WCW
North Carolina Tar Heels dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:46 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Hey,NC State is pretty good this year....
Beetje inconsistent dit jaar.Ze wonnen makkelijk van NC State (die hoger gerankt is) maar ze verloren van USC!!!! en Miami..Duke is gewoon veruit de sterkste vd ACC.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
North Carolina Tar Heels dan?
Game on the line... en je mag gooien vanaf de charity stripe.. en dan missen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:52 schreef popolon het volgende:
Nuggets winnen, James mist de laatste FT voor OT.
Geweldige speler maar zeker niet voor de clutch.
Jordan was een proven winner toen hij in de NBA kwam (zijn schot in de NCAA in 82 - prachtig schot!) en heeft altijd een enorme trainingsdrive gehad om beter te worden. Van Jordan werd iets gezegd dat hij het niet kon en vervolgens voelde hij zich uitgedaagd en deed er reteveel aan om het volgende seizoen daar wél goed in te zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik vraag me af of LeBron wel echt een winner is zoals Jordan dat was. LeBron is gewoon extreem getalenteerd, Jordan daarintegen niet. Die deed alles op wilskracht en trainde zich dood. Bij LeBron komt het een beetje aanwaaien...
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jordan was een proven winner toen hij in de NBA kwam (zijn schot in de NCAA in 82 - prachtig schot!) en heeft altijd een enorme trainingsdrive gehad om beter te worden. Van Jordan werd iets gezegd dat hij het niet kon en vervolgens voelde hij zich uitgedaagd en deed er reteveel aan om het volgende seizoen daar wél goed in te zijn.
Lebron heeft laatst bij ESPN al gezegd niet dezelfde killer mentality als Kobe te hebben (stond laatst een quote hier ergens op het forum geloof ik). Lebron werd gehyped voor hij ook maar een stap in de NBA had gezet en ontving megacontracten... Ik geef Lebron wel tijd om te verbeteren, maar die killer mentality kun je niet trainen - die heb je of niet.
Ach, da's ook maar afwachten. Ik denk dat ze dat ook zeiden toen Bill Russel stopte. Het is gewoon erg moeilijk om spelers uit verschillende periodes te vergelijken (en helemaal op verschillende posities). Wilt Chamberlain heeft alle records en Bill Russel alle ringenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja.
Afwachten dus maar. Ook al denk ik dat niemand meer zo goed wordt als jordan.
He did the right thing!Een minimale straf is genoeg.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef popolon het volgende:
Knicks' Davis ejected for entering stands.
[afbeelding]
Ga er vanuit dat de straf verder minimaal wordt, dit was alles behalve agressief.
Toch nog 5 wedstrijden.quote:Op [-] schreef Royal_Flush het volgende:
De New York Niks...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef popolon het volgende:
Vanavond gaan de Pistons op bezoek bij Larry Brown.
Lakers @ Kings lijkt me ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |