Normaal is het nooit overdag doordeweeks, zal wel door Martin Luther King Day komen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt me echt geweldig, kom je thuis van je werk en is er gewoon live basketbal op de tv.

Geweldige basketballer was dat!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Normaal is het nooit overdag doordeweeks, zal wel door Martin Luther King Day komen.

Begint alleen zo laat... met die NFL playoffs kom je in het weekend bijna niet meer aan slapen toequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
Nou dat ging toch weer vrij makkelijk in Q4, Billups weer met 16 ast. en 13 pts.
Vanavond nog Heat - Lakers, altijd leuk, Shaq v. Kobe.

10.30 PM, da's zelfs laat voor mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Begint alleen zo laat... met die NFL playoffs kom je in het weekend bijna niet meer aan slapen toe

Ik kan bijna zeggen "het begint zo vroeg"...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
10.30 PM, da's zelfs laat voor mij.
2e helft lekker in bed kijken.

En dan eten besteld bij PandaExpress. Orange Chicken. Dan wil ik zelfs wel naar de Pistons kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt me echt geweldig, kom je thuis van je werk en is er gewoon live basketbal op de tv.

Nog ff...en dan is dat afgelopen. Met de Seahawks als winnaarsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Begint alleen zo laat... met die NFL playoffs kom je in het weekend bijna niet meer aan slapen toe

Ja, en dan met je sweater met opdruk van de Amerikaanse vlag de hele avond onderuitgezakt voor de tv zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef Robertje het volgende:
[..]
En dan eten besteld bij PandaExpress. Orange Chicken. Dan wil ik zelfs wel naar de Pistons kijken![]()

Mij wel En over anderhalve maand lekker March Madnessquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Zwansen het volgende:
NFL, dat kan me dus niet echt boeien.

Ik kan zelfs niet alles tegelijkquote:

Zijn stats zijn ook wat gedaald de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Chauncy, Ben scoort gewoon niet genoeg (en schiet ook maar 50%, terwijl het toch meestal makkelijke intikkertjes zijn)

Curry toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Was Brand niet degene met die hartproblemen?

quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef Robertje het volgende:
[..]
Mij wel En over anderhalve maand lekker March Madness

Of Sheed natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef Zwansen het volgende:
Stel de Pistons winnen 65 wedstrijden ofzo en de Spurs als 2e maar iets van 55. Wie zal er dan MVP worden? Dan kunnen ze niet meer om iemand van Detroit heen lijkt me. Chauncy of Ben?

Mooi.quote:Before the game, O'Neal clasped hands with Bryant, who was stretching on the ground. Just before tipoff, the duo hugged at midcourt, with Bryant warmly putting his left hand on the back of O'Neal's head.
"I think it's great. You know, just putting the past behind us, just move on," Bryant said at halftime. "We had three great years together. I think it was important for the fans to see. It was good for us to be able to put this behind us and move on."
O'Neal acknowledged that he wanted to end their hostilities, especially on Martin Luther King Day.
"I had orders from the great Bill Russell," O'Neal said. "Me and him were talking in Seattle the other day and he was telling me how rivalries should be. I asked him if he ever disliked anybody he played against, and he told me no, never, and he told me I should shake Kobe Bryant's hand and let bygones be bygones and bury the hatchet. Russell is a basketball god, especially at my position.
"Today, when I spoke to (Bryant), we spoke about something that was more important then basketball. He's having a little daughter, so I told him and his wife congratulations upon the baby. Today is a day of peace."

Sorry volg het van een afstandje, maar wie was George Mikan ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:07 schreef Zwansen het volgende:
Wel leuk dat iemand als Shaq naar Bill Russel luistert. Af en toe heeft Shaq zeker wel zijn symphatieke momenten, ook toen met het overlijden van George Mikan, toen hij zijn begrafenis betaalde.

Center van de Lakers.... looong time ago... maar hij was een van de beste centersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Sorry volg het van een afstandje, maar wie was George Mikan ?

En eigenlijk de allereerste "Big man" van het basketballen dacht ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Center van de Lakers.... looong time ago... maar hij was een van de beste centers

Op NBA.com staan wel wat beelden, maar hele wedstrijden zul je toch ergens moeten downloaden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
Hmz ok. Zijn er overigens ook nog beelden terug te vinden van de snachts gespeelde wedstrijden ?

ESPN site heeft ook wel wat video.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
Hmz ok. Zijn er overigens ook nog beelden terug te vinden van de snachts gespeelde wedstrijden ?

Hier zijn volledige wedstrijden te downloaden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:18 schreef sr_firewire het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |