Normaal is het nooit overdag doordeweeks, zal wel door Martin Luther King Day komen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt me echt geweldig, kom je thuis van je werk en is er gewoon live basketbal op de tv.
Geweldige basketballer was dat!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Normaal is het nooit overdag doordeweeks, zal wel door Martin Luther King Day komen.
Begint alleen zo laat... met die NFL playoffs kom je in het weekend bijna niet meer aan slapen toequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
Nou dat ging toch weer vrij makkelijk in Q4, Billups weer met 16 ast. en 13 pts.
Vanavond nog Heat - Lakers, altijd leuk, Shaq v. Kobe.
10.30 PM, da's zelfs laat voor mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Begint alleen zo laat... met die NFL playoffs kom je in het weekend bijna niet meer aan slapen toe
Ik kan bijna zeggen "het begint zo vroeg"...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
10.30 PM, da's zelfs laat voor mij.
2e helft lekker in bed kijken.
En dan eten besteld bij PandaExpress. Orange Chicken. Dan wil ik zelfs wel naar de Pistons kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt me echt geweldig, kom je thuis van je werk en is er gewoon live basketbal op de tv.
Nog ff...en dan is dat afgelopen. Met de Seahawks als winnaarsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Begint alleen zo laat... met die NFL playoffs kom je in het weekend bijna niet meer aan slapen toe
Ja, en dan met je sweater met opdruk van de Amerikaanse vlag de hele avond onderuitgezakt voor de tv zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:06 schreef Robertje het volgende:
[..]
En dan eten besteld bij PandaExpress. Orange Chicken. Dan wil ik zelfs wel naar de Pistons kijken![]()
Mij wel En over anderhalve maand lekker March Madnessquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Zwansen het volgende:
NFL, dat kan me dus niet echt boeien.
Ik kan zelfs niet alles tegelijkquote:
Zijn stats zijn ook wat gedaald de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Chauncy, Ben scoort gewoon niet genoeg (en schiet ook maar 50%, terwijl het toch meestal makkelijke intikkertjes zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |