daarna ben ik afgehaakt...quote:De luister-boeken leren je hoe je constant in het nu kunt verblijven. Immers er bestaat niets anders dan het NU; Verleden & Toekomst bestaan niet.
Ach daar hebben we wéér een cursus "hoe wordt ik een übermensch?". Leuk voor je ego, verschrikkelijk voor je omgeving. Praat maar eens met familieleden van Scientologyvolgers.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:24 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Probeer de boeken alsjeblieft uit, je zult zien dat ze echt het verschil maken en je al gauw vol stroomt met zeer positieve energie en interacties om je heen beginnen te veranderen.....je bewustzijn begint te veranderen...
edoch een goed puntquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef onemangang het volgende:
[..]
Ach daar hebben we wéér een cursus "hoe wordt ik een übermensch?". Leuk voor je ego, verschrikkelijk voor je omgeving. Praat maar eens met familieleden van Scientologyvolgers.
En nee, er is helemaal niets positiefs aan als je jezelf voor de gek houdt over "oneindige krachten" te beschikken. Daarmee zet je jezelf op een hoger plan ten opzichte van anderen, oftewel, ga je neerkijken op hen die daar niet over beschikken. En we weten allemaal wat voor nare consequenties een dergelijke levensvisie kan hebben.
Maar misschien trek ik wel te snel een conclusie over iets waar ik maar heel vluchtig overheen keek. Ik kreeg nou een maal deze neiging:![]()
mwa the power of now gaat juist om dat ego niet zo te voeden, dus je trekt idd te snel conclusies.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef onemangang het volgende:
[..]
Ach daar hebben we wéér een cursus "hoe wordt ik een übermensch?". Leuk voor je ego, verschrikkelijk voor je omgeving. Praat maar eens met familieleden van Scientologyvolgers.
En nee, er is helemaal niets positiefs aan als je jezelf voor de gek houdt over "oneindige krachten" te beschikken. Daarmee zet je jezelf op een hoger plan ten opzichte van anderen, oftewel, ga je neerkijken op hen die daar niet over beschikken. En we weten allemaal wat voor nare consequenties een dergelijke levensvisie kan hebben.
Maar misschien trek ik wel te snel een conclusie over iets waar ik maar heel vluchtig overheen keek. Ik kreeg nou een maal deze neiging:![]()
pm ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ok, jammer.
als er nog mensen zijn die de audio-boeken wel willen beluisteren, 'pm' me en ik verstuur het per email.
de link die -starseed-mayo- poste http://www.denieuweroep.nl/ kun je een online versie vinden van : DIENAREN VAN HET GODDELIJK PLAN - de bestemming der tijden is nabij
Ze vergeet dat Fok geen private message systeem heeft.quote:
Klinkt als een science-fiction boek van L. Ron Hubbard.quote:Op dit moment zijn de Aarde en de mensheid aangeland op een kritiek punt in hun evolutionaire reis. Op het einde van deze 75.000 jaar durende cyclus staat er een Nieuwe Wereld op het punt om geboren te worden. Onze Aarde is daardoor een druk centrum geworden voor allerlei beschavingen uit andere planeten en dimensies die zich hierbij betrokken voelen. Van allerlei interstellaire confederaties zijn er nu leden dicht naar de Aarde gekomen om te helpen bij de komende Grote Overgang die al het leven in onze wereld positief zal beïnvloeden.
ik raad het je aan. Als je het hebt gelezen, kun je dan hier ff je korte mening plaatsen wat je ervan vond? Thanks!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb hier wel het boek "De kracht van het NU" staan, maar ben er eigenlijk nooit echt aan begonnen. Ik zal het binnenkort eens doen.
mja, dacht ik later pas aan en toen dacht ik; als mensen de boeken echt willen, kunnen ze het ook via dit topicje vragen..quote:
Heb het boek zojuist uit en eerlijk gezegd, is tie goed bij me in de smaak gevallen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef onemangang het volgende:
[..]
quote:De Waarheid is simpel. Dat is hij altijd al geweest, en dat zal hij ook altijd blijven. De essentie ervan kan samengevat worden in één fundamentele en diepzinnige uitspraak, namelijk dat Liefde het grootste hulpmiddel is tot genezing en spirituele vooruitgang. Bij het schrijven van dit ietwat technische boek hebben we ons dan ook af en toe afgevraagd of het publiekelijk bekend maken ervan misschien risico’s inhoudt voor mensen die makkelijk gehecht raken aan de ideeën en idealen die erin beschreven staan. We zijn een beetje bezorgd vanwege de mogelijkheid dat we misschien onbedoeld meewerken aan het scheppen van nieuwe conceptuele gevangenissen voor zoekers van de Waarheid. Met dit in gedachten citeren we hier een uitspraak uit de Tao Te Ching:
“Alles wat met woorden gezegd kan worden is slechts een relatief begrip. Hoewel er veel namen en woorden aan de subtiele waarheid zijn gegeven, zal hij nooit beschreven kunnen worden.” - Lao Tze.
waarom heb je dan niet ff gedownload en op z'n minst ff geluisterd? dat had je niet van die snelle conclusies last gehad...quote:Maar misschien trek ik wel te snel een conclusie over iets waar ik maar heel vluchtig overheen keek. Ik kreeg nou een maal deze neiging:![]()
Ik denk het.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef onemangang het volgende:
[..]
quote:
Dan moet je Reclaiming Your Infinite Power – Stuart Wilde beluisterenquote:
Scientology <--> dit topic = appels <--> perenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef onemangang het volgende:
True true.quote:En nee, er is helemaal niets positiefs aan als je jezelf voor de gek houdt over "oneindige krachten" te beschikken. Daarmee zet je jezelf op een hoger plan ten opzichte van anderen, oftewel, ga je neerkijken op hen die daar niet over beschikken. En we weten allemaal wat voor nare consequenties een dergelijke levensvisie kan hebben.
Dat is het volgende projectquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:42 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dan moet je Reclaiming Your Infinite Power – Stuart Wilde beluisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |