abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33923487
Via http://noblerealms.org/files heb ik enkele maanden geleden een 2-tal luisterboeken gedownload:

Reclaiming Your Infinite Power – Stuart Wilde
- http://www.stuartwilde.com/SW_books.htm
Practicing the Power of Now – Eckhart Tolle

Jammer genoeg is de ‘files’ site, weken geleden, gesloten en staat er nu op de site “Go Share”.

Bij deze:

download de boeken

De luister-boeken leren je hoe je constant in het nu kunt verblijven. Immers er bestaat niets anders dan het NU; Verleden & Toekomst bestaan niet.

Ben nu 2 maanden aan het luisteren & oefenen en je merkt her verschil in een week. Een MUST voor iedereen die serieus wil ontwaken!

Probeer de boeken alsjeblieft uit, je zult zien dat ze echt het verschil maken en je al gauw vol stroomt met zeer positieve energie en interacties om je heen beginnen te veranderen.....je bewustzijn begint te veranderen...

Voorts heb ik nog een ander boek 2 weken geleden gedownload en is vooral bedoeld voor mensen die min of meer denken ontwaakt te zijn (of aan het ontwaken zijn) en het een stapje verder willen nemen vwb je missie hier op Aarde en hoe je die kunt vinden c.q. het best kunt bereiken! :

DIENAREN VAN HET GODDELIJK PLAN - de bestemming der tijden is nabij

Het boek kan wat weerstand bij je oproepen, maar dat is slechts een meet-instrument voor jezelf om te bezien of je toe bent aan de WAARHEID van het LEVEN!

Mogelijk dat jij ook al ervaring hebt met de boeken…: deel je ervaringen met TRUTH!

Ik zal deze files slechts een paar uur hosten, daarna verzoek ik jullie, ze zelf verder te gaan “sharen”.

*Take IT or Leave IT*

Blackgirl.

A spiritual guide with an irreverent style, he can show you the profound along with the profoundly absurd. He can help you tap into your eternal nature, to pass through the doorway of perception that leads beyond your physical senses.

Through his meditations and exercises, you can learn to feel more wonder, less fear, definitely less seriousness, and greater positive energy in every moment of your life.

Stuart Wilde can lead you on the path to understanding your eternal nature, to feeling the infinite God Force inside of you. Whether you call it Christ, God the Father, Buddha, the Great Spirit, the infinite force . . . whatever. He can help you feel closer and more in tune with the core of yourself that experiences infinite life.

Stuart Wilde provides you with 33 practical steps for reclaiming your inner power, which include learning to:

• Accept guidance from Spirit

• Become master of your own destiny

• Find personal freedom through acceptance and detachment

• Center your mind

• Purify yourself of ego-based limitations

• Dedicate your life to the Sacred Way

• Have an abundance of inspiration and creative expression

• Move forward with the energy of Quest

Stuart Wilde believes that spiritual power is everyone’s birthright, and you need only to free yourself to reclaim it. And once you’ve experienced the Infinite Self, you’ll feel a deeper love and gratitude for your life in every way.
nuff said.
pi_33925342
quote:
De luister-boeken leren je hoe je constant in het nu kunt verblijven. Immers er bestaat niets anders dan het NU; Verleden & Toekomst bestaan niet.
daarna ben ik afgehaakt...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_33925709
Ik zal voor de grap eens luisteren, maar dat laatste van het "goddelijk plan" maakt de kans al erg klein dat ik het nog serieus ga nemen.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  woensdag 11 januari 2006 @ 01:12:03 #5
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33926570
tvp. ik zal = luisteren
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33927966
Ik heb the power of know van Eckard Tolle laatst beluisterd en vond het wel een goeie in zn genre.
De pest is dat ik nooit de discipline heb om er echt ook wat mee te doen met dit soort dingen. Hij legt eigenlijk de kern van het boeddhisme uit in zeer duidelijke en begrijpelijke taal. Commercieel of niet, ik vind hem wel goed.
100% Funk
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:09:18 #7
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33931224
OBI-WAN: I have a bad feeling about this.
QUI-GON: I don't sense anything.
OBI-WAN: It's not about the mission, Master, it's something...elsewhere...elusive.
QUI-GON: Don't center on your anxiety, Obi-Wan. Keep your concentration here and now where it belongs.
OBI-WAN: Master Yoda says I should be mindful of the future...
QUI-GON: .....but not at the expense of the moment. Be mindful...

Ik denk dat dit ongeveer dezelfde boodschap draagt als dat boek dat je aanraad.
¡ Experience Everything !
pi_33937177
http://www.denieuweroep.nl/

hier kan je de dienaren van het goddelijke plan lezen
ze hebben ook een forum waar je lid van kan worden voor de mensen die er serieus mee bezig willen zijn. ik had me er eerst aangemeld en voor een lange tijd met een member gepraat maar nog niet echt toegelaten.
pi_33939796
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:24 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Probeer de boeken alsjeblieft uit, je zult zien dat ze echt het verschil maken en je al gauw vol stroomt met zeer positieve energie en interacties om je heen beginnen te veranderen.....je bewustzijn begint te veranderen...
Ach daar hebben we wéér een cursus "hoe wordt ik een übermensch?". Leuk voor je ego, verschrikkelijk voor je omgeving. Praat maar eens met familieleden van Scientologyvolgers.

En nee, er is helemaal niets positiefs aan als je jezelf voor de gek houdt over "oneindige krachten" te beschikken. Daarmee zet je jezelf op een hoger plan ten opzichte van anderen, oftewel, ga je neerkijken op hen die daar niet over beschikken. En we weten allemaal wat voor nare consequenties een dergelijke levensvisie kan hebben.

Maar misschien trek ik wel te snel een conclusie over iets waar ik maar heel vluchtig overheen keek. Ik kreeg nou een maal deze neiging:
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:08:10 #10
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33941157
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef onemangang het volgende:

[..]

Ach daar hebben we wéér een cursus "hoe wordt ik een übermensch?". Leuk voor je ego, verschrikkelijk voor je omgeving. Praat maar eens met familieleden van Scientologyvolgers.

En nee, er is helemaal niets positiefs aan als je jezelf voor de gek houdt over "oneindige krachten" te beschikken. Daarmee zet je jezelf op een hoger plan ten opzichte van anderen, oftewel, ga je neerkijken op hen die daar niet over beschikken. En we weten allemaal wat voor nare consequenties een dergelijke levensvisie kan hebben.

Maar misschien trek ik wel te snel een conclusie over iets waar ik maar heel vluchtig overheen keek. Ik kreeg nou een maal deze neiging:
edoch een goed punt
gelijk
pi_33947985
quote:

[..]

mwa the power of now gaat juist om dat ego niet zo te voeden, dus je trekt idd te snel conclusies.
In dat dienaren van het Goddelijke plan staat ook wel ergens dat je niet door je ego moet laten leiden. Maar het doet wel erg pompeus aan en het gevaar bestaat idd dat deze dienaren zichzelf Speciaal gaan vinden en daar idd egotrippers mee worden. Ik heb meer respect voor eenvoudige lieden die hun medemens een handje helpen zonder zweverige bla bla.
100% Funk
pi_33985404
Ok, jammer.

als er nog mensen zijn die de audio-boeken wel willen beluisteren, 'pm' me en ik verstuur het per email.

de link die -starseed-mayo- poste http://www.denieuweroep.nl/ kun je een online versie vinden van : DIENAREN VAN HET GODDELIJK PLAN - de bestemming der tijden is nabij
pi_34018413
Ik heb hier wel het boek "De kracht van het NU" staan, maar ben er eigenlijk nooit echt aan begonnen. Ik zal het binnenkort eens doen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:42:33 #14
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34018469
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ok, jammer.

als er nog mensen zijn die de audio-boeken wel willen beluisteren, 'pm' me en ik verstuur het per email.

de link die -starseed-mayo- poste http://www.denieuweroep.nl/ kun je een online versie vinden van : DIENAREN VAN HET GODDELIJK PLAN - de bestemming der tijden is nabij
pm ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:29:06 #15
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34019946
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef ChOas het volgende:

[..]

pm ?
Ze vergeet dat Fok geen private message systeem heeft.
quote:
Op dit moment zijn de Aarde en de mensheid aangeland op een kritiek punt in hun evolutionaire reis. Op het einde van deze 75.000 jaar durende cyclus staat er een Nieuwe Wereld op het punt om geboren te worden. Onze Aarde is daardoor een druk centrum geworden voor allerlei beschavingen uit andere planeten en dimensies die zich hierbij betrokken voelen. Van allerlei interstellaire confederaties zijn er nu leden dicht naar de Aarde gekomen om te helpen bij de komende Grote Overgang die al het leven in onze wereld positief zal beïnvloeden.
Klinkt als een science-fiction boek van L. Ron Hubbard.
Willen ze soms een nieuw soort Scientology starten?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_34022884
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb hier wel het boek "De kracht van het NU" staan, maar ben er eigenlijk nooit echt aan begonnen. Ik zal het binnenkort eens doen.
ik raad het je aan. Als je het hebt gelezen, kun je dan hier ff je korte mening plaatsen wat je ervan vond? Thanks!
pi_34022939
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef ChOas het volgende:

[..]

pm ?
mja, dacht ik later pas aan en toen dacht ik; als mensen de boeken echt willen, kunnen ze het ook via dit topicje vragen..
pi_34023363
quote:

[..]

Heb het boek zojuist uit en eerlijk gezegd, is tie goed bij me in de smaak gevallen.

Grappig, want op het eind zeggen ze juist, dat je er enorm voor moet waken dat je jezelf juist niet enorm bijzonder gaat vinden.....een quote;
quote:
De Waarheid is simpel. Dat is hij altijd al geweest, en dat zal hij ook altijd blijven. De essentie ervan kan samengevat worden in één fundamentele en diepzinnige uitspraak, namelijk dat Liefde het grootste hulpmiddel is tot genezing en spirituele vooruitgang. Bij het schrijven van dit ietwat technische boek hebben we ons dan ook af en toe afgevraagd of het publiekelijk bekend maken ervan misschien risico’s inhoudt voor mensen die makkelijk gehecht raken aan de ideeën en idealen die erin beschreven staan. We zijn een beetje bezorgd vanwege de mogelijkheid dat we misschien onbedoeld meewerken aan het scheppen van nieuwe conceptuele gevangenissen voor zoekers van de Waarheid. Met dit in gedachten citeren we hier een uitspraak uit de Tao Te Ching:

“Alles wat met woorden gezegd kan worden is slechts een relatief begrip. Hoewel er veel namen en woorden aan de subtiele waarheid zijn gegeven, zal hij nooit beschreven kunnen worden.” - Lao Tze.
quote:
waarom heb je dan niet ff gedownload en op z'n minst ff geluisterd? dat had je niet van die snelle conclusies last gehad...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:06:28 #19
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34542436
Heb het audiobook "Practicing the Power of Now – Eckhart Tolle" geluisterd en moet zeggen:
het is en was meer dan de moeite waard!!!
bedankt voor het uploaden ervan
Aangezien de de audiobooks niet meer hier te downloaden zijn is er altijd nog het gewone boek: "De kracht van het NU"

[ Bericht 20% gewijzigd door soulsurvivor op 28-01-2006 10:41:43 ]
gelijk
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:10:20 #20
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34542466
quote:

[..]

Ik denk het.
gelijk
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:24:50 #21
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_34545138
I'm not wearing a chicken suit !
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:32:39 #22
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34545333
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Hallulama het volgende:
I'm not wearing a chicken suit !

die volg ik niet
gelijk
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:42:36 #23
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_34545615
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef soulsurvivor het volgende:

die volg ik niet
Dan moet je Reclaiming Your Infinite Power – Stuart Wilde beluisteren
pi_34546164
quote:
Scientology <--> dit topic = appels <--> peren
Daarnaast vergelijk je dit topic met Nazi ideologie, beetje jammer en goedkoop. Zeg dan dat de Westerse mens destructief en onderontwikkeld van aard is, en wanneer het in contact komt met een Oosters geloof dat er zoiets als Nazisme uitrolt.
Als de boeken inderdaad gestoeld zijn op het boeddhisme verminderd dat je ego en is dat goed voor je omgeving.
quote:
True true.

"Tellsell alert!
Boeddhisme in een commercieel jasje."

Het is altijd het vermogen geweest van boeddhisme om zich aan te passen aan de huidige cultuur waar het geintroduceert wordt. Vandaar dat het in Japan Tiendai, Zen of Nichiren boeddhisme werd, in China Ch'an, Tibet "tibetaans boeddhisme"... het is niet meer dan logisch dat boeddhisme in een commercieel jasje in het westen wordt geintroduceerd. Vroeger noemde men het Westen in het Oosten "de landen van de barbaren".
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:05:54 #25
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34546258
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:42 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Dan moet je Reclaiming Your Infinite Power – Stuart Wilde beluisteren
Dat is het volgende project
gelijk
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:08:42 #26
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_34546352
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:02 schreef The_Shining het volgende:

Het is altijd het vermogen geweest van boeddhisme om zich aan te passen aan de huidige cultuur waar het geintroduceert wordt. Vandaar dat het in Japan Tiendai, Zen of Nichiren boeddhisme werd, in China Ch'an, Tibet "tibetaans boeddhisme"... het is niet meer dan logisch dat boeddhisme in een commercieel jasje in het westen wordt geintroduceerd. Vroeger noemde men het Westen in het Oosten "de landen van de barbaren".
Men komt vanuit het oosten voor fysieke vrijheid in het westen, en neemt voor ons mentale vrijheid mee.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:36:52 #27
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34547326
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:08 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Men komt vanuit het oosten voor fysieke vrijheid in het westen, en neemt voor ons mentale vrijheid mee.
mmmm, Wanneer je er van uitgaat dat onze toeschouwer, ons ware zelf verbonden is met de bron van het zijn, dan hoeft niemand ons iets te brengen, aangezien het koninkrijk van God in ons is.
met andere woorden: zoek niet daar of daar want het is in u
gelijk
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:41:39 #28
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_34547514
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:36 schreef soulsurvivor het volgende:

mmmm, Wanneer je er van uitgaat dat onze toeschouwer, ons ware zelf verbonden is met de bron van het zijn, dan hoeft niemand ons iets te brengen, aangezien het koninkrijk van God in ons is.
met andere woorden: zoek niet daar of daar want het is in u
Ik bedoel dat ze kennis en informatie meenemen uit hun cultuur welke ons kan helpen op het pad naar vrijheid.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:22:39 #29
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34549016
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:41 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ze kennis en informatie meenemen uit hun cultuur welke ons kan helpen op het pad naar vrijheid.
Dat begrijp ik, maar het is niet per defintie noodzakelijk omdat het al in ieder mens waar ook ter wereld aanwezig is. Ook de woorden van Jezus zijn op dergelijke manier te interpreteren maar worden alleen anders verwoord.[denk is aan het zogenaamde : leven in het vlees of in de geest, leven in het vlees leid tot de dood, leven uit geest tot het leven, anders: indentivicatie met het vlees is misleiding en leven in de geest [de toeschouwer] in het nu, verbonden met de bron is leven]
Indianen die contact hebben met de grote geest...enz.
Allemaal benamingen voor het zelfde IMO. Ik zie een nadeel in een visie dat 1 bepaalde vorm de beste is en daarmee insinueerd dat de wijsheid uit het oosten zou komen. Dan kan je de vergissing maken dat de waarheid buiten je ligt. De wijsheid komt vanuit een ieder mens. Wellicht in andere bewoordingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door soulsurvivor op 29-01-2006 13:12:13 ]
gelijk
pi_34549447
Freaks!
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:38:44 #31
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34549551
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:35 schreef Overlast het volgende:
Freaks!
quote:
freak1 [fri:k] (telbaar zelfstandig naamwoord)
1
gril
kuur, nuk
2
rariteit
uitzonderlijk / abnormaal verschijnsel
3
misvormd dier
wangedrocht, monster
context
4
zonderling
excentriekeling, hippie
context
5
(informeel) fan(aticus)
freak, fanaat, fervent aanhanger / voorstander
6
(informeel) freak
gebruiker van harddrugs, verslaafde, junkie
7
(Amerikaans-Engels; informeel) nicht
flikker, homo
8
(formeel) (kleurige) vlek
kleurige streep
gelijk
pi_34601489
mmmm...ben een paar weekjes niet geweest omdat ik dacht dat er toch geen animo was, maar gezien de laatste reacties, zal ik de downloads weer voor 24 uur beschikbaar stellen. ik zou ze echt ff downloaden, ff 30 min. luisteren om een oordeel (of juist niet, voor de wat meer ingewijden ) te vellen, kan toch geen kwaad

*ps als je ze al in je bezit hebt, deel het dan ook verder op wat voor manier je dan ook kunt, aan diegene die willen horen*

je kunt me voor de bestanden naderhand ook mailen op strange-emily@hotmail.com
  maandag 30 januari 2006 @ 00:48:07 #33
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34601811
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
mmmm...ben een paar weekjes niet geweest omdat ik dacht dat er toch geen animo was, maar gezien de laatste reacties, zal ik de downloads weer voor 24 uur beschikbaar stellen. ik zou ze echt ff downloaden, ff 30 min. luisteren om een oordeel (of juist niet, voor de wat meer ingewijden ) te vellen, kan toch geen kwaad

*ps als je ze al in je bezit hebt, deel het dan ook verder op wat voor manier je dan ook kunt, aan diegene die willen horen*

je kunt me voor de bestanden naderhand ook mailen op strange-emily@hotmail.com
Ik was ook wat bevooroordeeld.
Zo van ja weer zo'n nieuwage rage.
Maar vooral [ the power of now] sluit aan bij waar ik toch al bezig mee ben geweest in mijn leven en heeft het weer tot mijn attentie gebracht. Bedankt voor de upload.
zeer de moeite waard.
die andere van Reclaiming Your Infinite Power - Stuart Wilde moet ik nog luisteren, dus daar kan ik geen oordel over geven
gelijk
pi_34601917
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Ik was ook wat bevooroordeeld.
Zo van ja weer zo'n nieuwage rage.
Maar vooral [ the power of now] sluit aan bij waar ik toch al bezig mee ben geweest in mijn leven en heeft het weer tot mijn attentie gebracht. Bedankt voor de upload.
zeer de moeite waard.
die andere van Reclaiming Your Infinite Power - Stuart Wilde moet ik nog luisteren, dus daar kan ik geen oordel over geven
die van Stuart Wilde wordt met wat meer lol gebracht, maar net zo de moeite waard als Eckhart, beiden geven je hele nutigge zienswijze om dat ene te bereiken: "de dood van je ego"
  maandag 30 januari 2006 @ 01:09:02 #35
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34602271
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

die van Stuart Wilde wordt met wat meer lol gebracht, maar net zo de moeite waard als Eckhart, beiden geven je hele nutigge zienswijze om dat ene te bereiken: "de dood van je ego"
Het sluit ook zo mooi aan in mijn eerdere zoektocht in de gnostiek. die audiobooks, zijn echt een bevestiging, bevestiging omdat het ook daadwerkelijk zo werkt. Of beter ik heb echt ingezien dat de zg toeschouwer je ware ik is, die voor eeuwig is. Erg mooi !!!!
gelijk
pi_34604656
quote:
Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Het sluit ook zo mooi aan in mijn eerdere zoektocht in de gnostiek. die audiobooks, zijn echt een bevestiging, bevestiging omdat het ook daadwerkelijk zo werkt. Of beter ik heb echt ingezien dat de zg toeschouwer je ware ik is, die voor eeuwig is. Erg mooi !!!!
indeed, je merkt dat het werkt. De waarheid is simpel!
  maandag 30 januari 2006 @ 10:31:24 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_34606534
Oeh, vanavond even downloaden dan, lijkt me wel interessant! Al heb ik niet echt last van een ego volgens mij, maar dat kan ook m'n ego zijn die zich goed kan verbergen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_34626829
ok, over minder dan 2 uurtjes haal ik de downloads weer weg, dus wie wil: de tijd is nu
pi_34639534
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

(ik hoop dat dit niet naar levensbeschouwing moet.. maar..)
WAAROM moet je ego dood?
(dat wil ik niet weten hoor, maar mijn egootje.. die is een beetje bang voor dood.. hebben ego's ook een ziel, of verdwijnen die voor altijd in het grote Niets.. kijk, dat is eng weet je wel, geen wonder dat hij zo sputtert)
&gt;&gt;Icons niet groter dan 100KB&lt;&lt;
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:45:33 #40
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34640270
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 08:53 schreef Netel het volgende:

[..]

(ik hoop dat dit niet naar levensbeschouwing moet.. maar..)
WAAROM moet je ego dood?
(dat wil ik niet weten hoor, maar mijn egootje.. die is een beetje bang voor dood.. hebben ego's ook een ziel, of verdwijnen die voor altijd in het grote Niets.. kijk, dat is eng weet je wel, geen wonder dat hij zo sputtert)
Je ego hoeft volgens mij niet dood. Het probleem van de mensen is volgens mij dat ze zich indentiviseren met het ego. [denken, gevoel, lichaam]. Terwijl je werkelijke mens, onafhankelijk het ego, eeuwig is.
Wat gebeuren moet IMO is dat de boel omgedraait moet worden. Je IK moet niet geleid worden door je ego, maar je ego door je ik.
De indentivicatie met je ego houd je gevangen.
Dit vind je terug in bijna alle religies.
de gnostiek die dit letterlijk zo vertaald [ de mens leeft in een leugen en is vergeten wie hij is, gevangen in het lichaam en indentivicatie met het lichaam is hij een speelbal van de wind]
Terwijl de zg goddelijke vonk je werkelijke ik is.
Zelfs in de gewone bijbel vindt je deze principes. [ leven door de geest schenkt leven, leven in het vlees de dood ] of [ niet ik maar christus in mij ] ( de christus geest ) enz.

IMO is alles energie, je ego ook en heeft een eigen wil. Laat jij je leiden en slaven door je ego of ga jij, je goddelijke zelf het roer overnemen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door soulsurvivor op 31-01-2006 09:55:43 ]
gelijk
  woensdag 1 februari 2006 @ 07:32:45 #41
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_34670751
Beseffen dat het ego een aanvankelijk door de buitenwereld gecreeerde maar door jezelf versterkte en gehandhaafde mythe is.
pi_34675370
@soulsurvivor and @Hallulama indeed een betere verwoording
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:40:48 #43
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34692476
De audiobooks staan zijn ook tot 8 februari hier te downloaden
gelijk
pi_34693755
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef soulsurvivor het volgende:
De audiobooks staan zijn ook tot 8 februari hier te downloaden
ben blij dat jij het ff doet, want dat http://www.dropload.com/ waaraan je aan refereerde, zit ik nu al 2 uur op bevestiging van mijn account te wachten...
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:20:14 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34694370
Ik heb geen boeken nodig om te komen tot verlichting denk ik. De verlichting bereik ik het meest, door van mijn innerlijk mijn uiterlijk te maken. Ik bedoel, het innerlijke wordt het omhulsel. Een naakte geest en ziel. En toch zakelijk en stabiel Zonder geheimen en leugens als het ware. Eerlijkheid hecht ik veel waarde aan, ook in het voelen. Eerlijke en oprechte gevoelens die echt van mij zijn. En op die manier krijg ik wel het eeuwige leven.

Ik volg mijn intuitie en instinct. En ga zo op reis naar de bestemming voor mezelf.

Mijn bestemming is het eeuwige leven. Ik wil het eeuwige leven. En wil tevens reizen in dimensies en naar de toekomst en het verleden.

Ik schrijf dit wel op nu zomaar ff. Maar toch ...ik sta erachter. Het is een droom dat ik alles beheersen kan als het ware.

En dan kun je zeggen, wordt wakker uit je droom. Maar ik heb zo mijn eigen manier van leven.

Ik ga

Ervandoor....vliegen als een vogel.

28 jaar ben ik. Over 100 jaar ben ik 128. En in die 100 jaar blijf ik doorgaan zoals nu. Zoals de laatste maanden/jaren.

En geen opschepperij

Als ik zeg dat ik het eeuwige leven voor mezelf ga uitvinden, dan doe ik dat. En dan hoop ik maar dat de rest meegaat van de mensen waar ik wat om geef. Gaat de rest dood, dan besluit ik alsnog tot dood gaan.

Ik ga er dus ook vanuit dat ik over een tijd, krachten heb die niet menselijk zijn. En misschien zijn die krachten juist wel menselijk. Omdat ik pas echt mens ben geworden als ik ben zoals ik moet zijn.

Dat ik nooit echt mens ben geweest als het ware.

Ik heb zo wel mijn visies over welke krachten ik wil
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34694493
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb geen boeken nodig om te komen tot verlichting denk ik. De verlichting bereik ik het meest, door van mijn innerlijk mijn uiterlijk te maken. Ik bedoel, het innerlijke wordt het omhulsel. Een naakte geest en ziel. En toch zakelijk en stabiel Zonder geheimen en leugens als het ware. Eerlijkheid hecht ik veel waarde aan, ook in het voelen. Eerlijke en oprechte gevoelens die echt van mij zijn. En op die manier krijg ik wel het eeuwige leven.

Ik volg mijn intuitie en instinct. En ga zo op reis naar de bestemming voor mezelf.

Mijn bestemming is het eeuwige leven. Ik wil het eeuwige leven. En wil tevens reizen in dimensies en naar de toekomst en het verleden.

Ik schrijf dit wel op nu zomaar ff. Maar toch ...ik sta erachter. Het is een droom dat ik alles beheersen kan als het ware.

En dan kun je zeggen, wordt wakker uit je droom. Maar ik heb zo mijn eigen manier van leven.

Ik ga

Ervandoor....vliegen als een vogel.

28 jaar ben ik. Over 100 jaar ben ik 128. En in die 100 jaar blijf ik doorgaan zoals nu. Zoals de laatste maanden/jaren.

En geen opschepperij

Als ik zeg dat ik het eeuwige leven voor mezelf ga uitvinden, dan doe ik dat. En dan hoop ik maar dat de rest meegaat van de mensen waar ik wat om geef. Gaat de rest dood, dan besluit ik alsnog tot dood gaan.
en zo heeft een ieder zijn eigen unieke pad om tot dat ene te komen
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:24:34 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34694563
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

en zo heeft een ieder zijn eigen unieke pad om tot dat ene te komen
Klopt

Iedereen gaat zijn eigen weg. Geen enkel mens volgt hetzelfde pad. Anders zou je elkaar ook alleen maar voor de voeten lopen.

Daarom geloof ik ook niet zo in boeken die geschreven zijn om bijvoorbeeld 10,000 mensen op hetzelfde pad te brengen. Mensen kunnen wel zaken aannemen uit boeken en zo wijzer worden. Maar het pad dat ze moeten afleggen blijft verschillend. Hoewel ik wel denk dat we uiteindelijk toch allemaal samen komen. Ergens in het paradijs. Het paradijs op aarde hopelijk. Een ander paradijs kan ik niet goed verzinnen omdat ik niet in leven na de dood geloof. Wel in andere zaken over de dood maar dat is een heel ander verhaal. Terug gaan van de dood richting het oude leven kan ik me enigszins wat bij voorstellen. Maar een nieuw leven na de dood weet ik niet. Maar ook dat kan egoistisch denken zijn omdat ik dode mensen terug wil zien. Misschien moet ik die overleden mensen wel vaarwel zeggen voorgoed. Misschien willen ze niet eens terug komen en is dat onmogelijk.

Maar over mijn eeuwige leven ben ik wel zekerder

Ik ben eerder van mening dat mensen hun eigen pad moeten vinden en zeker ook kiezen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:38:41 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34695164

Infinite power

Dat is toch zoiets als.

Ik weet als mens zijnde dat ik God ben

Dat ik de kracht van God benader

Moet iedereen benaderen dat gevoel, ieder mens voor het Goddelijke

Ieder mens is God

Lang leve het eeuwige leven

En lang leve de gezondheid.

En lang leve dit en dat. En nieuwe mogelijkheden en zus en zo

Ik voel me dus God nu En zo heb ik meer mensen horen spreken die dat zo ervaren.

Zodra je als mens zijnde het bewustzijn van God ervaart, dan ben je God. En kun je vervolgens met je spirit de rest van je lichaam Goddelijk maken.

God zijn is niet moeilijk, oh zo gemakkelijk

En noem me gek, noem me dat ik aan de drugs zit.

Dit is bloed serieus

En ik zit niet aan de drugs.

God is drugs. De energie is drugs. De positieve energie is drugs.

Welke gek neemt nu XTC of Coke? Terwijl de beste drugs in jezelf zit?

Trippen op de beste trip doe je op je eigen houtje. Daar hoef je niet voor te betalen. Laat staan dat je chemische stoffen inneemt die je kapot maken
pi_35242924
ik wil graag ff bevestigen dat ik de mailtjes heb ontvangen en zal morgen de bestanden weer voor een aantal uur online zetten
pi_35244098
God is de Alfa en de Omega, in de mens zit god niet, God staat apart, waarom denk je dat ahtleten trainen voor een nieuw wereldrecord, hun zijn god nooit vergeten, maar de simpele mens ziet het niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 10:21:24 #51
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_35247665
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef Filadelfia het volgende:
God is de Alfa en de Omega, in de mens zit god niet, God staat apart, waarom denk je dat ahtleten trainen voor een nieuw wereldrecord, hun zijn god nooit vergeten, maar de simpele mens ziet het niet.
Beste Filadelfia, als God de Alfa en de Omega en omega is [ wat wil zeggen de A en de z van het griekse alfabet] dan is elke letter die er tussen valt toch ook God.
In die zin wordt bedoelt dat God injezelf is,
Zoals jezus zei: "Jullie zijn de tak aan de wijnstok."
God is de Bron van alles en omvat alles.
Als je die al in woorden kan definieren.
God in jezelf is geen blasfemie, eerder erkenning van zijn almacht [ God is alles ]
gelijk
pi_35249071
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:21 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Beste Filadelfia, als God de Alfa en de Omega en omega is [ wat wil zeggen de A en de z van het griekse alfabet] dan is elke letter die er tussen valt toch ook God.
In die zin wordt bedoelt dat God injezelf is,
Zoals jezus zei: "Jullie zijn de tak aan de wijnstok."
God is de Bron van alles en omvat alles.
Als je die al in woorden kan definieren.
God in jezelf is geen blasfemie, eerder erkenning van zijn almacht [ God is alles ]
mooie omschrijving...

als God al alles is, kun je er onmogelijk buiten staan

p.s. de boeken zijn over een half uur wederom beschikbaar voor download.
pi_35278577
einde vd dag haal ik ze weer weg..
pi_35592178
quote:
ehhh ik heb de bestandsnaam wat vereenvoudigd

probleem opgelost!
pi_35593213
Dankewol.
pi_35935181
voor de liefhebbers heb ik The Power of not Knowing – Eckhart Tolle online geplaats voor download.

Deze heb ik via p2p download verkregen. je moet zelf 's kijken met morpeus/kazaa. zijn heel wat mensen die ook een hoop ander spul van Eckhart hebben. download gaat helaas wel langzaam omdat die bestanden natuurlijk niet zo populair zijn als popmuziek
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:42:02 #58
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_35940197
Capt: "Spock, we need those files !"
Capt: "These files are important, we need to retrieve them and share them with people of Earth."
Spock: " Yes Captain, sounds logic."
Capt: " It is logical think to do, Spock."

Spock: "I agree Captain, but as a Vulcan..."
Capt: "I know Spock, but we are Humans, we are easily distracted, sure you must understand?"
Spock: "hmmm"

Capt: "Scotty, whats the situation on the power generator?"
Scotty: " i'm working on it, i'm working on it as hard as i can, captain."
Capt: "i need that generator online, right now!"
Scotty: "Doing the best i can Sir."

Lt Zulu: "Captain, incomming transmission, transmission-link established !"

Scotty: " Captain, Powergenerator up !! "

Captain: " Now !!!, lt. Zulu. "
Lt Zulu: "transferring, captain... Transmission compleet!"

Capt: " Spock, status report?"
Spock: " Transmission succesfull Captain. "

Capt: " well done, crew of the Enterprise, friends of the Enterprise, today we have been succesfull in the name of hummanity."

Capt: " ENGAGE"

Wou even zeggen, ben de files aan het downloaden.
pi_36376172
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
voor de liefhebbers heb ik The Power of not Knowing – Eckhart Tolle online geplaats voor download.
bedankt - van de week even horen ! - ennuh mooie avatar btw

ik word wel helaas gestoord van die lage bitrate van - Reclaiming Your Infinite Power
ik bedoel het zakt niet echt lekker naar binnen ofzo - btw had m al via utorrent maar dit zal de zelfde zijn lijkt mij [49MB]

naja mss koop ik die serie wel - kan afentoe ook geen kwaad
  maandag 22 mei 2006 @ 11:34:52 #60
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_38078190
schopje*
pi_39922802
voor de liefhebber:

Eckhart Tolle - Timeless Freedom, kun je nu ook downloaden: klik

Omschrijving
The purpose of these words is to point to liberation. Every life story has elements of u
nhappiness. Dissatisfaction, unease and fear are all built into the mind structure. You are free! It's the mind that tells you otherwise. To see this is liberation.This audio recording contains the wisdom of timeless teachings. Eckhart refers to this talk as his most profound.

Lessons contained in this series:
* The common thread in all religions
* Philosophy Vs Spiritual Teaching
* Psychological time and the need for future
* How to get out of the cycle of the human pain body?
* Allowing the universal intelligence to move through you
* Making your life a work of art
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:25:09 #62
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39926658
Oo-blackgirl-oO, excellent! Thanks!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:50:28 #63
133017 Ni0
Infinity is straight ahead
pi_39927233
Goeie kek blackgirl! Ik heb zelf hier ook nog wat leuke audio books liggen.
Mischien kan je ze online zetten?

Jose Silve - UltraMind ESP system (http://www.silvaultramindsystem.com/)
Shapeshifter - DNA Activation music (http://activateyourdna.com/faq.html)

Heb de ESP al regelmatig geprobeerd met erg positief resultaat. Dus laat me ff weten of jer iets mee kan doen!
pi_39931637
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:50 schreef Ni0 het volgende:
Goeie kek blackgirl! Ik heb zelf hier ook nog wat leuke audio books liggen.
Mischien kan je ze online zetten?

Jose Silve - UltraMind ESP system (http://www.silvaultramindsystem.com/)
Shapeshifter - DNA Activation music (http://activateyourdna.com/faq.html)

Heb de ESP al regelmatig geprobeerd met erg positief resultaat. Dus laat me ff weten of jer iets mee kan doen!
coool. ehh stuur ze naar mn hotmail > strange-emily@hotmail.com

Ik heb de websites bekeken en ziet er zeer interessant uit vooral activateyourdna. Dus zou heel welkom zijn als je deze luisterboeken wil delen met de community. Heb evt. een alternatief email-adres als hotmail niet mocht lukken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 18-07-2006 12:08:16 ]
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:39:22 #65
133017 Ni0
pi_39938204
Hai! Ja he de boeken zijn beide ongeveer 500+ mb... K ga ff kijken of ik ze op een andere manier kan sharen.. K hou je op de hoogte!
pi_39940285
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef Ni0 het volgende:
Hai! Ja he de boeken zijn beide ongeveer 500+ mb... K ga ff kijken of ik ze op een andere manier kan sharen.. K hou je op de hoogte!
kun je het niet opdelen in een aantal bestanden en dan in *.zip format verpakken?

kan eigenlijk bijna nie wachten...
pi_39961070
Ik heb het een tijdje bekeken, maar ik geloof niet dat dit gaat werken in onze samenleving. Het verzwakt je ego die je zo hard nodig hebt.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39968173
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 01:29 schreef diep-in-de-war het volgende:
Ik heb het een tijdje bekeken, maar ik geloof niet dat dit gaat werken in onze samenleving. Het verzwakt je ego die je zo hard nodig hebt.
ehhh dat is ook de bedoeling.

who needs ego anywayz, when you've got infinite power
pi_39976307
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

ehhh dat is ook de bedoeling.

who needs ego anywayz, when you've got infinite power
Ego heb je nodig voor interactie met mensen, als je wil "infitten" in deze maatschappij/samenleving heb je een ego nodig...anders word je een outcast.

Zie je het alvoor dat je als een Eckhart Tolle op een feestje zit? beetje "yes, I see" niet oordelend gesprekken aanluisteren?

Denk het niet, dat werkt niet... misschien wel in de Bosjes of in een klooster maar niet hier.

Mensen waarderen het als je een mening hebt. En zonder een ego heb je geen mening.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39976564
ach, wat jij wil
pi_39977639
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
ach, wat jij wil
Jij bent al van je ego af zie ik

Toch is het zo, I've been there... Als ik een zwakker ego krijg ga ik me ook zwakker en meer kwetsbaar voelen

[ Bericht 13% gewijzigd door diep-in-de-war op 19-07-2006 19:33:30 ]
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:05:41 #72
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39989685
Oo-blackgirl-oO, wat is er met The Power Of Not Knowing aan de hand, ik zie alleen deel 2 in de .zip, en de geluidskwaliteit is om te janken (staat erg zacht), what about it?
pi_39992093
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef Hallulama het volgende:
Oo-blackgirl-oO, wat is er met The Power Of Not Knowing aan de hand, ik zie alleen deel 2 in de .zip, en de geluidskwaliteit is om te janken (staat erg zacht), what about it?
sorry lieve schat maar de power of not knowing is gedownload. als je je geluid op de boxen vol aanzet kun je gewoon horen wat ie te zeggen heeft en dat is 't belangrijkste. de goede kwaliteit van bijv. timeless freedom komt doordat ik deze zelf via WMediaPl heb omgezet naar mp3.

power of not knowing zoals ik 'm aanbiedt op de site heeft geen deel 2.
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:32:06 #74
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40005444
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

power of not knowing zoals ik 'm aanbiedt op de site heeft geen deel 2.
Alrighty, thanks for elaborating !
pi_40017001
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:47 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

Jij bent al van je ego af zie ik

Toch is het zo, I've been there... Als ik een zwakker ego krijg ga ik me ook zwakker en meer kwetsbaar voelen
sorry, geen last van

luister nou ff naar die luisterboeken, tis echt leuk hoor om te horen wat Eckhart te vertellen heeft
  zaterdag 22 juli 2006 @ 18:33:38 #76
133017 Ni0
pi_40081947
Blackgirl, heb je mn emailtje nog gehad?
pi_40086242
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 18:33 schreef Ni0 het volgende:
Blackgirl, heb je mn emailtje nog gehad?
Ni0 ik heb 'm nu pas gezien, Dank! rete cool, ben 'm nu aan het afspelen en morgen zet ik 'm online. gezipt komt ie op een grootte van 100 mb.

Had je nog iets dat je online wilde hebben?

[ Bericht 3% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 22-07-2006 22:04:18 ]
pi_40143197
Het is net yoda van star wars
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_40241417
tvp
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_42033254
Dankzij Ni0, de overige DNA Activation cd's:
spelen: klik link
opslaan: rechtermuisknop 'save as'

1. DNA Activation Guide

2. Odyssey, kan je beter mee beginnen voordat je begint met cd 1

3. ook van odyssey!

4. (CD3)

5. (CD4)

wilde t eerst zelf allemaal testen en uitzoeken alvorens alles aan jullie te geven
  donderdag 21 september 2006 @ 23:31:58 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42033775
Volgens mij past de 'een ongewoon gesprek met god' trilogie hier ook goed bij, ik zal ze eens luisteren .

Deel één en twee
Deel drie
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 25 mei 2008 @ 13:59:55 #83
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58897511
Aangezien ik dit topic al een tijdje geleden heb geopend en er nog steeds mensen zijn die de luisterboeken downloaden; een schopje naar boven voor de nieuwe Fokkers onder ons, sinds dat dit topic geopend is.
pi_58913591
Klinkt interessant Toch maar es kijken/luisteren straks wat het allemaal inhoud!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 26 mei 2008 @ 18:58:13 #85
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58924406
quote:
Op maandag 26 mei 2008 10:00 schreef DjinN het volgende:
Klinkt interessant Toch maar es kijken/luisteren straks wat het allemaal inhoud!
Niet dat ik je wat wil voorschrijven, maar een advies is om te beginnen met Stuart Wilde....dan begrijp je Eckhart Tolle nog beterder
pi_58933402
blackgirl, ik ben heel erg benieuwd naar die werken!

maar ik heb zelf geen pc en kan door omstandigheden alleen van zshare en dat soort pagina's downloaden, niet van soulseek of kazaa ofzo. is er iets mogelijk?

denk dat het voor veel mensen misschien makkelijk zou zijn ook trouwens?
pi_58969870
Hugo, ik heb nog al wat files ter download aangeboden, welke wil je hebben? Is het echt zoveel gemakkelijker om van die website te downloaden ipv mijn website? Tis toch allebei een directe link dat je krijgt?
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:05:25 #88
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58980938
Hey Blackgirl.
Dit is toch wel de meest nuttige topic kick ooit hier op FOK voor mij persoonlijk tot nu toe!
Het grappige is dat mijn moeder voor mijn verjaardag het boek "De kracht van het Nu" van Eckhard aan mij wilde geven.
Ze had het al gekocht en ik las het even en vertelde haar dat ik toch liever wat anders wilde.
Ben zeer slecht met boeken lezen en ben blijkbaar meer van het luisteren en het kijken.
Daarnaast sta ik op een erg laag pitje qua spiritualiteit betreft. Dat heb je wel eens.
Dit topic heeft toch wel wat interesse gewekt daar ik me toch wel een beetje verdwaald voel, maar er niet aan toe wil geven en maar gewoon mijn dagelijkse routines doe en leef.

Die DNA activation CD 1 en CD 2 doen het prima, maar de linkjes van de DNA Activation Guide (PDF) ect. en de rest van de CD's zijn harstikke dood helaas.

Aan en voor iedereen!!!!
Echter staat hier een hele waslijst van coole stuff!
http://www.website-shop.nl/spiri/
Deze link komt van Blackgirl die ze een flink aantal posts hierboven had geplaatst betreft het downloaden van Eckhart Tolle - Timeless Freedom.
Maar er staat (ondertussen) nog veel en veel meer dan alleen deze!

Reclaiming Your Infinite Power – Stuart Wilde
(*.zip) 49 mb | Reclaiming Your Infinite Power - (1 To 6) (Full Album) (Share Me) (Mp3'S) (Self Help Audio Book)

Practicing the Power of Now – Eckhart Tolle
(*.zip) 60 mb | Practicing The Power Of Now

The Power of not Knowing – Eckhart Tolle
(*.zip) 70 mb | Power of not Knowing

Timeless Freedom - Eckhart Tolle
(*.zip) 78 mb | Timeless Freedom CD 1
(*.zip) 73 mb | Timeless Freedom CD 2
(*.zip) 78 mb | Timeless Freedom CD 3

DIENAREN VAN HET GODDELIJK PLAN - de bestemming der tijden is nabij(wordpad) 625 kb | dgp.rtf
pi_58998786
Thnx, vind het cool om te horen dat degene die dit nog niet gezien hadden het interessant stuff vinden
  vrijdag 30 mei 2008 @ 07:41:35 #90
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_59005007
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:58 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Thnx, vind het cool om te horen dat degene die dit nog niet gezien hadden het interessant stuff vinden
Hoeveel heb jij ondertussen al toegepast?
Voer jij ook echt een aantal disceplines (dagelijks) uit van al dit self help audio materiaal?
Zo ja, wat doe jij dan precies?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:08:42 #91
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_59010842
De eerste zin van Eckhart Tolle uit The Power of Now was voor mij al een enorme eyeopener : "You are not your mind"

Ik pas het toe door te proberen niet te dromen/denken in toekomst en verleden beelden, maar echt hier in het NU te zijn, zodat je ook je gedachten-ontwikkeling kunt volgen, waardoor je beter gaat begrijpen hoe je je realiteit schaapt

Ik mediteer nog niet maar In de afgelopen 2 jaar is door de lering van Tolle veel meer awareness in mij gegroeit en begin ik momenten te krijgen dat mn hoofd helemaal leeg is en kan waarnemen zonder enig oordeel te verbinden aan hetgeen dat ik zie.

Je "Mind" is een tool die eigenlijk voor allerlei soort zaken getraind kan worden. Herhaling is hierbij van groot belang.

Gewoon zachtjes zoals een druppel water die een rots slijpt, door de maanden/jaren heen.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:17:49 #92
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59011042
quote:
The Power of not Knowing – Eckhart Tolle
(*.zip) 70 mb | Power of not Knowing
Ik moest even lachen
zzz
  zaterdag 31 mei 2008 @ 00:49:50 #93
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_59025628
Folks, Eckhart's "A New Earth" al gecheckt? Is zijn meest recente werk. Zie de betere Torrent sites voor het audioboek in MP3. Het is andermaal smullen geblazen.
pi_59026795
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
De eerste zin van Eckhart Tolle uit The Power of Now was voor mij al een enorme eyeopener : "You are not your mind"
Zonder je mind kan je niks, we zijn juist alleen maar onze "mind".
quote:
Ik pas het toe door te proberen niet te dromen/denken in toekomst en verleden beelden, maar echt hier in het NU te zijn, zodat je ook je gedachten-ontwikkeling kunt volgen, waardoor je beter gaat begrijpen hoe je je realiteit schaapt
Zonder het verleden kan je deze tekst niet lezen, die heb ik immers in jouw verleden ingetypt. Zonder je verleden kan je de tekst uberhaupt niet lezen of zelf een post intypen, in je verleden heb je geleerd te lezen en schrijven. Zonder aan de toekomst te denken kan je ook helemaal niks, je kan nog niet eens een straat oversteken, die auto is pas over 5 sec waar jij bent als je gewoon oversteekt zonder over de toekomst na te denken.

Iedereen leeft uiteraard alleen in het "nu", daar heb je geen boek of training voor nodig, er is geen mens op de wereld die iets anders kan al zouden ze het willen. Maar je verleden kennen stelt je in staat nu iets te kunnen, de toekomst stelt je in staat te plannen en ubehaupt te (over)leven.

Maar verder is het een prima theorie.
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 09:00:18 #95
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_59027643
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 03:05 schreef mike_another het volgende:

Vraagje, heb jij het idee dat je je gedachten bepaald, of verschijnen deze gewoon?

Ik heb een vermoeden dat het denken slechts zintuigelijke waarneming is. Vroeger dacht ik dat ik actief dacht, tegenwoordig besef ik dat ik slechts "kijk" naar hersenactiviteit.

We "denken" dus misschien wel gedachten net zoals we beelden zien, of geluiden horen.

Vanuit die optiek denk ik dan ook niet dat we onze "mind" zijn. Tenzij je iets anders bedoelt met "mind".

Als ik buiten drie auto's zie, dan heb ik ook niet het gevoel dat ik die drie auto's ben.
pi_59039691
quote:

[..]

[..]

Zonder het verleden kan je deze tekst niet lezen, die heb ik immers in jouw verleden ingetypt. Zonder je verleden kan je de tekst uberhaupt niet lezen of zelf een post intypen, in je verleden heb je geleerd te lezen en schrijven. Zonder aan de toekomst te denken kan je ook helemaal niks, je kan nog niet eens een straat oversteken, die auto is pas over 5 sec waar jij bent als je gewoon oversteekt zonder over de toekomst na te denken.
Nee ik lees jou tekst in het "NU", zoals nu. Ja, de "mind" is een tool die je alles aan kunt leren, wat je vervolgens weer kunt gebruiken om een handeling uit te voeren of vooruit te komen. MAAR je bent het niet.
quote:
Iedereen leeft uiteraard alleen in het "nu", daar heb je geen boek of training voor nodig, er is geen mens op de wereld die iets anders kan al zouden ze het willen. Maar je verleden kennen stelt je in staat nu iets te kunnen, de toekomst stelt je in staat te plannen en ubehaupt te (over)leven.

Maar verder is het een prima theorie.
Vwb verleden en toekomst: veel mensen leven hun leven wel degelijk continu in het verleden, dat gebeurt wanneer men persoonlijke ervaringen maar niet los kan laten en deze telkens herleven in de mind. EN veel mensen leven hun leven wel degelijk continu in de toekomst, door alleen maar met planning bezig te zijn (wat gaan we morgen doen?) zonder te genieten v/h moment
pi_59209393
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:47 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Nee ik lees jou tekst in het "NU", zoals nu.
Het is jouw "nu", maar je leest iets uit het -mijn- verleden.
quote:
Vwb verleden en toekomst: veel mensen leven hun leven wel degelijk continu in het verleden, dat gebeurt wanneer men persoonlijke ervaringen maar niet los kan laten en deze telkens herleven in de mind. EN veel mensen leven hun leven wel degelijk continu in de toekomst, door alleen maar met planning bezig te zijn (wat gaan we morgen doen?) zonder te genieten v/h moment
Ik dacht dat je het meer spiritueel bedoelde, maar zoals je het nu beschrijft is het meer psychologisch en dan ben ik het uiteraard met eens: sommige mensen zijn inderaad vooral bezig met trauma's of alleen met de toekomst en vergeten vandaag te genieten. Maar we leven feitelijk allemaal in het nu, hoe je het ook wendt of keert.
pi_59209431
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:00 schreef Hallulama het volgende:
Vraagje, heb jij het idee dat je je gedachten bepaald, of verschijnen deze gewoon?
Ik heb een vermoeden dat het denken slechts zintuigelijke waarneming is. Vroeger dacht ik dat ik actief dacht, tegenwoordig besef ik dat ik slechts "kijk" naar hersenactiviteit.
We "denken" dus misschien wel gedachten net zoals we beelden zien, of geluiden horen.
Vanuit die optiek denk ik dan ook niet dat we onze "mind" zijn. Tenzij je iets anders bedoelt met "mind".
Alles wat we denken is inderdaad uiteindelijk gebaseerd op eerdere en huidige zintuigelijke waarneming. De hersens zijn alleen zo gecompliceerd dat het een "bewustzijn" te noemen is. Maar zonder zintuigelijke vorming van de hersens zouden we geen mind hebben.
  maandag 7 juli 2008 @ 08:22:24 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_59941155
Ik heb geen tijd voor luisterboeken, zijn ze ook als e-books te downloaden bij je?
The truth was in here.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:56:56 #100
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_59955222
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:22 schreef Bastard het volgende:
Ik heb geen tijd voor luisterboeken, zijn ze ook als e-books te downloaden bij je?
Nope, maar Eckhart zal ze wel te koop aan bieden

*BTW ik kwam er gister achter dat, Oprah nu met Eckhart samen werkt en de Amerikaanse gristenen zijn hier niet zo blij mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')