Dat is denk ik mensen eigen en niets om je voor te schamen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:16 schreef Prst_ het volgende:
Ik maak mezelf stiekem natuurlijk ook schuldig aan het zoeken van betekenis achter toevallige gebeurtenissen. Misschien alleen al omdat het leuk is. Het voelt vaak prettig, veilig of duidelijk om iets toe te schrijven aan een groter plan. Bovendien kun je dan een veel mooier verhaal maken maken van een anders doodnormale gebeurtenis. Dat maakt het leven weer veel interessanter.![]()
Ik schaam me daar allerminst voor. Ik heb een opleiding in de (toegepaste) kunsten en het 'scheppen van werkelijkheden' is iets dat mij veel voldoening verschaft en waar ik nog voor betaald krijg ook!quote:Dat is denk ik mensen eigen en niets om je voor te schamen.
Perfect!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:09 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik schaam me daar allerminst voor. Ik heb een opleiding in de (toegepaste) kunsten en het 'scheppen van werkelijkheden' is iets dat mij veel voldoening verschaft en waar ik nog voor betaald krijg ook!. Ik ben me er tegelijkertijd van bewust dat ik de bepalende factor ben binnen die werkelijkheden en dat deze losstaan van hetgeen universeel 'werkelijk' is.
dat komt misschien omdat je een door jezelf gegenereerde werkelijkheid voor waar aanneemt, dit als uitgangspunt neemt, en slecht luistert naar posts van andere mensen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:13 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Perfect!
Maar ik poste die noot, omdat je in het algemeen denigrerende opmerking krijgt van een bepaald slag mensen. Vooral in WFL maar ik zie dat we hier in TRUTH zijn![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef Aarde het volgende:
[..]
dat komt misschien omdat je een door jezelf gegenereerde werkelijkheid voor waar aanneemt, dit als uitgangspunt neemt, en slecht luistert naar posts van andere mensen?![]()
rustig aan vriendquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:28 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
wat is jou probleem??
je conclusies over mij kloppen voor geen meter.
Geen idee wat en wie je op mij projecteerd.
Het enigste waar ik me aan schuldig heb gemaakt is een rekenfoutje.
whats your problem???
maar die constatering is een projectie waarvan je mij notabene beschuldigd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:30 schreef Aarde het volgende:
[..]
rustig aan vriend
het zijn enkel constateringen nav jouw posts in dit topic
don't get all devensive with meik gebruik ook geen agressieve zinsconstructies
![]()
quote:mensen zoals jij - die hun gedachtes over zaken waar ze geen verstand van hebben als waarheid aannemen - zorgen voor een hoop ellende![]()
let vooral op de smiley'squote:dat komt misschien omdat je een door jezelf gegenereerde werkelijkheid voor waar aanneemt, dit als uitgangspunt neemt, en slecht luistert naar posts van andere mensen?![]()
( zucht ) * deur dicht doet *quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:36 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
maar die constatering is een projectie waarvan je mij notabene beschuldigd.
je hebt twee keer op mij gereageerd en twee keer agressief
[..]
[..]
En nu beschuldig je mij van projectie en agressief postgedrag???
tis bijna lachwekkend
![]()
Doe jij de deur maar dicht. Maar je conclusies zijn aller belabberdst, en slaan de plank volkomen mis.quote:
Vind ik ook!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:16 schreef Prst_ het volgende:
Het voelt vaak prettig, veilig of duidelijk om iets toe te schrijven aan een groter plan. Bovendien kun je dan een veel mooier verhaal maken maken van een anders doodnormale gebeurtenis. Dat maakt het leven weer veel interessanter.
Okee, dan ben je het blijkbaar dus (net als ik) eens met de TS.quote:Feit blijft dat het maar net is wie er naar kijkt.
En ik op dezelfde dag als Vladimir Poetin!quote:Ik ben trouwens tegelijk met Joseph Stalin jarig.
Geen idee, zeg jij het maar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:54 schreef Lieke_K het volgende:
Nee zeker niet. Het is voorbestemd!
Wat wordt de volgende stap?
Doe dat maar nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:08 schreef Lieke_K het volgende:
We laten onze snor staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |