Ook Hey Jude bij David Frost. En misschien zijn er nog wel wat meer live performances. Let it be naked, zijn volgens mij ook min of meer live performances.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:43 schreef TheGrandWazoo het volgende:
1969 op het dak van Apple Studio's.
Ik heb hem zelf nog niet gehoord, maar de recensies waren over het algemeen erg negatief, als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef knars het volgende:
George Martin. Wat vinden jullie van zijn laatste cd, waarop hij diverse muzikanten en Hollywood sterren beatle nummers liet coveren?
Ik liep laatst een CD-winkel binnen, waar ze toevallig die CD op hadden staan. Dat denk ik althans, want het waren dus Beatle-covers door Amerikaanse 'rockers' van het kaliber Avril Lavigne / Limp Bizkit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef knars het volgende:
George Martin. Wat vinden jullie van zijn laatste cd, waarop hij diverse muzikanten en Hollywood sterren beatle nummers liet coveren?
Hebben ze bij 't Oor geen dvd's? Maar goed, ik neem eigenlijk aan dat je daar al geweest bent.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:25 schreef hello_goodbye het volgende:
En dan ook nog als het kan in de buurt van Hilversum.![]()
Ten eerste van harte welkom hierquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:25 schreef hello_goodbye het volgende:
En de albums die ik niet heb (alhoewel ik de nummers wel heb natuurlijk) en waar ik een grondige hekel aan heb, zijn de Rode en Blauwe verzamelaars.
Helemaal mee eens! "1" heb ik wel, omdat dat mijn eerste cd was maar waarom zou je de verzamelaars kopen als je de albums al hebt? en zoals hello_goodbye ook al zegt, is die selectie ook nog eens matig. Alsof dat inderdaad de beste beatles nummers zijn! Waar zijn nummers als Girl, Norwegian Wood, For no One enz, gebleven? Betere nummers (imo) dan Can't buy me love, She loves you en I wanna hold your hand.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ten eerste van harte welkom hierDe rode en de blauwe verzamelaars (en andere verzamel cd's als 1) zijn leuk voor mensen die een cd van de Beatles willen hebben met de bekende nummers en verder niet. Voor de mensen die toch alle studio albums en de Past Masters willen kopen voegen die verzamel albums 0,0 toe, ik ben daarom ook niet van plan ze te kopen.
Precies. Ik begrijp dat negatieve commentaar op die verzamelaars verder ook niet echt. Je kunt altijd wel 'favoriete' tracks verzinnen die er op hadden gemoeten, maar over het geheel genomen vind ik 'de rode en blauwe' best een aardige selectie van hits + albumtracks hebben. Wat wel weer jammer (of gierig) is, is dat ze voor de cd-versies er niet gewoon wat extra nummers op hebben gezet, want daar was nog genoeg ruimte voor geweest.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:41 schreef MrBadGuy het volgende:
De rode en de blauwe verzamelaars (en andere verzamel cd's als 1) zijn leuk voor mensen die een cd van de Beatles willen hebben met de bekende nummers en verder niet.
Dat is risicovol ja. Er worden ook veel 'nep'-schijfjes verkocht op marktplaats (die worden dus wel gedrukt, maar het zijn niet de originele cd's/dvd's).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:36 schreef hello_goodbye het volgende:
Dank voor je welkom.
Hm, ik kan ze dus nergens meer vinden... Ook niet in de zaken die je noemt. FRS heeft ze ook niet meer online staan, dus... (Mystery trouwens weer wel). Maar ja, anders moet ik het maar online doen. Hard Day's Night is 11 euro bij bol.com dus da's een koopje. En Anthology staat voor 25 euro (sealed and all) op Marktplaats. Vraag me alleen wel af of dat te vertrouwen is (legale versie of eentje van vage herkomst).
Iemand heeft het destijds opgenomen met een band recorder. (alleen geluid dus.)quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:32 schreef steffan het volgende:
Weet iemand of er opnames gemaakt zijn van de beatles toen ze in Nederland waren?
En zo ja, waar kan ik deze opname´s kopen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:29 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon wel te vinden op torrent-sites.
Op mp3 lijkt 't me niet interessant (ze playbacken namelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |