abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 maart 2006 @ 19:35:21 #201
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36176316
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:31 schreef spacemangraig het volgende:
Ik wil graag een boek over de geschiedenis van The Beatles lezen, wat is dan een goede? (de bieb heeft iets te veel Beatles boeken).
Ik heb mijn lijstje favoriete Beatlesboeken al eens in deze reeks gepost.

Het Grote Beatles Topic - Deel 2
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_36176513
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik heb mijn lijstje favoriete Beatlesboeken al eens in deze reeks gepost.

Het Grote Beatles Topic - Deel 2
Ja, maar ik wil er eerst één lezen, en dan wel één die de hele geschiedenis van de band beschrijft, welke raad je dan aan? Een boek die zowel over de muziek als over de Beatlemania gaat zegmaar.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 19 maart 2006 @ 19:43:27 #203
1986 Jane
pi_36176588
Shout! van Philip Norman of het Anthology boek, denk ik.
pi_36176686
quote:
Op zondag 19 maart 2006 19:43 schreef Jane het volgende:
Shout! van Philip Norman of het Anthology boek, denk ik.
ok anthology boek kan ik van een vriend lenen, kijken of ze Shout! bij de bieb hebben.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:31:07 #205
136283 knars
Teethgrinder
pi_36181172
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:44 schreef webfreak het volgende:

[..]

Ik liep laatst een CD-winkel binnen, waar ze toevallig die CD op hadden staan. Dat denk ik althans, want het waren dus Beatle-covers door Amerikaanse 'rockers' van het kaliber Avril Lavigne / Limp Bizkit.

Het klonk echt ontzettend triest. Wat een kattengejank. Verschrikkelijk slechte covers in zo ongeveer alle opzichten. Werkelijk, wat een prul!
Ik snap niet dat iemand als George Martin zijn naam daaronder heeft durven zetten.
Oh jee, weer een slap tribute album? Dat was in ieder geval niet die ene die ik bedoelde. Ik bedoelde deze:

"Come Together" – Robin Williams & Bobby McFerrin
"A Hard Day's Night" – Goldie Hawn
"A Day in the Life" – Jeff Beck
"Here There & Everywhere" – Céline Dion
"Because" – Vanessa Mae
"I Am the Walrus" – Jim Carrey
"Here Comes the Sun" – John Williams
"Being for the Benefit of Mr. Kite" – Billy Connolly
"The Pepperland Suite" – George Martin
"Golden Slumbers"/"Carry That Weight"/"The End" – Phil Collins
"Friends and Lovers" – George Martin
"In My Life" – Sean Connery

Ik heb die cd hier wel ergens rondslingeren maar kan hem zo gauw niet vinden. Heb hem in geen jaren meer beluisterd en voor zover me bijstaat waren alleen de covers van Phil Collins en Sean Connery interessant, en de nieuwe Pepperland was ook nog wel redelijk. De rest was behoorlijk slecht.
pi_36182453
Sir Sean Connery die "in my life" zingt? Dat wil ik wel eens horen...
  zondag 19 maart 2006 @ 22:38:14 #207
136283 knars
Teethgrinder
pi_36184514
zingen kun je het niet echt noemen, meer een soort van voordragen
pi_36198291
Ik heb helemaal niets met covers van Beatlenummers... De Beatles zélf MAKEN de nummers. Het is net als met Beatle-achtige liedjes van andere band: het is soms leuk maar het zijn niet John, Paul, George en Ringo dus... het is nooit 'hetzelfde'. (Net zoals dat zelfs (maar niet altijd overigens) geldt voor de solonummers van de ex-Beatles.) En dat geldt ook voor covers: ook al is het mooi en knap gedaan, dan nog brengt het niet bij mij teweeg wat de Beatles zélf doen. Hoe goed de composities ook zijn: er is maar éen origineel.

De ENIGE cover die ik wel erg okay vind is 'With a little help...' van Joe Cocker. Maar die heeft er dan ook haast een nieuw nummer van gemaakt. Bij alle andere covers die ik hoor verlang ik altijd meteen weer naar het origineel.

Maar als het even kan luister ik er nog geeneens naar. Ik wordt misselijk alleen al van het idee dat Celine Dion dat prachtige 'Here, there... 'kwijlt'...

Edit:
Ik kan overigens Peter Sellers' versie van 'Hard day's night' ook wel waarderen. Ik kan me voorstellen dat 'In my life' dan ook wel okay kan zijn. Zij het waarschijnlijk een stuk serieuzer.
  maandag 20 maart 2006 @ 14:00:44 #209
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36199190
Ik weet nog wel een paar aardige coverversies van Beatles-nummers. Zelden (eigenlijk.. nooit) worden de originele versies overtroffen, maar soms is het wel aardig om eens een andere versie te horen en sommige artiesten doen er ook best wat leuks mee. Vaak is het ook bagger hoor, daar niet van...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_36200505
Ik kwam er een paar dagen geleden achter dat Robby Valentine (wie kent 'm nog ) Here There And Everywhere op z'n eerste album heeft gecoverd. Wel apart, Queenkoortjes etc. Haalt het uiteraard niet bij het origineel
Nee.
  Moderator maandag 20 maart 2006 @ 15:14:15 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36201208
Hoorde laatst Come Together door de Sugababes Nu moet ik zeggen dat ik Michael Jackson's versie wel te pruimen vind. Maar over het algemeen ben ik ook niet echt enthousiast over covers verlang bijna altijd naar het origineel.

En voor Spacemangraig: ik raad je echt the Anthology aan. In dit boek vertellen alle Beatles zelf hoe ze alles ervaren hebben (voor John hebben ze stukjes interview gebruikt). Erg interessant om te zien hoe ze er zelf op terug kijken.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 20 maart 2006 @ 15:18:59 #212
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36201351
Aerosmith heeft Come Together ook wel aardig gecovered (op de verder vreselijke 'Sgt. Pepper' soundtrack lp), en Ike en Tina Turner hebben hem ook niet onverdienstelijk op de plaat gezet.
pi_36207115
Alle boeken van Azing halen, spacemangraig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36207701
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:31 schreef knars het volgende:

[..]

Oh jee, weer een slap tribute album? Dat was in ieder geval niet die ene die ik bedoelde. Ik bedoelde deze:
[afbeelding]

"Come Together" – Robin Williams & Bobby McFerrin
"A Hard Day's Night" – Goldie Hawn
"A Day in the Life" – Jeff Beck
"Here There & Everywhere" – Céline Dion
"Because" – Vanessa Mae
"I Am the Walrus" – Jim Carrey
"Here Comes the Sun" – John Williams
"Being for the Benefit of Mr. Kite" – Billy Connolly
"The Pepperland Suite" – George Martin
"Golden Slumbers"/"Carry That Weight"/"The End" – Phil Collins
"Friends and Lovers" – George Martin
"In My Life" – Sean Connery

Ik heb die cd hier wel ergens rondslingeren maar kan hem zo gauw niet vinden. Heb hem in geen jaren meer beluisterd en voor zover me bijstaat waren alleen de covers van Phil Collins en Sean Connery interessant, en de nieuwe Pepperland was ook nog wel redelijk. De rest was behoorlijk slecht.
Jim Carrey's cover is geweldig!
pi_36208699
De meeste covers vind ik ook niks, wat ik wel zeer te pruimen vind zijn de heruitvoeringen van Beatles nummers op macca's Give My Regards To Broad Street. En dan vooral For No One, The Long and Winding Road en Yesterday. Naar mijn mening zelfs beter dan de orginelen (of zeg ik nu toch iets verkeerds ).

Beatallica heeft zelf geweldige persiflages gemaakt op een aantal Beatles nummers, zeker als je Metallica ook nog eens kan waarderen is het zeker de moeite waard om eens naar te luisteren.
  maandag 20 maart 2006 @ 19:34:24 #216
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36209230
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Naar mijn mening zelfs beter dan de orginelen (of zeg ik nu toch iets verkeerds ).
Stenig die ketter!
pi_36209575
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
De meeste covers vind ik ook niks, wat ik wel zeer te pruimen vind zijn de heruitvoeringen van Beatles nummers op macca's Give My Regards To Broad Street. En dan vooral For No One, The Long and Winding Road en Yesterday. Naar mijn mening zelfs beter dan de orginelen (of zeg ik nu toch iets verkeerds ).
Is dit sarcastisch bedoeld?
Serieus, wat een rotzooi is dat album zeg.
pi_36209850
Die reacties verwachte ik al
pi_36225622
Vind Happiness is a Warm Gun van Tori Amos ook wel aardig (album: Strange little girls).

Die Anthology 5 dvd box heb ik trouwens al meer dan een half jaar in mijn bezit, maar ben nog niet verder gekomen dan de eerste 1,5 uur . Moet zeggen dat ik wel onder de indruk was.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:46:51 #220
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_36228704
Ik heb de Anthology-dvd's allemaal achter elkaar afgekeken. Ik kon er niet vanaf blijven. De serie kende ik al via mijn Anthology-videobox, maar de dvd-audiokwaliteit was zo verbluffend mooi geworden.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  Moderator dinsdag 21 maart 2006 @ 14:50:32 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36232558
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:46 schreef Price het volgende:
Ik heb de Anthology-dvd's allemaal achter elkaar afgekeken. Ik kon er niet vanaf blijven. De serie kende ik al via mijn Anthology-videobox, maar de dvd-audiokwaliteit was zo verbluffend mooi geworden.
Ik heb het ook in één ruk gekeken, tot diep in de nacht Kon gewoon niet stoppen met kijken. Heb de afwijking dat ik Beatles dingen niet lang kan laten liggen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_36234109
Mijn Anthology boek ligt ook al een tijdje. Ben op pagina 22
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:49:06 #223
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36234433
Ik vind dat 'koffietafel' formaat van het Anthology-boek wel een beetje vervelend, moet ik zeggen. Het is niet echt een boek dat je even lekker in de trein of in je bed kunt lezen, en ik heb het tot nu toe ook maar een keer in z'n geheel doorgelezen.
  Moderator dinsdag 21 maart 2006 @ 16:17:43 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36235289
Anthology boek heb ik in 5 dagen uitgelezen, steeds tot diep in de nacht Ben dan ook een boekenwurm, maar voor zo'n telefoonboek is dat niet een slechte prestatie toch? Krijg nostalgische gevoelens als ik eraan denk, las het toen ik in Londen woonde vlakbij Abbey Road
pi_36235436
Ik ben er nog niet een keer helemaal doorheen gekomen. Ook aangezien veel fragmenten ook in de Anthology DVD zitten, en aangezien ik die al kan dromen is het soms lastig om constants te skippen naar stukjes die ik nog niet wist, en dat zijn er helaas bar weinig.

Dit in tegenstelling tussen dat boek over al de sessies, waarvan ik de titel even kwijt ben. Dat was echt een fascinerend boek! Moet ik binnenkort maar eens zien te kopen ergens.
pi_36238200
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:17 schreef MaJo het volgende:
Anthology boek heb ik in 5 dagen uitgelezen, steeds tot diep in de nacht Ben dan ook een boekenwurm, maar voor zo'n telefoonboek is dat niet een slechte prestatie toch? Krijg nostalgische gevoelens als ik eraan denk, las het toen ik in Londen woonde vlakbij Abbey Road
Ik zou eigenlijk ook zo'n boek moeten lezen, beetje meer leren over de Beatles. Maar gisteravond op de quiz hadden we het allebei goed, toch? De vraag over Richard Harrison
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:05:18 #227
1986 Jane
pi_36238713
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:22 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

Dit in tegenstelling tussen dat boek over al de sessies, waarvan ik de titel even kwijt ben. Dat was echt een fascinerend boek! Moet ik binnenkort maar eens zien te kopen ergens.
The Complete Beatles Recording Sessions van Mark Lewisohn.

Komt elk topic wel een keer langs, maar ik blijf het maar herhalen. Het is ook zo'n geweldig boek dat het niet vaak genoeg genoemd kan worden.
pi_36238792
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:34 schreef methodmich het volgende:
Alle boeken van Azing halen, spacemangraig.
Vind ik een beetje een rare man. Ooit een keer een boek over Sgt. Pepper van hem gehaald, maar hij vervalt me iets te veel in oninteressante feitjes.
pi_36243149
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:07 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Vind ik een beetje een rare man. Ooit een keer een boek over Sgt. Pepper van hem gehaald, maar hij vervalt me iets te veel in oninteressante feitjes.
Het is ook een rare man. Hij doet ook niets anders dan boeken slijten
Ik ben es een paar uurtjes bij 'm op bezoek geweest. Waar je ook over begint, het gesprek gaat altijd over zijn boeken. Ongeveer 1 op de 10 zinnen die hij uitspreekt is "Oh, dan moet je dát boek zeker lezen! Daar staat ALLES in!!"

En echt geweldig kan ik z'n serie ook niet noemen. Het staat idd vol met dingen die je niet hoeft te weten.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:38:03 #230
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36243447
Ik ken Azing M. zelf niet, maar extreem fanatieke fans van welke artiest dan ook vind ik meestal maar een beetje raar slag mensen, vaak luisteren ze ook naar vrijwel niets anders dan de Beatles. Heb zelf de lol van het verzamelen van twintig verschillende persingen van Sgt. Pepper ook nooit echt ingezien, al gun ik iedereen z'n eigen hobby verder.
pi_36243804
Hij schrijft bovendien erg slecht... althans dat boek wat ik van 'm gelezen heb was slecht geschreven. Beetje schoolkrantniveau zeg maar.
pi_36243980
Arme man. Ach, hij is best leuk om eventjes mee te kletsen en hij is verder ook wel aardig. En je kan hem moeilijk beschuldigen van wansmaak . Maar inderdaad, een beetje een gekke kwiebus is het misschien wel en zijn boeken lokten mij ook niet erg aan. Desalniettemin nog wel okee dat hij ook nog wel boeken van andere schrijvers verkoopt .

Dank Jane voor de titel van dat boek. Een logische titel, die me desalniettemin telkens weer ontglipt. Ik zal eens even op het internet speuren of ik hem nog ergens kan vinden, ik zou hem graag nog eens lezen. Erg inspirerend ook.

edit:

Korte zoektocht bij Nederlandse Internet winkels levert niet erg veel op. Wel een ander feitje. Meneer Lewisohn is op dit moment bezig met een biografie van de Beatles, bestaand uit 3 delen, waarvan het laatste deel in 2016 uitgebracht wordt. Meneer neemt er wel de tijd voor in ieder geval.

Hij heeft nog een boek geschreven, waarin hij voornamelijk de live concerten van de Beatles uitpluist, en die zijn daarna gebundeld in een boek genaamd The Complete Beatles Chronicle maar ook hier bij de Nederlandse internet boekwinkels nul op het rekest.

hier wel een interview met Lewisohn, waarin hij oa. pleit voor een van Zander's stokpaardjes, de heruitgave van de Beatles catalogus, qua verpakking en geluid, iets waar ik het volledig mee eens ben.

[ Bericht 40% gewijzigd door Man_in_a_Shed op 21-03-2006 21:09:46 ]
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:57:59 #233
1986 Jane
pi_36244127
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:53 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

Dank Jane voor de titel van dat boek. Een logische titel, die me desalniettemin telkens weer ontglipt. Ik zal eens even op het internet speuren of ik hem nog ergens kan vinden, ik zou hem graag nog eens lezen. Erg inspirerend ook.
Hij is al een hele tijd out of print, maar misschien tweedehands nog wel te vinden.

Het is naderhand ook nog verschenen als 'The Complete Beatles Chronicle' dacht ik, waarin volgens mijn 2 boeken van Lewisohn samengevoegd zijn. Dat is dus ook nog een optie.
pi_36244590
haha, je was me weer voor . De bibliotheek in Groningen heeft hem nog wel geloof ik. Ik kan hem gewoon lenen en dan zeggen dat ik hem kwijt ben geraakt.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:57:41 #235
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36248950
quote:
hier wel een interview met Lewisohn, waarin hij oa. pleit voor een van Zander's stokpaardjes, de heruitgave van de Beatles catalogus, qua verpakking en geluid, iets waar ik het volledig mee eens ben.

Ik vond toevallig op dezelfde site ook nog een aardige link naar een ander artikel hierover:
http://www.rockymountainn(...)3962_4549611,00.html
  dinsdag 21 maart 2006 @ 23:04:51 #236
1986 Jane
pi_36249226
quote:
Hij heeft nog een boek geschreven, waarin hij voornamelijk de live concerten van de Beatles uitpluist
Klopt. 'The Beatles Live!', die heb ik ook.

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat die boeken niet meer in de handel zijn, los danwel gebundeld. Interessant, goed geschreven, en dat terwijl er ook zoveel crap verschenen is in Beatlesboekland.
pi_36264074
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:07 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Hij is wel bevlogen natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36272933
Toch wel spijtig dat The Complete Beatles Chronicle (Recording Sessions en Live in 1 boek) hier nergens meer te koop is (behalve dan via vage Amazon-kanalen). 'k Zou 'm best graag willen hebben!

Edit:
Zouden ze dit soort boeken niet bij de Slegte hebben liggen...? Heeft iemand het boek in Nederland te koop gezien?
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 19:57:49 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36275009
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:57 schreef Jane het volgende:

[..]

Hij is al een hele tijd out of print, maar misschien tweedehands nog wel te vinden.

Het is naderhand ook nog verschenen als 'The Complete Beatles Chronicle' dacht ik, waarin volgens mijn 2 boeken van Lewisohn samengevoegd zijn. Dat is dus ook nog een optie.
Mensen, ik heb goed nieuws. Hij is te koop bij de American Bookstore op de Kalverstraat in Amsterdam. Tenminste, de laatste keer dat ik er was hadden ze er 3. Ze hebben trouwens veel Beatles boeken, ga er binnenkort weer eens buurten
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 19:59:18 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36275072
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk ook zo'n boek moeten lezen, beetje meer leren over de Beatles. Maar gisteravond op de quiz hadden we het allebei goed, toch? De vraag over Richard Harrison
Moet je doen! En uh, het is George Harrison Verbaasd me dat niemand er nog over gevallen is
pi_36275145
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:59 schreef MaJo het volgende:

Moet je doen! En uh, het is George Harrison Verbaasd me dat niemand er nog over gevallen is
dat duurde lang! 'tuurlijk wist ik dat... over twee weken weer een Beatles-vraag? Had hij de afgelopen twee (of meer) keer al, eerst die over John Lennon (wie in 1980 was doodgeschoten), en nu deze over George Harrison, dus.
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 20:16:53 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36275622
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:01 schreef iamredleader het volgende:

[..]

dat duurde lang! 'tuurlijk wist ik dat... over twee weken weer een Beatles-vraag? Had hij de afgelopen twee (of meer) keer al, eerst die over John Lennon (wie in 1980 was doodgeschoten), en nu deze over George Harrison, dus.
Gelukkig maar Hij stelt bijna elke keer een Beatles vraag, of iets wat er aan gerelateerd is (hoe heet de studio bij St. John's Wood, welke popster werd opgepakt voor Mariuhana bezit enz.) Hij mag wel wat moeilijkere vragen gaan stellen die ik wel weet en de rest niet
pi_36278201
Ik heb overigens wel een pdf gevonden van The recording sessions, de versie uit 1988. Ziet er nogal rommelig uit, moet ik zeggen... Is dat Chronicle boek wat netter afgewerkt? De info is wel super, moet ik zeggen...! Ik neem overigens aan dat Chronicle bijgewerkt/up to dat gebracht is (omdat bijvoorbeeld veel 'onbekende' nummers op Anthology-cd's zijn uitgekomen)?
  donderdag 23 maart 2006 @ 05:48:53 #244
1986 Jane
pi_36287261
Rommelig? Hebben we het wel over hetzelfde boek?
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:57 schreef MaJo het volgende:

Mensen, ik heb goed nieuws. Hij is te koop bij de American Bookstore op de Kalverstraat in Amsterdam. Tenminste, de laatste keer dat ik er was hadden ze er 3. Ze hebben trouwens veel Beatles boeken, ga er binnenkort weer eens buurten
Mijn favoriete boekhandel! Geweldig nieuws als ze er daar nog een paar hebben! Nou ja, ik heb hem al natuurlijk, maar voor jullie.
pi_36288690
Hm, schijnbaar zien latere versies er dus beter uit...

Maar eh... zijn er nog boekhandels in/rond Hilversum die het boek hebben...? Ik kom voorlopig niet in A'dam, dus...
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 22:08:24 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36310861
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 05:48 schreef Jane het volgende:
Rommelig? Hebben we het wel over hetzelfde boek?
[..]

Mijn favoriete boekhandel! Geweldig nieuws als ze er daar nog een paar hebben! Nou ja, ik heb hem al natuurlijk, maar voor jullie.
Ik heb hem ook En rommelig zou ik het ook niet echt noemen...
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:25:38 #247
1986 Jane
pi_36311510
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef hello_goodbye het volgende:
Hm, schijnbaar zien latere versies er dus beter uit...
Die van mij is anders aardig oud hoor.
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:50:13 #248
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_36312545
Volgens mij heb ik een eerste druk. (staat er trouwens niet in)
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_36312881
Hm, tja,ik ben grafisch vormgever van beroep dus misschien wat kritischer dan de gemiddelde lezer...

Edit:
Zeg nou zelf: dit is toch een afgrijselijke typografie en lay-out?!?!?!? (Ik heb maar ff een link gepost i.v.m. de breedte...)

http://i22.photobucket.com/albums/b302/JvanE/Example.jpg

De tekst zit veel te dicht op elkaar en tekst en lijnen die niet lijnen... YIKES!

[ Bericht 58% gewijzigd door hello_goodbye op 23-03-2006 23:09:42 ]
pi_36313728
In april komt The Capitol Albums II uit.
quote:
Beatles, The "The Capitol Albums Vol. 2 [box set]" (4 CDs, featuring "The Early Beatles," "Beatles IV," "Help!" and "Rubber Soul"; Read here) (Capitol/EMI, April 11, 2006)
Dat EMI zelf nou eindelijk eens de boel fatsoenlijk gaat remasteren. Dubbel-cd's met de mono/stereo versies van de albums, aangevuld met outtakes/live-materiaal zie ik wel zitten
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')