Hoe kom jij aan dat aantal?quote:
Wat zou je er leuk aan vinden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef tonks het volgende:
Lijkt me wel leuk als ik dan die jongere vriend was
Ik bedoel meer een leeftijdsverschil van 6 tot 8 jaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb een vriendin van bijna 26 en ben zelf bijna 22... 4jaar verschil dus! Oudere vrouwen, niks mis mee!
Tsja, gewoon. Dat vind ik nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan dat aantal?
En wat zijn volgens jou de voordelen?
(Heb je er ook ervaring mee?)
Op een oude fiets moet je het leren, toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
En de voordelen...die kan je zelf wel bedenken.
Precies.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren, toch?
zelf 23 vriendin 29quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik bedoel meer een leeftijdsverschil van 6 tot 8 jaar
Ja maar wat is aanzienlijk ouder?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:08 schreef Disorder het volgende:
Ik heb iets gehad met een vrouw die aanzienlijk ouder was, de leeftijd laat ik even in het duister. Maar het was echt geweldig. Leeftijd is écht relatief.
Denk maar meer richting 25 jaar verschil.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar wat is aanzienlijk ouder?
Sommige (jonge)mannen vinden een leeftijdsverschil van 3 of 4 jaar al veel
Zo!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Denk maar meer richting 25 jaar verschil.
Nee ik vind van niet. Het is zeker niet gekker dan een man met een jongere vriendin. Alleen dat wordt wel geaccepteerd, terwijl het andersom niet altijd zo isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:14 schreef longinus het volgende:
Is het gekker dan een man met jongere vriendin, als je elkaar nou leuk vindt.
En terecht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga Kristin Davis maar eens opzoeken. [afbeelding]
Bestond de jaloezie uit de angst dat je er met een jonger iemand vandoor zou gaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Heb een tijdje een vriendin gehad die 11 jaar ouder was dan ik. Opzich wel leuk, ware het niet dat ze nogal jaloers was.
Vooral, ja. Hoewel het niet tot dat beperkt bleef. Heb ook weleens ruzie gehad omdat ik zei dat m'n broer een leuke nieuwe vriendin had. Dat soort dingen dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bestond de jaloezie uit de angst dat je er met een jonger iemand vandoor zou gaan?
Dude... Een kind van de basisschool?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ach ik ben zlef 17 en me vriendin is 11. Niet zo'n last van
ach je hebt de begrijpend lezen-vaardigheden van een 6-jarige, dus...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ach ik ben zlef 17 en me vriendin is 11. Niet zo'n last van
Leeftijd speelt geen rol als het om echte liefde gaat + ze is al redelijk volwassen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit dus aan haar ouders kan voorleggen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:21 schreef Paveway het volgende:
[..]
Dude... Een kind van de basisschool?![]()
Ik zou het absoluut niet erg vinden om een vriend te hebben die een jaar of 8 jonger isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm een vrouw met een jongere vriend..Volgens mij kan dat voor beide partijen erg tof zijn
.
Overigens vind ik dat een verschil van 6 tot 8 jaar wel moet kunnen, vooral als de jongen zelf ook 'volwassen' is qua gedrag enzo. Ik heb zelf ook wel eens een vriendin gehad die bv 2 jaar jonger was, nou dat merk je heel snel en voor mij was het dan ook niks meer aan.
Maar wat vind jij er zelf van?
Nog sterker: ze werd een keer helsjaloers omdat ik met haar nicht op MSN aan het praten was (normaal gesprek). Ja, dat waren nog eens tijden. Blij dat ik daar vanaf benquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Vooral, ja. Hoewel het niet tot dat beperkt bleef. Heb ook weleens ruzie gehad omdat ik zei dat m'n broer een leuke nieuwe vriendin had. Dat soort dingen dus
Open er maar een topic gast, maar ik verwacht niet dat je veel steun zal krijgen. Vind het zelf ook redelijk sickquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Leeftijd speelt geen rol als het om echte liefde gaat + ze is al redelijk volwassen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit dus aan haar ouders kan voorleggen?
Lees me topic please:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:39 schreef Paveway het volgende:
[..]
Hoe heb je haar in de vredesnaam leren kennen...
Ja daar ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:39 schreef Paveway het volgende:
Ontopic; ik heb in mijn relatie geen last van het leeftijdsverschil. Zij in het begin wel, bang wat anderen zouden zeggen. Geen enkele negatieve reactie gehad. Een verschil tussen 26 en 38 is mijn inziens ook veel kleiner dan het veschil tussen 14 en 26. Het niveauverschil is groter als de een in een middelbare (of basisschool) periode zit en de ander daar al voorbij is.
Ik heb het nog niet mee mogen maken, maar ik zou het echt geweldig vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat vind jij er zelf van?
Ze was bang dat mensen het zouden afwijzen. Wat niemand heeft gedaan. Haar broers en ouders moesten er wel even aan wennen maar voor zover ik weet heeft niemand echt commentaar gehad. Waar ze precies bang voor was... tja... Mensen die zeggen van "kijk eens, wat moet zij nou met een jonge vriend". Ze heeft in het begin mensen ook wel zien kijken naar ons als we door de stad liepen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het ook mee eens.
Waarvoor was je vriendin bang dan in het begin? En hebben anderen er ook wat van gezegd dan?
Waar ontmoet je ze dan? Tijdens het uitgaan? Met een leeftijdsverschil kom je toch in andere soort gelegenheden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:16 schreef Copycat het volgende:
Niet dat ik er specifiek naar op zoek ga, maar op de een of andere manier klikt dat erg goed.
Bevalt me dan ook prima.
als het maar jou vriendin is zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef tonks het volgende:
Lijkt me wel leuk als ik dan die jongere vriend was
Meestal inderdaad tijdens het uitgaan. Hoezo zou je in andere horecagelegenheden moeten komen als je een jaar of 10 verschilt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar ontmoet je ze dan? Tijdens het uitgaan? Met een leeftijdsverschil kom je toch in andere soort gelegenheden?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meestal inderdaad tijdens het uitgaan. Hoezo zou je in andere horecagelegenheden moeten komen als je een jaar of 10 verschilt?
Ik ga niet naar de bejaardensoos en die mannen niet naar de jeugdsoos.
Dat is een erg leuk stel samenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij zijn jongere mannen erg relaxed voor de vrouwen die ietsjes ouder zijn. Kijk maar naar Samantha en Smith ( Sex and the City )
Yeah idd, zoiets kan het natuurlijk zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is een erg leuk stel samen![]()
Het verschil wordt juist kleiner toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn neef heb nu een vriendin die best erg veel jaar verschillen
Maar hij is best een serieus typje en zij is echt een toppertje
en het klikt goed tussen die 2.. (hij is dus de jongere partij)![]()
dus ja ,het kan zeker en op vragen ja maar als je zo 10 jaar nog met elkaar omgaan dan is het verschil groter ..hij zegt dat zien we dan wel weer,
bedoel als ik een meisje van me eigen leeftijd heb kan het ook uitraken
tsja moet je dan nog zeggen ...toch?
Vrouwen blijven vaak hun hele leven enigszins een pubertje, daarom lijkt dat maar zo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef Italo het volgende:
Vrouwen zijn doorgaans eerder volwassen maar naar mijn idee ook eerder uitgegroeid qua volwassenheid.. Oudere vrouw met een jongere kerel lijkt me prima kunnen![]()
Maar als je nou met iemand in gesprek raakt waar het volledig mee klikt, alleen ze is een jaar of vijf ouder danwel jonger. Dan maakt dat toch geen flikker uit als je elkander leuk vindt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:34 schreef MouseOver het volgende:
Och, een paar jaar is niet zo'n probleem.. maar omgekeerd lijkt een vriendin van 18 (zelf 27) me ook niets. Het is gewoon handig als je een beetje matcht met leeftijd en wie dan nu net iets ouder is maakt niet zoveel uit. Maar als het even kan geen enorm verschil.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:24 schreef DeeCruise het volgende:
Jongere vriend spreekt hier...(11 jaar jonger)
Waarom zou t niet kunnen? Zolang je er beiden achter staat en t goed klikt. Je omgeving heeft toch altijd wel wat te zeiken....
Vrouwen takelen sneller af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:24 schreef DeeCruise het volgende:
Jongere vriend spreekt hier...(11 jaar jonger)
Waarom zou t niet kunnen? Zolang je er beiden achter staat en t goed klikt. Je omgeving heeft toch altijd wel wat te zeiken....
-edit-
Ik ben 23 en zij 34....
mompelt iets over fotoboek enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |