Op tijd bukken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
haar vader is zo'n sportschool type, ik weet niet wat ik er mee aan moet.
Gewoon vol blijven houden dat je haar bij Topos en haar tafels helpt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tegen mijn eigen ouders heb ik het nog niet gezegd,
HAHA kanker inderdaad, ze moet de tafel van 9 leren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gewoon vol blijven houden dat je haar bij Topos en haar tafels helpt.
Een vrouw van 35 is volwassen, en heeft schaamhaar, tieten, eigen wil, common sense, zit NIET OP DE BASISSCHOOL, is al ongesteld geweest.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOu maar als een man van 41 met een vrouw van 35 getrouwd is dan is er toch ook geen probleem
Ga het eerst maar eens aan een psycholoog voorleggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Leeftijd speelt geen rol als het om echte liefde gaat + ze is al redelijk volwassen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit dus aan haar ouders kan voorleggen?
nou de meeste kinderen van 11, in Nederland, het Westen, zijn vrij gezond, hoor.quote:
nee, idd maar met kinderen neuken wordt minder leuk gevondenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOu maar als een man van 41 met een vrouw van 35 getrouwd is dan is er toch ook geen probleem
ja ze is VRUCHTBAAR als je dat zo graag wilt weten en zei svan mij niet van jouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een vrouw van 35 is volwassen, en heeft schaamhaar, tieten, eigen wil, common sense, zit NIET OP DE BASISSCHOOL, is al ongesteld geweest.
moet ik doorgaan?
Nee, en een man van 41 met een vrouw van 30 ook niet. Dus neem gerust een kind van 6 joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef Xebrozius het volgende:
Godverdomme man, jij hebt het goed voor elkaar... Een vriendin die zich niet hoeft te scheren.
Ja, kanker inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Jajong het volgende:
HAHA kanker inderdaad,
Ah joh, 't is net een Ferrari: het zit krap, maar scheurt wel lekker!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Pony-Lover het volgende:
neuk je d'r ook?
en schreeuwd ze dan hard?
![]()
Zozo, ze is vruchtbaar. Nou waar wacht je op, als je haar nu neukt kan ze nog betovergrootmoeder worden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ja ze is VRUCHTBAAR als je dat zo graag wilt weten en zei svan mij niet van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |