Dat is een erg leuk stel samenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij zijn jongere mannen erg relaxed voor de vrouwen die ietsjes ouder zijn. Kijk maar naar Samantha en Smith ( Sex and the City )
Yeah idd, zoiets kan het natuurlijk zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is een erg leuk stel samen![]()
Het verschil wordt juist kleiner toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn neef heb nu een vriendin die best erg veel jaar verschillen
Maar hij is best een serieus typje en zij is echt een toppertje
en het klikt goed tussen die 2.. (hij is dus de jongere partij)![]()
dus ja ,het kan zeker en op vragen ja maar als je zo 10 jaar nog met elkaar omgaan dan is het verschil groter ..hij zegt dat zien we dan wel weer,
bedoel als ik een meisje van me eigen leeftijd heb kan het ook uitraken
tsja moet je dan nog zeggen ...toch?
Vrouwen blijven vaak hun hele leven enigszins een pubertje, daarom lijkt dat maar zo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef Italo het volgende:
Vrouwen zijn doorgaans eerder volwassen maar naar mijn idee ook eerder uitgegroeid qua volwassenheid.. Oudere vrouw met een jongere kerel lijkt me prima kunnen![]()
Maar als je nou met iemand in gesprek raakt waar het volledig mee klikt, alleen ze is een jaar of vijf ouder danwel jonger. Dan maakt dat toch geen flikker uit als je elkander leuk vindt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:34 schreef MouseOver het volgende:
Och, een paar jaar is niet zo'n probleem.. maar omgekeerd lijkt een vriendin van 18 (zelf 27) me ook niets. Het is gewoon handig als je een beetje matcht met leeftijd en wie dan nu net iets ouder is maakt niet zoveel uit. Maar als het even kan geen enorm verschil.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:24 schreef DeeCruise het volgende:
Jongere vriend spreekt hier...(11 jaar jonger)
Waarom zou t niet kunnen? Zolang je er beiden achter staat en t goed klikt. Je omgeving heeft toch altijd wel wat te zeiken....
Vrouwen takelen sneller af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:24 schreef DeeCruise het volgende:
Jongere vriend spreekt hier...(11 jaar jonger)
Waarom zou t niet kunnen? Zolang je er beiden achter staat en t goed klikt. Je omgeving heeft toch altijd wel wat te zeiken....
-edit-
Ik ben 23 en zij 34....
mompelt iets over fotoboek enzo...
Mannen net zo goed mits ze "echt" geleefd hebben...Ik persoonlijk vind vrouwen in de 30 meer uitstraling hebben en dus mooier dan meiden van in de 20...quote:
Kim Catrall is ook al zoiets. Ik als 20ér zou d'r niet weigeren hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:06 schreef cultheld het volgende:
Dus je hebt met een vrouw van 47 liggen krikken op je 32e? Jij liever dan ik
Om het even duidelijk te maken voor iedereen:quote:Op woensdag 11 januari 2006 04:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kim Catrall is ook al zoiets. Ik als 20ér zou d'r niet weigeren hoor![]()
Probeer het eens en we spreken elkaar dan weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:06 schreef cultheld het volgende:
Dus je hebt met een vrouw van 47 liggen krikken op je 32e? Jij liever dan ik
Tot over 30 jaar danquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Probeer het eens en we spreken elkaar dan weer![]()
Waarom dat? Omdat ie een oudere vrouw gehad heeft? Hoe weet jij hoe die vrouw eruit gezien heeft? Wie weet was t wel de perfecte belichaming van een MILF?quote:Op woensdag 11 januari 2006 04:30 schreef cultheld het volgende:
Je bent echt dom![]()
Ik zou dat alleen met Julia Samuel proberen.
Want?quote:Op woensdag 11 januari 2006 04:52 schreef Gladys het volgende:
ben zelf 30 (net he!!!) en had vriend van net 18... maar dacht dat ie 20 was,zei hij ook tegen mij...maar nooit weer
![]()
de sex was kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |