Hier is besloten dat de users bestaan uit de 45 topposters van het Idols III forum, aangevuld met de users uit de prono die niet in die top 45 vallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Het leuke van usersurvivalgames is dat het om mensen gaat die zelf meestemmen en meelezen en posten. Daar horen ook complotten, smeekbedes en omkoperij bij. Dat is een groot deel van de lol. Dubbele agenda's, gekonkel en gedraai. Speel het spel zoals je wilt, maar mensen oproepen die niet in dit forum komen, hen vertellen wat ze moeten stemmen en zo de score enorm beinvloeden is niet leuk meer. Vanaf nu is het dan ook officieel dat alleen mensen uit de beginlijst (hier) mee mogen stemmen. We houden het lekker vals en incrowd, en baseren onze stemmen op wat er gebeurt binnen dit forum, en niet daarbuiten.
quote:
Ja.quote:
quote:
Alweer?!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik ga stemmen
For the time being, als de nono's er straks uit zijn ga ik eraanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef TheVulture het volgende:
tvp, BVO steekt er wel erg bovenuit trouwens
ohja grapje, heb al gestemd inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Alweer?!.
Idols 3 Users Survival Game #1 Let the games begin
Maar dat heeft iedereenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
For the time being, als de nono's er straks uit zijn ga ik eraan.
Jawel, eigenlijk altijd, maar het was nu zo'n stuk. En het werd er niet allemaal duidelijker op. Ken al die mensen uit het homo-topic ook niet. En zo lang was de samenvatting niet, klein moeite voor de één bespaard een grote moeite voor de anderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij leest dit topic nooit terug als je een paar uur niet online bent geweest?
Die staat toch gewoon in de OPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef Woelli het volgende:
Houd er iemand nog de uiteindelijke score lijst bij?
De uiteindelijke, dus met alle afvallers!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staat toch gewoon in de OP
Done.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef Yeahinho het volgende:
Trouwens.... waarom staat er niks in de OP over degenen die mogen stemmen?
Er was toch afgesproken dat alleen de users vam de beginlijst mogen meestemmen, of gaat dat niet door?
Waarom zou je alle afvallers nog willen weten, ze waren toch bijna allemaal onbekendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
De uiteindelijke, dus met alle afvallers!
Op het eind is het toch wel leuk om de volgorde van afvallen te weten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou je alle afvallers nog willen weten, ze waren toch bijna allemaal onbekend
voor de rangorde... dan kun je over drie jaar zeggen: "Ik eindigde als 56e bij de User Survival game"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou je alle afvallers nog willen weten, ze waren toch bijna allemaal onbekend
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
voor de rangorde... dan kun je over drie jaar zeggen: "Ik eindigde als 56e bij de User Survival game"
Nee dat is niet de reden, ik schreef namelijk;quote:Minpunten omdat ik in plaats van toe te geven iemand niet te kennen (zoals iedereen) ga voor het alfabet excuus. Terug naar de middenmoot!
Dus het gaat erom dat je twee keer dezelfde persoon minpunten gaf.quote:LeBeau Omdat je 2 keer minpunten aan dezelfde geeft vanwege alphabetische volgorde.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:25 schreef Omega het volgende:
Lijkt me eerlijker als je dan de volgende neemt, toch?
Nou enquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Na jou, zou ik denk ik komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Nee natuurlijk is dat niet eerlijk!
Alsof ik jou -2 geef omdat je naam met de O begint.![]()
Klopt.quote:
We zitten allebei in VWO 6, ik ben 3 dagen ouder dan jij, onze usernames beginnen beiden met een ''A'', verder nog?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik heb trouwens best veel met je gemeen Ayaxola![]()
Uitgeschakeld:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
De uiteindelijke, dus met alle afvallers!
Sorry, en ik heb je nog wel +2 gegeven!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
Slowchat is de andere kant op! Jullie krijgen allemaal min 10 punten van me als dat zo door gaat! En ik heb het spel opgezet, dus ik mag de regels veranderen..
Ik vind je ook wel lief.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Sorry, en ik heb je nog wel +2 gegeven!![]()
Maar ik ga al.![]()
Als hij jou kent en dus niet op jou stemt dan niet natuurlijk. Maar hij gaat uit van mensen die hij niet kent.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:39 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Nee natuurlijk is dat niet eerlijk!
Alsof ik jou -2 geef omdat je naam met de O begint.![]()
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Normaal haat ik complete posts in bold, maar ik wil dat iedereen dit leest, dus doe ik het toch..
Het leuke van usersurvivalgames is dat het om mensen gaat die zelf meestemmen en meelezen en posten. Daar horen ook complotten, smeekbedes en omkoperij bij. Dat is een groot deel van de lol. Dubbele agenda's, gekonkel en gedraai. Speel het spel zoals je wilt, maar mensen oproepen die niet in dit forum komen, hen vertellen wat ze moeten stemmen en zo de score enorm beinvloeden is niet leuk meer. Vanaf nu is het dan ook officieel dat alleen mensen uit de beginlijst (hier) mee mogen stemmen. We houden het lekker vals en incrowd, en baseren onze stemmen op wat er gebeurt binnen dit forum, en niet daarbuiten.
Sorry voor de bold..
Dat kan ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
Volgens mij was jij het juist niet eens met Vaduz.
Ik had je al twee keer 2 punten gegeven en wat doe jij? NIKSquote:Die krijg je terug zometeen.
Ik dacht dat het nog niet nodig was me nu al bij je in te likken, omdat jij mij toch wel zou sparenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
Ik had je al twee keer 2 punten gegeven en wat doe jij? NIKS:R:R:R:R;r;r:r:r;rr:r;;r;r;R;r R: R ;:(
:R
Je kan dus ook mij omhoog kicken... dan help ik je welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog niet nodig was me nu al bij je in te likken, omdat jij mij toch wel zou sparen. Nou, mooi niet dus
.
Ja maar jij hebt niet aan mij gedachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:Dizzle?!
Wat doe je me aan?!
![]()
Alsof jij wél al op mij hebt gestemd.![]()
![]()
!11!!!!! Slet.
Nu de repercussies afwachtenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:13 schreef Dizer het volgende:
Zhenar!!! Over onvoorspelbaar gesproken![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef BVO het volgende:
Ik stem vanmiddag pas, eerst eens de stemmingen afwachten.
Zie je mij niet doenquote:
Kweet niet. Ik neem aan van nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:55 schreef sbientje het volgende:
wizarddragon, stond jij wel in het begin lijstje? volgens mij niet..
Mijn favorieten themaquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
Ik stem in de vorm van een thema. Dit thema is Zhenar![]()
+2 Zhenar, Omdat ik het goed moet maken met hem
-2 Insomeniac, Omdat die te veel in Zhenar's nek aan hijgen is
- Cee, Zie Insomeniac
Ja, WANNEER GA JE NOU?!?!?!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:15 schreef Woelli het volgende:
Ik ga staks als ik thuis ben
zie dat vuurvliegje der uit is![]()
Dat was niet mijn bedoeling![]()
Dan heeft tonks nu 11 punten i.p.v. 9.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:26 schreef alwaysthebest het volgende:
+2 Sven. Zo laag is nergens voor nodig.![]()
-2 tonks. Heb er niks mee.
-2 Tania18. Jammer dat je er wat minder bent.
Hoe kom ik daar nou weer op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dan heeft tonks nu 11 punten i.p.v. 9.
Hoppa.quote:
quote:
Zo te zien volg je het topic verder niet zo heel goed, anders snapte je wel waarom ie zo laag staatquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef TimmyAsd het volgende:
CrazyDutchPunk +2: zie ik gewoon erg veel hier waardoor ik vind dat hij gewoon te laag staat.
Kvind het sneu voor hem, hij is iig ruim aanwezig in Idols, dat kan je van een aantal andere mensen die hoger staan niet zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo te zien volg je het topic verder niet zo heel goed, anders snapte je wel waarom ie zo laag staat.
Je hoeft niet te stemmen op basis van "aantal uren online" hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kvind het sneu voor hem, hij is iig ruim aanwezig in Idols, dat kan je van een aantal andere mensen die hoger staan niet zeggenheeft weinig met het topic wel of niet volgen te maken.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:15 schreef Cee het volgende:
Zhenar -2. Concurrentie. Weg d'r mee.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat had je nou niet moeten doen!
![]()
En ik had je nog wel geholpen met je webicon![]()
Ik wil je punten niet eens meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, bij deze maak ik een deal, morgen krijg je je punten weer terug.
![]()
ik weet nog heel goed wat je gisteren in ons mail verkeer zei: morgen krijg je ++ stemmen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tania18 -2Roman
--Globe-- +2 As promised
BVO -2 Ik gun anderen de #1
Ik stel voor dat we massaal op Sneeze stemmen, en daarna pas op de andere onbekende en bekende users.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:17 schreef Yeahinho het volgende:
Al we nu eens gaan afspreken dat we óf Sneeze er massaal uit stemmen, óf Sneeze met rust laten, en ons gaan concentreren op het wegstemmen van anderen. Dit op-en-neer-gedoe schiet niet op, en er moeten nog zoveel onbekende users uit
.
Maar je bedoelt dan wel pluspunten voor Sneeze of vind je het niet leuk dat je punten krijgt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we massaal op Sneeze stemmen, en daarna pas op de andere onbekende en bekende users.
Ik merk 't al. De competitie wordt harder en grimmiger.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil je punten niet eens meer!
AlleenDizer
mag mij zo als vuil behandelen en mij daarna weer liefhebben.
![]()
All's fair in love and war games.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merk 't al. De competitie wordt harder en grimmiger.![]()
![]()
Der zijn aantal slimme puntjes om er in te blijvenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merk 't al. De competitie wordt harder en grimmiger.![]()
![]()
Sorteer de ranglijst evenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef --Globe-- het volgende:
Omega +2, omdat ik wat goed te maken heb
-Hans- -2 , nooit gezien
Sweetsixteen16 -2, zie ik ook niet veel.
ongesorteerde lijst.
Zeggeuh!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet nog heel goed wat je gisteren in ons mail verkeer zei: morgen krijg je ++ stemmen!
JAH NOT!!!!!!!! Ik jou wel gegeven en jij niet.....![]()
sorry!! k vond ook al dat ik zo snel klaar was dit keer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZOU DE VOLGENDE AUB OOK NA HET INVOEGEN VAN DE PUNTEN DIEGENE OP DE GOEDE PLAATS IN DE LIJST WILLEN ZETTEN?
--Globe-- deed dit namelijk niet en het irriteert![]()
Die is al eens naar boven, en weer terug gegaan hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Andiyan het volgende:
-Vaduz- +2, omdat onze top5 poster ook wel eens van die15 af mag. piepende huisneger
![]()
Oh.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die is al eens naar boven, en weer terug gegaan hoor.
Geen idee, maar ík gaf hem pluspuntenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh.![]()
Evengoed verdient ie het niet om op 15 te staan.![]()
Wie kwam er trouwens op het idee hem minpunten te geven![]()
Aha!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee, maar ík gaf hem pluspunten.
Ik denk dat iemand haar minpunten heeft gegeven maar het verkeerd heeft aangepast?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:56 schreef mark_03 het volgende:
Trouwens, Babette21 staat er 2 keer in.
Die Ayaxola toch.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:07 schreef mark_03 het volgende:
Hier is het misgegaan
Idols 3 Users Survival Game #2: Vrij van valse nichten?
Ik fix het even in mijn stemlijst van hierboven
Done.
Uiteraardquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:56 schreef mark_03 het volgende:
Trouwens, Babette21 staat er 2 keer in. Gefixed
Nee, 2x -2 en 1x +2. Lieverdquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
de telling is 2x -5 en 1x +2 toch??
ow.... oke...quote:
Die kan ik inmiddels wel dromen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow.... oke...
ik ben niet om te komen met zoentjes, alleen met geld.... heb je m'n gironummer al?!
Psssst! Lees mijn uitleg nog eens goed door...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:49 schreef babette21 het volgende:
+2 LeBeau & Zhenar, vanwege introductie...![]()
-2 Ayaxola, vanwege mensen aan 't werk zetten
oh kutzooi.... ik kan niet kiezen.... weegschaal weet je welquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:52 schreef Zhenar het volgende:
Psssst! Lees mijn uitleg nog eens goed door...Je zult moeten kiezen!
![]()
Iene miene mutte werkt altijd! En dan hoef je zelf niet de schuld te dragen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh kutzooi.... ik kan niet kiezen.... weegschaal weet je wel
mogen vooral niet teveel de indruk wekken dat 't hier allemaal incrowd is he.....quote:
1 x per dag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
mogen vooral niet teveel de indruk wekken dat 't hier allemaal incrowd is he.....
maar eh, hoe vaak mogen we stemmen? of je leest je even in Babette....
dank.... ik weet genoeg...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:19 schreef Zhenar het volgende:
1 x per dag.
Chantage!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:48 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb thuis nog mn foto's van de wildcardronde liggen? Geef me es wat punten, dan plaats ik ze online![]()
als je mij nou wat punten geeft, zal ik kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
That's what this game is about![]()
Ik heb je eer gister al punten gegeven!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
als je mij nou wat punten geeft, zal ik kijken wat ik kan doen![]()
nouuu dan niet hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb je eer gister al punten gegeven!![]()
Ik heb vandaag al gestemd, dus kan ik je vandaag geen punten meer geven. Jij kan mij wel punten gevenquote:
thanxquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
+2 superhero87: zie ik best vaak hier, hoort hoger te staan.
ja, met die op-rechten in #ido enzoquote:
Oh jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, met die op-rechten in #ido enzo
Ik ben erg benieuwd wat je hier bedoeld eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:49 schreef babette21 het volgende:
+2 LeBeau, vanwege introductie...![]()
-2 Ayaxola & Zhenar, vanwege mensen aan 't werk zetten
Misschien omdat Babette geen drang voelde om te stemmen totdat ze minpunten kreeg van jou? Of omdat mark_03 de stand moest aanpassen omdat Babette er door jou 2 keer instond? Anders weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat je hier bedoeld eigenlijk![]()
Zet ik mensen aan het werk?
Ik pas de lijst altijd netjes aan hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien omdat Babette geen drang voelde om te stemmen totdat ze minpunten kreeg van jou? Of omdat mark_03 de stand moest aanpassen omdat Babette er door jou 2 keer instond? Anders weet ik het ook niet.
Of course.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik pas de lijst altijd netjes aan hoor
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
Promiss en babette21 -2: Zou van beiden niet weten wie het zijn.
Svensational +2: Mag van ook wel wat hoger
BVO 23
Zhenar 19
...
Svensational 16
...
babette21 15
...
Promiss 13
babette21 13
Ik mocht 't weer fixen vanochtendquote:
daarom... maar als ik wist dat ik er door jou 2x instond [dat dát dus de fout was] had ik je juist 2+punten gegeven, want Babette kan er niet vaak genoeg instaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef LeBeau het volgende:
Misschien omdat Babette geen drang voelde om te stemmen totdat ze minpunten kreeg van jou? Of omdat mark_03 de stand moest aanpassen omdat Babette er door jou 2 keer instond? Anders weet ik het ook niet.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*reserveert alvast plek #1 voor 00.00 *
Zeg afgelopen dagen ging t ook zoquote:
Een half uur van tevoren?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg afgelopen dagen ging t ook zo![]()
quote:
Ok!quote:
Als je in de beginlijst stond mag je ook gewoon stemmen als je er uit bent hoor, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:18 schreef mark_03 het volgende:
Waarschijnlijk een van de laatste keren dat ik mag stemmen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:18 schreef mark_03 het volgende:
LeBeau: +2 : Omdat ie vanochtend naar Barbara Streissand luisterde.
En dat terwijl je er eerder al was uit gegooit, hoezo een mooie comebackquote:
Dank je welquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef --Globe-- het volgende:
Charmed_angel +2 zorgt altijd voor leuke info over Idols, leuke Idolsuser
Omdat hij op vakantie is en ons in de steek laat?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:57 schreef Ayaxola het volgende:
BVO +2: Eigenlijk de enige die nu de pluspunten verdiend.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat hij op vakantie is en ons in de steek laat?!![]()
![]()
BVO
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]!
Maar vond eigenlijk dat ie een beetje laag stond![]()
En wist eigenlijk niet wie anders de pluspunten zou moeten krijgen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef Svensational het volgende:
Yeahinho +2: Is jarig vandaag, en zorgt ervoor dat er altijd van die mooie banners zijn!!
Don't touchquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:26 schreef TheVulture het volgende:
2- Ztar: de meest onbekende voor mij van de users die nog over zijn
Misschien de mensen die je al eerder punten hebben gegeven?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:02 schreef Ayaxola het volgende:
En wist eigenlijk niet wie anders de pluspunten zou moeten krijgen![]()
Je was later babette met je mooie avatarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
+ 2 Mark >> zó laag staan met zulkse muzieksmaak!
- 2 Beev >> op vakantie gaan tijdens Idols
- 2 Christine >> teaser, ofwel tot nu toe niet gezien ;')
gaat dit me nu punten kostenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
Voortaan eerst melden als je gaat posten, babsie
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:26 schreef Yeahinho het volgende:
Moest ik vandaag ook nog stemmen eigenlijk.
Ik ga nú en over 10 minuten, snap dat danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar je mag maar 1 keer per dag, als je er een keertje niet bent betekent niet dat je die beurt mee kan nemen!
Sorry was het vergeten. Je mag hem verwijderen die van mij (die lege dan)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen, waar is het post editten gebleven?
Zullen we daar massaal CDP minpunten gaan geven?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
Mag niet volgens de regelsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zullen we daar massaal CDP minpunten gaan geven?
Die ga ik niet vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dizer -2: Cee minpunten geven om tactische redenen vind ik stom!
Interesseert me geen lor!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Dizer het volgende:
Die ga ik niet vergetenEn dat terwijl ik je al eerder pluspunten heb gegeven
Och jee, heb ik datquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en nou ben IK aan de beurt!
Ik krijg al drie dagen lang pluspunten van 'mquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
En waarom krijgt Sven wel pluspunten om Marescha en ik niet?!
Zeg...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
En waarom krijgt Sven wel pluspunten om Marescha en ik niet?!
Nou nee, die kwam van PeRiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg...
Hij opende mn eerste naamtopic ja ?O+
Roddelsch: Liveshow bezoekers topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |