Mijn favorieten themaquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
Ik stem in de vorm van een thema. Dit thema is Zhenar![]()
+2 Zhenar, Omdat ik het goed moet maken met hem
-2 Insomeniac, Omdat die te veel in Zhenar's nek aan hijgen is
- Cee, Zie Insomeniac
Ja, WANNEER GA JE NOU?!?!?!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:15 schreef Woelli het volgende:
Ik ga staks als ik thuis ben
zie dat vuurvliegje der uit is![]()
Dat was niet mijn bedoeling![]()
Dan heeft tonks nu 11 punten i.p.v. 9.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:26 schreef alwaysthebest het volgende:
+2 Sven. Zo laag is nergens voor nodig.![]()
-2 tonks. Heb er niks mee.
-2 Tania18. Jammer dat je er wat minder bent.
Hoe kom ik daar nou weer op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dan heeft tonks nu 11 punten i.p.v. 9.
Hoppa.quote:
quote:
Zo te zien volg je het topic verder niet zo heel goed, anders snapte je wel waarom ie zo laag staatquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef TimmyAsd het volgende:
CrazyDutchPunk +2: zie ik gewoon erg veel hier waardoor ik vind dat hij gewoon te laag staat.
Kvind het sneu voor hem, hij is iig ruim aanwezig in Idols, dat kan je van een aantal andere mensen die hoger staan niet zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo te zien volg je het topic verder niet zo heel goed, anders snapte je wel waarom ie zo laag staat.
Je hoeft niet te stemmen op basis van "aantal uren online" hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kvind het sneu voor hem, hij is iig ruim aanwezig in Idols, dat kan je van een aantal andere mensen die hoger staan niet zeggenheeft weinig met het topic wel of niet volgen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |