In het vorige topic was al duidelijk geworden dat het een WW 1 film isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef Sokolsky het volgende:
Passion of the Christ?
quote:The film tells the story of soldiers of World War One sent to an asylum for emotional troubles. Two of the soldiers meeting there are Wilfred Owen and Siegfried Sassoon, two of England's most important WW1 poets.
Ik heb nog gedichten van Sassoon moeten lezen voor Engels, maar nog steeds geen idee welke film je zoekt. Dat zal ook wel zo blijven, vrees ikquote:
hahaha je mag het zeggen hoor SoKquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Yvonne weet 'm ongetwijfeld.
veel te makkelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
3000 miles to graceland.
Geen goed. Met de nieuwe James bond doel ik op de acteur.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:39 schreef victorinox het volgende:
Die Another Day?
Daredevil?
Son of the Mask?
1 goed, 1 half goed. Een fout.quote:
Geen batman begins.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Batman returns?
Stammenstrijd in ons land?
Die andere...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef EricusMaximus het volgende:
Hooligans?
Of gaat het om iets religieus?
Ik zie dat ik er eentje cadeau heb gedaan.....quote:
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie dat ik er eentje cadeau heb gedaan.....![]()
Met mijn presentje erbij maakt dat 3 titels.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:59 schreef EricusMaximus het volgende:
Layer cake?
Ah, toch voetbal. Kon alleen geen recente titel bedenken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mijn presentje erbij maakt dat 3 titels.
Meneer heet Tamer Hassan. Die andere was The Football Factory.
EricusMaximus +1
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Rio Bravo?
Dat is de Engelse titelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef dndiek het volgende:
Cool Hand Luke
gebeurdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is voor dolle_hond makkelijker tellen als dit dikgedrukt is.
Ach ik wou gewoon een snelle stellen. Aangezien ik zo mijn bed wil opzoeken.quote:
okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik wou gewoon een snelle stellen. Aangezien ik zo mijn bed wil opzoeken.![]()
dndiek +1quote:
Sokolsky +1quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Kung fu hustle?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:13 schreef EricusMaximus het volgende:
La salaire de la peur?
Ouiquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:18 schreef Sokolsky het volgende:
Les Diaboliques?
dyonvbaal +1quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
ik wil gaan slapen maar deze is wel zo makkelijk... dit is toch amelie..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
ik wil gaan slapen maar deze is wel zo makkelijk... dit is toch amelie..
sorry, wist ik niet, dan laat deep blue sea maar ff wegquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Je mag maar twee keer gokken Euc-; totdat het fout gerekend is, dan weer twee keer. Enzovoort.
Ik ga slapen
quote:Ready are you? What know you of ready?
Sokolsky +1quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:05 schreef Sokolsky het volgende:
Yoda
Maar die zul je wel net zo makkelijk geraden hebbenquote:No. Try not. Do... or do not. There is no try.
Daarbij denk ik in eerste instantie aan The Matrix. Die zou ik dus niet geraden hebben; ben niet zo'n Star Warsfanaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef Euc- het volgende:
Maar die zul je wel net zo makkelijk geraden hebben
Verkeerde zin gepakt dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Daarbij denk ik in eerste instantie aan The Matrix.
Vivienquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:16 schreef laurenzo85 het volgende:
Vivian Leigh?
Dat staat er nog steeds niet. 't Is geen zelfportret.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, dat stond daar helemaal niet.
Afleidingsmanoeuvresquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat staat er nog steeds niet. 't Is geen zelfportret.
Gelukkig, ik sta niet alleen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die tweede zin was idd makkelijker geweest dan de die eerste, Euc.
Nope, geen jaren ´10quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:21 schreef Sokolsky het volgende:
Birth of a Nation?
Wel jaren ´00quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:21 schreef Sokolsky het volgende:
Voyage dans la lune?
Dat was alvast één alien die je goed had gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:21 schreef Sokolsky het volgende:
Voyage dans la lune?
En de meeste zijn echt dodelijk saaiquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
't Is haast onvoorstelbaar dat men een eeuw geleden al films maakte
La belle et la bete?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef Sokolsky het volgende:
Even kijken, waar was ik mee bezig? Oh ja, reclame maken voor mijn tournament.
Welke film?
[afbeelding]
Ik heb al die Lumièrefilmpjes van rond 1895 ook gezien. Best leuk. L'arrivé d'un Train à Ciotat enzo... dat er dus een trein het station binnenkomt. En al die bioscoopgangers (of wat je toen ook had) de zaal uit vluchtenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
't Is haast onvoorstelbaar dat men een eeuw geleden al films maakte
Het zit 'm er een beetje in dat als je pak 'm beet 20 t/m 41 niet weet, dat je er dan niet vanuit gaat dat je 42 ineens wel weet. En daardoor die ook over het hoofd ziet. Daar kun jij niets aan doen, maar ik vind dat genre gewoon niet zo interessant en als ik 't dan toevallig wel gezien heb, haal ik het allemaal door elkaar. Ik zou ook niet weten welke Alien nu bij 1 t/m 4 hoort.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat was alvast één alien die je goed had gehad.![]()
DIe filmpjes van George Méliès zijn juist níet saai. Un homme de têtes vond ik nog leuker dan Voyage dans la lune.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
En de meeste zijn echt dodelijk saai![]()
Ik heb hem bij mijn to-see list gevoegd. En als ik hem ooit tegen kom, zou ik hem kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef Sokolsky het volgende:
Is een leuke natuurdocu over insecten Lonewolf. Probeer 'm eens. Mooie beelden.
Microcosmos: Le peuple de l'herbe (1996)
Één woord: hentaiquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:12 schreef Sokolsky het volgende:
Die twee slakken produceren één van de beste sexscènes ooit.
Veel beter dan die in zo'n animatiefilmpje Lonewolf
Goede videotheek, BBC of downloaden. Op Birth of a Nation zitten toch geen rechten meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Ik wil Battleship Potemkin wel een keer zien (ja sorry, ben geen snob, doe dus alleen aan Engelse titels). En birth of a nation lijkt me ook wel interessant. Maar ja...... waar moet ik die nou vandaan halen?
Ik bedoelde eigenlijk een specifiek animatiefilmpje. Fuck yeah, ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij mijn to-see list gevoegd. En als ik hem ooit tegen kom, zou ik hem kijken.
[..]
Één woord: hentai![]()
![]()
![]()
Nee, dat was natuurlijk op Sokolsky.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij wilde gaan rukken na het zien van 2 slakken......![]()
Die staat al zo ontzettend lang op mijn to-see list. Dat de figuurlijke spinnenwebben zich al hebben gevormd in mijn hoofd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:36 schreef Sokolsky het volgende:
Als je geen snob bent en wel hele oude films wilt kijken, moet je trouwens Nosferatu, eine Symphone des Grauens kijken. Vind ik de beste jaren '20-film.
Die wilde ik sowieso wel een keer aanschaffen (is die op dvd te krijgen?).quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:36 schreef Sokolsky het volgende:
Als je geen snob bent en wel hele oude films wilt kijken, moet je trouwens Nosferatu, eine Symphone des Grauens kijken. Vind ik de beste jaren '20-film.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 'm hier wel op DVD, maar jullie wonen vast niet in de buurt. Nijmegen, zag ik bij wyccie. En Delft. Hm.
Ik ben binnenkort een week in Zwolle (stage bij de Librije), kom ik em wel ff ophalenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 'm hier wel op DVD, maar jullie wonen vast niet in de buurt. Nijmegen, zag ik bij wyccie. En Delft. Hm.
Laten we het ruim nemen: 1.40+2=3.40 wat ruimte... 4h klaar met de film. 7 uur slapen. Dan kom je op 11 uur uit. En dat kan dus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:39 schreef Euc- het volgende:
naja, ik ga star wars kijken, die duurt ook weer 2 uur ofzo, en dan om 11 uur op, moet kunnen toch?
Gewoon bij de videotheek te huur.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die wilde ik sowieso wel een keer aanschaffen (is die op dvd te krijgen?).
Slowchatten in een niet-slowchattopic is altijd leuker
Oh, dan ga ik zo af en toe gewoon even bij Van Leest langs, die hebben wel vaker films die je niet verwachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wilde nu een FRS-linkje neerzetten, maar die hebben 'm niet meer. Daar heb ik 'm afgelopen najaar vandaan gehaald.
Grappig dat die Westerlingen altijd denken dat Zwolle en Enschede naast elkaar liggen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort een week in Zwolle (stage bij de Librije), kom ik em wel ff ophalen
Big Sokolsky is watching me?quote:
Ik ben een zuiderling (zwaar zelfsquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Grappig dat die Westerlingen altijd denken dat Zwolle en Enschede naast elkaar liggen.
Da's nog zo'n 3 kwartier met de trein toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Grappig dat die Westerlingen altijd denken dat Zwolle en Enschede naast elkaar liggen.
Jij bent goed in profiel checken!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef Sokolsky het volgende:
Die Zuiderlingen ook trouwens.
Dat doet het ook. Relatief gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hij is daar op video, wat ik gezien heb tenminstequote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Ik huur niet graag; krassen waardoor het beeld vastloopt etc. En ik ben heel hebberig![]()
Rachel Leigh Cook is de naam die je zoekt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze komt me zo bekend voor, maar ik kan niet op een naam komen
Een uur.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's nog zo'n 3 kwartier met de trein toch?
Hmm, dan had ik het fout, meende dat het iemand anders war, ken haar niet. Wel een verrekte mooie meid als ik haar zo op google zoekquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Rachel Leigh Cook is de naam die je zoekt.
Op dat soort films zitten nooit krassen. Die huurt namelijk nooit iemandquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Ik huur niet graag; krassen waardoor het beeld vastloopt etc. En ik ben heel hebberig![]()
[..]
Big Sokolsky is watching me?
Zeker, helemaal in She's All That.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hmm, dan had ik het fout, meende dat het iemand anders war, ken haar niet. Wel een verrekte mooie meid als ik haar zo op google zoek
Dat zegt niks. Ik ging ook slapen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:54 schreef Euc- het volgende:
Geen idee, ik ging star wars kijken, welterusten alvast allemaal
En ik wilde gisteren om 1 uur slapen, werd half 5quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik ging ook slapen.
Andere mensen ook?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:57 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik zie een kruisje :|
Er staat een jongen op het balkon / hangt uit het raamquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:57 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik zie een kruisje :|
Er gaat geen lichtje brandenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er staat een jongen op het balkon / hangt uit het raam, en hij staat op het punt te spugen.
De dvd staat al aan, there is no way backquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik ging ook slapen.
En dan gaat 'ie spugen? Niet echt snugger die Wilbur.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef wyccie het volgende:
Ik gok: Wilbur wants to kill himself.
Daarom heet de film dus niet Wilbur killed himself.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
En dan gaat 'ie spugen? Niet echt snugger die Wilbur.
Dat lijken me geen acteursquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Plaatje 2
[afbeelding]
nieuwe film trouwens.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:06 schreef AlohaXa het volgende:
Ah dat is Dear Wendy
Tsja.... slowchattenquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:09 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zag staan "Jamie Bell".
Ik denk "Dear Wendy".
Ik kijk nog een keer naar dat plaatje.
Ik denk "Nee, dat kan niet."
Ik ga weer naar dat andere topic.
Nu pas zie ik dat tweede plaatje, tja, dan wel natuurlijk...
Dat krijg je als je gewend bent om in berenpakken te schaken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:09 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zag staan "Jamie Bell".
Ik denk "Dear Wendy".
Ik kijk nog een keer naar dat plaatje.
Ik denk "Nee, dat kan niet."
Ik ga weer naar dat andere topic.
Nu pas zie ik dat tweede plaatje, tja, dan wel natuurlijk...
En omdat we dan eerder bij het dubbele punten topic zijn. Waar dan natuurlijk niet ook in geslowchat moet worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:12 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk, en daarom moeten we gewoon hier slowchatten, omdat ik anders dat tweede plaatje niet had gemist.
Dat dach ik ook net. Anarchie hier zo zonder Gorro, SoK of Mike.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:16 schreef wyccie het volgende:
Waar zijn de mods? Al dat geslowchat hier
Ik geloof dat we een keer een dubbelepuntentopic hebben gehad met maar 4 vragenquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En omdat we dan eerder bij het dubbele punten topic zijn. Waar dan natuurlijk niet ook in geslowchat moet worden.
Dat kwam door een abnormaal moeilijke vraag volgens mij van Patch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof dat we een keer een dubbelepuntentopic hebben gehad met maar 4 vragen![]()
bij mij 7.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:17 schreef Sokolsky het volgende:
In het dubbele puntentopic zijn de vragen altijd moeilijker. De laatste keer was er zo'n getallenvraag. Antwoord was dan 44 ofzo. Nou, daar ben je dus met al die gokken al een pagina aan kwijt (volle topics hebben bij mij 3 pagina's).
Dat was die gokvraag met het getal geloof ik..... en heel veel slowchat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat kwam door een abnormaal moeilijke vraag volgens mij van Patch.![]()
In de OP staan de regels. Ja, ik weet dat OP's niet leuk zijn om te lezen. Maar voor dit spelletje is het wel handig om te weten wat je wel en niet mag doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:20 schreef AlohaXa het volgende:
Ow sorry jonges, ik wist niet dat ik een nieuwe vraag moest stellen. Ok moment, dit bericht wordt zo gewijzigd!
Nee, die zie je hier niet in beeld en het is inmiddels een ex-child actorquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:24 schreef Sokolsky het volgende:
Is die bekende child actor haar kleren aan het uittrekken? De meeste child actors doen dat niet.
De uitleg die volgt nog.quote:
Als ik die niet in beeld zie kan ik natuurlijk ook niet weten wie dat is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:27 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Nee, die zie je hier niet in beeld en het is inmiddels een ex-child actor
Maar als je de film hebt gezien dan was het iig een hele opvallende rolletje voor die persoon
Ik heb ook 7 pagina'squote:Op woensdag 11 januari 2006 02:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
De uitleg die volgt nog.
(ik vond bovendien dat ik dat tegen hem wel mocht zeggen, zeker met smiley. Stel je voor, iemand die in kangoeroepak gaat dammen)
Nouja, dat was de 2e vraag en heel simpel als je wist welke film dit is. Maar goed, ik zal de 2e vraag maar schrappen. Het was Macaulay Culkin die in een rol stoel zit... (meteen een erg subtiele hint..) want ik wil gaan slapenquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Als ik die niet in beeld zie kan ik natuurlijk ook niet weten wie dat is.
die is idd heel zinloos.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:29 schreef Sokolsky het volgende:
Vooral die zevende pagina is tamelijk zinloos. Wat heb ik me daar aan lopen ergeren.
Neequote:Op woensdag 11 januari 2006 02:35 schreef Sokolsky het volgende:
Home Alone 65+?
En als ik 1 pagina instel, word ik zeker eerstequote:Op woensdag 11 januari 2006 02:30 schreef Sokolsky het volgende:
Sinds ik 3 pagina's heb kom ik ook op het maandpodium. Daarvoor nooit. Dus als jullie twee nou ook 3 nemen, dan staat het podium al vast. Kunnen we nuttigere dingen gaan doen. Slapen bijvoorbeeld.
Als je gewoon een plaatje van de lekkere Mandy Moore had geplaatst had ik hem zo geraden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:39 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Nee![]()
Het was saved
AlohaXa +1 ...
Ik geef de fakkel door aan degene die het eerst reageerd![]()
Negeer dit even lieve Dolle Hond. Mensen die zichzelf punten gaan geven, kan echt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:39 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Nee![]()
Het was saved
AlohaXa +1 ...
Ik geef de fakkel door aan degene die het eerst reageerd![]()
Da's ook een manier om eerste van de maand te worden. Ik stel zometeen een vraag die alleen ik weet, en geef mijzelf een punt. En dan mag ik weer de volgende vraag stellen, die alleen ik weet. En geef mezelf een punt, en dan mag ik weer de volgende vraag stellen. Die alleen ik weet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:47 schreef Sokolsky het volgende:
Ik dacht dat AlohaXa dat zou wijzigen naar wyccie +1, maar dat heb ik blijkbaar verkeerd gedacht.
Toch vind ik het wel een goed idee. Het probleem van zelf een vraag stellen was altijd dat je dan zelf geen punt kon verdienen. AlohaXa heeft daar een oplossing voor bedacht. Zo ga ik het in het vervolg ook doen.
Kan écht wel, let jij zo maar eens opquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Negeer dit even lieve Dolle Hond. Mensen die zichzelf punten gaan geven, kan echt niet.
Ja, een makkelijkequote:Op woensdag 11 januari 2006 02:55 schreef Sokolsky het volgende:
Stel je nou nog een vraag wyccie?
Jij bent duidelijk nooit in Lux geweestquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is dus duidelijk het LUX in Nijmegen.
victorinox +1quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:57 schreef victorinox het volgende:
Tuschinski?
Gelukkig heeft ie het nu erg drukquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:57 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zie het trouwens al voor me. Je stelt een vraag en wilt daarna zelf het antwoord geven, om er dan achter te komen dat Mr_A sneller is![]()
Ik heb hele hoge verwachtingen van de Pathé's in Helmond en Eindhoven. En iets wat nog mooier en groter dan dat leek, leek mij het Lux.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit in Lux geweest
Frankrijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Welk tournament vind ik belangrijker? Het zwart-wit animatiefilmpjes tournament?
Nope...quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:07 schreef Sokolsky het volgende:
Triplettes de Belleville?
(niet gezien)
Ik had moeten zeggen "Jij bent duidelijk nog nooit in het Tuschinskitheater geweest". Ik ook niet trouwens.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb hele hoge verwachtingen van de Pathé's in Helmond en Eindhoven. En iets wat nog mooier en groter dan dat leek, leek mij het Lux.
Een mooi gebouwquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb hele hoge verwachtingen van de Pathé's in Helmond en Eindhoven. En iets wat nog mooier en groter dan dat leek, leek mij het Lux.
Hij doet nog niet mee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:09 schreef Sokolsky het volgende:
Doet dát in mijn tournament mee? Hm, dat zeggen ze er helemaal niet bij als ze zoiets nomineren.
Dank je.quote:
179 votes.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:13 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat er zo een met 15 votes op IMDB? Je wilt niet weten hoeveel ik er daarvan al heb
Dat is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |