dyonvbaal +1quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
ik wil gaan slapen maar deze is wel zo makkelijk... dit is toch amelie..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
ik wil gaan slapen maar deze is wel zo makkelijk... dit is toch amelie..
sorry, wist ik niet, dan laat deep blue sea maar ff wegquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Je mag maar twee keer gokken Euc-; totdat het fout gerekend is, dan weer twee keer. Enzovoort.
Ik ga slapen
quote:Ready are you? What know you of ready?
Sokolsky +1quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:05 schreef Sokolsky het volgende:
Yoda
Maar die zul je wel net zo makkelijk geraden hebbenquote:No. Try not. Do... or do not. There is no try.
Daarbij denk ik in eerste instantie aan The Matrix. Die zou ik dus niet geraden hebben; ben niet zo'n Star Warsfanaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef Euc- het volgende:
Maar die zul je wel net zo makkelijk geraden hebben
Verkeerde zin gepakt dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Daarbij denk ik in eerste instantie aan The Matrix.
Vivienquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:16 schreef laurenzo85 het volgende:
Vivian Leigh?
Dat staat er nog steeds niet. 't Is geen zelfportret.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, dat stond daar helemaal niet.
Afleidingsmanoeuvresquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat staat er nog steeds niet. 't Is geen zelfportret.
Gelukkig, ik sta niet alleen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die tweede zin was idd makkelijker geweest dan de die eerste, Euc.
Nope, geen jaren ´10quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:21 schreef Sokolsky het volgende:
Birth of a Nation?
Wel jaren ´00quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:21 schreef Sokolsky het volgende:
Voyage dans la lune?
Dat was alvast één alien die je goed had gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:21 schreef Sokolsky het volgende:
Voyage dans la lune?
En de meeste zijn echt dodelijk saaiquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
't Is haast onvoorstelbaar dat men een eeuw geleden al films maakte
La belle et la bete?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef Sokolsky het volgende:
Even kijken, waar was ik mee bezig? Oh ja, reclame maken voor mijn tournament.
Welke film?
[afbeelding]
Ik heb al die Lumièrefilmpjes van rond 1895 ook gezien. Best leuk. L'arrivé d'un Train à Ciotat enzo... dat er dus een trein het station binnenkomt. En al die bioscoopgangers (of wat je toen ook had) de zaal uit vluchtenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
't Is haast onvoorstelbaar dat men een eeuw geleden al films maakte
Het zit 'm er een beetje in dat als je pak 'm beet 20 t/m 41 niet weet, dat je er dan niet vanuit gaat dat je 42 ineens wel weet. En daardoor die ook over het hoofd ziet. Daar kun jij niets aan doen, maar ik vind dat genre gewoon niet zo interessant en als ik 't dan toevallig wel gezien heb, haal ik het allemaal door elkaar. Ik zou ook niet weten welke Alien nu bij 1 t/m 4 hoort.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat was alvast één alien die je goed had gehad.![]()
DIe filmpjes van George Méliès zijn juist níet saai. Un homme de têtes vond ik nog leuker dan Voyage dans la lune.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
En de meeste zijn echt dodelijk saai![]()
Ik heb hem bij mijn to-see list gevoegd. En als ik hem ooit tegen kom, zou ik hem kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef Sokolsky het volgende:
Is een leuke natuurdocu over insecten Lonewolf. Probeer 'm eens. Mooie beelden.
Microcosmos: Le peuple de l'herbe (1996)
Één woord: hentaiquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:12 schreef Sokolsky het volgende:
Die twee slakken produceren één van de beste sexscènes ooit.
Veel beter dan die in zo'n animatiefilmpje Lonewolf
Goede videotheek, BBC of downloaden. Op Birth of a Nation zitten toch geen rechten meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Ik wil Battleship Potemkin wel een keer zien (ja sorry, ben geen snob, doe dus alleen aan Engelse titels). En birth of a nation lijkt me ook wel interessant. Maar ja...... waar moet ik die nou vandaan halen?
Ik bedoelde eigenlijk een specifiek animatiefilmpje. Fuck yeah, ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij mijn to-see list gevoegd. En als ik hem ooit tegen kom, zou ik hem kijken.
[..]
Één woord: hentai![]()
![]()
![]()
Nee, dat was natuurlijk op Sokolsky.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij wilde gaan rukken na het zien van 2 slakken......![]()
Die staat al zo ontzettend lang op mijn to-see list. Dat de figuurlijke spinnenwebben zich al hebben gevormd in mijn hoofd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:36 schreef Sokolsky het volgende:
Als je geen snob bent en wel hele oude films wilt kijken, moet je trouwens Nosferatu, eine Symphone des Grauens kijken. Vind ik de beste jaren '20-film.
Die wilde ik sowieso wel een keer aanschaffen (is die op dvd te krijgen?).quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:36 schreef Sokolsky het volgende:
Als je geen snob bent en wel hele oude films wilt kijken, moet je trouwens Nosferatu, eine Symphone des Grauens kijken. Vind ik de beste jaren '20-film.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 'm hier wel op DVD, maar jullie wonen vast niet in de buurt. Nijmegen, zag ik bij wyccie. En Delft. Hm.
Ik ben binnenkort een week in Zwolle (stage bij de Librije), kom ik em wel ff ophalenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 'm hier wel op DVD, maar jullie wonen vast niet in de buurt. Nijmegen, zag ik bij wyccie. En Delft. Hm.
Laten we het ruim nemen: 1.40+2=3.40 wat ruimte... 4h klaar met de film. 7 uur slapen. Dan kom je op 11 uur uit. En dat kan dus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:39 schreef Euc- het volgende:
naja, ik ga star wars kijken, die duurt ook weer 2 uur ofzo, en dan om 11 uur op, moet kunnen toch?
Gewoon bij de videotheek te huur.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die wilde ik sowieso wel een keer aanschaffen (is die op dvd te krijgen?).
Slowchatten in een niet-slowchattopic is altijd leuker
Oh, dan ga ik zo af en toe gewoon even bij Van Leest langs, die hebben wel vaker films die je niet verwachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wilde nu een FRS-linkje neerzetten, maar die hebben 'm niet meer. Daar heb ik 'm afgelopen najaar vandaan gehaald.
Grappig dat die Westerlingen altijd denken dat Zwolle en Enschede naast elkaar liggen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort een week in Zwolle (stage bij de Librije), kom ik em wel ff ophalen
Big Sokolsky is watching me?quote:
Ik ben een zuiderling (zwaar zelfsquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Grappig dat die Westerlingen altijd denken dat Zwolle en Enschede naast elkaar liggen.
Da's nog zo'n 3 kwartier met de trein toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Grappig dat die Westerlingen altijd denken dat Zwolle en Enschede naast elkaar liggen.
Jij bent goed in profiel checken!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef Sokolsky het volgende:
Die Zuiderlingen ook trouwens.
Dat doet het ook. Relatief gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hij is daar op video, wat ik gezien heb tenminstequote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Ik huur niet graag; krassen waardoor het beeld vastloopt etc. En ik ben heel hebberig![]()
Rachel Leigh Cook is de naam die je zoekt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze komt me zo bekend voor, maar ik kan niet op een naam komen
Een uur.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's nog zo'n 3 kwartier met de trein toch?
Hmm, dan had ik het fout, meende dat het iemand anders war, ken haar niet. Wel een verrekte mooie meid als ik haar zo op google zoekquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Rachel Leigh Cook is de naam die je zoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |