Nou, het komt er op neer dat Kees, the movie telkens wordt uitgesteldquote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, ik kom hier ook weer eens, zijn in de afgelopen 2 weken zeer lollige dingen gebeurd?
Is Sturm al gekomen met het materiaal van een uur?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nou, het komt er op neer dat Kees, the movie telkens wordt uitgesteld.
Wat is dat nou weer vor droog verhaal?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef B_BOY het volgende:
de verwarming in de trailer van kees was kapot en hij weigerde te werken zolang de verwarming niet gerepareerd was.
Ja, en wat ik er van begrepen heb is de videocamera kapot gegaan/ kwijt geraakt ofzo, en nu moet er voor een nieuwe gezorgd worden, voordat het filmpje op internet komt.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer vor droog verhaal?
Hoe komen jullie daar aan?
Ff voor de duidelijkheid, is kees the movie nou dat uur filmmateriaal van Sturm?
Wat is jouw definitie van 'uitstellen'?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is Sturm al gekomen met het materiaal van een uur?
uitstellen, zoals in 'van uitstel komt afstel'quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van 'uitstellen'?![]()
Wat is jouw definitie van het 'quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van 'uitstellen'?![]()
Ge-edit heh!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van het '' smiley?
---
Misschien een idee om iemand anders nara Kees toe te gaan. Iemand die wel een goede camera en licht en geluid en ondertiteling () heeft?
Ik had het niet tegen jou.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
uitstellen, zoals in 'van uitstel komt afstel'![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef Beach het volgende:
De film komt wanneer Duke Nukem Forever uitgebracht is.
Gefeliciteerd alvast.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Sturmvogel het volgende:
Nee, we gaan niet op z'n verjaardag maar een paar dagen er na.
Hij heeft trouwens ook gezegd dat ie me op mn verjaardag zou bellen(morgen)Dus dat wordt weer idioot als ik ineens Kees aan de lijn heb.
Zo snel al!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef Beach het volgende:
De film komt wanneer Duke Nukem Forever uitgebracht is.
Kees heeft gezegd dat ie graag bij Jensen zou verschijnen dus zorg er dan voor dat die 2 broers daar op de bank zitten.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef johnplayer het volgende:
hmm, ik ben vandaag bezig geweest, Ruud bij Jensen, mischien wordt het wat...
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef Rainboww het volgende:
van de gelegenheid gebruik gemaakt om maar weer eens een remixje te maken:
Sproitjes Fever - Funky Woensel Town
Disco Kriebels
![]()
Ja maar Jensen heeft geen Kees in zijn show gehad,quote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Kees heeft gezegd dat ie graag bij Jensen zou verschijnen dus zorg er dan voor dat die 2 broers daar op de bank zitten.
'Onze' Ruud wel dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ja maar Jensen heeft geen Kees in zijn show gehad,
Snap je niet dat we ze écht op die rode Jansen-bank willen hebben?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef johnplayer het volgende:
nee, BB ruud
dus als je BB eruit knipt, vraagt jensen vragen aan "Ruud"
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:55 schreef johnplayer het volgende:
www.jensentv.nl en daar deze topics neerzetten??
Kan die Blonde Adonis ook komen?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Kees heeft gezegd dat ie graag bij Jensen zou verschijnen dus zorg er dan voor dat die 2 broers daar op de bank zitten.
Een excursie.... gaafquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is het voor die Eindhovense boys niet een keer interessant om een keer met Kees pallets te gaan sorteren?
Je vraagt aan Kees waar ie werkt en via welk uitzendbureau ze vakantiekrachten aannemen en dan gewoon de volgende vakantie meesorteren! (op naam)
En dan doen alsof je niet weet wie Kees is, en dan zogenaamd iets fout doen en keihard "stervende hoeren kankerpallet" roepenquote:
He ik kwam laatst een of andere vrachtwagen tegen met jou avatar erop, ik zo...quote:
http://www.jiskefet.vuurwerk.nl/wav/j_kwtsch.wavquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef johnplayer het volgende:
Ich habbe niemer zo einem na(ringels 2 keer)e vrouwlein gezehen
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, straks dit hele deel 14 alleen maar gevuld met 'waar blijft de video'?
Niet onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, straks dit hele deel 14 alleen maar gevuld met 'waar blijft de video'?
Even verteld wat er mis is in de buurtquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef Quyxz_ het volgende:
http://wijkforum.com/eindhoven/woensel/woenselwest/index.php
Dat wijkforum!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Even verteld wat er mis is in de buurt
Ik heb er ook even gebaggerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef Quyxz_ het volgende:
http://wijkforum.com/eindhoven/woensel/woenselwest/index.php
Dat wijkforum!
Daar had ik het over, maar men had geen interesse in een A3 formaat full color voor 6,50. Het laten maken is ongeveer 120 euro, door een professioneel karicatuur tekenaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:38 schreef johnplayer het volgende:
iemand had het hier over een karikatuur tekening van Kees, maar op dit forum zijn toch tekenaars zat, ook met paint enzo, kan daar niet een thread gestart worden ofzo, dat we daar wat hulp vragen?
Ja,h man. Kut. Man.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:04 schreef johnplayer het volgende:
Kut kachel man.
quote:Op zondag 18 december 2005 21:15 schreef rashudo het volgende:
Kijk deze kachel heeft kanker!!!!
Per reply in dit topic krijgt de familie van de kachel 10 cent om de operatie te betalen.
Euhj.. das Wimquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De site van die admin: http://www.min6.nl/
Dus jij bent ook een Woensel west local?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:17 schreef Bigs het volgende:
[..]
Euhj.. das WimDie werkte ooit bij hetzelfde call-center als ik volgens mij
If only..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:19 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Dus jij bent ook een Woensel west local?
...... .bequote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:34 schreef MaddoxX het volgende:
niemand steunt mij met een design voor kankerkachel.be
Ik wil wel een header maken hoor, maar ik kan geen hele templates...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:34 schreef MaddoxX het volgende:
niemand steunt mij met een design voor kankerkachel.be
Dat vind ik zelf ook. Ik moet toegeven dat het leuk was om een keer bij die dwaas een avondje te gaan drinken maar daarna is gewoon niet zo 'bijzonder' meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:21 schreef TC03 het volgende:
Het is niet leuk meer sinds ze hem zijn gaan opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |