ziekelijk gewoonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet
Hoeveel MB krijg je per adres dan Alexx?
driequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet
Hoeveel MB krijg je per adres dan Alexx?
quote:
Ik ben nog steeds niet bijgekomenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
jahaaa Ik heb toch al gezegd dat ik een andere wil![]()
Ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet bijgekomen![]()
![]()
!
!
Heb je ook geen webspace gehad van je provider??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen![]()
Maar ooit, op en dag.. heb ik een fatsoenlijke site.. en heb ik er nog geld voor over ook
Ik heb geen provider. Alles staat op Sandra's naam, dus die mag de webspace benutten en zo. Maar de webhosting van Googolplexian word hier thuis ernstig in overweging genomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je ook geen webspace gehad van je provider??
Dat lijkt me idd geen verkeerde oplossing neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen provider. Alles staat op Sandra's naam, dus die mag de webspace benutten en zo. Maar de webhosting van Googolplexian word hier thuis ernstig in overweging genomen.
IS zo gegroeid vanuit het begin, toen ik nog analoog fotografeerde en er niet over dacht foto's op internt te zetten.. Toen zijn we een MSN group begonnen, en die later gaan gebruiken om te uploaden. En dat is een beetje uit de hand gelopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd geen verkeerde oplossing neeDamn wat een grappenmaker ben je
![]()
!
Een beetje uit de hand gelopen noemt hij datquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IS zo gegroeid vanuit het begin, toen ik nog analoog fotografeerde en er niet over dacht foto's op internt te zetten.. Toen zijn we een MSN group begonnen, en die later gaan gebruiken om te uploaden. En dat is een beetje uit de hand gelopen
Meer terbergs op de site dan op terbergbenschop.nlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een beetje uit de hand gelopen noemt hij dat![]()
!
OMGquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meer terbergs op de site dan op terbergbenschop.nl
Dat krijg je als je Alfa rijdtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Zo en mijn auto kapot en die van mijn vader, nu heb ik dus een probleem, ik kom dus niet meer thuis vanavond![]()
Op't station slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Zo en mijn auto kapot en die van mijn vader, nu heb ik dus een probleem, ik kom dus niet meer thuis vanavond![]()
Homokineet is gewoon slijtage, na dik 2 ton gaat zoiets kapot. En mn vader rijdt Volvoquote:
Whehehe da's lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:33 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me de tering hier op mijn werk
Hermandeperman ik ga als het mee zit eind deze maand effe paar dagen skiën in duitsland![]()
En dan volgende maand wintersporten in oostenrijk
Wat is er kapot aan de Volvo dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Homokineet is gewoon slijtage, na dik 2 ton gaat zoiets kapot. En mn vader rijdt Volvo
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Homokineet is gewoon slijtage, na dik 2 ton gaat zoiets kapot. En mn vader rijdt Volvo
Hoeft niet meer, auto is weer gefixedquote:
hoeveel wil je p/m kwijt zijn aan Colo?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:35 schreef Fwnk het volgende:
Hugster, wat zit er dan aan welke Backbone?
Is dat ook niet te huur oid?
iig: Ik draai tevreden met mijn server alleen met een paar users is 90kB per seconde best krap
Daarom het liefst 100 mbit ergens goedkoop.
Colo zou helemaal mooi zijn, dan trap ik deze hardware in een 1U kastje en kan hij zo het rack in
Niet veelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoeveel wil je p/m kwijt zijn aan Colo?
voor een beetje redelijke prijs mag ie bij ons in het rack
10 gig max?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Niet veel![]()
wat zou jij redelijk vinden? ik heb niet veel dataverkeer, max 5-10 gig per maand ofzo, maar dat kan altijd uitbreiden natuurlijk
Ja zoietsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
10 gig max?
Ik zal het eens vragen aan mijn collega, die regelt die shit
1U server hè?
en wat heb je voor mij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipje
Ik heb volgesn mij aan iedereen gedacht hier bij mn fotomakerij van afgelopen weekend
Voor Basje
[afbeelding]
Merk en type: Peugeot 106
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 07-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:
wat een prijzen manquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Merk en type: Toyota LandCruiser
Eigenaar: Fryslân Miljeu
Datum: 02-01-2006
Bijzonderheden: staat nog in de kleuren van gemeente Leeuwarden
die velgen ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Merk en type: Renault Express
Eigenaar: VOF Sign Systems
Datum: 02-01-2006
En ik danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij deze moest ik aan Fugie (en dus indirect aan Solomen) denken:
[afbeelding]
Merk en type: Opel Vectra Irmscher
Ik ben de 190D die ik zag voorbij gelopen zonder er een foto van te makenquote:
zou niet best zijn als het neit zo wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef ook_gek het volgende:
bijna elke plek in den haag waar Alexxxxx een foto gemaakt heeft ken ik![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:34 schreef Fwnk het volgende:
Straks denken ze dat ik een kloon van je ben
nieuwjaar, voornemens enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:49 schreef M5 het volgende:
[..]
waar is je "kanker" en "ouwe" gebleven. zo ken ik je niet
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ja hoi, gebeurt er hier nog wat of hoe zit dat?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
nieuwjaar, voornemens enzo
morgen fitnessen, ook zon voornemen
Weet niet ik zit vandaag de dag in de US foto SCquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
feliquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
* is vandaag ff langs de cardioloog geweest.
Alles was OK, dus ik kan gewoon verder met de keuring voor Officier Techniek
Ook nog te weten gekomen dat ik nu 0,3kW @ 192 hartslagen per minuut heb.![]()
met wat trainen kan dat nog veel meer worden
ik was koken mênquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet niet ik zit vandaag de dag in de US foto SC![]()
ik zou hem gewoon dood rijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef Klonk het volgende:
hoi
net bijna een teckel nog platter gemaakt, baasje vond het nodig om dat beest in het donker zonder lijntje uit te laten......
Tagliatelli met een lekker sausje en gehaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb bruine bonen gegetendus als ik er zo nu en dan even niet ben....
nah, op wat alexxxx zo leuk mijn boggelbus noemt, oftewel de bus van de zaak, ze bestaan trouwens wel bullbars voor een multiplaquote:
gebakken zalm, met rijst en groente + sausjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tagliatelli met een lekker sausje en gehakt
Renault Traficquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:23 schreef M5 het volgende:
[..]
whaaahahaha![]()
geen zicht. maare bochelbus..? wat rij je dan?
verwarming aanzetten ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:24 schreef ook_gek het volgende:
het is echt fucking koud in mijn kamer
oh die zijn best ok.quote:
vito is niet verkeerd imo. beter dan transitsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:28 schreef Klonk het volgende:
jah, opel en nissan zijn nepperds.
enige nadeel is, de eerste mercedes busjes zijn gisteren geleverd en het volgende slachtoffer is de trafic daar komt een vito voor in de plaats
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef BoJo het volgende:
Die Petrus in de Red Bull reclame heeft dezelfde stem als Dagobert Duck in de Duck Tales![]()
tis maar ff dat jullie het weten![]()
tis maar dat je het opvalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef BoJo het volgende:
Die Petrus in de Red Bull reclame heeft dezelfde stem als Dagobert Duck in de Duck Tales![]()
Nu ik dit weet is mijn leven geheel compleetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef BoJo het volgende:
Dan kun je nu vredig stervenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu ik dit weet is mijn leven geheel compleet
kijk je wel een beetje uit voor je trommelvliezen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef ook_gek het volgende:
ik heb vanmorgen mijn koptelefoon opgeblazen van mijn ipod
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]
kijk je wel een beetje uit voor je trommelvliezen dan?
nee ik zie ze alleen vliegenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef ook_gek het volgende:
jezus horen jullie ook die irritante piep?
Stel je niet aan zegquote:
dat wil je echt nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Inderdaad
Mukie zing eens een liedje voor ons![]()
vrouwen zingen over het algemeen veel beter dan mannen imo, dus ik heb er niet zo'n probleem mee denk ikquote:
ik hoor nog liever een geile kater mauwenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
vrouwen zingen over het algemeen veel beter dan mannen imo, dus ik heb er niet zo'n probleem mee denk ik
zo erg?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik hoor nog liever een geile kater mauwen
psst niet zegguhquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat is een fijne foto die je gepost hebt elders Mukie
Volgens mij niet, maar die ene gozer, albertino ofzo welquote:
die ken ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar die ene gozer, albertino ofzo wel
en die andere, akkers ofzo is wel door
Idd, doe ik ook laatste dagenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:31 schreef ook_gek het volgende:
de hele dag met een sjaal omlopen is best lekker![]()
arme mede forensenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:40 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nergens meer een koptelefoon
Dat word morgen een bus ritje zonder muziek
http://www.depressiezelftest.nlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:40 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nergens meer een koptelefoon
Dat word morgen een bus ritje zonder muziek
Ws welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef ook_gek het volgende:
http://home.wanadoo.nl/smek/tv/
Wat denken jullie? zullen mensen dit echt hard vinden in de bus
Ja ik moet het filmpje toch effe leuk makenquote:
als je dat met zo'n volume op je kop zet ben je echt niet snikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik moet het filmpje toch effe leuk maken![]()
Hoezo niet? Je moet het niet zachter zetten het is verdomme geen achtergrond muziek!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
als je dat met zo'n volume op je kop zet ben je echt niet snik
Ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef lipje het volgende:
peuvraagje: is er nog wat op teevee?
Jij bent echt gekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet het niet zachter zetten het is verdomme geen achtergrond muziek!
Axel is buitenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:32 schreef ook_gek het volgende:
vetel eens iets nieuws.
heb ik heel erg op zitten oefenen he!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
Mark, je vingers op dat filmpje![]()
![]()
!
Zit je zo ook altijd in de bus?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb ik heel erg op zitten oefenen he!
Annequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zong zonet een liedje voor mij en ijsmeis op Omrop Fryslân
quote:1. Johnny Truant – A Day In Death
2. Hatesphere – The Fallen Shall Rise
3. Soulfly – Break
4. Roadrunner Allstars – The End
5. Byzantine – Ancestry of the Antichrist
6. Burst – Seven
7. Fear Factory – Empty Vision
8. Gorefest – Fear The Masses
9. Sevendust – Failure
10. Devildriver – Driving Down the Darkness
11. Johnny Truant – Necropolis Junction
12. Chimaira – Comatose
13. Deadhead – Faust 2
14. Rectify – Forces In Life
15. Dredg – Not That Simple
16. Coheed & Cambria – Ten Speed
17. Clawfinger – What We’ve Got
18. Gizmachi – Wearing Skin
19. Skambamkt – Nok Et Offer
20. Volbeat - Another Day Another Way
21. God Forbid – Change of Humanity
22. Rammstein – Benzine (Meshugga Remix)
23. Rage Against The Machine – Sleep Now In The Fire
24. Born From Pain – Rise Or Die
En nog goede humor ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi heHerman van Veen heeft goede teksten en een mooie stem
En een markante kop.
Bestond toen nog nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En nog goede humor ook!
Hilversum 3
Vroeger deed ik dat te vaak, hadden zelfs een klassementquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bestond toen nog niet
Vroeger he.. Vroeger was ik erg goed in midgetgolf op de computer.
nu niet meer
Ik doe het op neopets, met een duitse herder en een blokje houtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat te vaak, hadden zelfs een klassement
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit je zo ook altijd in de bus?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zat vrijdag in lijn 23
Iemand had gekotst
gelukkig zag ik een bus
omgebouwd tot camper
we zijn uitgestapt
en hebben de camperbus op de foto gezet
toen ik daarmee klaar was
kwam er een nieuwe lijn 23
zonder kots.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo word een verhaal over kots in bussen nog poezie
gister toch nog in de SC?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad!
Iemand nog wat van Sjoewe gezien de afgelopen dagen?
Toen had ik het nog niet zo druk met school als dat ik het nu hebquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger was het hier wle eens gezellig om half twaalf
En ik ben melancholisch
BoJo, welke kant ook alweer op?
Ik reageer niet meer in R&P, volgens mij krijg ik bij iedere post een notequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ex + beste vriendIk heb in een R&P topic gereageerd
Ach, ze hebben geen PTA mods nodig, dus die paar extra notesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer in R&P, volgens mij krijg ik bij iedere post een note
Komt omdat 't hier niet altijd even spannend isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je elke avond.. en dan ben je weer weg.
dat ligt dan aan jezelf. het is hier zo spannend als je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:32 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Komt omdat 't hier niet altijd even spannend is![]()
de nummer 3 uit mn playlistquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef Fugie het volgende:
bambambambammarkbambambam i cant get no sleep tonight ofzo
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ze hebben geen PTA mods nodig, dus die paar extra notes
In de lengterichting is the key!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
grmbl, weer niks met de staatsloterij.....
ik wel, maar ze willen mij nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil helegaar geen mod zijn
eensquote:
is er al.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:35 schreef zappa29 het volgende:
Ik kan natuurlijk een interessant topic openen, iets als 'Legendarische Opels' oid![]()
Is er al? Ik zie alleen iets dergelijks van roestende Alfa'squote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is er al.
doe maar es iets leuks joheen Blitz topic of zo
opelreeks is al bij deel 3quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:37 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Is er al? Ik zie alleen iets dergelijks van roestende Alfa's
mwa, beetje forum vekloten enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil helegaar geen mod zijn
De D Kadett 2 deurs station wagon en welke twee andere?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:39 schreef zappa29 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze maar pak 'm beet 3 mooie modellen hebben gemaakt
vectra a en mantaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De D Kadett 2 deurs station wagon en welke twee andere?
Faitless - insomonemia of zo ietsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef Fugie het volgende:
bambambambammarkbambambam i cant get no sleep tonight ofzo
Met stip bovenaan de Opel GT uiteraardquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De D Kadett 2 deurs station wagon en welke twee andere?
ik heb nog een foto van een Kadett C city in de aanbeiding.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Met stip bovenaan de Opel GT uiteraard![]()
En verder Kadett C Rally en Manta A
dingen kopen zonder ze eerst te betastenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:44 schreef BoJo het volgende:
kankerdekutteringtyfus word ik met 0,50 euro cent overboden op eBay![]()
slijp de messen maar want we gaan voor de LENGTE RICHTING!!!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:44 schreef BoJo het volgende:
kankerdekutteringtyfus word ik met 0,50 euro cent overboden op eBay![]()
slijp de messen maar want we gaan voor de LENGTE RICHTING!!!
die pisnicht bood er net overheen 4 seconden voor het eindquote:
dingen eerst betasten en dan toch niet kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dingen kopen zonder ze eerst te betasten
doei alexxxquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
dingen eerst betasten en dan toch niet kopen![]()
Zijn programmatjes voor die dat doen, heeft Tjabbo ook meen ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
die pisnicht bood er net overheen 4 seconden voor het eind![]()
wat een kut dag. ik ga maar slapen.![]()
fruit in de supermakrt op het eind van de dagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
dingen eerst betasten en dan toch niet kopen![]()
neequote:
ga ik weg?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
doei alexxx
is wel een minpunt aan ebay dat je iemand 4seconden voor het eind gewooon kan overbieden.
Als ik nou multimiljonair zou zijn zou ik dat dus constant gaan doenBeetje mensen overbieden op het laatse moment
![]()
dat is dave clarke en hoe dat nummer heet weet ik nietquote:
de afwijzing was van vandaag hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je beter te doen...
Heb je het licht gezien?
i know is een vet bekend nummerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is dave clarke en hoe dat nummer heet weet ik niet
Ik had het over je forum-gedrag...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de afwijzing was van vandaag hoor
ja, ik heb het licht gezien.. Ik sta zlefs te popelen om te werken
ik weet het... maar ik ben op het forum wie ik in het echt ben. dus dat is tekenend voor de situatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had het over je forum-gedrag...
Ik ben zo gaar als boter en ben druk bezig ondertussen dus ietwat wazig kan ik wel overkomen momenteel
Ah okequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet het... maar ik ben op het forum wie ik in het echt ben. dus dat is tekenend voor de situatie.
zoek het morgen voor je op. Ik heb het orgineel nog wel ergensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
i know is een vet bekend nummer
maarja, ik zong vast niet goed mee
dierenvriendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
Zaterdag een maat van me 2 goudvissen voor z'n verjaardag gegeven, heeft vanmorgen er al 1 't loodje gelegd
goedzo mark, zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoek het morgen voor je op. Ik heb het orgineel nog wel ergens
Ik zei zaterdag ook al "Jongen, je kan net je eigen zak wassen... Ik gok op een weekje voor de eerste dood gaat" en zo geschieddequote:
langzame evolutiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah okeVanwaar deze ommekeer in je leven?
Vissen leven niet op drank he dat weet hij toch wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
Zaterdag een maat van me 2 goudvissen voor z'n verjaardag gegeven, heeft vanmorgen er al 1 't loodje gelegd
lamzakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
Bas, jij krijgt de eer 741 te maken
dan mag jij hem maken, voor deze keerquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of jij maakt m, of het word deze:
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Merk en type: Peugeot 106
staat klaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan mag jij hem maken, voor deze keer
Zat water dacht ik zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vissen leven niet op drank he dat weet hij toch wel?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
213. (217) 23210 1101 185 28.55 Alexxxxx
214. (214) 23174 0624 095 17.58 hermandeperman
Nu alleen ook_gek nog, en dan ben ik de topposter van de PTA SCals ik het goed heb...
Ik zie net dat Mukie en ijsmeis ook nog boven ons staanquote:
waarom?quote:
Markiequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie net dat Mukie en ijsmeis ook nog boven ons staan
En je had vandaag net als ook_gek 95 posts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |