Dat stond tie bij de VARA ook al dus dat moet niet veeluitmaken. Ik ben i.i.g. erg beniuwed!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef Peter6000 het volgende:
Inhoudelijk waarschijnlijk hetzelfde als Kopspijkers.
Je moet ervan houden, ik vond het eerst leuk, maar (net als Paul de Leeuw) nu niet origineel, en zichzelf herhalend.
Maar goed, er zullen vast veel mensen kijken.
Al is de programmering (tegenover Idols) misschien niet zo heel praktisch.
Dat is pas weer in maartquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk wel naar Mooi Weer De Leeuw
Zoals?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef mhr-zip het volgende:
Talpa gaat niet zo goed.....
Terwijl ze best leuke programma's hebben.
Oa. gooise vrouwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Zoals?
Af en toe een aardige b-film, maar verder?
Oja.quote:
Er keken meer mannen naar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef greatgonzo het volgende:
tis niet gek dat gooise vrouwen aansloeg, er was op dat moment geen andere vrouwen tv op de zondag, geen meiden van de wit enz
Dus zonder zelf naar talpa te hebben gekeken vind je het al niks. Dat vind ik wel erg hypocriet hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef el_hombre het volgende:
Ik ga een beetje naar Talpa kijken zeker. Ik heb er nog niks op gezien en dat wil ik graag zo houden
Ik haat commerciele televisie en ik ga Talpa niet eens een kans geven
Dus jij hebt alleen ned 1, 2 en 3 geprogrammeerd staan, qua NL zendersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef el_hombre het volgende:
Ik ga een beetje naar Talpa kijken zeker. Ik heb er nog niks op gezien en dat wil ik graag zo houden
Ik haat commerciele televisie en ik ga Talpa niet eens een kans geven
Ik heb geen eigen tv (woon bij ouders en heb er nooit echt behoefte aan gehad)quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:56 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Dus jij hebt alleen ned 1, 2 en 3 geprogrammeerd staan, qua NL zenders![]()
Concept heeft ie geniaal verzonnen, maar het programma kreeg echt niet een hoge waardering door "volksjongen" Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:45 schreef BGN het volgende:
Jack Spijkerman is gewoon zelf niet grappig. Ik keek Kopspijkers ook niet of juist ondanks hem.
Bij Café de Sport is het helemaal een aanfluiting.
quote:Tipje van de Koppensnellers-sluier
Vandaag een tipje van de sluier: wat kunnen we zaterdag verwachten van Jack en zijn team bij de eerste aflevering van Koppensnellers?
Uiteraard blijft het concept in grote gedeeltes gelijk aan het programma Kopspijkers. Dus rare fragmenten, de cabaretiers die het nieuws doornemen, vreemde gasten. Echter er zijn ook nieuwe aspecten aan Koppensnellers.
Hierbij een overzichtje:
* De Muzikale Opening: Mike Boddé opent iedere uitzending met een lied over de actuatiliteit van de afgelopen week.
* De Kop van Jut: We zagen hem al bij het eindejaarsprogramma van Jack, het nieuwe spel is de Kop van Jut. Iedere week staat er iemand anders op de Kop van Jut, de taak van de bekende gasten om deze kop van Jut er af te slaan. Morgen zijn tophockeyer Teun de Nooyer en topturner Yuri van Gelder te gast.
* Wij veranderen Nederland: Peter Heerschop en Viggo Waas gaan proberen Nederland te verbeteren. Veel Nederlanders denken eraan om het land te verlaten, aan Peter en Viggo de taak Nederland zo te verbeteren dat ze toch blijven.
* Soapcomedy: De cabaretiers spelen in een ´All in the Family´-setting in een wekelijkse soapcomedy, waarin de actualiteit natuurlijk ook niet ontbreekt.
Ahaha, en ik weet wie er heeft gewonnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:28 schreef Omaha het volgende:
De Kop van Jut: We zagen hem al bij het eindejaarsprogramma van Jack, het nieuwe spel is de Kop van Jut. Iedere week staat er iemand anders op de Kop van Jut, de taak van de bekende gasten om deze kop van Jut er af te slaan. Morgen zijn tophockeyer Teun de Nooyer en topturner Yuri van Gelder te gast.
is voor Talpa begrippen niet verkeerd als het 2 miljoen kijkers zou scorenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:02 schreef pberends het volgende:
Kijkcijfers zullen wel minder zijn, maar het zal denk ik rond de 2 miljoen scoren.
2 miljoen is voor elke zender niet verkeerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
is voor Talpa begrippen niet verkeerd als het 2 miljoen kijkers zou scoren!
Ik bedoel dus 2 miljoen voor Talpa is wel veel , omdat sommige programma's daar weinig kijkers hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
2 miljoen is voor elke zender niet verkeerd![]()
Voor Talpa begrippen is meer dan 500 000 al veel.
Idd het is soms net Fok!... Roept er 1 een bepaalde (negatieve) mening uit, volgt gelijk de rest ook..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef mhr-zip het volgende:
Talpa gaat niet zo goed.....
Terwijl ze best leuke programma's hebben.
En je kan veel op internet vinden, qua oude afleveringen (vind je verder ook alleen maar bij de publieke).
Maar ja, Talpa is niet stoer. Dus kraken we het met ze alle. Youp kon het tenminste alleen af met z'n malt bier.
Ik denk dat mensen meer bewust zijn van het feit dat ondanks de grote smakken geld die Talpa op tafel legt om alles en iedereen weg te kopen het nog geen garantie is voor kwaliteit. Tevens is de arrogante houding van Talpa voor veel mensen ook storend en als een programma dan niets meer biedt dan het origineel dan wordt het snel afgeserveerd. Zo gek vind ik alle kritiek niet..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:28 schreef mhr-zip het volgende:
Ik heb nog geen last gehad van reclames, meer dan van andere zenders iig. En wat denk je van die reclame op RTL 7 tijdens dakar uitzendingen![]()
En je kan alles handig terug kijken op internet, dus nooit meer klooien met opnemen.
Nee hoor. Spijkerman was echt op z'n retour.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoel dus 2 miljoen voor Talpa is wel veel , omdat sommige programma's daar weinig kijkers hebbenJack had bij de VARA gemakkelijk 3 miljoen kijkers gehaald als ie daar was gebleven
![]()
Hoezo is Talpa nou arrogrant? Ik vind het niet meer dan logisch dat je eerst wat kijkcijfertoppers moet 'kopen' van andere zenders om met de lead-in je eigen nieuwe programma's te lanceren. En kom er nou niet mee aan dat Talpa niet orgineel is, kijk alleen al maar naar drama. Alleen op Talpa worden evenveel nieuwe series gelanceerd dan op alle andere Nederlandstalige zenders bij elkaar opgeteld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen meer bewust zijn van het feit dat ondanks de grote smakken geld die Talpa op tafel legt om alles en iedereen weg te kopen het nog geen garantie is voor kwaliteit. Tevens is de arrogante houding van Talpa voor veel mensen ook storend en als een programma dan niets meer biedt dan het origineel dan wordt het snel afgeserveerd. Zo gek vind ik alle kritiek niet..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:23 schreef Xebrozius het volgende:
ik zeg 850.000 kijkers.
John de Mol: "Das helemaal niet slecht voor een programma met een gedeeltelijk nieuwe naam"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik zeg 1.246.848 kijkers.
Wat is dat nou weer voor onzinnige opmerking?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:42 schreef pberends het volgende:
In de tv gids staat precies 20 uur 00, ben benieuwd of Talpa zich daar aan houdt.
Als in de tv gids staat dat iets om een bepaalde tijd begint moeten ze zich daaraan houden. Of niet soms?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef Omaha het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzinnige opmerking?
Dat heeft hij gelijk, ze beginnen meestal later met uitzenden bij Talpa.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef Omaha het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzinnige opmerking?
Ik zou wel grappig vinden als Vigo Waas en Peter Heerschop in Kopspijkers Talpa eens goed op de hak nemen. Maar het zal wel beperkt blijven tot wat kleine steekjes, want Peter heerschop zou volgens mij maar al te graag Café de Sport gaan doen.quote:Cabaretiers: wel of niet geloofwaardig
Van onze medewerker Patrick van den Hanenberg
AMSTERDAM - Wie gaat er wel mee met Jack Spijkerman, wie niet en waarom dan wel of niet – dat zijn vragen die de cabaretwereld al een tijd bezighoudt. ‘Ik wil geen pion voor Talpa zijn.’
Nieuw programma ‘Koppensnellers’ veroorzaakt debat onder cabaretiers
Van Erik van Muiswinkel en Bert Visscher was het meteen al bekend. Die gingen uit principiële overwegingen niet met Jack Spijkerman mee. En ook Diederik van Vleuten en Jeroen van Merwijk zagen op het laatste moment af van de overstap. Maar hoe zit het met Sanne Wallis de Vries en de mannen van cabaretgroep NUHR. Hoe staat het met hun principes?
Hoewel Peter Heerschop en Viggo Waas Jack Spijkerman in hun theaterprogramma Vendetta nog flink aanpakken, zullen ze toch te zien zijn in diens programma. Heerschop vindt het Spijkersteam ‘te leuk’ om te verlaten en heeft niet het idee dat hij nu geen kritische dingen kan zeggen over De Mol, Talpa of ‘zeer dubieuze dingen als Kim Holland’ op die zender. ‘Anders’, zegt hij ‘kan ik alsnog verdwijnen.’
Datzelfde geldt voor zijn NUHR-maatje Viggo Waas, die ook moet toegeven dat ‘de leiding van Talpa vooralsnog niet de koning van de goede smaak lijkt.’
Zowel Waas als Heerschop zegt zich bij hun keuze min of meer hebben laten leiden door Jeroen van Merwijk, die aanvankelijk wilde blijven. Het was voor hen dan ook een verrassing dat hij op het laatste moment toch afhaakte, omdat hij meende als theatermaker ongeloofwaardig te worden.
Van Merwijk: ‘Ik wil wel op het podium kunnen zeggen dat De Mol een lul is. Als je 1.6 miljard euro op de bank hebt staan, moet je kathedralen restaureren en binnensteden renoveren, of in ieder geval hele mooie televisieprogramma’s maken.’
Viggo Waas denkt wel dat hij zijn principes overeind kan houden bij Talpa. ‘Mijn geloofwaardigheid wordt bepaald door de oprechtheid waarmee ik denk en iets zeg, en vooralsnog niet door waar ik het zeg, ervan uitgaande dat Talpa geen geheim fascistisch genootschap is.’
Sanne Wallis de Vries wil niets weten van ‘meegaan of niet meegaan’. Bij de VARA had zij geen contract en ook bij Koppensnellers zal zij ‘op freelance-basis’ meewerken. Dat zal niet zo vaak gebeuren, vermoedt ze. In de Talpa Oudejaarshow kon ze zich weer uitleven in haar Beatrix-creatie, maar het nieuwe programma van Spijkerman ziet ze verder vooral als ‘een niet al te creatieve herhaling van zetten’.
Erik van Muiswinkel heeft zijn eigen, heldere conclusies getrokken. ‘De Mol wil Talpa gebruiken om een grote rol te spelen in het digitale tijdperk. Ik wil niet als een pion worden gekocht om Talpa salonfähig te maken. Daarbij komt dat ik zelf in diverse theaterprogramma’s en namens Jack op tv John de Mol heb neergezet als een tycoon en een patser.’ Hij vermoedt dat de andere leden van het Spijkerclubje de nieuwe situatie minder moralistisch en meer ‘werkgeverig’ bekijken: ‘Als ze maar kunnen doen waar ze zin in hebben.’
Collega Diederik van Vleuten weigerde de overstap. ‘Ik vind het onbegrijpelijk dat Jack is overgestapt na jaren van fulmineren tegen commerciële televisie. De artistieke vrijheid waar Jack zo op uit is, heeft opgeleverd dat hij met Oudjaar exact hetzelfde programma maakte als hij bij de VARA deed. Jack is zeer gevoelig voor kritiek en stroopsmeerderij. Hij is door De Mol ingepakt en is er met boter en suiker ingelopen.’
Tja, dan kun je bij elk programma op elke zender benieuwd zijn of het op het tijdstip begint zoals het in de tv-gids staat. Fijne hobbyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Als in de tv gids staat dat iets om een bepaalde tijd begint moeten ze zich daaraan houden. Of niet soms?
Op elke zender begint het op tijd, behalve op Talpa.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:52 schreef Omaha het volgende:
[..]
Tja, dan kun je bij elk programma op elke zender benieuwd zijn of het op het tijdstip begint zoals het in de tv-gids staat. Fijne hobby![]()
ik ben niet zo'n Van Duijn fan, maar dat stukje van die voetbal trainer vond ik wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
Van Duin kan grappig zijn, maar het is wel erg goedkoop opvullen van kotsbare zendtijd. Maar goed het is 19:59 en de reclame moet zeker nog beginnen?
Reclame Talpa hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
Van Duin kan grappig zijn, maar het is wel erg goedkoop opvullen van kotsbare zendtijd. Maar goed het is 19:59 en de reclame moet zeker nog beginnen?
Ah, goed van Talpaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
Nou ja, het zal wel de alleen de eerste aflevering zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, goed van Talpa.
Waarom zouden ze geen reclame doen??
Misschien over een minuut of 2 reclamequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, goed van Talpa.
Ze doen bijna nooit reclame bij switch tussen programma's.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel de alleen de eerste aflevering zijn.
Doet RTL (4 iig) vaak ook niet, die doen een kwartier van programma 1, kwartier programma 2, dan reclame...zo blijven kijkers eerder hangen denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, goed van Talpa.
Wat zei ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Misschien over een minuut of 2 reclame
gohquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heeft RTL4 ook vaak bij series geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
What the hell is dit, na 3 minuten al reclame?????????????
Na 10 minuten kon ik het nog begrijpen, maar na 3 minuten?
Voor 1 fragment en een of ander kut gesprek waar we er al 1000en van op tv hebben?
Baantjer idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heeft RTL4 ook vaak bij series geloof ik
Nee, nu blijven kijkers juist eerder hangen. Als een programma die je hebt gekeken is afgelopen en dan komt er reclame dan ben je snel geneigd te zappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef Omaha het volgende:
Dan hadden ze beter reclame na Van Duin kunnen doen, dit is een slechte zet en hiermee jaag je kijkers weg
Zelfs bij GTST is het pas na 12 minuten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heeft RTL4 ook vaak bij series geloof ik
Joa maar bij Baantjer enzo komt de reclame volgens mij al na de introquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Zelfs bij GTST is het pas na 12 minuten.
Maar waar moet John de Mol Jack Spijkerman van betalen als iedereen tijdens de reclame wegzaptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik zap tijdens de reclame wel ff naar Herman Finkers op NED3
inderdaad ja. Ik sta er niet van te kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Joa maar bij Baantjer enzo komt de reclame volgens mij al na de intro
Bij de publieken kreeg Jack natuurlijk maar een uitkerings-loontje hč, er wordt daar zuinig omgegaan met onze belastingcentjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Ze hebben Jack wel aangepakt qua kleding enzo, John vond 'm zeker te volks.
3 hoor. Of was het 4? iig minder dan 5.quote:
inderdaad, hij had beter gewoon zo'n aankondiging kunnen doen, van na de reclame in kopspijkers: blablaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk zit er totaal geen verschil in het eerste deel wat Spijkerman doet en wat anders zenders ook doen, zo'n aankondiging dat na de reclame dit programma is met deze inhoud. Zo van: "Na de reclame 2Vandaag, met als onderwerpen blablabla", alleen bij Spijkerman is het al goedkoop het begin van het programma.
300.000 euro (670.000 gulden) per jaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij de publieken kreeg Jack natuurlijk maar een uitkerings-loontje hč, er wordt daar zuinig omgegaan met onze belastingcentjesNu kan Jack zich echte kleding veroorloven
![]()
Bij 20:04 begon de reclamequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
3 hoor. Of was het 4? iig minder dan 5.
De reclame begon op 20:04 (zie posts)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
3 hoor. Of was het 4? iig minder dan 5.
En mensen met een uitkering maar zeuren dat ze niet genoeg krijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
300.000 euro (670.000 gulden) per jaar.
In een uur tv zit ongeveer 15min reclame en 45min programma. Dus ze knallen er nu gelijk de helft doorheen, om dan een 35min door te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Maar 7 minuten reclame, dat viel mee.
Leuk?? Meer van hetzelfde. Elke keer een verkeerde domme draai eraan geven en hard schateren. Is dit alles wat ze hadden van een half jaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, de fragmenten zijn trouwens wel leuk .. Maar dat ligt niet aan Jack natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
slaat kant noch wal.
Evenveel als op elke commerciële zender in Nederlandquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Maar 7 minuten reclame, dat viel mee.
Klopt jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
Wat superdebiel is aan het spel is dat in het midden de presentator staat, maar dat daar 3 palen voorstaan!
Ow, ik heb al 3 complimenten gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef Remzz het volgende:
Ah eindelijk kan ik me weer ergeren aan het gezeur van pberends
Ja, niet slim..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
Wat superdebiel is aan het spel is dat in het midden de presentator staat, maar dat daar 3 palen voorstaan!
Zie Jack dan de hele tijd bij 1 kandidaat staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
Het ziet er echt niet uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Zie Jack dan de hele tijd bij 1 kandidaat staan! Beetje aso tegenover de ander.
De wereld draait door.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef tong80 het volgende:
Gemeenschap hebben. Dit heb ik al eerder gezien
Ziet er best goed uit, maar die paal in het midden moet gewoon weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit
Spel opzich is nog best leuk.
Tis een beetje autochtoontje afzeiken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:31 schreef detulp050 het volgende:
Oh jeetje, dit zou mijn oma misschien wel leuk hebben gevonden, ofzo
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Shoplifter14 het volgende:
Lekker plat...
alex klaassen blijft geweldig matig...
Dan ken jij Piet Bambergen nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef greatgonzo het volgende:
Piet Bambergen materiaal
Het was... tja, ik wil niet negatief doen hoor.... SLECHT.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
WAHAAHAHAAHAAHAHAH!!!!![]()
![]()
IK LACH JACK SPIJKERMAN UIT!!!!
Met zijn kutprogramma.
Ik wel wél negatief doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was... tja, ik wil niet negatief doen hoor.... SLECHT.
Whehe.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig ze hebben nog een oud filmpje van Joop Doderer.
drie letters zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:34 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het iets dat laatste stukje cabaret.
Hee! Herman heerst ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef Type-R het volgende:
Gelukkig hebben we Herman Finkers op Ned. 3
Nou als dit alles was, ga ik volgende week gewoon weer Idols kijken. Hoeveel weken gaat dat nog door?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel wél negatief doen.
Het is gewoon een kutprogramma geworden!!!!
Jack is een kneus!
Ik ook, maar ik kijk het gewoon af, dan weet ik zeker dat ik het volgende week niet meer hoef te kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef greatgonzo het volgende:
Ik zit tegen zappen aan!
Dit topic is nog humoristischerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef pberends het volgende:
What the hell? Een belspelletje heeft nog meer humor.
Zelfs pberends is nog grappiger.quote:
Trek eens aan m'n vingerquote:
Jep ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef greatgonzo het volgende:
Ik zit tegen zappen aan!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ook alles moet muzikaal
Waar is de tijd met Viggo Waas, Peter Heerschop en Lebbis?
Onzinvergelijking, dit is gewoon het doortrekken van een concept in een nieuw jasje. Das wat anders dan een totaal nieuw programma.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof kopspijkers de eerste aflevering super leuk was.
Het is niet de allereerste aflevering van iets.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kom niet uit onder m'n contract met Fokquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heeft John de Mol je al een contract aangeboden?
![]()
goedkoop vindt ik niet het goede woord...het ziet er allemaal wel goed uit opzich, maar de humor ontbreekt gewoon.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Ik snap het niet, het programma is best gelikt in hoe het eruit ziet, maar hoe kan het zo goedkoop en slecht geworden zijn.
Peter Heerschopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ook alles moet muzikaal
Waar is de tijd met Viggo Waas, Peter Heerschop en Lebbis?
Ik in 20 secondenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef pascalheister het volgende:
Ik heb net bij herman finkers in 1 minuut nog meer gelachen dan bij koppensnellers tot nu toe![]()
EINSquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
STRAKS NOG MEER CABARET !!!1111!!! ONE !!1 11!
Nķg meer?!? Ik kan het niet meer aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zouden ze dat doen zodat je blijft kijken, ondanks de reclame? Ik vind het maar vreemd. Ik wil gewoon in een lachsalvo terecht komen, ipv 3 keer een beetje lachen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
En het is in breedbeeld, dat zullen de meeste kijkers van Kop-nogiets ook wel niet leuk vinden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef Omaha het volgende:
[..]
Nķg meer?!? Ik kan het niet meer aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Adem in adem uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, Paul Witteman enzovoorts kunnen het ook prima, en iemand als Jeroen Pauw doet het 100 keer beter en zelfs grappiger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef greatgonzo het volgende:
die interviews zijn altijd wel leuk, maar goed, dat ligt niet alleen aan spijkerman alleen..
Probleem was dat het laatste seizoen Kopspijkers ook niet leuk was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is echt niet veel minder leuk dan het laatste seizoen van kopspijkers hoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
Staat plaatsvervangende schaamte in de Dikke van Dale ?
Tja, het blijft erg goedkoop.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef greatgonzo het volgende:
hoeveel standaard moffen grappen kun je maken in 5 min?
tis toch matig dat zelfs de stem hetzelfde is?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Niemand kent Ben Bot. Dus is makkelijk scoren hioj hoeft niet te lijken. Iedereen denkt Ben Bot ? Ben Bot ?Nou hij zal hemk wel goed na doen.
Heerschopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef greatgonzo het volgende:
Dat Waas, Heerschop en Geel zich ook al aan talpa verkocht hebben
lachbandquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Die Afghaan zeg "brrrrrrrrrrrrr"
en het hele publiek lacht.
Het is echt te slecht voor woorden he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Die Afghaan zeg "brrrrrrrrrrrrr"
en het hele publiek lacht.
Onverwachts hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
Gaan ze Opstelten nou in de extreem-rechtse hoek duwen???????? Jack verleert z'n streken ook nooit he?
Idd, wat heeft Opstelten nou weer met buitenlander haat te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
Gaan ze Opstelten nou in de extreem-rechtse hoek duwen???????? Jack verleert z'n streken ook nooit he?
krant gelezen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, wat heeft Opstelten nou weer met buitenlander haat te maken![]()
Toen heb ik geen topics vol met overtrokken reacties gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probleem was dat het laatste seizoen Kopspijkers ook niet leuk was.
Zoek dan maar eens goed terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen heb ik geen topics vol met overtrokken reacties gezien.
Er zijn stelselmatig veel problemen met Antilianen in Rotterdam, maarja, als je dat wil aanpakken ben je extreem-rechts hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, wat heeft Opstelten nou weer met buitenlander haat te maken![]()
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zoek dan maar eens goed terug.
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is echt niet veel minder leuk dan het laatste seizoen van kopspijkers hoor.
Precies. Het kwam nu over of Opstelten een racist van de bovenste plank is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zijn stelselmatig veel problemen met Antilianen in Rotterdam, maarja, als je dat wil aanpakken ben je extreem-rechts he.
Jawel, maar dan moet het wel grappig zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Uhm kopspijkers typetjes worden altijd overdreven? Dat mag nu ineens ook niet meer?
Grotendeels dezelfde caberetiers, dus als ze nu niet meer grappig zijn zijn ze dat nooit geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet het wel grappig zijn![]()
De vorige seizoenen, waarvan ik een paar aflevering heb gezien, vielen idd meestal ook erg tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grotendeels dezelfde caberetiers, dus als ze nu niet meer grappig zijn zijn ze dat nooit geweest.
idd, in de topics van vorig jaar (en de jaren ervoor) van kopspijkers werd Jack en zijn programma de hemel in geprezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Oeh, het is op Talpa. Dan is het plots poep en moeten we er tegen aan gaan schoppen..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
idd, in de topics van vorig jaar (en de jaren ervoor) van kopspijkers werd Jack en zijn programma de hemel in geprezen![]()
Het is altijd al een sport geweest om tegen de gevestigde orde te schoppen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
idd, in de topics van vorig jaar (en de jaren ervoor) van kopspijkers werd Jack en zijn programma de hemel in geprezen![]()
ik dacht dat mijn sarcasme toch wel duidelijk wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees ze eens terug zou ik zeggen..
Oh.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik dacht dat mijn sarcasme toch wel duidelijk was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |