Dit topic is nog humoristischerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef pberends het volgende:
What the hell? Een belspelletje heeft nog meer humor.
Zelfs pberends is nog grappiger.quote:
Trek eens aan m'n vingerquote:
Jep ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef greatgonzo het volgende:
Ik zit tegen zappen aan!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ook alles moet muzikaal
Waar is de tijd met Viggo Waas, Peter Heerschop en Lebbis?
Onzinvergelijking, dit is gewoon het doortrekken van een concept in een nieuw jasje. Das wat anders dan een totaal nieuw programma.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof kopspijkers de eerste aflevering super leuk was.
Het is niet de allereerste aflevering van iets.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kom niet uit onder m'n contract met Fokquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heeft John de Mol je al een contract aangeboden?
![]()
goedkoop vindt ik niet het goede woord...het ziet er allemaal wel goed uit opzich, maar de humor ontbreekt gewoon.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Ik snap het niet, het programma is best gelikt in hoe het eruit ziet, maar hoe kan het zo goedkoop en slecht geworden zijn.
Peter Heerschopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ook alles moet muzikaal
Waar is de tijd met Viggo Waas, Peter Heerschop en Lebbis?
Ik in 20 secondenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef pascalheister het volgende:
Ik heb net bij herman finkers in 1 minuut nog meer gelachen dan bij koppensnellers tot nu toe![]()
EINSquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
STRAKS NOG MEER CABARET !!!1111!!! ONE !!1 11!
Nóg meer?!? Ik kan het niet meer aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zouden ze dat doen zodat je blijft kijken, ondanks de reclame? Ik vind het maar vreemd. Ik wil gewoon in een lachsalvo terecht komen, ipv 3 keer een beetje lachen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
En het is in breedbeeld, dat zullen de meeste kijkers van Kop-nogiets ook wel niet leuk vinden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:50 schreef Omaha het volgende:
[..]
Nóg meer?!? Ik kan het niet meer aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Adem in adem uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, Paul Witteman enzovoorts kunnen het ook prima, en iemand als Jeroen Pauw doet het 100 keer beter en zelfs grappiger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef greatgonzo het volgende:
die interviews zijn altijd wel leuk, maar goed, dat ligt niet alleen aan spijkerman alleen..
Probleem was dat het laatste seizoen Kopspijkers ook niet leuk was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is echt niet veel minder leuk dan het laatste seizoen van kopspijkers hoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
Staat plaatsvervangende schaamte in de Dikke van Dale ?
Tja, het blijft erg goedkoop.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef greatgonzo het volgende:
hoeveel standaard moffen grappen kun je maken in 5 min?
tis toch matig dat zelfs de stem hetzelfde is?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Niemand kent Ben Bot. Dus is makkelijk scoren hioj hoeft niet te lijken. Iedereen denkt Ben Bot ? Ben Bot ?Nou hij zal hemk wel goed na doen.
Heerschopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef greatgonzo het volgende:
Dat Waas, Heerschop en Geel zich ook al aan talpa verkocht hebben
lachbandquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Die Afghaan zeg "brrrrrrrrrrrrr"
en het hele publiek lacht.
Het is echt te slecht voor woorden he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Die Afghaan zeg "brrrrrrrrrrrrr"
en het hele publiek lacht.
Onverwachts hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
Gaan ze Opstelten nou in de extreem-rechtse hoek duwen???????? Jack verleert z'n streken ook nooit he?
Idd, wat heeft Opstelten nou weer met buitenlander haat te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef pberends het volgende:
Gaan ze Opstelten nou in de extreem-rechtse hoek duwen???????? Jack verleert z'n streken ook nooit he?
krant gelezen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, wat heeft Opstelten nou weer met buitenlander haat te maken![]()
Toen heb ik geen topics vol met overtrokken reacties gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probleem was dat het laatste seizoen Kopspijkers ook niet leuk was.
Zoek dan maar eens goed terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen heb ik geen topics vol met overtrokken reacties gezien.
Er zijn stelselmatig veel problemen met Antilianen in Rotterdam, maarja, als je dat wil aanpakken ben je extreem-rechts hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, wat heeft Opstelten nou weer met buitenlander haat te maken![]()
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zoek dan maar eens goed terug.
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is echt niet veel minder leuk dan het laatste seizoen van kopspijkers hoor.
Precies. Het kwam nu over of Opstelten een racist van de bovenste plank is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zijn stelselmatig veel problemen met Antilianen in Rotterdam, maarja, als je dat wil aanpakken ben je extreem-rechts he.
Jawel, maar dan moet het wel grappig zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Uhm kopspijkers typetjes worden altijd overdreven? Dat mag nu ineens ook niet meer?
Grotendeels dezelfde caberetiers, dus als ze nu niet meer grappig zijn zijn ze dat nooit geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet het wel grappig zijn![]()
De vorige seizoenen, waarvan ik een paar aflevering heb gezien, vielen idd meestal ook erg tegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grotendeels dezelfde caberetiers, dus als ze nu niet meer grappig zijn zijn ze dat nooit geweest.
idd, in de topics van vorig jaar (en de jaren ervoor) van kopspijkers werd Jack en zijn programma de hemel in geprezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Oeh, het is op Talpa. Dan is het plots poep en moeten we er tegen aan gaan schoppen..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
idd, in de topics van vorig jaar (en de jaren ervoor) van kopspijkers werd Jack en zijn programma de hemel in geprezen![]()
Het is altijd al een sport geweest om tegen de gevestigde orde te schoppen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
idd, in de topics van vorig jaar (en de jaren ervoor) van kopspijkers werd Jack en zijn programma de hemel in geprezen![]()
ik dacht dat mijn sarcasme toch wel duidelijk wasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees ze eens terug zou ik zeggen..
Oh.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik dacht dat mijn sarcasme toch wel duidelijk was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |