Dat is het doel van FOK! niet. Plus dat het aanspoort om illegale DVD's te downloaden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:58 schreef kippiej het volgende:
Misschien een add-on voor de site:
DivX subtitles op de site neerzetten ( huidige overnemen van andere sites )
Een systeem dat mensen zelf ook kunnen vertalen, en hun subs ( na controle etc ) hier online kunnen zetten.
Met een goeie nl-sub site heb je meteen een gigantische doelgroep binnen.
volgens mij snap je het niet helemaalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:58 schreef kippiej het volgende:
Een systeem dat mensen zelf ook kunnen vertalen, en hun subs ( na controle etc ) hier online kunnen zetten.
Ik denk dat je daarmee de filmliefhebbers hier mee tegen het zere been schopt. Lijkt me niet handig als je een film site op wilt gaan zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:58 schreef kippiej het volgende:
Ik zal ze voortaan uitzetten als ik een dvd kijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef Mike het volgende:
Daarnaast zijn ondertitels gewoon illegaal, dus dat lijkt me niet haalbaar.
Ik zie dit topic nu pas.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
Wat wil je dan anders doen dan bijvooreeld Moviemeter?
^Dit dus!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Mischien is het ook een goed idee om in de site ook een deel aan series te gaan besteden, als Lost, 24, CSI etc.
Goede kick.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:13 schreef FinancialBubble het volgende:
interesting
Voor games kun je ook terecht op IGN/Gamespot, ik vraag me af of zo'n games sub-site wel toegevoegde waarde heeft. Voor sport kun je ook terecht op AD Sportwereld, ik vraag me af of zo'n sport sub-site wel toegevoegde waarde heeft. Voor voetbal kun je ook terecht op Voetbalzone, ik vraag me af of zo'n voetbal sub-site wel toegevoegde waarde heeft. Voor een weblog kun je ook terecht op GeenStijl, ik vraag me af of zo'n weblog wel toegevoegde waarde heeft. Voor de frontpage nieuws kun je ook terecht op Telegraaf.nl, ik vraag me af of zo'n frontpage wel toegevoegde waarde heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind recensies altijd leuk om te lezen, maar die staan in feite ook al in Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLI
Een database lijkt me wat overdreven, daarvoor kijk je wel op IMDB. Ik vraag me af of zo'n film sub-site wel toegevoegde waarde heeft?
Er zijn genoeg mensen die alleen even melden: Hé ik heb net Reservoir Dogs gekeken zonder er ook maar een recensie bij te zetten. Bovendien zijn er genoeg mensen die de stukjes van die andere niet lezen, daar bovenop komt ook nog eens dat wanneer je een film subsite hebt er mensen constant bezig zijn met het nieuw uploaden, recensies schrijven en zich er op een andere manier mee bezig houden dan bijvoorbeeld die mensen die posten in het bovengenoemde topic. Ik denk trouwens ook dat een filmsubsite een mooie plek zou zijn voor prijsvragen, filmnieuws (overall), wat onbekendere films in de spotlight brengen, wellicht een wekelijkse terugblik om een oude film van echt vroegâh etc. Dus ben het er niet mee eens om te zeggen dat het geen toegevoegde waarde geeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind recensies altijd leuk om te lezen, maar die staan in feite ook al in Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLI
Een database lijkt me wat overdreven, daarvoor kijk je wel op IMDB. Ik vraag me af of zo'n film sub-site wel toegevoegde waarde heeft?
Ik weet niet in hoeverre dit relevant zal zijn, dit is mijn persoonlijke mening dan, want hoe wil je dit dan aanpakken? Een pagina voor elke film, en wie bepaalt welke films hier in komen? En wat gebeurt er wanneer er een andere film het touw overneemt, dan moet er toch ook weer eentje uit verdwijnen. Wat doe je dan met die pagina's? Als FOK het helemaal wil ontwikkelen en de ruimte er voor beschikbaar stellen zou het natuurlijk geweldig zijn, maar tot die tijd moeten we het denk ik doen met IMBD en Filmtotaal.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef ToverBami het volgende:
Top 100 beste films
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef Ben. het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/chart/top
250 zelfs.
Ja dat bedoelde ik, top 100 volgens de FOK!kers.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zijn de beste films volgens een boel mensen wereldwijd. Daarin kunnen heel andere films staan dan in een top 100 onder FOK!kers.
Overigens; als je bij filmsoptv op de fp op de » klikt kun je de films ook beoordelen met een aantal sterren. Verder doet het nu nog niets, maar het is wel een aanloopje naar een evt filmsite
Ja zeg dat dan gelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, top 100 volgens de FOK!kers.
Je hebt een punt, ik kijk inderdaad wel op de Games subsite (dat is ook de enige waar ik kijk en niet eens zo vaak). Maar het was een vraag "ik vraag het me af", ik weet het niet of er interesse voor is, hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor games kun je ook terecht op IGN/Gamespot, ik vraag me af of zo'n games sub-site wel toegevoegde waarde heeft. Voor sport kun je ook terecht op AD Sportwereld, ik vraag me af of zo'n sport sub-site wel toegevoegde waarde heeft. Voor voetbal kun je ook terecht op Voetbalzone, ik vraag me af of zo'n voetbal sub-site wel toegevoegde waarde heeft. Voor een weblog kun je ook terecht op GeenStijl, ik vraag me af of zo'n weblog wel toegevoegde waarde heeft. Voor de frontpage nieuws kun je ook terecht op Telegraaf.nl, ik vraag me af of zo'n frontpage wel toegevoegde waarde heeft.
Je bedoelt deze dus: FOK! Film Top 100 2009 - 8e editie - De Uitslag ?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, top 100 volgens de FOK!kers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |