van harte! Das mijn verjaardag, dus een goeie dagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef linda856763 het volgende:
Hoi![]()
Ik schijn zwanger te zijn![]()
(uitgerekende datum 22 september)
Bij mij is het al wel zeker dat het eerder komt. (Keizersnede) Dus beebje zal niet op jou verjaardag geboren wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:38 schreef Belana het volgende:
[..]
van harte! Das mijn verjaardag, dus een goeie dagwelkom hier
dat geldt dus ook voor Xanthe
Durven! Ik moest!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef Xanthe het volgende:
Hmmm Oke als linda al durft kom ik ook me ook maar melden...
Ik heb ook een 2e streepjeOok nog heel pril , dus ook hier nog de nodige weken om door te komen. En ook ik ben op 22 september uitgerekend.
Ook ik kan het zelfs na 2 nachten nog niet bevatten! Wat raar zeg.... Ik heb vanmorgen de 2e test uit het pakje gedaan , normaal pieste ik dr niet overheen , maar ach wat kon er fout gaan?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:18 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Durven! Ik moest!Mocht mijn vraag niet stellen in het 2e streepjes topic
![]()
Bedankt voor alle felicitaties. ik moet nog steeds erg aan het idee wennen. Eerst er maar eens een nachtje over slapen
hier gaat alles zijn gangetje hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:25 schreef Sugar het volgende:
En LadyS, how are youhou?
Ik ga het ook gewoon proberen. Ik ben een voorzichtige, en nog maar net begonnen, skiër, dus erg ruig zal het toch niet worden. En ik neem een stapel boeken mee...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:13 schreef snoopy het volgende:
@ Sjak: ik heb Zwangerschapsmensendieck gedaan ( Carita Salome) en dat vond ik erg leuk en heb er veel aan gehad tijdens de bevalling.
@ Linda: ik heb geskied toen ik 14 weken zwanger was. Ging helemaal goed. Maar als je je er onzeker over voelt zou ik idd voorzichtig doen of misschien helemaal niet. Je kan ook altijd nog wandelen etc.
Hier stond ons huis ok te koop toen ik zwanger was, Dat heb ik ook gelijk doorgegeven aan de verzekering.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:58 schreef sjak het volgende:
Dank je Sugar. Maar het gaat niet om het regelen van de kraamzorg, dat gaat me wel lukken. Het gaat erom dat ik niet weet waar we tegen die tijd wonen. Misschien nog hier als we ons huis niet verkocht krijgen, misschien in Haarlem en misschien wel heel ergens anders als we dit huis verkopen en nog geen huis gevonden hebben...
Nou ja, met die eventuele verhuizing kunnen nu gewoon heel veel dingen niet gedaan worden, die ik nu anders wel zou doen (kamertje bv. )
Ik maak me gewoon even zorgen dit weekend merk ik.
Heb ik ook gehad en dat gaf me een behoorlijke dosis zelfvertrouwen tijdens de bevalling.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:13 schreef snoopy het volgende:
@ Sjak: ik heb Zwangerschapsmensendieck gedaan ( Carita Salome) en dat vond ik erg leuk en heb er veel aan gehad tijdens de bevalling.
Ik wist ook een hele tijd neit waar ik zou bevallen en nu weet ik niet hoe lang het duurt voor ik in die plaats woon, omdat alles tegen werkt. MAar ik had eerst kraamzorg hier geregeld omdat ik nog geen huis had en kon het later overzetten. Alleen als je pech hebt heb je wle annuleringskosten. MAa rik zou in elk geval zorgen dat je het ergens hebt en anders een keuze maken van waar.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:27 schreef sjak het volgende:
Die klinkt inderdaad goed. Alleen best jammer dat het overdag is. En dan heeft ze daar hele verhalen over, maar toch...ik denk dat ik juist vlak voor mijn zwangerschapsverlof weinig uren kan en wil opnemen.
Dat klinkt goed Bar en Mar! Ik zal morgen maar bellen dan weet ik hoe mijn verzekeraar erover denkt. En als dat niet goed is kan ik nog tot maart overstappen naar een andere
De meeste lessen vielen toen geloof ik in mijn zwangerschapsverlof. Ik had altijd 'les' op vrijdagmiddag. Best goed te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:27 schreef sjak het volgende:
Die klinkt inderdaad goed. Alleen best jammer dat het overdag is. En dan heeft ze daar hele verhalen over, maar toch...ik denk dat ik juist vlak voor mijn zwangerschapsverlof weinig uren kan en wil opnemen.
Dat klinkt goed Bar en Mar! Ik zal morgen maar bellen dan weet ik hoe mijn verzekeraar erover denkt. En als dat niet goed is kan ik nog tot maart overstappen naar een andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |