abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:57:56 #251
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34061065
Meiden, welkom hier!

leuk al die nieuwe aanwas
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34062556
Linda en Xanthe, geweldige berichten, heel mooi nieuws! Gefeli!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:38:30 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_34065222
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:48 schreef linda856763 het volgende:
Hoi

Ik schijn zwanger te zijn (uitgerekende datum 22 september)
van harte! Das mijn verjaardag, dus een goeie dag welkom hier

dat geldt dus ook voor Xanthe
stormy waters...
sailin'
pi_34066188
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:38 schreef Belana het volgende:

[..]

van harte! Das mijn verjaardag, dus een goeie dag welkom hier

dat geldt dus ook voor Xanthe
Bij mij is het al wel zeker dat het eerder komt. (Keizersnede) Dus beebje zal niet op jou verjaardag geboren worden
pi_34066200
Linda en Xanthe gefeliciteerd met de zwangerschap

Die voetjes op die echo en eigenlijk al die echofotos van Waterbeest zijn echt geweldig

Icicle wat jammer dat er niks op die videotape staat zeg, wat een teleurstelling Maar de foto's zijn wel heel mooi trouwens

Oh ja en Renegate en Mijnheer Renegate heel erg gefeliciteerd met jullie mooie mannetje. Ik heb echt even een tijdje naar die eerste foto liggen kijken. Echt mooi en dat lieve kleine mannetje, dat heb je toch maar mooi gebakken
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:18:50 #256
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34066838
Linda en Xanthe: gefeliciteerd meiden!!!! Het gaat hard hier zeg!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:49:02 #257
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34067985
linda en xanthe hiep hoi en xanthe voor jou extra jompels.. gaat helemaal goed
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34069102
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef Xanthe het volgende:
Hmmm Oke als linda al durft kom ik ook me ook maar melden...
Ik heb ook een 2e streepje Ook nog heel pril , dus ook hier nog de nodige weken om door te komen. En ook ik ben op 22 september uitgerekend.
Durven! Ik moest! Mocht mijn vraag niet stellen in het 2e streepjes topic

Bedankt voor alle felicitaties. ik moet nog steeds erg aan het idee wennen. Eerst er maar eens een nachtje over slapen
Eva
  zondag 15 januari 2006 @ 09:25:36 #259
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_34076189
oja... voor de volledigheid,kennelijk heeft het ziekenhuis 25 juni doorgeven inplaats van 24 juni...dus zet me maar in de lijst voor 25 juni, het maakt waarcshijnlijk in praktijk niets uit , maar toch
  zondag 15 januari 2006 @ 09:43:22 #260
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34076281
Renegate en Patrick, gefeliciteerd met jullie mooie zoon Aron! Wat een lekker ventje

Martineke en Icicle, wat een mooie echo's en Waterbeest, dat voetje

Linda en Xanthe, gefeliciteerd met jullie tweede streepje! Geniet ervan!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34076513
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:18 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Durven! Ik moest! Mocht mijn vraag niet stellen in het 2e streepjes topic

Bedankt voor alle felicitaties. ik moet nog steeds erg aan het idee wennen. Eerst er maar eens een nachtje over slapen
Ook ik kan het zelfs na 2 nachten nog niet bevatten! Wat raar zeg.... Ik heb vanmorgen de 2e test uit het pakje gedaan , normaal pieste ik dr niet overheen , maar ach wat kon er fout gaan?
Juist ik pieste of de uitslag vakjes zelfs heen.....
Daardoor is dat spul ook al nat geworden en zijn alle streepjes een stuk vager
pi_34076864
Wow, ik ben 2 daagjes weg en er gebeurt meteen vanalles.

Renegate en man, van harte nog met jullie mooie jochie Aron

En Linda en Xanthe, van harte met jullie streepjes.
pi_34077296
@ Sjak: ik heb Zwangerschapsmensendieck gedaan ( Carita Salome) en dat vond ik erg leuk en heb er veel aan gehad tijdens de bevalling.

@ Linda: ik heb geskied toen ik 14 weken zwanger was. Ging helemaal goed. Maar als je je er onzeker over voelt zou ik idd voorzichtig doen of misschien helemaal niet. Je kan ook altijd nog wandelen etc.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 15 januari 2006 @ 11:15:15 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_34077316
Xanthe, september is sowieso een goeie maand maagdekindjes

Ik kan persoonlijk niet wachten tot ik mijn beebje ga voelen, maar dat zal nog wel een week of 2 duren (vorige keer begon dat ten minste met 16 weken)
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 januari 2006 @ 11:47:22 #265
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34077995
Xanthe, ook hier nog een keer gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat je nog even moet wennen aan het idee, je was zo overtuigd dat het niet gelukt was. Super hoor!!!

Ik zag ineens dat ik best laat was voor yoga. Kunnen ze je daar niet van te voren voor waarschuwen. Ik begin me gelijk zorgen te maken wat ik nu nog meer vergeten ben te regelen. Hebben jullie kraamzorg al geregeld (ik niet...had dat gemoeten?). Ik weet soms ook niet zo goed boe ik het het best kan doen, als alles goed gaat woon ik tegen de tijd dat ik ga bevallen in Haarlem. Moet ik nu dingen in allebei de steden regelen? Maar ja, ik weet ook niet precies waar ik ga wonen natuurlijk. Ik kan van dit soort dingen soms best in de stress schieten eigenlijk.
Lekker douchen!
  zondag 15 januari 2006 @ 11:51:49 #266
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34078101
Geen stress, Sjak.

Morgen gewoon even je verzekering bellen en vragen hoe je kraamzorg het beste regelt. Dan kun je meteen uitleggen hoe het zit met je woonplaats enzovoorts en dan bel je gewoon een kraamzorg-verzorger. Wel doen nu, dat moet je vrij snel regelen, maar het komt vast goed! Lekker de zwangere onwetende uithangen en dan krijg je veeeeel gedaan.

Ik voel me goed trouwens, volgens mij vroeg Belaantje dat! Alleen wat depri. maar kan er zelf wel de humor van inzien.

Xanthe, nogmaals van harte!
Linda, ook heeeeeel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 15 januari 2006 @ 11:58:05 #267
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34078275
Dank je Sugar. Maar het gaat niet om het regelen van de kraamzorg, dat gaat me wel lukken. Het gaat erom dat ik niet weet waar we tegen die tijd wonen. Misschien nog hier als we ons huis niet verkocht krijgen, misschien in Haarlem en misschien wel heel ergens anders als we dit huis verkopen en nog geen huis gevonden hebben...

Nou ja, met die eventuele verhuizing kunnen nu gewoon heel veel dingen niet gedaan worden, die ik nu anders wel zou doen (kamertje bv. )
Ik maak me gewoon even zorgen dit weekend merk ik.

Fijn om te horen dat het met jou nu wel weer lekker gaat. Dat deprigevoel had je dat bij Maria ook? Goed dat je het kunt relativerren!
Lekker douchen!
  zondag 15 januari 2006 @ 12:00:14 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_34078336
Och Sjak, komt wel goed hoor meid. Tja wat de yoga betreft weet ik het niet, dat is heel verschillend per stad, hier moet je je vrij snel opgeven omdat er niet veel yoga leraren zijn. Wat de kraamzorg betreft, wat Sugar zegt, komt wel goed dan.
gewoon even je verzekeirng bellen wat je het beste kunt doen.

Sugar, fijn dat je je goed voelt, dat beetje depri herken ik wel, dat heb ik ook, hoewel het nu minder is geworden gelukkig.
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 januari 2006 @ 12:04:09 #269
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34078462
Maar dat bedoel ik juist ook Sjak! Er verhuizen best veel zwangeren en de vraag daarover zal toch bij je verzekering en bij de kraamzorg niet raar zijn. Dus gewoon voorleggen wat je het beste kunt doen, bedoelde ik. Ik verdenk je er niet van dat je geen kraamzorg kunt regelen, hoor.

En dat niet kunnen beginnen aan het kamertje en dat soort dingen: kan me helemaal voorstellen dat je daar wel soms over piekert. Logisch! Dat het goed komt is ook logisch en zeker, maar daar heb je dan nu niet zo gek veel aan.

Nee, bij Maria voelde ik me niet zo, volgens mij. Maar hee, het is ook pas een paar dagen, dus heb niet echt een rotperiode ofzo, hoor. En misschien had ik dit niet-zwanger ook wel gehad?

edit: we zitten wel steeds met z'n drieën tegelijk online, he? Grappig!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 15-01-2006 14:24:03 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2006 @ 13:53:38 #270
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 15 januari 2006 @ 14:11:19 #271
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34082471
Lady wrb

Sugar en Belana, hoezo voelen jullie je depri? Waarin uit dat zich? Niet dat ik denk: O jee! Maar omdat ik me er zo niets bij voor kan stellen.
Bedoelen jullie dat je je extra zorgen maken of juist wat anders?
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:20:23 #272
24188 Belana
kloon van belana
pi_34082810
ehm, ik heb vaak dat pms gevoel dutchie, dat bleeeeeeh gevoel. Maar ik zet me er wel overheen, geef mezelf een schop zeg maar. Maar het is wel duidelijk hormonaal. Nou moet ik dus zeggen dat ik me sinds een week/2 weken stukken beter voel. Ben echt door dat 1e trimenster heen nu en kan zwaar genieten van de dikke buik, maar toch toch nog alles kunnen doen.
Dus bij mij lijkt het nu weg te zijn
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 januari 2006 @ 14:21:16 #273
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34082853
Bij mij is het gewoon wat iedereen weleens heeft: niet lekker in je vel, pukkels, een algeheel bah-gevoel. Alleen wat daar dan bij mij bij komt, is meteen een twijfel over alles: gaat dit oooooiiit over , dadelijk wordt alles rampzalig met een 2e kind en nog veel ergere en serieuzere zorgen ook. Dat maakt het wat overdreven depri, zo'n zondag.

zondag 15 januari 2006 @ 14:23:44 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_34082956
soms heb je dat gewoon sugar, en soms is het ook moeilijk om je overheen te zetten, lukte mij ook niet altijd. Ik hoop dat het snel overgaat!
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 januari 2006 @ 14:25:14 #275
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34083026
Ja, het gaat nu wel echt, hoor! Make-up doet wonderen.

Maar jij voelt je helemaal happy, Dutchie? Houwen-zo!
En LadyS, how are youhou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')