Misschien heeft ze wel watquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:04 schreef jessie het volgende:
Iemand al wat van Renegate gehoord?
Yep, en een stagiaire. Wat dubbel zo fijn was want alles moest uitgebreid besproken worden en er zijn wat extra metingen gedaan omdat dat goed zou zijn voor het verslag van de stagiare.quote:
*terug onder haar steen kruipt*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef Belana het volgende:
piquit, als je zwanger bent voel je verder weinig van een blaasontsteling, dat is de ellende, laat het ajb even controleren (zei mama)
dutchie, weet je wat ik gezeur vind? mensen die pijn hebben maar er niks aan doen...
ik bedoel het goed hoorquote:
nee, dat ziet ze niet zitten, misschien toch nog maar eens aankaarten vanavond!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Je kruipt idd langzaamaan omhoog skyhigh! Spannend hoor!
Heeft Mevr. skyhigh al zwangerschapsgym oid? Mss helpt dat een beetje bij de angst voor de bevalling.
idd, babyboom...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat word juni een drukke maand hier zeg!
Allemaal 'In of na de zomervakantie kunnen we het wel gaan proberen'-kindjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat word juni een drukke maand hier zeg!
Ik ken op dit moment 8 mensen die zwanger zijn! Allemaal uit mijn directe omgeving. Alsof het besmettelijk is.quote:
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
partychickie, je staat er tussen hoor!
Ghehehe, ik zat even te rekenen en ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die zeggen 'eerst nog even op vakantie' of zo en dat ze dan beginnen... nou, paar maandjes aanlooptijd enzo.quote:
Ik voel pas sinds een paar weken mijn baby echt goed elke dag.. Daarvoor waren er echt halve weken waarop ze wel dood leek bijna. Althans daar was ik dan af en toe stiekem bang voor, maar ze haalt de schade nu aardig in moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:50 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb Merlijn voor de eerste keer rond de 16de week gevoeld. Daarna pas weer tegen de 20ste week en vanaf toen iedere dag. Rond de 23ste week moet je je beebje iedere dag voelen.
bij mij was op de echo heel goed te zien dat er een dikke laag aan de voorkant lag... (nou ja 2 dikke lagen... laagje placenta en een laagje spekvetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef dutchie het volgende:
Vicky bij mij ook, maar toch voelde ik Léon en nu dit kaboutertje ook heel goed.
Ik zag bij de pretecho eens vragen of ze kan vertellen waar de placenta precies ligt. Aan de voorkant kan een ruim begrip zijn natuurlijk.
volgens mij verraad je wat je krijgt, of was dat al bekend?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef partychickie het volgende:
[..]
Ik voel pas sinds een paar weken mijn baby echt goed elke dag.. Daarvoor waren er echt halve weken waarop ze wel dood leek bijna. Althans daar was ik dan af en toe stiekem bang voor, maar ze haalt de schade nu aardig in moet ik zeggen.
Cattie wen er maar vast aan. Straks als de kleine er is zeg je als je binnenkomt: "Hier is de chauffeur van .... "quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef cattie het volgende:
Ik heb dus nog wel even! Ik blijf gewoon goed opletten.![]()
Ik was vandaag even bij de lunch op mijn oude werkplek (ik ben naar een andere afdeling gegaan) en alle vrouwelijke collega's keken eerst naar mijn buik en dan pas gewoon naar mij! Erg grappig.
Oh haha nee dat is wel bekend hoor. Dat komt omdat wij het ook wilden weten en vond het zo onzin om het voor de rest geheim te houden. Soms heb ik nu wel spijt omdat iedereen met roze komt, maar ja ze hadden het ook aan de kinderkamer kunnen zien. Maar mijn dokter zei al: hou maar een jongensnaam in gedachten, want ik ken een gynacoloog en die wist zeker dat ze een meisje kregen en die jongen is nu inmiddels alweer 18.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mij verraad je wat je krijgt, of was dat al bekend?
hihi tjahet kan gebeuren. Zeiden ze bij mij ook, maar het was 3x bevestigd dat het een meid was...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef partychickie het volgende:
[..]
Oh haha nee dat is wel bekend hoor. Dat komt omdat wij het ook wilden weten en vond het zo onzin om het voor de rest geheim te houden. Soms heb ik nu wel spijt omdat iedereen met roze komt, maar ja ze hadden het ook aan de kinderkamer kunnen zien. Maar mijn dokter zei al: hou maar een jongensnaam in gedachten, want ik ken een gynacoloog en die wist zeker dat ze een meisje kregen en die jongen is nu inmiddels alweer 18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |