vind ik ookquote:
Hahaha wat grappig. Bij mij is het ook over. Maar ik heb ook enorm veel gekwijlt tijdens en nog heel lang na de zwangerschapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef LadyS het volgende:
ja
Toen ik zwanger was van Amber, lag ik altijd enorm te kwijlen in bedNa de bevalling was het over. Ik merk dat het nu weer begonnen is. Ik meen dat ik ook niet de enige was die er last van had (gelukkig
)
Ik woog ook 100+ en ben de eerste 36 weken 2 kg aangekomen (zonder dan ook maar ergens rekening mee te houden) en de laatste 4 weken (toen ik zwangerschapsverlof had) 5 kg. Na de bevalling was ik meteen 2 kg lichter dan voordat ik zwanger werd. Wel een beetje een radicale afslankmethodequote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Martineke wat knap ! geen KILO!?? Pffffffff ruilenDaar droom ik alleen maar van haha.
Jawel, dat is een vers kaboutertje.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef owlet het volgende:
[afbeelding]
Ik ben eindelijk helemaal overtuigd![]()
En volgens de vlos ook nu officieel op 25/07 uitgerekend, misschien kan de datum aangepast worden in het lijstje?
Beebje is lekker actief en alles wat te controleren was ziet er goed uit. Als feestje heb ik meteen een berg positiekleding gekocht want ik liep uiteindelijk maar in een soort pyjamabroek omdat dat het enige wat wat nog lekker zat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |