abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34359417
Ik kocht inmiddels zo'n 3 jaar geleden nieuwe geluidsboxen (Logitech Z-560, kostte me toendertijd ¤ 250) en na ongeveer een jaar deed hij het niet meer. Dus ik mailen naar Logitech over garantie e.d. en ze zeiden van als je de kabels doorknipt en opstuurt krijg je een nieuwe. Inmiddels was ik zelf een beetje gaan experimenteren door de electronica plaatjes los te schroeven en uiteindelijk vond ik iets waardoor hij het weer deed!! Ik blij natuurlijk en dacht nou ik ga geen moeite doen met opsturen, hij doet het toch weer! Maar 2 dagen later had Logitech al een nieuwe set opgestuurd, de opvolger (omdat Z560 niet meer leverbaar was) de Z5300 . Toen had ik 2 werkende sets . Toen besloot ik beide sets te verkopen 2e hands (kreeg er bij elkaar ¤300 voor) en van dat geld een nog grotere set te kopen, de Z5500 .
pi_34359573
Iets anders, toen ik nog in de supermarkt werkte kwam er een keertje een klant die eiste een nieuwe bus slagroom omdat het volgens haar niet lekker smaakte. Dus ik vragen, ja waarom heeft u de bus dan wel eerst helemaal opgemaakt? Zegt ze jah anders vond ik het ook zo zonde, maar ik eis een nieuwe .

Nou mooi niet! .
pi_34362192
Ik had een zakje biggetjes teruggekregen van katja :p
pi_34362226
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef mic_forever het volgende:
Ik had een zakje biggetjes teruggekregen van katja :p
Smullen!
pi_34378613
Bericht verwijderd op verzoek poster.

HW.

[ Bericht 48% gewijzigd door HeatWave op 01-03-2006 13:34:54 ]
De aanhouder wint :D
  maandag 23 januari 2006 @ 15:19:33 #106
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34379285
het zijn gewoon halve voedselbanken wat hier aangelegd wordt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  Boks-Chick dinsdag 24 januari 2006 @ 20:19:55 #107
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_34423767
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef Tafkahs het volgende:
het zijn gewoon halve voedselbanken wat hier aangelegd wordt
lolwut
pi_34477793
Ik werd hierheen gezonden door Buzzer, die mij als een profteur ziet.

Ik had echter geheel niet de intentie iemand soep af te troggelen.
pi_34478465
goed man, goed topic!
pi_34482785
van de 10 (ofzo) bedrijven die ik heb gemailt, heb ik een stuk of 9 producten/geld/bonnen teruggekregen
pi_34488337
Ach die gratis producten zijn een peuleschil voor ze. Just like they care..
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34488984
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Whizzkith het volgende:
van de 10 (ofzo) bedrijven die ik heb gemailt, heb ik een stuk of 9 producten/geld/bonnen teruggekregen
post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingen
.mwep
pi_34489167
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef got.rice het volgende:

[..]

post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingen
Kopieer jij ze anders ff...
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34490001
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Kopieer jij ze anders ff...
Whaha ja valt vast niet op
Naja, ik kreeg ook 5 euro, echt geld, van euh.. aviko
pi_34490586
Gewoon origineel zijn...ik heb zelf ook moeite met dingen verzin dus hints zijn welkom
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_34507688
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver
pi_34507733
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver
Goed punt.

Het lukt mensen hier goed om te overdrijven met spullen aanvragen.
Trots van het Noorden!
pi_34507764
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver
Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk student of werkloos, en hebben dus niks beters te doen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:52:11 #119
81996 Bond
License to kill
pi_34508962
dus als de volgende keer weer een haar uit het vla pak komt moet ik dat opsturen? okee ff onthouden
Geen commentaar
pi_34511040
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk student of werkloos, en hebben dus niks beters te doen
Allebei
pi_34515166
Een vraagje....me vriendin heeft een nieuwe mp3 speler voor kerst gehad. En nu is dus 1 oordopje uit elkaar gevallen, ik zoek nu dus gegevens van NIKKEI....iemand?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:17:05 #122
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_34526491
Ik heb mijn grote vriend Dr. Oetker eventjes een mailtje gestuurd over de pizza California!
Smaakte heeeeeel zout enzo. Dus niet te eten. I'll keep you updated.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_34526948
Telefoon was kapot. Een sony prepaid ding. (ding was zowiezo kut, langzame proccessor leek het net) reperatie. Oude was geschrapt dus kreeg een iets nieuwere versie wel sneller
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:44:59 #124
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_34527292
dope topic

wist niet dat klachten zoveel resultaat konden bieden

als ik dit eerder had ontdekt, was ik teruggegaan met een fles cola die ik liet vallen.
*Plof* bodem raakt los en alle cola vloeit eruit.

Mn moeder had een x een stukje ijzer uit dr mond gevist na het eten van afgehaalde bestelde bami.
was wel zorgelijk, maar moeilijk mee terug te gaan.

verder vind ik het eigenlijk een beetje mierenneukerij om voor kleine dingen te klagen.
als ik nix te doen hebt ga ik dat dus wel ff doen
pi_34534728
Die Pringels truuk met die 3 gratis kokers heb ik ook gedaan. Ik had idd verotte chips...
5 euro retour + 3 kokers....
pi_34535270
Gratis sticker vel
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 28 januari 2006 @ 02:03:10 #127
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34539811
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik vind het triest om te lezen dat sommige mensen het hier nodig vinden, om zonder enige vorm van aanleiding, deze bedrijven lastig te vallen en te bedelen om gratis producten.

Heel zielig .
Idd vind ik ook lame. Als er echt iets mis mee is, okay. Maar om gratis dingen te scoren...
pi_34615316
Ik ontvang een gratis flesje krul controle creme van Andrelon omdat de vorige het pompje stuk was.
pi_34617089
Ik ontving vorige week 2 zakjes zoute pinda's van Duyvis.
Lange benen koud hoofd.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:49:02 #130
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_34644427
quote:
Geachte heer .....,

Hartelijk dank voor uw bericht over onze Dr. Oetker Big Americans pizza
California. Hierbij delen wij u mee dat het ons spijt dat deze pizza niet
aan uw verwachtingen voldeed.

Wij willen u verzekeren dat wij niet alleen maximale zorg aan het
samenstellen van onze producten en aan de keuze van de grondstoffen
besteden, maar ook continu onze producten blijven testen en controleren.
Wat de oorzaak is geweest dat de door u gekochte pizza' een zoute smaak
had, is voor ons van hieruit helaas niet te achterhalen. De pizzamonsters
uit dezelfde productie voldoen wel aan de normen. Wij nemen uw informatie
serieus en zullen uitzoeken wat de oorzaak kan zijn geweest.

Omdat wij het vervelend vinden dat u met één van onze producten een minder
goede ervaring heeft gehad, menen wij er goed aan te doen u een Dr. Oetker
pizzasnijder te schenken. Wilt u zo vriendelijk zijn ons uw adresgegevens
hiervoor te geven? Tevens kunt u bij aankoop van de volgende Dr. Oetker
pizza naar keuze de aankoopbon, samen met deze brief en uw
bank-/girorekeningnummer gratis opsturen naar: Dr. Oetker Nederland,
Antwoordnummer 7204, 3800 TE, AMERSFOORT. Het aankoopbedrag van de pizza
wordt dan zo snel mogelijk naar u overgemaakt.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u veel
smulplezier met de volgende Dr. Oetker pizza.

Met vriendelijke groet,
Dr. Oetker Nederland b.v.


Jet Driesten
Consumentenservice


Uw bank-/girorekeningnummer: ..??????????????????
Gratis pizza-snijder en gratis pizza!!!!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_34644906
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef GSMboy het volgende:
Die Pringels truuk met die 3 gratis kokers heb ik ook gedaan. Ik had idd verotte chips...
5 euro retour + 3 kokers....
wat is de truc dan?
pi_34647045
Had van die Philips oortjes die kapot zijn gegaan, bij 1 is het kabeltje kapot, doet het dus niet meer, en bij de andere is dat plasticje met die gaatjes en zo afgebroken. Zal even mailen en kijken wat ik ervoor terug krijg ofzo.
Had de oortjes overigens nog maar 1 maand, heb nu Sennheiser oortjes..

Weet trouwens iemand het typenummer van die oortjes? Ze waren dacht ik 8 euro en ze zijn met die kapjes die je er in 3 kleuren bij krijgt en kunt vervangen.. Heb het bonnetje weggegooid
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34647446
was met kerst bij mijn schoonouders en die had een pak Dubbelfris. Ik schonk het in en er kwam allemaal drab uitzetten. Gemaild naar de Dubbelfris en kreeg 1 euro op mijn rekening gestort...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_34647672
U hebt ons de volgende vraag gestuurd:
Geachte heer/mevouw,

Ik heb een tijdje terug deze oortjes gekocht, en heb ze ongeveer een maandje in het gebruik gehad. Veel plezier van gehad e.d., was er ook erg tevreden mee.

Alleen is bij 1 oortje na ongeveer een maandje binnenin een draadje los gaan zitten waardoor nog maar 1 oortje het deed. Dus heb ik tijdelijk met 1 oortje rondgelopen, tot bij het andere oortje het plaatje wat in je oor ( met die gaatjes erin en de L ) er spontaan vanaf viel. Dit tot mijn grote spijt. Ik heb mijn oortjes gewoon rustig behandeld en ook geen gekke dingen mee gedaan of zo.

Ik wou U hiermee op de hoogte stellen van de mankementen. Hopende U hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Kan evt. op verzoek ook foto's ervan maken of ze opsturen.

Met vriendelijke groet,

Dimitri Pouwels


Dimitri op z'n netste..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34648353
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Had van die Philips oortjes die kapot zijn gegaan, bij 1 is het kabeltje kapot, doet het dus niet meer, en bij de andere is dat plasticje met die gaatjes en zo afgebroken. Zal even mailen en kijken wat ik ervoor terug krijg ofzo.
Had de oortjes overigens nog maar 1 maand, heb nu Sennheiser oortjes..

Weet trouwens iemand het typenummer van die oortjes? Ze waren dacht ik 8 euro en ze zijn met die kapjes die je er in 3 kleuren bij krijgt en kunt vervangen.. Heb het bonnetje weggegooid
Philips hé....
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:19:42 #136
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34648669
quote:
Beste Coca Cola,

Gisteren kocht ik bij de locale supermarkt 2 flessen Coca Cola ( 1.5 liter )
Ik koop hier best vaak Coca Cola, nooit problemen mee gehad, tot op gisteren.

Tot mijn verbazing viel de bodem uit 1 van de flessen, en stroomde de cola zo over de vloer, toen ik de fles uit de tas, in de koelkast wilde zetten.

Gelukkig hebben we parket, dus daar is niks mee aan de hand, maar ik wou het even melden.
Het was overgens niet de 'nieuwe statiegeldfles', maar de 'oude' fles.

Met vriendelijke groet,

Bob Bakker
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
pi_34648725
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef Backhander het volgende:

[..]

Philips hé....
Ja idd.. Eens kijken wat ze voor me over hebben.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:26:00 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34648887
Ik moet denken aan een verhaal van mijn zusje. Zij had een keer kinderkoekjes gekocht maar wat bleek de koekjes in het zakje leken zo veel op kattebrokjes dat ze de volgende dag haar dochtertje in het bakje van de kat zag rondsnuffelen. Klacht gestuurd naar de fabriek.
Enkele weken dagen kreeg ze een soortgelijke brief als al die brieven hierboven thuisgestuurd met een gratis pakket. Doet ze het pakket open zitten er allemaal van die pakjes met kattevoerkoekjes in.
Lekker douchen!
pi_34649104
Keer bij de V & D Mario Party 5 voor de game cube met een prijslabel van 10 Euro. Ik zag nog meer spellen van 10 euro, dus ik nam m mee met de gedachte van: "mooi, kost me maar 10 euro". De verkoper weigerde mij dit spel mee te geven, omdat het spel duurder zou zijn. Iemand had, volgens hem, het prijslabeltje veranderd.

Nu ken ik de vertrouwensleer en ik heb me daarop beroept, tevergeefs. De verkoper weigerde, terwijl ik op basis van de vertrouwenleer.. waarbij er wilsovereenstemming is tussen aanbod en vraag middels een prijslabel en mijn goedkeuring en aankoopmotief, waarbij ik niet kon weten dat het spel duurder zou zijn. Kijk als ik een X-box 360 zou zien met een prijslabel van 5 Euro erop, dan zou ik kunnen weten dat het niet klopt... maar met een spel waarbij er andere spellen naast staan met dezelfde prijsrange... dan kan ik dus niet weten dat zo'n spel duurder is.

Toen de verkoper weigerde, ben ik naar zijn manager gegaan. Deze heeft mijn adresgegevens opgeschreven en 3 dagen later opgebeld; ik kon het spel meekrijgen voor 10 Euro. Dezelfde verkoper die eerst weigerde heeft mij het spel overhandigd met de boodschap dat ik de volgende keer dit niet weer kon doen. Ik ging per direct weer met hem in discussie en zei: "mooi wel, want ik sta wettelijk in mijn gelijk". Hij zei daarop een tegenovergesteld antwoord.

Nu de grap: Die verkoper kan de situatie wel onrechtmatig vinden, maar het was zijn verantwoordelijkheid to begin with... Hij als verkoper is verantwoordelijk voor het bewaken van zijn assortiment. Als kinderen zoiets zouden doen, dan zou hij daarop moeten letten. Op dat moment is dat deel van de winkel toch zijn verantwoordelijkheid?
pi_34649206
Bij pringles werkt het ook niet echt

Was iemand uitgeschoten met de hete pepers dus je brande bijna letterijk je smoel aan die chips, terwijl het normaal gewoon goed te eten is.

Ik dus via de site gemeld , krijg ik dit terug.
quote:
Geachte heer-------

Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw bericht, waarin u ons uw ervaringen met ons product Pringles meedeelt.

Het spijt ons dat u een bus heeft gekocht, waarin zich kennelijk Pringles bevinden die helaas niet geheel aan de gestelde eisen voldoen.

Bij de fabricage van Pringles worden uiterst strenge kwaliteitscontroles uitgevoerd. Helaas kan het sporadisch voorkomen dat Pringles die niet geheel aan de gestelde eisen voldoen, tussen deze frequente controles doorslippen. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.

De door u verstrekte gegevens zullen wij doorgeven aan afdeling kwaliteitscontrole. Voor een verdere afhandeling en vergoeding van de klacht verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via ons gratis telefoonnummer 0800-7746453. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

In het vertrouwen dat uw volgende aankopen weer geheel en al aan de gestelde normen voldoen, verblijven wij, met vriendelijke groeten,

PROCTER & GAMBLE NEDERLAND B.V.

Joyce Lukkes
Consumenten Service
Heb er verder niks mee gedaan.....beetje stom. maar ach ja...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_34649303
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Ik kocht een kast bij de ikea. Dus ik de verschillende dingen op zo'n kar leggen. Lees ik dat je ze met de streepjeskodes naar voren moet doen. Dus ik doe dat zie ik dat er op de deur geen streepjes code zit. Dus ik loop terug naar het rek waar ik die deur vandaan had en er ligt een streepjescode los dus ik pak die en plak die erop. Zijn van die grote brede stickers. Verder had ik ook nog 12 houten planken die in de kast moesten. Dus ik kom bij de kassa leg 1 zo'n plank op de kassa en zeg het zijn er 12. Gaat die kassa doos ze helemaal natellen. En scant verder gewoon de streepjescodes. Wat bleek nou had ik er per ongeluk een streekjes code opgeplakt van een kleinere deur. Die dus goedkoper was. Scheelde me 25 euro ofzo. Maar vond dat echt frappant dat die kassiere wel helemaal gaat natellen hoeveel planken er liggen en niet opvalt dat een deur dan ineens goedkoper is. Maar ja mij hoor je niet klagen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:39:46 #142
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34649332
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:

[..]

Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
En dit is echt, zoniet dan maak je denk ik geen schijn van kans...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34650368
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:17:29 #144
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34650447
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
'naar mijn spijt heb ik deze weggegooid, onder het motto "wat moet ik met een kapotte <insert verpakking naam>'

denk ik
pi_34650448
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
Dat je het uit kwaadheid gelijk hebt weggegooid.
pi_34650449
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?

Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34650552
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?

Daar krijg je sterke buikspieren van
pi_34650612
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:21 schreef Integrity het volgende:

[..]

Daar krijg je sterke buikspieren van
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:33:58 #149
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_34650952
Euhm, eigenlijk telt en mag het niet, maar goed. Ik heb een keer een haar in een zakje m&m's gedaan en teruggestuurd. Krijg ik een brief terug: "Dit kan eigenlijk niet, we werken hier allemaal met haarnetjes op, we weten niet hoe deze haar in het zakje terecht is gekomen". Ik kreeg er wel een king-size zak m&m's bij...
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:35:49 #150
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34652868
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:

[..]

Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
Beste Coca Cola

Doe dan Geachte heer/mevouw,
pi_34672259
Hier een fles pepsi die niet in orde was. In de tas hoorde ik wat sissen en dat bleek dus 1 van de flessen pepsi te zijn , de fles stond ook niet onder druk , want je kon er gewoon in knijpen en de dop kon ook niet vaster gedraaid worden.

Fles moet worden opgestuurd en ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
pi_34672512
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:23 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
pi_34674615
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:08 schreef Integrity het volgende:

[..]

Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
Ooh, ja de Abking Pro ken ik wel
Maar zo ver dacht ik niet na.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34675251
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen

Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootje Ik heb er nog plaatjes van online staan zelfs:



Maar niks mee gedaan dus..

[ Bericht 28% gewijzigd door Palomar op 01-02-2006 12:03:53 ]
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:34:34 #155
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_34684049
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Palomar het volgende:
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen

Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootje Ik heb er nog plaatjes van online staan zelfs:

[afbeelding]

Maar niks mee gedaan dus..
als dit amerika was, was je nu miljonair geweest (als je er wat van zei tenminste)
niets
pi_34689094
T V Pauper
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34689423
tja ik vind het allemaal wel leuk bedacht maar ik vind het dan weer zo lullig van sommige mensen om zo te zeuren om eigelijk helemaal niks, kijk ik snap dat je niet wilt dat er geen haar in je voedsel zit maar sommige dingen in dit topic daar krijg ik echt het idee dat mensen het er gewoon om doen.

ik heb dan zelf nog nooit de moeite genomen om achter een verpakfoutje ofzo aan te gaan, ik koop wel een niew pakje voor een euro of twee.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_34689498
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34689597
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Skv het volgende:
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
pi_34689650
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
Heb ze zo goed als verkocht aan een mede-fokker.. Ik gebruikte ze toch niet. Heb zelf wel betere oortjes.

Sennheiser
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34689709
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
ik ben er al 3 kwijt geraakt maar kan er altijd nog andere oordopjes op aan sluiten
............................
pi_34689862
quote:
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben reeds enige tijd de trotse bezitter van een SE w800i.
Standaard bij dit toestel is een headset geleverd van goede kwaliteit: de HPM-70.
Ik ben erg tevreden over de telefoon, maar ben slecht te spreken over de headset.
De oordopjes zijn zo gemaakt dat de 'in-ear'-stukjes er los opgedrukt zitten. Ook blijven deze rubber dopjes erg snel achter kleding haken.

Standaard kreeg ik bij mijn telefoon 3 maten dopjes geleverd: Groot, middel en klein. De groten zijn veel te breed voor mijn oren, de dopjes vallen er dan zo uit.
Van de kleinen ben ik een dopje kwijtgeraakt in de bus. Vanmiddag ben ik van mijn laatste goede setje (de middelste grootte) ook een dopje kwijtgeraakt!
Ik kan nu dus nog maar gebruik makn van één oordopje, gezien ik geen goede, passende rubbers heb.

Vol goede moed ben ik deze middag naar The Phonehouse gegaan, alwaar ik mijn telefoon had gekocht. Ik vroeg de verkoper om dopjes, waarop ik te horen kreeg dat ik dan een geheel nieuwe HPM-70 moet aanschaffen! Dat kost me 55 euro!
Ik vind het ronduit belachelijk om vijfenvijftig euro te betalen voor een paar rubberen dopjes.
Mijn headset is immers nog prima.
De medewerker raadde me toen aan om contact met de SE klantenservice op te nemen, dus misschien dat U wat voor mij kan betekenen?
Ik zou het erg op prijs stellen als u me enkele rubberen dopjes zou willen toezenden.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Jelle
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34690487
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Skv het volgende:

[..]


pinkt een traantje weg
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34690491
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Skv het volgende:

[..]
zo ze hebben de prijzen flink verhoogt zo te lezen in 2006 bij The Phonehouse ik heb ze in november gekocht daar voor 30 euro
............................
pi_34690541
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]



pinkt een traantje weg
hmm? PMS?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34713125
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die reden Kijken wat ze terugsturen...
pi_34713395
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Whizzkith het volgende:
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die reden Kijken wat ze terugsturen...
Ik denk
quote:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Graag vragen wij aan u om uw adres gegevens naar ons toe te sturen zodat wij u de rubberen oordopjes voor de Sony Ericsson HPM-70 toe.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,


Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34718718
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik denk
[..]

Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
Dat is zeker goede service!
Ik ben er vanmorgen ook al weer 1 kwijtgeraakt Nu heb ik 2 grote, 1 middel en 1 kleine
pi_34718981
Ik heb hetzelfde. 2 grote die totaal kut zitten, één kleine en één middelste
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Donald Duck held zaterdag 18 februari 2006 @ 00:05:18 #170
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35208386
Vandaag gratis koffie gedronken met een broodje bij La Place in V&D. Ik diende een klacht in over een personeelslid dat zich onbeschoft gedroeg. Dus lekker een coupon voor het restaurant gekregen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35208481
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen reactie gehad. Maandag eens even terug mailen. Kijken wat ze ervan zeggen.

Philips
Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson

Ik heb die dopjes allang.
Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.

[ Bericht 6% gewijzigd door Skv op 18-02-2006 10:47:26 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35214467
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson

Ik heb die dopjes allang.
Jep, ik kreeg ze ook al een week geleden ofzo Het zijn alleen 2 grote en 2 kleine
pi_35218516
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson

Ik heb die dopjes allang.
Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.
Kijk z'n slimme opmerking
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!
Heb nu toch allang betere Sennheisers.

En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.

Duidelijk?

Edit :

Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.

Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_35219660
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:46 schreef xim0tje het volgende:
Ik heb hier nog een pakje van nelle shag liggen waarvan verpakking zomaar is open gescheurd. Heb gegoogled naar website maar kan nieteens vinden. Iemand een link?
http://www.niemeyer.nl/
Maar: onder constructie
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:12:22 #175
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_35230016
Gisteren een mailtje gestuurd naar Trekpleister vanwege een leren riem die van kunstleer bleek te zijn en nu niet echt bruikbaar is vanwege de inferieure kwaliteit.

Ding heeft maar 5 euro gekost, maar toch. Het was de enige riem die ik in jaren tegengekomen ben waar de gesp me van beviel. De rest van de riemen hebben gewoon ontzettend lelijke gespen en deze was tenminste mooi en netjes...

Benieuwd wat de reactie is.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".&gt;&gt;&gt;ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_35420506
Pompje van krul controle creme van andrelon was onbruikbaar geworden, mailtje gestuurd.. moest adres sturen want dan zouden ze het vervangen. Kreeg ik kleur control spul toegestuurd, ipv krul controle creme..

Het gebaar is wel leuk.
pi_35421390
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Kijk z'n slimme opmerking
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!
Heb nu toch allang betere Sennheisers.

En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.

Duidelijk?

Edit :

Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.

Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..
Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35421409
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
pi_35422081
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
Neuh, was mijn eigen domme schuld, heb um te drogen gelegd, nu doet ie 't weer bijna perfect..

Joystick is iets minder sindsdien..
Werd gesmst door de vriendin toen ik stond te douchen, dus ik zo aardig om meteen even terug te smsen. Terwijl ik onder de douche sta, en hij was een beetje vochtig geworden toen..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_35422746
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef MaxMark het volgende:
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
OMG, jij kunt nu wel rentenieren
De status 'bagger-user' voorbij
pi_35423640
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een vraagje....me vriendin heeft een nieuwe mp3 speler voor kerst gehad. En nu is dus 1 oordopje uit elkaar gevallen, ik zoek nu dus gegevens van NIKKEI....iemand?
je kan met zoiets gewoon naar de winkel gaan, meestal krijg je dan een nieuw setje oordopjes
pi_35424009
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..

Met de vriendelijke groet:P
pi_35424178
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..

Met de vriendelijke groet:P
mmmm jammer dan
pi_35424234
doet pijn he de waarheid?
pi_35424266
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P
pi_35424368
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef MdMa98 het volgende:
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P

Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%

Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35424421
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:32 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

mmmm jammer dan
Jij doet handel MBO? Je zal vast een lekkere zijn voor je baas met zo'n instelling.
Verhalen verzinnen om gratis producten te krijgen ...

Er zijn weinig dingen waar ik op ....
pi_35424508
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef Skv het volgende:

[..]


Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%

Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Net als teveel claimen bij je reisverzekering als er iets gestolen is. Ach, die 100 euro kan er ook wel bij. "daar gaat zo'n grote maatschappij niet failliet van"

Kolere, ik ben geen heilige linkse sloerie ofzo maar zo'n instelling vind ik echt ronduit kut.

Maar goed, dit is offtopic
pi_35424622
ik heb een bureaulampje van ikea, en na is de trafo kapot. ding is nog geen maand oud, maar het is niet de moeite waard om ervoor naar de ikea te reizen. Zou een brief schrijven wat opleveren?
pi_35424763
Tsjah als mensen eens wat minder geldgeil zouden zijn, zou alles toch een stuk goedkoper zijn..

Ik zie een nieuwe topic:P
pi_35424874
Leuk topic
Kom vaak genoeg producten tegen die niet naar wens zijn leuk om te zien dat je dus gewoon nieuwe producten thuisgestuurd kan krijgen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35424887
Gewoon mee teruggaan...
pi_35424937
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
pi_35426714
Als je een produkt hebt wat niet in orde is en je zou er mee terug gaan naar de winkel word er niets mee gedaan. Juist door contact op te nemen met een bedrijf en zij je klacht kunnen behandelen en uitzoeken wat er verkeerd is gegaan zorgt ervoor dat ze hun produkt kunnen verbeteren. En zal dus uiteindelijk alleen maar de kwaliteit ten goede komen.

Ben het wel met je eens dat wanneer je echt dingen gaat verzinnen om er beter van te worden geen stijl is. Maar dat zal mede een reden zijn dat je een produkt van slechte kwaliteit moet terug sturen naar de fabrikant. Zo weten zij dat dit niet verzonnen is en kunnen ze de klacht ook nog beter onderzoeken.
pi_35426806
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?

Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_35426997
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?

Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
pi_35434142
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35434189
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten... Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
pi_35434234
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:

[..]

En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten... Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
Precies ja .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35449308
wat is trouwens het email adres van lays? waar ik een klacht naar op kan sturen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')