Wacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
zoekt op
dan ga je die maar zoekenquote:
sardientjes taartquote:
Ah, de welbekende kop-in-'t-zand-methodequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hou het liever zo dat ik niets doorheb... een beetje zoals de sig van christine.. zelfbedrog is
Ik heb wel lenzen nodig, maar ben niet blindquote:
Ik ga maar es nadenken over een move om je definitief te schaken dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel lenzen nodig, maar ben niet blind
Waarom zouden mensen ons willen negeren?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie expres genegeerd worden!
@Pheno: gefeli !!!
Supermanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga maar es nadenken over een move om je definitief te schaken dan!![]()
koningin naar E4quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga maar es nadenken over een move om je definitief te schaken dan!![]()
Tortelduifjes moet je een privé momentje met elkaar gunnen,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen ons willen negeren?
Ik zal rustig aan doen voor jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Het moment dat ik thuiskom is dit topic waarschijnlijk al weer dicht, zo snel gaan jullie
Zet de balkondeur maar open vanavond, dan vlieg ik zo naar binnen!quote:
Jij snapt t!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tortelduifjes moet je een privé momentje met elkaar gunnen,.
Dit is jouw subforum niet, dus je hebt er niks over te zeggen.quote:
* AirwiN zingt mee met 32 jaar van Doe Maar...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tortelduifjes moet je een privé momentje met elkaar gunnen,.
Ik mag overal zeggen wat ik wilquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is jouw subforum niet, dus je hebt er niks over te zeggen.![]()
tuurlijk mag je wel een note plaatsen om Cc te wijzen op het gezagondermijnende gedrag van platoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mag overal zeggen wat ik wil![]()
Ik ga alleen geen edit doen![]()
Of een note plaatsen
Je lijkt nu al typisch een geval van iemand die aan de macht verslaafd is geraakt te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mag overal zeggen wat ik wil![]()
Ik ga alleen geen edit doen![]()
Of een note plaatsen
Ssssst!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk mag je wel een note plaatsen om Cc te wijzen op het gezagondermijnende gedrag van plato
Wil je me er aub NIET aan herinneren dat ik over een paar maanden tot de 32-jarigen behoor!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zingt mee met 32 jaar van Doe Maar...
He? Wat?![]()
Zo ga je niet met collega's om nixxx.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk mag je wel een note plaatsen om Cc te wijzen op het gezagondermijnende gedrag van plato
Er staat toch maar één Judas in het Nieuwe Testament?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Macht?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je lijkt nu al typisch een geval van iemand die aan de macht verslaafd is geraakt te zijn.![]()
Ah, die heb je speciaal voor MissMSX aangevraagd (nu!) op 3fm?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zingt mee met 32 jaar van Doe Maar...
He? Wat?![]()
Troost je, een paar maanden daarna doe ik met je meequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wil je me er aub NIET aan herinneren dat ik over een paar maanden tot de 32-jarigen behoor!!![]()
Op FOK heb je macht als mod, dat je het daarbuiten niet ver gebracht hebt weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Macht?![]()
Je neemt Fok! is te serieus mijn waarde plato![]()
Jij bent het perfecte voorbeeld dat leeftijd niks meer is dan een getal...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
Wil je me er aub NIET aan herinneren dat ik over een paar maanden tot de 32-jarigen behoor!!![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
@Nixxx: dat was je toch niet serieus van plan he??![]()
Daarom ben juist mod!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op FOK heb je macht als mod, dat je het daarbuiten niet ver gebracht hebt weet ik ook wel.![]()
Ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, die heb je speciaal voor MissMSX aangevraagd (nu!) op 3fm?![]()
office politics he.. je moet toch wat om hogerop te komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo ga je niet met collega's om nixxx.![]()
Precies. Daarom wil ik ook graag mod worden.quote:
Je kunt ook gewoon met je bazin naar bed gaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
office politics he.. je moet toch wat om hogerop te komen
yvonne wil me niet.. ik ben geen 19 meerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met je bazin naar bed gaan.
Als je later dan maar niet van je paard flikkert en tot je nek verlamd raaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet de balkondeur maar open vanavond, dan vlieg ik zo naar binnen!![]()
Gelukkig heb ik het al achter de rugquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef Litpho het volgende:
Troost je, een paar maanden daarna doe ik met je mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |