Wacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
zoekt op
dan ga je die maar zoekenquote:
sardientjes taartquote:
Ah, de welbekende kop-in-'t-zand-methodequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hou het liever zo dat ik niets doorheb... een beetje zoals de sig van christine.. zelfbedrog is
Ik heb wel lenzen nodig, maar ben niet blindquote:
Ik ga maar es nadenken over een move om je definitief te schaken dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel lenzen nodig, maar ben niet blind
Waarom zouden mensen ons willen negeren?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie expres genegeerd worden!
@Pheno: gefeli !!!
Supermanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga maar es nadenken over een move om je definitief te schaken dan!![]()
koningin naar E4quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga maar es nadenken over een move om je definitief te schaken dan!![]()
Tortelduifjes moet je een privé momentje met elkaar gunnen,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen ons willen negeren?
Ik zal rustig aan doen voor jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Het moment dat ik thuiskom is dit topic waarschijnlijk al weer dicht, zo snel gaan jullie
Zet de balkondeur maar open vanavond, dan vlieg ik zo naar binnen!quote:
Jij snapt t!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tortelduifjes moet je een privé momentje met elkaar gunnen,.
Dit is jouw subforum niet, dus je hebt er niks over te zeggen.quote:
* AirwiN zingt mee met 32 jaar van Doe Maar...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tortelduifjes moet je een privé momentje met elkaar gunnen,.
Ik mag overal zeggen wat ik wilquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is jouw subforum niet, dus je hebt er niks over te zeggen.![]()
tuurlijk mag je wel een note plaatsen om Cc te wijzen op het gezagondermijnende gedrag van platoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mag overal zeggen wat ik wil![]()
Ik ga alleen geen edit doen![]()
Of een note plaatsen
Je lijkt nu al typisch een geval van iemand die aan de macht verslaafd is geraakt te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mag overal zeggen wat ik wil![]()
Ik ga alleen geen edit doen![]()
Of een note plaatsen
Ssssst!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk mag je wel een note plaatsen om Cc te wijzen op het gezagondermijnende gedrag van plato
Wil je me er aub NIET aan herinneren dat ik over een paar maanden tot de 32-jarigen behoor!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zingt mee met 32 jaar van Doe Maar...
He? Wat?![]()
Zo ga je niet met collega's om nixxx.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk mag je wel een note plaatsen om Cc te wijzen op het gezagondermijnende gedrag van plato
Er staat toch maar één Judas in het Nieuwe Testament?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Macht?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je lijkt nu al typisch een geval van iemand die aan de macht verslaafd is geraakt te zijn.![]()
Ah, die heb je speciaal voor MissMSX aangevraagd (nu!) op 3fm?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zingt mee met 32 jaar van Doe Maar...
He? Wat?![]()
Troost je, een paar maanden daarna doe ik met je meequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wil je me er aub NIET aan herinneren dat ik over een paar maanden tot de 32-jarigen behoor!!![]()
Op FOK heb je macht als mod, dat je het daarbuiten niet ver gebracht hebt weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Macht?![]()
Je neemt Fok! is te serieus mijn waarde plato![]()
Jij bent het perfecte voorbeeld dat leeftijd niks meer is dan een getal...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
Wil je me er aub NIET aan herinneren dat ik over een paar maanden tot de 32-jarigen behoor!!![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
@Nixxx: dat was je toch niet serieus van plan he??![]()
Daarom ben juist mod!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op FOK heb je macht als mod, dat je het daarbuiten niet ver gebracht hebt weet ik ook wel.![]()
Ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, die heb je speciaal voor MissMSX aangevraagd (nu!) op 3fm?![]()
office politics he.. je moet toch wat om hogerop te komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo ga je niet met collega's om nixxx.![]()
Precies. Daarom wil ik ook graag mod worden.quote:
Je kunt ook gewoon met je bazin naar bed gaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
office politics he.. je moet toch wat om hogerop te komen
yvonne wil me niet.. ik ben geen 19 meerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met je bazin naar bed gaan.
Als je later dan maar niet van je paard flikkert en tot je nek verlamd raaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet de balkondeur maar open vanavond, dan vlieg ik zo naar binnen!![]()
Gelukkig heb ik het al achter de rugquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef Litpho het volgende:
Troost je, een paar maanden daarna doe ik met je mee.
melliequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef nixxx het volgende:
mellie!
Ik bel wel gewoon aan voor de zekerheid dan. Op één of andere manier heb ik het niet warme gevoel dat jij 24 uur per dag aan mijn ziekbed gaat zitten om mij te verzorgen..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je later dan maar niet van je paard flikkert en tot je nek verlamd raakt
Degene waar haar normale avatar op gehost wordt bedoel je?quote:
Zwijg!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene waar haar normale avatar op gehost wordt bedoel je?
Dat kanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies. Daarom wil ik ook graag mod worden.![]()
Maar natuurlijk liefquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bel wel gewoon aan voor de zekerheid dan. Op één of andere manier heb ik het niet warme gevoel dat jij 24 uur per dag aan mijn ziekbed gaat zitten om mij te verzorgen..
bucket please...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar natuurlijk liefMan van m'n dromen
Liefde van m'n leven
![]()
Zulke dingen moeten juist open besproken worden. Door er een taboe van te maken druk je bepaalde gevoelens weg en op den duur verergert de situatie daar alleen maar door.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zwijg!alles met mel en avatars dient niet meer besproken te worden, straks switcht ze weer terug naar hp.. the horror!!
het systeem op 'werk' natuurlijk
Nu ik de ware liefde gevonden hebt loop ik op wolkjes en krijgt niemand me meer downquote:
Welnee, Cc plaatst ook geen foto's.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kan
Mailen naar forum@fok.nl
titel: Sollicitatie US mod.
Maar ja misschien moet je dan wel is een foto plaatsen![]()
Ik vermoed ook dat er binnenkort een NWS functie gaat vrij komen aangezien er eentje FA is geworden. Maar ik weet niet hoe ze die gaan opvullen![]()
Om één of andere reden begint het nu toch wat ten koste te gaan van de geloofwaardigheid...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar natuurlijk liefMan van m'n dromen
Liefde van m'n leven
![]()
dan ga ik maar eens een heel stevige paraplu aanschaffenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik de ware liefde gevonden hebt loop ik op wolkjes en krijgt niemand me meer down
Nou nixxx, als dit geen positieve recensie voor mijn workshop is!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik de ware liefde gevonden hebt loop ik op wolkjes en krijgt niemand me meer down
Dan is NWS een leuke springplankquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, Cc plaatst ook geen foto's.![]()
Nee, als ik mod wordt zal dat bij POL zijn, dat gaat er in de toekomst nog wel eens van komen.![]()
Zeg, zou jij niet jou avatar veranderen als Melis Jan Peter weg had gehaald?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zulke dingen moeten juist open besproken worden. Door er een taboe van te maken druk je bepaalde gevoelens weg en op den duur verergert de situatie daar alleen maar door.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef AirwiN het volgende:
Nou nixxx, als dit geen positieve recensie voor mijn workshop is!![]()
hmmmm...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef AirwiN het volgende:
Om één of andere reden begint het nu toch wat ten koste te gaan van de geloofwaardigheid...![]()
Dat heeft ze wel gedaan. Slechts één keer bij mijn weten, maar toch...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, Cc plaatst ook geen foto's.![]()
Ik schijn overigens weer gewoon online te zien te zijn op msnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om één of andere reden begint het nu toch wat ten koste te gaan van de geloofwaardigheid...![]()
Nee klopt en de komende tijd wil ik ook niet nog meer tijd aan FOK gaan besteden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is NWS een leuke springplank
Maar daar zal je wel niet actief zijn
http://www.gifthouse.nl/golfparaplus.htmlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef nixxx het volgende:
dan ga ik maar eens een heel stevige paraplu aanschaffen
Ja, maar ik heb niet egzegd dat meteen te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zeg, zou jij niet jou avatar veranderen als Melis Jan Peter weg had gehaald?
Dat zegt meer over mij dan over haar compleet oprechte gevoelens...quote:
Beide niet mijn fora, dus het ziet er naar uit dat ik mijn leven nog wat langer ga houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
titel: Sollicitatie US mod.
Ik vermoed ook dat er binnenkort een NWS functie gaat vrij komen aangezien er eentje FA is geworden.
Scherpquote:
in dr fotoboek staan er ook 2quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel gedaan. Slechts één keer bij mijn weten, maar toch...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef MissMSX het volgende:
Ik schijn overigens weer gewoon online te zien te zijn op msn
Alleen R&P?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beide niet mijn fora, dus het ziet er naar uit dat ik mijn leven nog wat langer ga houden.
Geen overtuigende ontsnappingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij dan over haar compleet oprechte gevoelens...
Dan sta ik zeker op de block!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik schijn overigens weer gewoon online te zien te zijn op msn
nee.. airwin.. het vertrouwen is beschaamd...dat komt niet meer goed..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij dan over haar compleet oprechte gevoelens...
quote:
Bij sommige mensen wel en andere niet. Echt ultravaag ditquote:
R&P of MUZ zou ik vermoedelijk wel overwegen, ja.quote:
Ik spreek je net aan. Je krijgt geen berichtje?quote:
En jij er meteen bovenop springen? Aasgier! Je lijkt Litpho wel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. airwin.. het vertrouwen is beschaamd...dat komt niet meer goed..
Inderdaad, ik krijg geen berichtje...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik spreek je net aan. Je krijgt geen berichtje?
Alleen degenen die je langer dan een jaar in de lijst hebben staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef MissMSX het volgende:
Bij sommige mensen wel en andere niet. Echt ultravaag dit
Mits je gevraagd wordt uiteraard.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
R&P of MUZ zou ik vermoedelijk wel overwegen, ja.
Tss. Nixxx heeft nog veel te leren voordat hij mijn onderhandse methodieken volledig beheerstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij er meteen bovenop springen? Aasgier! Je lijkt Litpho wel!![]()
ik ga niet op MissMSX springen... op wouter bos daarintegenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits je gevraagd wordt uiteraard.
Ik heb nu een beeld voor ogen van Wouter Bos die het bed deelt met een postbode.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ga niet op MissMSX springen... op wouter bos daarintegen
Er zijn er inderdaad maar weinig die op zo'n doeltreffende wijze een mes in je rug aanbrengen zoals jij dat doet!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss. Nixxx heeft nog veel te leren voordat hij mijn onderhandse methodieken volledig beheerst.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld voor ogen van Wouter Bos die het bed deelt met een postbode.![]()
Je insinueerde het zelf.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:14 schreef nixxx het volgende:
[..]wat is er mis met jouw hersens man!!!!
![]()
Houd vast dat beeld....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb nu een beeld voor ogen van Wouter Bos die het bed deelt met een postbode.![]()
Give me some credit manquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nietes!quote:
Dan is er niets aan te doen vrees ik... installeer icq!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad, ik krijg geen berichtje...
LOL dat zou wel goed zijn als je dat kon instellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Alleen degenen die je langer dan een jaar in de lijst hebben staan
Waar staat het verwijt naar jou dan? Jou vertrouw ik volledig natuurlijk!quote:
Omdat we ons vervelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom gaat het hier weer zo snel vandaag
omdat een hoop mensen niets te doen hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom gaat het hier weer zo snel vandaag
Ik zie scheuren in onze prille liefdequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar staat het verwijt naar jou dan? Jou vertrouw ik volledig natuurlijk!![]()
IK zou zoiets nooit zeggen natuurlijkquote:
of niets nuttigs willen doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
omdat een hoop mensen niets te doen hebben![]()
Je bent te vroeg... wacht nog een paar dagen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
IK zou zoiets nooit zeggen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie scheuren in onze prille liefde
Hoe kunnen we de boel redden??quote:
De bedoeling van deze belachelijke timing was dan ook om AirwiN aan te sporen tot grote hoogten, niet om de eerder aan mij toegeschreven aasgierneigingen te bewijzenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent te vroeg... wacht nog een paar dagen...
Ik heb het stof al van m'n ICQ account afgeblazen. Hoeveel meer kan ik laten zien dat ik echt van je hou...quote:
Je bent slick... heel slick...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
De bedoeling van deze belachelijke timing was dan ook om AirwiN aan te sporen tot grote hoogten, niet om de eerder aan mij toegeschreven aasgierneigingen te bewijzen.
Echte liefdequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het stof al van m'n ICQ account afgeblazen. Hoeveel meer kan ik laten zien dat ik echt van je hou...![]()
Door niet op te scheppen over een ICQ-account van slechts zes cijfers wellicht?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het stof al van m'n ICQ account afgeblazen. Hoeveel meer kan ik laten zien dat ik echt van je hou...![]()
En langzaam dringt het koude staal mijn warme vlees binnen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
De bedoeling van deze belachelijke timing was dan ook om AirwiN aan te sporen tot grote hoogten, niet om de eerder aan mij toegeschreven aasgierneigingen te bewijzen.
Ik ben blij dat ik 'm nog niet heb verkocht op Ebay!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Door niet op te scheppen over een ICQ-account van slechts zes cijfers wellicht?.
dat wil ik ook niet, maar mn tentamens blijven me aanstaren en dat is irritantquote:
Alleen héél oude mensen hebben een ICQ-account van slechts zes cijfers.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:26 schreef Litpho het volgende:
Door niet op te scheppen over een ICQ-account van slechts zes cijfers wellicht?.
Dan heb jij er waarschijnlijk één van vier cijfers als ik het leeftijdsverschil zo bekijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:33 schreef broer het volgende:
[..]
Alleen héél oude mensen hebben een ICQ-account van slechts zes cijfers.
Toen ICQ werd geďntroduceerd, voelde ik me al te oud voor dat soort nieuwigheden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
Dan heb jij er waarschijnlijk één van vier cijfers als ik het leeftijdsverschil zo bekijk!![]()
't Is wel heel old skool kan ik je vertellen. Bijna een beetje een spookstad. Bijna alle contacten offline... Allemaal schatjes geesten uit het verleden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:36 schreef nixxx het volgende:
ik had ooit ook een icq account... maar geen idee hoe lang..
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:33 schreef broer het volgende:
[..]
Alleen héél oude mensen hebben een ICQ-account van slechts zes cijfers.
n00b!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:40 schreef PhaE het volgende:
weet alleen het ww niet meer van dat account![]()
Dat krijg je als je begint te dementerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:40 schreef PhaE het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nu nog even checken of jullie source code wel compatibel is, en dan kunnen jullie mergenquote:
Ja fijn, AirwiN en MissMSX als committers in de relatieCVSquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
nu nog even checken of jullie source code wel compatibel is, en dan kunnen jullie mergen
Niet in mijn icq-wereldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Is wel heel old skool kan ik je vertellen. Bijna een beetje een spookstad. Bijna alle contacten offline... Allemaal schatjes geesten uit het verleden...
Daar heb ik nu MSN voor...quote:
Ik ook niet meer van mijn prehistorische accountquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Denk dat dat voor velen geldt. De meesten zijn overgestapt op MSN.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
't Is wel heel old skool kan ik je vertellen. Bijna een beetje een spookstad. Bijna alle contacten offline... Allemaal schatjes geesten uit het verleden...
MSX Basic hierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
nu nog even checken of jullie source code wel compatibel is, en dan kunnen jullie mergen
Dat is waarschijnlijk het account waar jouw schatjes uit het verleden instaan...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet meer van mijn prehistorische account
Kinder-ICQ bedoel jequote:
Krijg het nou eerst maar aan de praat voor je er zo kleinerend over doet...quote:
Allemaal gezwicht voor BrEeZaH-sletjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Denk dat dat voor velen geldt. De meesten zijn overgestapt op MSN.
verbittering?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allemaal gezwicht voor BrEeZaH-sletjes
Zie mijn hotmail adresquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Denk dat dat voor velen geldt. De meesten zijn overgestapt op MSN.
layoutvern**kerquote:
Jij snapt m Nixxxie!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zwijg!alles met mel en avatars dient niet meer besproken te worden, straks switcht ze weer terug naar hp.. the horror!!
het systeem op 'werk' natuurlijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg het nou eerst maar aan de praat voor je er zo kleinerend over doet...![]()
Werkt prima lijkt mequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij sommige mensen wel en andere niet.
Bij anderen wel, bij haar niet... Dus ja, het klopt!quote:
Dat en maar blijven beweren dat een interface die er uitziet als een overdone kermisattractie prettig werkt...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal gezwicht voor BrEeZaH-sletjes
Nou ja, dat staat natuurlijk los van het protocol. Trillian voldoet hier prima als MSN/ICQ/IRC-clientquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat en maar blijven beweren dat een interface die er uitziet als een overdone kermisattractie prettig werkt...
Trillian is erg ok, vooral met de oude Blue Turtle skin (lekker rustig aan de ogenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, dat staat natuurlijk los van het protocol. Trillian voldoet hier prima als MSN/ICQ/IRC-client.
Het ligt niet aan mij... net als die FTPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg het nou eerst maar aan de praat voor je er zo kleinerend over doet...![]()
Die ICT'ers van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij... net als die FTP
Verre van zelfsquote:
Een heel scala aan BrEeZaH-sletjes dus, waarvan AirwiN slechts de laatste in de reeks is?quote:
De rest voldeed niet!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een heel scala aan BrEeZaH-sletjes dus, waarvan AirwiN slechts de laatste in de reeks is?.
De rest die ze nog wel op MSN ziet bedoel je?quote:
*stil*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
De rest die ze nog wel op MSN ziet bedoel je?
Met al die gruwelijke troep als winks e.d. Wat een reut. Dat WIL ik toch helemaal niet!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat en maar blijven beweren dat een interface die er uitziet als een overdone kermisattractie prettig werkt...
dat had ik gemist.. dus bij dezequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef _Cara_ het volgende:
Heej Phenoik zie dat je jarig bent.
. dus bij deze... Van Harte proficiat!
Have a nice day!...
Taal is niet je sterkste punt he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ICT'ers van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is...![]()
Hoe geloofwaardig komt dat over met je huidige avatar denk je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met al die gruwelijke troep als winks e.d. Wat een reut. Dat WIL ik toch helemaal niet!!!
je wil hem toch niet om zijn taalbeheersingquote:
Hoe kom je erop dat hij de laatste in de reeks?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een heel scala aan BrEeZaH-sletjes dus, waarvan AirwiN slechts de laatste in de reeks is?.
Over taalbeheersing gesproken... Lees deze nog eens...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kom je erop dat hij de laatste in de reeks?
jullie zijn een perfecte matchquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over taalbeheersing gesproken... Lees deze nog eens...![]()
Ik irriteer graag andere mensen... word niet graag zelfs geirriteerdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig komt dat over met je huidige avatar denk je?
De meest recente waar ik van weet dan. Zo beter?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kom je erop dat hij de laatste in de reeks?
Hij kan wel heel mooi verhaaltjes vertellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
je wil hem toch niet om zijn taalbeheersing
is... da's een gebrek aan toetsenbordbeheersingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over taalbeheersing gesproken... Lees deze nog eens...![]()
Ik had jou nog niet op MSN hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
De meest recente waar ik van weet dan. Zo beter?.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij kan wel heel mooi verhaaltjes vertellen
Deze ook zeker:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef MissMSX het volgende:
is... da's een gebrek aan toetsenbordbeheersing
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik irriteer graag andere mensen... word niet graag zelfs geirriteerd
Deel 2 is overigens nňg beter!quote:
Dat klopt, dat zouden we nog een keer regelen zonder AirwiN die over je schouder staat mee te kijkenquote:
Jajaja, nu weet ik 't welquote:
Nergens voor nodig. Logging staat standaard aan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zouden we nog een keer regelen zonder AirwiN die over je schouder staat mee te kijken.
Nu nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zouden we nog een keer regelen zonder AirwiN die over je schouder staat mee te kijken.
Ja, op jouw MSN. De privéMSN van MissMSX daarentegen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Logging staat standaard aan!![]()
Nu ben ik op mijn werk en dus MSN-loos. Maar voel je vrij om me toe te voegen, mailadres staat in profielquote:
Hey! Ik verzorg m'n eigen IT ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, op jouw MSN. De privéMSN van MissMSX daarentegen...
tenzij jij als behulpzame IT'er je daar ook maar even mee hebt bemoeid
Verliefd, verloofd, verloren...quote:
We praten alleen maar schatquote:
Goh, hoe begonnen wij ook alweer?quote:
Oppervlakkige sex. En toen bleek dat we beter waren in gesprekken over de zin van het leven...quote:
Bekend probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef MissMSX het volgende:
is... da's een gebrek aan toetsenbordbeheersing
En hoe voelt dat nou om zelfs als BrEeZaH tekort te schieten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oppervlakkige sex. En toen bleek dat we beter waren in gesprekken over de zin van het leven...![]()
Waar baseer je die conclusie op?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou om zelfs als BrEeZaH tekort te schieten?
Heb jij wel eens een BrEeZaH gezien die goed was in gesprekken over de zin van het leven?quote:
Laten we het er op houden dat de gesprekken duizelingwekkend goed warenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou om zelfs als BrEeZaH tekort te schieten?
Kun je dat er aan afzien dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een BrEeZaH gezien die goed was in gesprekken over de zin van het leven?.
Briljant, jij snapt 'm!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat de gesprekken duizelingwekkend goed waren
Met voldoende ervaring, ja. Achteraf doe je trouwens vrij weinig met die mogelijkheid, dus spaar je de moeite.quote:
We gaan aankomend weekend bemerken in hoeverre jouw talenten nog niet zijn vastgeroest...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met voldoende ervaring, ja. Achteraf doe je trouwens vrij weinig met die mogelijkheid, dus spaar je de moeite.
Dan heeft MissMSX tijd om met me rond de tafel te gaan zitten bedoel je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We gaan aankomend weekend bemerken in hoeverre jouw talenten nog niet zijn vastgeroest...![]()
Ja, echt heel fijn aan het werkquote:
Nummer 8...quote:
weer eens, ik mag vanaf morgen 7 dagen werken hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt heel fijn aan het werk![]()
Jij weer eens vrij?
7 dagen maar? Is dat allesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
weer eens, ik mag vanaf morgen 7 dagen werken hoor![]()
Maar officieel zit ik nu op school, daar ga ik dus zo ook nog even naartoe aangezien er boeken naar de bieb terug moeten
Gaat het al wel iets beter?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
zo ik ga me maar eens aankleden om naar de dokter te gaan
Ja das alles, daarna ben ik er 1 vrij en mag ik er weer een paar werken. Ik heb een luizeleventje, dat weet je tochquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
7 dagen maar? Is dat alles
Das wel rot ja, moet je toch weer helemaal naar school
Uitstekend, dank u. Bovendien ook op school in de biebquote:
Het nummer past wel bij me op dit momentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nummer 8...![]()
Ik leg de 220 x 240 vast klaar...![]()
Je vergeet de file nu hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja das alles, daarna ben ik er 1 vrij en mag ik er weer een paar werken. Ik heb een luizeleventje, dat weet je toch![]()
En naar school gaan is zeker wel rot, kost me wel een half uur heen rijden en een half uur terug, voor 5 minuten op school zijn
succes dan, ik zie mn baas amperquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je vergeet de file nu hoor![]()
Een hele dag vrij? Ik ga maar eens met je baas praten want dit kan echt niet![]()
Op dit moment niet neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
succes dan, ik zie mn baas amper
En file? richting den haag? da ken nie
Gaat helemaal goedkomen met jou...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:00 schreef MissMSX het volgende:
Het nummer past wel bij me op dit moment
Braaf zo.quote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen met jou...[afbeelding]
Braaf zo.quote:
Keihard werken natuurlijk,quote:
Ik zie dat jij jezelf al als chef motivatie hebt ingeschaald?quote:
Met mezelf als groot voorbeeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat jij jezelf al als chef motivatie hebt ingeschaald?
Ik geloof niet dat ik er verstandig aan doe een voorbeeld aan je te nemen?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er verstandig aan doe een voorbeeld aan je te nemen?![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef Ynske het volgende:
zo Yns terug van de dokter
heeft een bacteriële infectie te pakken
samen met een voorhoofdsholteontsteking
antibioticakuurtje gekregen
en ik hardnekkig roepen dat ik morgen weer ga werkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef Frezer het volgende:
[..], dan heb je het stevig te pakken... Beterschap!!
![]()
Nog zo'n aansteller...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ik hardnekkig roepen dat ik morgen weer ga werken
denk dat ik dat onder mijn schoenen kan schrijven
wat zeg je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog zo'n aansteller...
Gewoon minder pizza's eten dan komt t wel goed
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog zo'n aansteller...
Gewoon minder pizza's eten dan komt t wel goed
Hey ik ben niet degene die met mond vol praat...quote:
Ja zekers... Goed afweersysteem...quote:
quote:
quote:
Regelmatig ansjoviskuurtjequote:
quote:
Goh Yns.. das nie niks.. blijf jij maar lekker nog een dag of 2 thuis..lijkt me veel verstandiger dan morgen weer aan de slag te gaan...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef Ynske het volgende:
Braaf zo..quote:
Dat bewijst 0,0... Jij zou NOG *kuch kuch* beter zijn als je gezond leefde ±'quote:
Dank u juffrouw!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Braaf zo..![]()
Of nog beter..Goed zo..![]()
* Cara gaat ook weer snel verder![]()
Gaan we iemand in mekaar trappen?quote:
Nee, ik zit op school. Mediatheek. En staat er zo'n groepje te praten over huubs en roetersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gaan we iemand in mekaar trappen?
Volgens mij heeft Ynske je pet gestolen
We zijn t niet vaak met elkaar eens, maar je verwoord precies mijn gedachten...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:40 schreef petitlapin het volgende:
ynske, ben jij eigenlijk ooit eens NIET ziek![]()
sinds ik hier op fok! zit is het wel altijd iets. Verkouden, moe, ontsteking hier, hoofdpijn, pijn hier of daar. Het is precies of je je zelden goed voelt![]()
Misschien jezelf toch een beetje beter verzorgen ? want het lijkt me toch niet zo gezond hoor. Neem je wel voldoende vitaminen, eet je genoeg of te veel, en eet je het juiste ?
Dat heeft mijn vader ook altijd. Op een 1 of andere manier wordt hij altijd ziek als alle stress in 1 keer van hem afvalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef _Arual_ het volgende:
Als ik al eens ziek ben, dan is het tijdens vakanties of in het weekend. Grrr.
Da's niet zo vreemd vind ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ook altijd. Op een 1 of andere manier wordt hij altijd ziek als alle stress in 1 keer van hem afvalt.
Mmm. Ik ben rond de kerst (de tijd bij uitstek om vakantie te hebben) jarig, en ben in totaal 13 keer ziek geweest op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ook altijd. Op een 1 of andere manier wordt hij altijd ziek als alle stress in 1 keer van hem afvalt.
Heb het net gehoord, wat van gemerkt ??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Ynske het volgende:
d'r is een ontploffing hier in een winkelcentrum in Utrecht-Overvecht geweest
en wat heb jij daarmee te maken! geef het maar toe!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Ynske het volgende:
d'r is een ontploffing hier in een winkelcentrum in Utrecht-Overvecht geweest
nee, niet dicht genoeg bij, maar ik ging er wel eens winkelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb het net gehoord, wat van gemerkt ??
auw.. das nie fijn. Wel uitkijken dan! en beterschapquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef Ynske het volgende:
nee, twee diersoortenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:19 schreef _Arual_ het volgende:
IJsberen en Pinguďns, dat zijn twee werelden.
Ik denk dat ik Cc plotseling een beetje eng vind...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef Copycat het volgende:![]()
Ik geloof dat je R&P nu verwart met DIG...
Alleen als ie krasjes op zijn pik heeft, mag ie mee naar R&P...
Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Cc plotseling een beetje eng vind...
Thxquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/802619/1/300#33905432
geen, wilde naar bed toequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
Welke boeken zijn het geworden?
Cc heeft volkomen gelijk. Nou ja, totdat dat een algemene toelatingseis wordt natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Cc plotseling een beetje eng vind...
Zit ook wat in ja. Nu maar even netjes je kuur afmakenquote:
ik was bang voor de algemene eis idd..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:02 schreef Litpho het volgende:
Cc heeft volkomen gelijk. Nou ja, totdat dat een algemene toelatingseis wordt natuurlijk. Maar die hele user heeft geen moer te zoeken in willekeurig welk serieus forum wat mij betreft.
En zo kan je dat natuurlijk ook noemenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde net dit topic printen om me even op het toilet vingervlug te vermaken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zo kan je dat natuurlijk ook noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |