Wacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
zoekt op
dan ga je die maar zoekenquote:
sardientjes taartquote:
Ah, de welbekende kop-in-'t-zand-methodequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hou het liever zo dat ik niets doorheb... een beetje zoals de sig van christine.. zelfbedrog is
Ik heb wel lenzen nodig, maar ben niet blindquote:
Ik ga maar es nadenken over een move om je definitief te schaken dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel lenzen nodig, maar ben niet blind
Waarom zouden mensen ons willen negeren?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie expres genegeerd worden!
@Pheno: gefeli !!!
Supermanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga maar es nadenken over een move om je definitief te schaken dan!![]()
koningin naar E4quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga maar es nadenken over een move om je definitief te schaken dan!![]()
Tortelduifjes moet je een privé momentje met elkaar gunnen,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen ons willen negeren?
Ik zal rustig aan doen voor jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Het moment dat ik thuiskom is dit topic waarschijnlijk al weer dicht, zo snel gaan jullie
Zet de balkondeur maar open vanavond, dan vlieg ik zo naar binnen!quote:
Jij snapt t!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tortelduifjes moet je een privé momentje met elkaar gunnen,.
Dit is jouw subforum niet, dus je hebt er niks over te zeggen.quote:
* AirwiN zingt mee met 32 jaar van Doe Maar...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tortelduifjes moet je een privé momentje met elkaar gunnen,.
Ik mag overal zeggen wat ik wilquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is jouw subforum niet, dus je hebt er niks over te zeggen.![]()
tuurlijk mag je wel een note plaatsen om Cc te wijzen op het gezagondermijnende gedrag van platoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mag overal zeggen wat ik wil![]()
Ik ga alleen geen edit doen![]()
Of een note plaatsen
Je lijkt nu al typisch een geval van iemand die aan de macht verslaafd is geraakt te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik mag overal zeggen wat ik wil![]()
Ik ga alleen geen edit doen![]()
Of een note plaatsen
Ssssst!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk mag je wel een note plaatsen om Cc te wijzen op het gezagondermijnende gedrag van plato
Wil je me er aub NIET aan herinneren dat ik over een paar maanden tot de 32-jarigen behoor!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zingt mee met 32 jaar van Doe Maar...
He? Wat?![]()
Zo ga je niet met collega's om nixxx.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
tuurlijk mag je wel een note plaatsen om Cc te wijzen op het gezagondermijnende gedrag van plato
Er staat toch maar één Judas in het Nieuwe Testament?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Macht?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je lijkt nu al typisch een geval van iemand die aan de macht verslaafd is geraakt te zijn.![]()
Ah, die heb je speciaal voor MissMSX aangevraagd (nu!) op 3fm?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zingt mee met 32 jaar van Doe Maar...
He? Wat?![]()
Troost je, een paar maanden daarna doe ik met je meequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wil je me er aub NIET aan herinneren dat ik over een paar maanden tot de 32-jarigen behoor!!![]()
Op FOK heb je macht als mod, dat je het daarbuiten niet ver gebracht hebt weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Macht?![]()
Je neemt Fok! is te serieus mijn waarde plato![]()
Jij bent het perfecte voorbeeld dat leeftijd niks meer is dan een getal...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
Wil je me er aub NIET aan herinneren dat ik over een paar maanden tot de 32-jarigen behoor!!![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
@Nixxx: dat was je toch niet serieus van plan he??![]()
Daarom ben juist mod!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op FOK heb je macht als mod, dat je het daarbuiten niet ver gebracht hebt weet ik ook wel.![]()
Ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, die heb je speciaal voor MissMSX aangevraagd (nu!) op 3fm?![]()
office politics he.. je moet toch wat om hogerop te komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo ga je niet met collega's om nixxx.![]()
Precies. Daarom wil ik ook graag mod worden.quote:
Je kunt ook gewoon met je bazin naar bed gaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
office politics he.. je moet toch wat om hogerop te komen
yvonne wil me niet.. ik ben geen 19 meerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met je bazin naar bed gaan.
Als je later dan maar niet van je paard flikkert en tot je nek verlamd raaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet de balkondeur maar open vanavond, dan vlieg ik zo naar binnen!![]()
Gelukkig heb ik het al achter de rugquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef Litpho het volgende:
Troost je, een paar maanden daarna doe ik met je mee.
melliequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef nixxx het volgende:
mellie!
Ik bel wel gewoon aan voor de zekerheid dan. Op één of andere manier heb ik het niet warme gevoel dat jij 24 uur per dag aan mijn ziekbed gaat zitten om mij te verzorgen..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je later dan maar niet van je paard flikkert en tot je nek verlamd raakt
Degene waar haar normale avatar op gehost wordt bedoel je?quote:
Zwijg!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene waar haar normale avatar op gehost wordt bedoel je?
Dat kanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies. Daarom wil ik ook graag mod worden.![]()
Maar natuurlijk liefquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bel wel gewoon aan voor de zekerheid dan. Op één of andere manier heb ik het niet warme gevoel dat jij 24 uur per dag aan mijn ziekbed gaat zitten om mij te verzorgen..
bucket please...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar natuurlijk liefMan van m'n dromen
Liefde van m'n leven
![]()
Zulke dingen moeten juist open besproken worden. Door er een taboe van te maken druk je bepaalde gevoelens weg en op den duur verergert de situatie daar alleen maar door.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zwijg!alles met mel en avatars dient niet meer besproken te worden, straks switcht ze weer terug naar hp.. the horror!!
het systeem op 'werk' natuurlijk
Nu ik de ware liefde gevonden hebt loop ik op wolkjes en krijgt niemand me meer downquote:
Welnee, Cc plaatst ook geen foto's.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat kan
Mailen naar forum@fok.nl
titel: Sollicitatie US mod.
Maar ja misschien moet je dan wel is een foto plaatsen![]()
Ik vermoed ook dat er binnenkort een NWS functie gaat vrij komen aangezien er eentje FA is geworden. Maar ik weet niet hoe ze die gaan opvullen![]()
Om één of andere reden begint het nu toch wat ten koste te gaan van de geloofwaardigheid...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar natuurlijk liefMan van m'n dromen
Liefde van m'n leven
![]()
dan ga ik maar eens een heel stevige paraplu aanschaffenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik de ware liefde gevonden hebt loop ik op wolkjes en krijgt niemand me meer down
Nou nixxx, als dit geen positieve recensie voor mijn workshop is!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik de ware liefde gevonden hebt loop ik op wolkjes en krijgt niemand me meer down
Dan is NWS een leuke springplankquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, Cc plaatst ook geen foto's.![]()
Nee, als ik mod wordt zal dat bij POL zijn, dat gaat er in de toekomst nog wel eens van komen.![]()
Zeg, zou jij niet jou avatar veranderen als Melis Jan Peter weg had gehaald?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zulke dingen moeten juist open besproken worden. Door er een taboe van te maken druk je bepaalde gevoelens weg en op den duur verergert de situatie daar alleen maar door.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef AirwiN het volgende:
Nou nixxx, als dit geen positieve recensie voor mijn workshop is!![]()
hmmmm...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef AirwiN het volgende:
Om één of andere reden begint het nu toch wat ten koste te gaan van de geloofwaardigheid...![]()
Dat heeft ze wel gedaan. Slechts één keer bij mijn weten, maar toch...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, Cc plaatst ook geen foto's.![]()
Ik schijn overigens weer gewoon online te zien te zijn op msnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om één of andere reden begint het nu toch wat ten koste te gaan van de geloofwaardigheid...![]()
Nee klopt en de komende tijd wil ik ook niet nog meer tijd aan FOK gaan besteden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is NWS een leuke springplank
Maar daar zal je wel niet actief zijn
http://www.gifthouse.nl/golfparaplus.htmlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef nixxx het volgende:
dan ga ik maar eens een heel stevige paraplu aanschaffen
Ja, maar ik heb niet egzegd dat meteen te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zeg, zou jij niet jou avatar veranderen als Melis Jan Peter weg had gehaald?
Dat zegt meer over mij dan over haar compleet oprechte gevoelens...quote:
Beide niet mijn fora, dus het ziet er naar uit dat ik mijn leven nog wat langer ga houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
titel: Sollicitatie US mod.
Ik vermoed ook dat er binnenkort een NWS functie gaat vrij komen aangezien er eentje FA is geworden.
Scherpquote:
in dr fotoboek staan er ook 2quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel gedaan. Slechts één keer bij mijn weten, maar toch...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef MissMSX het volgende:
Ik schijn overigens weer gewoon online te zien te zijn op msn
Alleen R&P?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beide niet mijn fora, dus het ziet er naar uit dat ik mijn leven nog wat langer ga houden.
Geen overtuigende ontsnappingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij dan over haar compleet oprechte gevoelens...
Dan sta ik zeker op de block!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik schijn overigens weer gewoon online te zien te zijn op msn
nee.. airwin.. het vertrouwen is beschaamd...dat komt niet meer goed..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt meer over mij dan over haar compleet oprechte gevoelens...
quote:
Bij sommige mensen wel en andere niet. Echt ultravaag ditquote:
R&P of MUZ zou ik vermoedelijk wel overwegen, ja.quote:
Ik spreek je net aan. Je krijgt geen berichtje?quote:
En jij er meteen bovenop springen? Aasgier! Je lijkt Litpho wel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. airwin.. het vertrouwen is beschaamd...dat komt niet meer goed..
Inderdaad, ik krijg geen berichtje...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik spreek je net aan. Je krijgt geen berichtje?
Alleen degenen die je langer dan een jaar in de lijst hebben staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef MissMSX het volgende:
Bij sommige mensen wel en andere niet. Echt ultravaag dit
Mits je gevraagd wordt uiteraard.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
R&P of MUZ zou ik vermoedelijk wel overwegen, ja.
Tss. Nixxx heeft nog veel te leren voordat hij mijn onderhandse methodieken volledig beheerstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij er meteen bovenop springen? Aasgier! Je lijkt Litpho wel!![]()
ik ga niet op MissMSX springen... op wouter bos daarintegenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij er meteen bovenop springen? Aasgier! Je lijkt Litpho wel!![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits je gevraagd wordt uiteraard.
Ik heb nu een beeld voor ogen van Wouter Bos die het bed deelt met een postbode.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ga niet op MissMSX springen... op wouter bos daarintegen
Er zijn er inderdaad maar weinig die op zo'n doeltreffende wijze een mes in je rug aanbrengen zoals jij dat doet!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss. Nixxx heeft nog veel te leren voordat hij mijn onderhandse methodieken volledig beheerst.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld voor ogen van Wouter Bos die het bed deelt met een postbode.![]()
Je insinueerde het zelf.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:14 schreef nixxx het volgende:
[..]wat is er mis met jouw hersens man!!!!
![]()
Houd vast dat beeld....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb nu een beeld voor ogen van Wouter Bos die het bed deelt met een postbode.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |