Ik omzeil het punt niet,... de titel van het topic is gequote,... en ik ben nog steeds van mening dat het dragen van de helm geen probleem zou moeten zijn,... het is en blijft een ludieke actie!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:51 schreef RM-rf het volgende:
je omzeilt het punt J.K.:
je start zelf de discussie op, en vind het kennelijk een discussie waard, en dan opeens gaan doen alsof er teveel 'gedoe' gemaakt wordt van een non-item?
Start je dan wel topics op over andere oranje-teletoeter-fan-items... kunnen we binnenkort ook een topic verwachten van jouw hand, over de oranje feesttoeter met zijn erg harde 'Péééép-geluid ...?
Het is en blijft een Duitse pothelm die door velen geassocieerd wordt met WOII. Met of zonder het woordje 'nazi' erbij zal ie bij velen niet in de smaak vallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:02 schreef J.K. het volgende:
[..]
Ik omzeil het punt niet,... de titel van het topic is gequote,... en ik ben nog steeds van mening dat het dragen van de helm geen probleem zou moeten zijn,... het is en blijft een ludieke actie!
Nu ik inderdaad de reacties lees vraag ik me wel af hoe er eventueel anders op gereageerd zou zijn als men de helm niet had beschreven als NAZI helm... De schrijver van het het gequote nieuwsbericht heeft deze benaming aan de helm heeft gegeven. Ik vraag me gewoon af of de ontwerper van de helm wel bewust voor deze helm heeft gekozen, of in elk geval met de gedachtegang dat het een NAZI helm moest zijn... Het is maar net hoe je het zelf opvat...
Jawel hoor. 100.000 man.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, in de dagen dat Duitsland volgens het verdrag van Versaille eigenlijk geen leger mocht hebben ....
Goede voorpagina ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel hoor. 100.000 man.
http://www.greatwar.nl/frames/default-versaillessamen.html
Neu, helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat heeft zo'n helm nou met WO II te maken?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goede voorpagina ook!
http://www.greatwar.nl/
Mooie foto zeg!![]()
Hé, gefeliciteerd Yvonne had ook gemogenquote:
Ja, als je niet zo nadrukkelijk op je borst(en) had lopen kloppenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, gefeliciteerd Yvonne had ook gemogen
Anders had je het niet gezien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, als je niet zo nadrukkelijk op je borst(en) had lopen kloppen![]()
wie zonder zonden is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef WAT het volgende:
[..]
een "" verandert niks aan de hatelijkheid van je post.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef NJ het volgende:
Misschien is zo'n helm wel wat voor een prijsvraag op de stormfrontpage.
ja, online op de website hempje.nl ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:50 schreef evil_cupido het volgende:
weet iemand nu waar je ze kunt kopen?
www.helmpje.nlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:50 schreef evil_cupido het volgende:
weet iemand nu waar je ze kunt kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |