19.05, that isquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef sanger het volgende:
[..]
www.worlddartsplaza.nl
En ja het is de eerste wedstrijd; om 18.05

Ik ga uit van GMTquote:

Of als je op de BBC site kijkt ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Tja, mits je in londen zit is dat natuurlijk prima

Sorry Tong, maar hij is geen stuk, wel vergeleken die andere dartersquote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik was eerder : Eindelijk een lekkere vent voor de dames bij het darten

Ik durfde even niet te kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kneep em nog even toen ie van 4-1 naar 4-4 ging, maar desalniettemin:
Hulde.

Had ik ook, heb ik ook in een van die vele topicsquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik durfde even niet te kijken![]()
Jelle![]()

Al dat overdreven gedoe.. vorig jaar was dat met Brandtjes hetzelfde, dat was de nieuwe Barney. Eerst maar eens afwachten hoe het allemaal loopt, maar van Klaasen zullen we vast nog wel meer gaan horenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij gaat een grote toekomst tegemoet.

Waar is hij eigenlijk gebleven? Hoofdtoernooi niet gehaald?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Al dat overdreven gedoe.. vorig jaar was dat met Brandtjes hetzelfde, dat was de nieuwe Barney. Eerst maar eens afwachten hoe het allemaal loopt, maar van Klaasen zullen we vast nog wel meer gaan horen.

Echt nie, Alphen!! (z'n vriendin woont geloof ik in Boxtel, vandaar dat daar even een misverstand over was misschien...)quote:

Nee hoor ,las vandaag in het brabantsdagblad , onbetrouwbaar blad. ik geloof dat het wel een Tilburger is, of is dat ook een leugen van het BDquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Foeske het volgende:
[..]
Echt nie, Alphen!! (z'n vriendin woont geloof ik in Boxtel, vandaar dat daar even een misverstand over was misschien...)
Maarre, iets tegen Alphen Maril??
Ik vind t wel gaaf, hebben 'wij' hier ook eens een sporttalent!!![]()

off topic, komt het wel weer goed met zijn pootje???quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef SCH het volgende:
Waarom moest ik om 19.20 ontdekken dat de jongste kater zijn pootje heeft gebroken en kom ik nu net terug van de dierenarts?
Had toch ook morgen gekund, is het toch vrijdag de 13e en speelt barney.

Ik hoop het. Hij is daar gebleven - een somali van 3. Er moeten nog fotos gemaakt maa rhij moet eerst van de shock bijkomen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef maril het volgende:
[..]
off topic, komt het wel weer goed met zijn pootje???

Misschien issie daar geboren? Misschien woont 'ie tegenwoordig op kamers? Lijkt mij overigens allemaal sterk, volgens mij woont 'ie gewoon al z'n hele leven in Alphen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor ,las vandaag in het brabantsdagblad , onbetrouwbaar blad. ik geloof dat het wel een Tilburger is, of is dat ook een leugen van het BD![]()

sterkte ermee,ik weet hoe naar her voelt om zo,n beesie achter te moeten laten,maar hopen dat je hem morgen weer terug mag halen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hij is daar gebleven - een somali van 3. Er moeten nog fotos gemaakt maa rhij moet eerst van de shock bijkomen.

Ik vond er echt niks aan? Humor die je onderling moet uitspreken over de telefoon. SBS moet gewoon allebei de spelers interviewen, meer niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
Dat interview met z'n broertje ook.

Brabants Dagblad van vanavond(internet)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef Foeske het volgende:
[..]
Misschien issie daar geboren? Misschien woont 'ie tegenwoordig op kamers? Lijkt mij overigens allemaal sterk, volgens mij woont 'ie gewoon al z'n hele leven in Alphen.

Ach.. het heeft iig hetzelfde netnummerquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef maril het volgende:
[..]
Brabants Dagblad van vanavond(internet)
Klaassen naar halve finale
FRIMLEY GREEN (ANP) - Jelle Klaassen blijft voor sensatie in de Lakeside zorgen. De 21-jarige Tilburgse darter bereikte donderdagavond als eerste de halve finale van het officieuze wereldkampioenschap in Frimley Green. Na een aarzelend begin en een zenuwachtig slot overmeesterde hij de Engelsman Paul Hogan, 5-4.
De kwartfinale ging over best-of-9-sets. Hogan was de man die in de eerste en tweede ronde twee Nederlanders had uitgeschakeld: Mareno Michels en Albertino Essers.
Jelle Klaassen speelt in de halve finale tegen de winnaar van de kwartfinale tussen de Engelsman Shaun Greatbatch en de Schot Paul Hanvidge.
ze zeggen weer dat hij uit Tilburg komt

Dan wint hij hem ook tegen Barny(LOL)quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef Borkydude het volgende:
Denken jullie dat ie de hele Lakeside wint?
Ik denk dat hij iig de finale haalt.

Jelle's websitequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef maril het volgende:
ze zeggen weer dat hij uit Tilburg komt

vind het allemaal best , zo zie je maar dat de pers niet te vertrouwen isquote:

Weet niet hoe het heet, maar 't is wel een innovatiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:13 schreef SCH het volgende:
Welk opkomstnummer heeft hij?

vreselijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet niet hoe het heet, maar 't is wel een innovatie![]()

Ja, Eye of the Tiger kan écht niet. Dat is de Toto - Africa van het darten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moest er wel om lachen, de meeste komen met oubollige "Eye of the tiger" achtige rommel aanzetten en hij komt met een hardcore / techno / trance (heb ik nu alle stromingen gehad?) nummer

Welnee, je moet een nummer kiezen dat bij de persoon past. Eye of the tiger is uitgerangeerd, saai, over de kop en niet meer van deze tijd. Jelle zorgt gewoon voor een frisse wind met zn muziek en uitstralingquote:

Als ie dat nou eens op het podium deed had ie meteen zijn tegenstander gebrokenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jelle zorgt gewoon voor een frisse wind

Die breakt tie toch welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ie dat nou eens op het podium deed had ie meteen zijn tegenstander gebroken

we zullen het morgen zien, maar ik heb hele goede hoop voor hemquote:

Shaun Greatbatchquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we zullen het morgen zien, maar ik heb hele goede hoop voor hem
tegen wie moet hij, ik had geen zin meer om die match af te kijken gisteren

Hmmmm, moet lukken als ie niet al te nerveus is.quote:

Tja, zo halen anderen regelmatig een score van 60. Het is juist een voordeel dat hij de andere trebles net zo makkelijk raakt als die van de 20.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmmm, moet lukken als ie niet al te nerveus is.
Wat ik een beetje jammer vind is dat hij, wanneer de eerste dart niet lekker in de 20 valt, hij meteen naar 19 en gaat, en als die niet lekker valt naar de 18. Zo heeft ie regelmatig een score van 57 gehaald

Hij weet zijn triples wel te vinden dat zeker, maar waarom niet op 20 door blijven gooien? Het kan niet zo zijn dat die pijl er elke keer voor zitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:36 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Tja, zo halen anderen regelmatig een score van 60. Het is juist een voordeel dat hij de andere trebles net zo makkelijk raakt als die van de 20.

er komt alleen maar stront uit jouw bek jongequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Maduro is een dikkertje.
Echt bolle kop enzo
En Christiano Ronaldoik zou me schamen.
Die jongen loopt met wijven handtasjes

quote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hanky voor 5 euro............King voor 82,50
......................... en ik ga 'm natuurlijk layen op een goed moment. De klinkende dukaten kunnen me haast niet ontgaan........of deze wannabe chinees moet van hem winnen
![]()
![]()
![]()

Vaak pakt hij dan een triple. Dat is beter dan op de 20 te blijven mikken en dan 'n 1 raken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmmm, moet lukken als ie niet al te nerveus is.
Wat ik een beetje jammer vind is dat hij, wanneer de eerste dart niet lekker in de 20 valt, hij meteen naar 19 en gaat, en als die niet lekker valt naar de 18. Zo heeft ie regelmatig een score van 57 gehaald

Ik vind dat zo cool om te zien! Jonge gozer, eigen muzieksmaak!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet niet hoe het heet, maar 't is wel een innovatie![]()

In het gastenboek op de site van Jelle wordt het regelmatig genoemd, maar wegens de toenemende populariteit moet je dan een flink aantal pagina's doorlezen om het te vinden. Heb het regelmatig zien staan, maar ben het alweer vergeten helaas...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:42 schreef Sender_ het volgende:
Dat ie morgen maar van die plofkop mag winnen.
Jelle![]()
Weet niemand hoe dat nummer heet?

Ik hoop 't ook! Laat 'm maar lekker winnen van die arrogante dikkop! Een dorpje zuidelijker dan waar jij zit wordt iig ook wel gekekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef Foeske het volgende:
[..]
In het gastenboek op de site van Jelle wordt het regelmatig genoemd, maar wegens de toenemende populariteit moet je dan een flink aantal pagina's doorlezen om het te vinden. Heb het regelmatig zien staan, maar ben het alweer vergeten helaas...
In Alphen is het nu al 1 groot feest, hopelijk kunnen we morgen nog meer uit ons dak!!!![]()

ik hoop met je meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef Erwtensoep het volgende:
interviewer: Kan je morgen winnen?
Jelle: Ja tuurlijk
Barney: Nou niet met 28.33
Ik hoop zo dat Jelle hem afmaakt morgen....

Hoe kom je daarbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
95% van Nederland die het darten volgt waarschijnlijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |