19.05, that isquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef sanger het volgende:
[..]
www.worlddartsplaza.nl
En ja het is de eerste wedstrijd; om 18.05
Ik ga uit van GMTquote:
Of als je op de BBC site kijkt ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Tja, mits je in londen zit is dat natuurlijk prima
Sorry Tong, maar hij is geen stuk, wel vergeleken die andere dartersquote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik was eerder : Eindelijk een lekkere vent voor de dames bij het darten
Ik durfde even niet te kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kneep em nog even toen ie van 4-1 naar 4-4 ging, maar desalniettemin:
Hulde.
Had ik ook, heb ik ook in een van die vele topicsquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik durfde even niet te kijken![]()
Jelle![]()
Al dat overdreven gedoe.. vorig jaar was dat met Brandtjes hetzelfde, dat was de nieuwe Barney. Eerst maar eens afwachten hoe het allemaal loopt, maar van Klaasen zullen we vast nog wel meer gaan horenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij gaat een grote toekomst tegemoet.
Waar is hij eigenlijk gebleven? Hoofdtoernooi niet gehaald?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Al dat overdreven gedoe.. vorig jaar was dat met Brandtjes hetzelfde, dat was de nieuwe Barney. Eerst maar eens afwachten hoe het allemaal loopt, maar van Klaasen zullen we vast nog wel meer gaan horen.
Echt nie, Alphen!! (z'n vriendin woont geloof ik in Boxtel, vandaar dat daar even een misverstand over was misschien...)quote:
Nee hoor ,las vandaag in het brabantsdagblad , onbetrouwbaar blad. ik geloof dat het wel een Tilburger is, of is dat ook een leugen van het BDquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Foeske het volgende:
[..]
Echt nie, Alphen!! (z'n vriendin woont geloof ik in Boxtel, vandaar dat daar even een misverstand over was misschien...)
Maarre, iets tegen Alphen Maril??
Ik vind t wel gaaf, hebben 'wij' hier ook eens een sporttalent!!![]()
off topic, komt het wel weer goed met zijn pootje???quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef SCH het volgende:
Waarom moest ik om 19.20 ontdekken dat de jongste kater zijn pootje heeft gebroken en kom ik nu net terug van de dierenarts?
Had toch ook morgen gekund, is het toch vrijdag de 13e en speelt barney.
Ik hoop het. Hij is daar gebleven - een somali van 3. Er moeten nog fotos gemaakt maa rhij moet eerst van de shock bijkomen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef maril het volgende:
[..]
off topic, komt het wel weer goed met zijn pootje???
Misschien issie daar geboren? Misschien woont 'ie tegenwoordig op kamers? Lijkt mij overigens allemaal sterk, volgens mij woont 'ie gewoon al z'n hele leven in Alphen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor ,las vandaag in het brabantsdagblad , onbetrouwbaar blad. ik geloof dat het wel een Tilburger is, of is dat ook een leugen van het BD![]()
sterkte ermee,ik weet hoe naar her voelt om zo,n beesie achter te moeten laten,maar hopen dat je hem morgen weer terug mag halen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hij is daar gebleven - een somali van 3. Er moeten nog fotos gemaakt maa rhij moet eerst van de shock bijkomen.
Ik vond er echt niks aan? Humor die je onderling moet uitspreken over de telefoon. SBS moet gewoon allebei de spelers interviewen, meer niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
Dat interview met z'n broertje ook.
Brabants Dagblad van vanavond(internet)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef Foeske het volgende:
[..]
Misschien issie daar geboren? Misschien woont 'ie tegenwoordig op kamers? Lijkt mij overigens allemaal sterk, volgens mij woont 'ie gewoon al z'n hele leven in Alphen.
Ach.. het heeft iig hetzelfde netnummerquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef maril het volgende:
[..]
Brabants Dagblad van vanavond(internet)
Klaassen naar halve finale
FRIMLEY GREEN (ANP) - Jelle Klaassen blijft voor sensatie in de Lakeside zorgen. De 21-jarige Tilburgse darter bereikte donderdagavond als eerste de halve finale van het officieuze wereldkampioenschap in Frimley Green. Na een aarzelend begin en een zenuwachtig slot overmeesterde hij de Engelsman Paul Hogan, 5-4.
De kwartfinale ging over best-of-9-sets. Hogan was de man die in de eerste en tweede ronde twee Nederlanders had uitgeschakeld: Mareno Michels en Albertino Essers.
Jelle Klaassen speelt in de halve finale tegen de winnaar van de kwartfinale tussen de Engelsman Shaun Greatbatch en de Schot Paul Hanvidge.
ze zeggen weer dat hij uit Tilburg komt
Dan wint hij hem ook tegen Barny(LOL)quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef Borkydude het volgende:
Denken jullie dat ie de hele Lakeside wint?
Ik denk dat hij iig de finale haalt.
Jelle's websitequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef maril het volgende:
ze zeggen weer dat hij uit Tilburg komt
vind het allemaal best , zo zie je maar dat de pers niet te vertrouwen isquote:
Weet niet hoe het heet, maar 't is wel een innovatiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:13 schreef SCH het volgende:
Welk opkomstnummer heeft hij?
vreselijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet niet hoe het heet, maar 't is wel een innovatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |